Olen tullut TAKAISIN!

Siiliö

Suuri ja mahtava Trixie on tullut takaisin! Romanttisia hetkiä roolipelissä.... Sekunteja kestäviä sotia kekseistä! Vaikeita visailu kysymyksiä. Suuria suolistotarinoita! Parhaita creepypastoja....

138

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitko varmistaa asian kirjautumalla sisään, koska eräs Rape ei ole vielä täysin painunut helvetteen! Tosin et kirjoittanut nimimerkin loppuun viivaa kuten Rape tekisi.

    • Samat. Mutta tervetuloa vakkaritoveri!

    • Epäilkää pahinta!... Koko viesti on hyvinkin jännä..sekä Siiliö. Onkohan hän edes? Niin lyhyt viesti ja salaperäinen, että kannatta varmuuden vuoksi tutkia.

    • Jos se olet todella sinä, tervetuloa! Pelkäsin jo rapeinta. (hihi, huono sanaleikki!)

      • Luultavasti hän, ei Siiliö, vaan hän.. Varmasti. Visailu kysymys kertoo jo aika paljon.. (visailukysymys) Ei hän ehkä sittenkään lähde. :D


      • veh kirjoitti:

        Luultavasti hän, ei Siiliö, vaan hän.. Varmasti. Visailu kysymys kertoo jo aika paljon.. (visailukysymys) Ei hän ehkä sittenkään lähde. :D

        Siiliö olisi varmaankin jo kommentoinut jotain...? En minä tiedä. Tämä on jo toinen "Olen palannut" aloitus...


    • Niin no mitä minä sanoin. Kaksi viikkoa, ja nyt on vasta kaksi päivää kulunut.

      • Eli emme saa nähdä kalsareidesi roihuavan. :(


      • Rape kirjoitti eilen jo tarinaa joten "viisi yötä" joten ei se ollut edes kahta päivää poissa.


      • icepicked kirjoitti:

        Eli emme saa nähdä kalsareidesi roihuavan. :(

        Enkä saa sakkoja. Säästin jotain neljä-viisikymppiä. Ostan niillä kaljaa!


      • nasse_seta kirjoitti:

        Enkä saa sakkoja. Säästin jotain neljä-viisikymppiä. Ostan niillä kaljaa!

        Saako siitäkin sakkoja?


      • icepicked kirjoitti:

        Saako siitäkin sakkoja?

        Eiköhän :( Tietysti jos saisin lavastettua tilanteen sellaiseksi, että ne syttyisivät muka vahingossa, mutta pahimmillaan saan sakot myös sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.

        Joulun aikaan olisi helpompaa polttaa kalsarit, kun voisin seisoa liian lähellä jotakin soihtua.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eiköhän :( Tietysti jos saisin lavastettua tilanteen sellaiseksi, että ne syttyisivät muka vahingossa, mutta pahimmillaan saan sakot myös sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.

        Joulun aikaan olisi helpompaa polttaa kalsarit, kun voisin seisoa liian lähellä jotakin soihtua.

        Miksi kulkisit kalsarit kädessä ulkona??


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi kulkisit kalsarit kädessä ulkona??

        En kädessä vaan jalassa. Syttymistilanteessa ne täytyy ottaa pois...


      • nasse_seta kirjoitti:

        En kädessä vaan jalassa. Syttymistilanteessa ne täytyy ottaa pois...

        Pue hame päälle; sen alta saat ne pois rikkomatta lakeja.

        (Kurpizzan kommenttia odotellessa...)


      • icepicked kirjoitti:

        Pue hame päälle; sen alta saat ne pois rikkomatta lakeja.

        (Kurpizzan kommenttia odotellessa...)

        Sinähän se tiedät. Trotski kyllä osaa kekkuloida ilman kalsareita oikein mallikkaasti. Vai johtuuko se siitä, että Trotski haluaa muiden kekkuloivan hameissa....?

        Tuo oli pakko kirjoittaa, koska muuten Trotskilainen olisi alkanut vinkumaan kommenttia...

        Nasse// Ihminen kävelee tulen luo, riisuu kalsarinsa ja sytyttää ne vahingossa palamaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Pue hame päälle; sen alta saat ne pois rikkomatta lakeja.

        (Kurpizzan kommenttia odotellessa...)

        Miten ihmeessä saan kalsarini hameen alla syttymään niin ettei hame pala? Toki tempaus voisi olla kaksiosainen siten, että ensin minulla on syy X, joka pakottaa minut riisumaan kalsarit (nyt ne ovat kädessäni) ja sitten vasta tapahtuu kohta Y (kalsarit syttyvät tuleen, kun seison epähuomiossa liian lähellä ulkoroihua).


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinähän se tiedät. Trotski kyllä osaa kekkuloida ilman kalsareita oikein mallikkaasti. Vai johtuuko se siitä, että Trotski haluaa muiden kekkuloivan hameissa....?

        Tuo oli pakko kirjoittaa, koska muuten Trotskilainen olisi alkanut vinkumaan kommenttia...

        Nasse// Ihminen kävelee tulen luo, riisuu kalsarinsa ja sytyttää ne vahingossa palamaan?

        Tulihan se sieltä. Näin kylmällä ei voi olla enää ilman alusvaatteita ulkona, joten älä huoli.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Miten ihmeessä saan kalsarini hameen alla syttymään niin ettei hame pala? Toki tempaus voisi olla kaksiosainen siten, että ensin minulla on syy X, joka pakottaa minut riisumaan kalsarit (nyt ne ovat kädessäni) ja sitten vasta tapahtuu kohta Y (kalsarit syttyvät tuleen, kun seison epähuomiossa liian lähellä ulkoroihua).

        Juonimme valtiovaltaa vastaan??


      • kurpizza kirjoitti:

        Juonimme valtiovaltaa vastaan??

        Toki minulle voisi käydä niin, että olen poltellut suurta kuubalaista sikaria, ja joutunut sammuttamaan sen vähäksi aikaa. Se on kuitenkin jäänyt kytemään taskuuni, ja kalsarini syttyvät taskun kautta.

        http://www.youtube.com/watch?v=yxSXVdDk45Q

        Jotenkin tuolla lailla sitä voisi havainnollistaa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Toki minulle voisi käydä niin, että olen poltellut suurta kuubalaista sikaria, ja joutunut sammuttamaan sen vähäksi aikaa. Se on kuitenkin jäänyt kytemään taskuuni, ja kalsarini syttyvät taskun kautta.

        http://www.youtube.com/watch?v=yxSXVdDk45Q

        Jotenkin tuolla lailla sitä voisi havainnollistaa.

        Kyllä se läpi menee; eivät poliisia kalsareidenpolttajat kiinnosta - rintaliivien polttajissa on tarpeeksi työtä.


    • Siiliö

      Nollasin Selaushistoria nämä kaikki muut:

      Lataushistoria

      Evästeet ja muut sivuston ja laajennuksien tiedot.

      Välimuistissa olevat kuvat ja tiedostot

      Salasanat

      Automaattisesti täydennetyt lomaketiedot

      Isännöidyn sovelluksen tiedot

      Sisällön käyttöoikeudet

      Enkä muista käyttäjäni salasanaa enään. Se oli niin pitkä ja vaikea. No pitääpi kai tehdä uusi käyttäjä. Joten älkää ihmetelkö!

      • Etkä laittanut toissijaista s-postia, josta voisi katsoa salasanan? (Minullakaan ei muutes taida olla...)


      • Siiliö osaa yhdyssanat eikä kirjoita enään.


      • Siiliö
        nasse_seta kirjoitti:

        Siiliö osaa yhdyssanat eikä kirjoita enään.

        Älä pilkkaa suurta ja mahtavaa Trixietä!


      • Siiliö kirjoitti:

        Älä pilkkaa suurta ja mahtavaa Trixietä!

        Sinun olisi kannattanut miettiä kaksi kertaa ennen kuin pilkkasit palstalaisia - et löytäisi nyt itseäsi tuosta typerästä alennustilasta lymyilemässä.


      • Siiliö
        nasse_seta kirjoitti:

        Sinun olisi kannattanut miettiä kaksi kertaa ennen kuin pilkkasit palstalaisia - et löytäisi nyt itseäsi tuosta typerästä alennustilasta lymyilemässä.

        Minä en pilkannut heitä! Se oli nieriä, ponirunkku! Suuri ja mahtava Trixie lähtee kahville.


      • Siiliö kirjoitti:

        Minä en pilkannut heitä! Se oli nieriä, ponirunkku! Suuri ja mahtava Trixie lähtee kahville.

        Juu, se oli ponirunkku.


      • Siiliö kirjoitti:

        Minä en pilkannut heitä! Se oli nieriä, ponirunkku! Suuri ja mahtava Trixie lähtee kahville.

        Nonni, Raippari, luulin jo sinun lähteneen.


      • icepicked kirjoitti:

        Nonni, Raippari, luulin jo sinun lähteneen.

        För helvete nieriä, ei se mihinkään ole koskaan lähtenyt; tämä on samalta päivältä jolloin Rape lupasi häipyä helvetteen johon hän kuuluukin;

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12634508


      • israelin-tukija kirjoitti:

        För helvete nieriä, ei se mihinkään ole koskaan lähtenyt; tämä on samalta päivältä jolloin Rape lupasi häipyä helvetteen johon hän kuuluukin;

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12634508

        Voi hellanlettas; pikku Rape ei kykene olemaan täältä poissa minuuttiakaan!


    • Ei ole Siiliö! Hänen koneessaan ei edes netti toimi!

      • Siiliö

        Mutta mobiililaitteet toimivat ja tekipä kahvi hyvää.


      • VeHkuli hoi! Sinulla on jäänyt sadistien salaliitto huomaamatta! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        VeHkuli hoi! Sinulla on jäänyt sadistien salaliitto huomaamatta! XD

        Ai oikein TAKAISIN vai? Suunnittelin taas käyväni täällä eräästä syystä, mutta tietokoneeni ei yhteytä netin kanssa.


      • siilio kirjoitti:

        Ai oikein TAKAISIN vai? Suunnittelin taas käyväni täällä eräästä syystä, mutta tietokoneeni ei yhteytä netin kanssa.

        Hmm... Uskoinkin sinun pyörivän täällä, mutta alan jo olettaa epäilyksiäni eteenpäin... Siiliönkö tietokone/netti epäkunnossa vai?...


      • veh kirjoitti:

        Hmm... Uskoinkin sinun pyörivän täällä, mutta alan jo olettaa epäilyksiäni eteenpäin... Siiliönkö tietokone/netti epäkunnossa vai?...

        Oli päivemmällä. 'N tiedä enää.


    • Siiliö ja Kokutyyppi, miten niin? Kyllä sitäkin olen epäillyt, mutta mitä sillä nyt ioit tarkoittaa? Siiliö kyllä välillä Jokutyypiltä vaikuttaa, enkä muutenkaan ihan täysin usko, että Siiliö olisi lähtenyt, siis Siiliön luoja, varmaan pyörii vieläkin täällä...

      • Minä tosiaan olin poissa. Usko tai älä.


      • Tarkoitin tuota, että JT tiesi Siiliön netin olevan huonossa kunnossa, joten he kai ovat tekemisissä muutenkin kuin Suolistossa. Ei sen kummempaa.

        Siiliö// Miksei mikään toimi niin kuin sen pitäisi? Otan osaa.


      • En ole siiliö. Alice voi todistaa.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        En ole siiliö. Alice voi todistaa.

        Ihme, ettei kukaan koskaan tajunnut.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        En ole siiliö. Alice voi todistaa.

        Aloinhan minäkin epäilemään, kun Jokutyyppi niin sanoi... Liian varma asiasta.

        En voi tietää, onko Alice tuplatunnuksesi tai lupautunut huijaamaan kanssasi, joten... -_-


      • veh kirjoitti:

        Aloinhan minäkin epäilemään, kun Jokutyyppi niin sanoi... Liian varma asiasta.

        En voi tietää, onko Alice tuplatunnuksesi tai lupautunut huijaamaan kanssasi, joten... -_-

        Me EMME ole sama henkilö!


      • Siiliö
        siilio kirjoitti:

        Ihme, ettei kukaan koskaan tajunnut.

        Veljeksiä kuin kyljyksiä. Nyt maittais toinen kuppi kahvia. Alan jo puhua itseni kanssa.


      • Siiliö kirjoitti:

        Veljeksiä kuin kyljyksiä. Nyt maittais toinen kuppi kahvia. Alan jo puhua itseni kanssa.

        Miks mä kirjautuisin yhtäkkiä ulos?


      • Siiliö
        siilio kirjoitti:

        Miks mä kirjautuisin yhtäkkiä ulos?

        Se on vain kahvi. Nyt alan jo seota! Keskustelen itseni kanssa kuin hän olisi joku muu!


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Me EMME ole sama henkilö!

        VeH epäilee heti pahinta ja Rape on ihme kyllä oikeassa.


      • siilio kirjoitti:

        VeH epäilee heti pahinta ja Rape on ihme kyllä oikeassa.

        Pahin on se, että JT ja Alice ovat sama henkilö? Missä Rape on oikeassa? Kahvi-jutussako?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Me EMME ole sama henkilö!

        Välillä (tai aika useastikin) on tuntunut siltä, että siinähän ne toistensa tunnukset, Jokutyyppi ja Siiliö! >:D

        Todistaminenhan ei koskaan ole näytänyt toimivan, joten tunnustaa sitten, jos tunnustaa, tai edes on syyllinen epäilyksiin. Alan taas liian tunkeilevaksi..


      • veh kirjoitti:

        Välillä (tai aika useastikin) on tuntunut siltä, että siinähän ne toistensa tunnukset, Jokutyyppi ja Siiliö! >:D

        Todistaminenhan ei koskaan ole näytänyt toimivan, joten tunnustaa sitten, jos tunnustaa, tai edes on syyllinen epäilyksiin. Alan taas liian tunkeilevaksi..

        Memmeole sama imhninen.


      • siilio kirjoitti:

        Memmeole sama imhninen.

        Miksi noin kirjoitit? Eihän tässä ole vielä mitään todisteita ehtinyt huomata siitä, mutta kuitenkin kannattaa varautua, sillä vaikutatte kuitenkin jotenkin samalta, mutta mitä minä siihen olen mitään sanomaan... Liikaa epäilyksiä, turhia hetken mielijohteita, mutta kuitenkin epäilyttäviä..


      • veh kirjoitti:

        Miksi noin kirjoitit? Eihän tässä ole vielä mitään todisteita ehtinyt huomata siitä, mutta kuitenkin kannattaa varautua, sillä vaikutatte kuitenkin jotenkin samalta, mutta mitä minä siihen olen mitään sanomaan... Liikaa epäilyksiä, turhia hetken mielijohteita, mutta kuitenkin epäilyttäviä..

        Melkein saman ikäiset veljekset, jotka asuvat saman katon alla. He voivat etäisesti kyllä muistuttaa toisiaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Melkein saman ikäiset veljekset, jotka asuvat saman katon alla. He voivat etäisesti kyllä muistuttaa toisiaan.

        Hyvä Kurpizza. Kiitos. :D


      • kurpizza kirjoitti:

        Melkein saman ikäiset veljekset, jotka asuvat saman katon alla. He voivat etäisesti kyllä muistuttaa toisiaan.

        Ei, et voi alkaa uskoa tuota!! Siiliöllä olisi siis enemmänkin sisaruksia, pikkuvelikin... *_*


      • veh kirjoitti:

        Ei, et voi alkaa uskoa tuota!! Siiliöllä olisi siis enemmänkin sisaruksia, pikkuvelikin... *_*

        MITÄH???


      • siilio kirjoitti:

        MITÄH???

        Sitä minäkin haistahtaa selvästi jokin muu kuin p*ska, tuplatunnukset siis!


      • veh kirjoitti:

        Sitä minäkin haistahtaa selvästi jokin muu kuin p*ska, tuplatunnukset siis!

        Eikun selvennä kommenttiasi.


      • siilio kirjoitti:

        Eikun selvennä kommenttiasi.

        Voiko oikeasti uskoa sitä, että olisitte samasta perheestä? Mitä todisteita sinulla olisi? (ja sorruin sitten todisteisiin, mutta "pakko") Mitä he tekevät juuri nyt? Voisivat kertoa vähän...


      • veh kirjoitti:

        Voiko oikeasti uskoa sitä, että olisitte samasta perheestä? Mitä todisteita sinulla olisi? (ja sorruin sitten todisteisiin, mutta "pakko") Mitä he tekevät juuri nyt? Voisivat kertoa vähän...

        Alice nukkuu ja jt on kännykällä suolistossa.


      • veh kirjoitti:

        Voiko oikeasti uskoa sitä, että olisitte samasta perheestä? Mitä todisteita sinulla olisi? (ja sorruin sitten todisteisiin, mutta "pakko") Mitä he tekevät juuri nyt? Voisivat kertoa vähän...

        Alice nukkuu. Minä olen suolistossa. Siiliö on suolistossa. Idiootti (joka ei ole edes suolistolainen) nukkuu.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Alice nukkuu. Minä olen suolistossa. Siiliö on suolistossa. Idiootti (joka ei ole edes suolistolainen) nukkuu.

        Ei olisi todellakaan pitänyt sortua niihin todisteisiin, mutta ei tuota ihan vielä voi uskoa. Syy Erään aivopesijän... Jutut vähän... XD


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Alice nukkuu. Minä olen suolistossa. Siiliö on suolistossa. Idiootti (joka ei ole edes suolistolainen) nukkuu.

        Ja mitä tämä todisti? Helvetin helppo feikata.


      • veh kirjoitti:

        Ei olisi todellakaan pitänyt sortua niihin todisteisiin, mutta ei tuota ihan vielä voi uskoa. Syy Erään aivopesijän... Jutut vähän... XD

        Kenen aivopesijän? Kerro, nainen!


      • siilio kirjoitti:

        Ja mitä tämä todisti? Helvetin helppo feikata.

        Tukija, sinähän se ensimmäisenä siinä kysymässä.. Kyllä, sinä... Olet saanut ajattelemaan suolistolaiset yhtenä samana henkilönä, mutta kun lakkasin keskustelemasta sinulle yksityisviestein, tilanne selkeni. Aivopesijä todellakin..

        Siiliö saattaa valehdella tietenkin, mutta kolme suolistolaista kuulostaa jo aika todennäköiseltä, siis ei lainkaan! Tietysti on todennäköisys siihenkin, mutta en ainakaan vielä uskoudu tuohon. Ja Alice saa sitten tulla huomenna tai... >;)


      • veh kirjoitti:

        Tukija, sinähän se ensimmäisenä siinä kysymässä.. Kyllä, sinä... Olet saanut ajattelemaan suolistolaiset yhtenä samana henkilönä, mutta kun lakkasin keskustelemasta sinulle yksityisviestein, tilanne selkeni. Aivopesijä todellakin..

        Siiliö saattaa valehdella tietenkin, mutta kolme suolistolaista kuulostaa jo aika todennäköiseltä, siis ei lainkaan! Tietysti on todennäköisys siihenkin, mutta en ainakaan vielä uskoudu tuohon. Ja Alice saa sitten tulla huomenna tai... >;)

        Saako hän myös saapua? ;) :P


      • veh kirjoitti:

        Tukija, sinähän se ensimmäisenä siinä kysymässä.. Kyllä, sinä... Olet saanut ajattelemaan suolistolaiset yhtenä samana henkilönä, mutta kun lakkasin keskustelemasta sinulle yksityisviestein, tilanne selkeni. Aivopesijä todellakin..

        Siiliö saattaa valehdella tietenkin, mutta kolme suolistolaista kuulostaa jo aika todennäköiseltä, siis ei lainkaan! Tietysti on todennäköisys siihenkin, mutta en ainakaan vielä uskoudu tuohon. Ja Alice saa sitten tulla huomenna tai... >;)

        Miksi lopetit? Eikö meillä ollut kivat keskustelut? :) En ole aivopesijä, pesin puurakenteisessa talossani.


      • siilio kirjoitti:

        Saako hän myös saapua? ;) :P

        Toki, mahdollisimman pian... Jos ei tule, niin herääkin jo epäilykset. Sitä ei saisi jättää mihinkään ylihuomiseen, sillä ehkä Alice olisi huomannut yksityisviestisi. Onko Alice hereillä? Voisi vaikka heti todistaa...niin uskoisin...paremmin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miksi lopetit? Eikö meillä ollut kivat keskustelut? :) En ole aivopesijä, pesin puurakenteisessa talossani.

        Ja kyllä nyt sinun pitäisi tajuta mitä tarkoitin... Olihan se, mutta veisi todellisuudentajun Suolistosta, jos jatkaisin.. Vaikutat mieleen liian voimakkaasti. Eihän sitäkään voi tietää, vaikka olisitkin Siiliö.


      • veh kirjoitti:

        Toki, mahdollisimman pian... Jos ei tule, niin herääkin jo epäilykset. Sitä ei saisi jättää mihinkään ylihuomiseen, sillä ehkä Alice olisi huomannut yksityisviestisi. Onko Alice hereillä? Voisi vaikka heti todistaa...niin uskoisin...paremmin.

        Nukkuu = on hereillä?


      • siilio kirjoitti:

        Nukkuu = on hereillä?

        Niinpä, herättäisitkö? ;))


      • veh kirjoitti:

        Ja kyllä nyt sinun pitäisi tajuta mitä tarkoitin... Olihan se, mutta veisi todellisuudentajun Suolistosta, jos jatkaisin.. Vaikutat mieleen liian voimakkaasti. Eihän sitäkään voi tietää, vaikka olisitkin Siiliö.

        IT = Siiliö? Kuulostaa nurjalta.


      • veh kirjoitti:

        Ja kyllä nyt sinun pitäisi tajuta mitä tarkoitin... Olihan se, mutta veisi todellisuudentajun Suolistosta, jos jatkaisin.. Vaikutat mieleen liian voimakkaasti. Eihän sitäkään voi tietää, vaikka olisitkin Siiliö.

        Vaikutin mieleesi neurolingvistisellä ohjelmoinnilla kuin ammattilainen. Minulla vaan sattuu olemaan melko hurmaavia vaikutuksia naisten mieleen...

        Parasta tässä on että kukaan muu ei tiedä keskustelustamme...


      • veh kirjoitti:

        Niinpä, herättäisitkö? ;))

        Se vihais sua entistä enemmän.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vaikutin mieleesi neurolingvistisellä ohjelmoinnilla kuin ammattilainen. Minulla vaan sattuu olemaan melko hurmaavia vaikutuksia naisten mieleen...

        Parasta tässä on että kukaan muu ei tiedä keskustelustamme...

        Jaah... Liiankin taidokkaasti!!!

        Tukija saattaa olla Siiliö, mutta siitä ei ole varmaa tietoa, eikä Kurpizzakaan ihan luotettavimmasta päästä ole.


      • siilio kirjoitti:

        Se vihais sua entistä enemmän.

        Eli ei siskoa, selvä! :D Etkä muutenkaan ole puhunut sisaruksistasi tuolla tavalla ennen...


      • veh kirjoitti:

        Jaah... Liiankin taidokkaasti!!!

        Tukija saattaa olla Siiliö, mutta siitä ei ole varmaa tietoa, eikä Kurpizzakaan ihan luotettavimmasta päästä ole.

        Olenko taas vakioepäilty? Totta kai olen innoissani naisen huomiosta, mutta kun kyseinen nainen pitää minua valehtelijana...


      • veh kirjoitti:

        Jaah... Liiankin taidokkaasti!!!

        Tukija saattaa olla Siiliö, mutta siitä ei ole varmaa tietoa, eikä Kurpizzakaan ihan luotettavimmasta päästä ole.

        Älä kiusaa Ekhoa! oli vain päähän pisto, josta jäinkin heti kiinni....


      • veh kirjoitti:

        Eli ei siskoa, selvä! :D Etkä muutenkaan ole puhunut sisaruksistasi tuolla tavalla ennen...

        Jos niin haluat. Ajattele miten vaan. :)


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä kiusaa Ekhoa! oli vain päähän pisto, josta jäinkin heti kiinni....

        ...Koska tunnustit sen. Muuten et olisi jäänyt kiinni. Sinä jäätkin aika nopeasti kiinni, koska tunnustat..tai ei sitä tiedä.


      • veh kirjoitti:

        ...Koska tunnustit sen. Muuten et olisi jäänyt kiinni. Sinä jäätkin aika nopeasti kiinni, koska tunnustat..tai ei sitä tiedä.

        Älä puhu monikossa. Kurpizza on ainoa, jolla liikun täällä Pulinoissa.

        Sinä oikeastaan kerjäät uutta tuplatunnusta. Voisin ehkä mieliksesi keksiä sellaisen, tai sitten en.

        Toisaalta... IT oli sen verran julma, etten taida...


    • Kolme suolistolaista saman katon alla... Pystyttekö kuvittelemaan?

      • Siiliö

        Minä, Veli ja sisko.


      • XD Ei jumankauta!


      • Siiliö kirjoitti:

        Minä, Veli ja sisko.

        Olet älykäs... Harmi, että olet myös tunteeton...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Ei jumankauta!

        Ai sä tajusit?


      • siilio kirjoitti:

        Ai sä tajusit?

        Ymmärsinhän minäkin, mutta tuo Alice ei tunnu oikealta... Ei todellakaan!!! Tai sitten vain heitit läppää...


      • siilio kirjoitti:

        Ai sä tajusit?

        Juu tajusin, en ole niin aivokuollut, kuten kommenteista voisi päätellä....


      • veh kirjoitti:

        Ymmärsinhän minäkin, mutta tuo Alice ei tunnu oikealta... Ei todellakaan!!! Tai sitten vain heitit läppää...

        Onko vaikeaa uskoa, että me kolme olemme sisaruksia?


      • siilio kirjoitti:

        Onko vaikeaa uskoa, että me kolme olemme sisaruksia?

        Aika nopeasti selitetty... Ja sinä olet varmaan jo luvannut Jokutyypiltä ja Alicelta, etteivät paljastaisi, vaan pysyisivä juonessa mukana. Eihän tässä edes todisteita ole. Tavallisesti Kurpizza vaikuttaa uskovan kaiken, mutta hänkin on tässä juonessa vain mukana, jotta pääsisit helpolla. >:DDD


      • veh kirjoitti:

        Aika nopeasti selitetty... Ja sinä olet varmaan jo luvannut Jokutyypiltä ja Alicelta, etteivät paljastaisi, vaan pysyisivä juonessa mukana. Eihän tässä edes todisteita ole. Tavallisesti Kurpizza vaikuttaa uskovan kaiken, mutta hänkin on tässä juonessa vain mukana, jotta pääsisit helpolla. >:DDD

        LIEVÄ paranoija?


      • veh kirjoitti:

        Aika nopeasti selitetty... Ja sinä olet varmaan jo luvannut Jokutyypiltä ja Alicelta, etteivät paljastaisi, vaan pysyisivä juonessa mukana. Eihän tässä edes todisteita ole. Tavallisesti Kurpizza vaikuttaa uskovan kaiken, mutta hänkin on tässä juonessa vain mukana, jotta pääsisit helpolla. >:DDD

        Mutta VeH, se käy järkeen. JT on maininnut veljen ja siskon, ja hän on maininnut pelaavansa heidän kanssaan roolipelejä (ja mistäs Siiliön ja Alicen vakkariura alkoi..?)


      • siilio kirjoitti:

        LIEVÄ paranoija?

        Ei, kun LIEVÄ salaliitto... Tukijalta opittua... Ehkä tiedät tai et tiedä. Kurpizza kuitenkin vaikuttaa siltä, että olisi mukana juonessa. Muutenkin kerran sanoit omistavasi pikkuveljen. Onko sitten hän suolistolainen vai mikä?... XD Paljon on sisaruksia sinulla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta VeH, se käy järkeen. JT on maininnut veljen ja siskon, ja hän on maininnut pelaavansa heidän kanssaan roolipelejä (ja mistäs Siiliön ja Alicen vakkariura alkoi..?)

        Bravo


      • veh kirjoitti:

        Ei, kun LIEVÄ salaliitto... Tukijalta opittua... Ehkä tiedät tai et tiedä. Kurpizza kuitenkin vaikuttaa siltä, että olisi mukana juonessa. Muutenkin kerran sanoit omistavasi pikkuveljen. Onko sitten hän suolistolainen vai mikä?... XD Paljon on sisaruksia sinulla.

        Hur så? Mitäs Minusta? Kertokaa, nainen!


      • veh kirjoitti:

        Ei, kun LIEVÄ salaliitto... Tukijalta opittua... Ehkä tiedät tai et tiedä. Kurpizza kuitenkin vaikuttaa siltä, että olisi mukana juonessa. Muutenkin kerran sanoit omistavasi pikkuveljen. Onko sitten hän suolistolainen vai mikä?... XD Paljon on sisaruksia sinulla.

        Ei minulla ole pikkuveljeä.


      • Siiliö
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Olet älykäs... Harmi, että olet myös tunteeton...

        Pikkuseikkoja!


      • siilio kirjoitti:

        Ei minulla ole pikkuveljeä.

        Isoveli ja kaksi pikkusiskoa. Jokutyyppi, alice ja yksi kusipäinen juorukello.


      • Siiliö
        siilio kirjoitti:

        Isoveli ja kaksi pikkusiskoa. Jokutyyppi, alice ja yksi kusipäinen juorukello.

        Joku täällä tiesi tuon jo aiemmin. Kyllä suuri ja mahtava Trixie osaa myös lukea ajatuksia ja puhua itsellensä!


      • siilio kirjoitti:

        Isoveli ja kaksi pikkusiskoa. Jokutyyppi, alice ja yksi kusipäinen juorukello.

        Ehkä hän taisi ollakin isoveli, mutta... MITEN VOIT OLLA KERTOMATTA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.


      • veh kirjoitti:

        Ehkä hän taisi ollakin isoveli, mutta... MITEN VOIT OLLA KERTOMATTA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.

        SIILIÖ ON PIKKU- JA ISOVELI. KOSKA JT ON -98 ELI 16, SIILIÖ ON 13/14 JA ALICE ON -01....


      • veh kirjoitti:

        Ehkä hän taisi ollakin isoveli, mutta... MITEN VOIT OLLA KERTOMATTA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.

        Voi sinua.


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Ehkä hän taisi ollakin isoveli, mutta... MITEN VOIT OLLA KERTOMATTA SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.

        Entäpä jos Trotski ja Tukijakin ovat jonkin sortin sukulaisia? Tai VeH ja Biologi? Biologi ei ole koskaan kertonut pikkusiskostaan. Suuren ja mahtavan Trixien aivot ylikuumenevat!


      • kurpizza kirjoitti:

        SIILIÖ ON PIKKU- JA ISOVELI. KOSKA JT ON -98 ELI 16, SIILIÖ ON 13/14 JA ALICE ON -01....

        That's right


      • Siiliö kirjoitti:

        Entäpä jos Trotski ja Tukijakin ovat jonkin sortin sukulaisia? Tai VeH ja Biologi? Biologi ei ole koskaan kertonut pikkusiskostaan. Suuren ja mahtavan Trixien aivot ylikuumenevat!

        Jaksat siis vieläkin kommentoida Siiliönä.


      • siilio kirjoitti:

        That's right

        Kirjoitusvirhe, Siiliö ei ole isoveli, vaan tarkoitin isoveljeäsi, Jokutyyppiä. Joten älä vielä juhli!


      • Siiliö
        siilio kirjoitti:

        Jaksat siis vieläkin kommentoida Siiliönä.

        Käänänpä kysymyksen toiste päin: Jaksat siis viäläkin puhua itsellesi?


      • veh kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe, Siiliö ei ole isoveli, vaan tarkoitin isoveljeäsi, Jokutyyppiä. Joten älä vielä juhli!

        Unohdit, että on vielä jokin neljäs nimeltä Idiootti, joka on ilmeisesti isoveli.


      • kurpizza kirjoitti:

        Unohdit, että on vielä jokin neljäs nimeltä Idiootti, joka on ilmeisesti isoveli.

        Ei, vaan 05 tyttö...


      • Siiliö kirjoitti:

        Käänänpä kysymyksen toiste päin: Jaksat siis viäläkin puhua itsellesi?

        Tuo oli kokonaan uusi kysymys.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei, vaan 05 tyttö...

        Badumtsh! Eikunsiisjoo.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei, vaan 05 tyttö...

        VeH niistä isoveljistä sekoili... En tiennyt. =P


      • kurpizza kirjoitti:

        VeH niistä isoveljistä sekoili... En tiennyt. =P

        "Isoveli ja kaksi pikkusiskoa. Jokutyyppi, alice ja yksi kusipäinen juorukello."

        Eli jt onkin pikkusiskoni. :O


    • Menen nukkumaan. Kukaan ei poistu rikospaikalta jonka SAAVUN huomenna tarkastamaan. Herre on puhunut!

      • Onko minun pakko valvoa TAAS koko yö?


      • siilio kirjoitti:

        Onko minun pakko valvoa TAAS koko yö?

        Küllä Herre sanoo että kukaan ei poistu rikospaikalta ennen kuin Herre palaa huomenna takaisin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Küllä Herre sanoo että kukaan ei poistu rikospaikalta ennen kuin Herre palaa huomenna takaisin!

        Entä jos olenkin mulkkuiässä ja en tottele?


      • siilio kirjoitti:

        Entä jos olenkin mulkkuiässä ja en tottele?

        Kuulostat Trotskilta.

        Kohta sinäkin tykkäät nal-kissasta... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuulostat Trotskilta.

        Kohta sinäkin tykkäät nal-kissasta... XD

        Jaa jaa... entä jos olen myös hän? ;)


      • siilio kirjoitti:

        Jaa jaa... entä jos olen myös hän? ;)

        Ja nyt sitten sinä menit siihen mukaan. Ei hyvää luvassa..


      • siilio kirjoitti:

        Jaa jaa... entä jos olen myös hän? ;)

        Meen nuq


      • siilio kirjoitti:

        Jaa jaa... entä jos olen myös hän? ;)

        JT saisi pitää parempaa huolta veljestään, ettei hän enää pakene baareihin mekko päällä iskemään portsareita.

        Tosin, tätä teoriaa tukisi se JT:n hoksaama hame-homma. Jospa se olisikin johtunut siitä, että hän näki Siiliön lähtevän baariin...

        Minunkin pitää mennä nukkumaan. Jutut jo sitä luokkaa, että...


      • kurpizza kirjoitti:

        JT saisi pitää parempaa huolta veljestään, ettei hän enää pakene baareihin mekko päällä iskemään portsareita.

        Tosin, tätä teoriaa tukisi se JT:n hoksaama hame-homma. Jospa se olisikin johtunut siitä, että hän näki Siiliön lähtevän baariin...

        Minunkin pitää mennä nukkumaan. Jutut jo sitä luokkaa, että...

        Työ olette riehuneet täällä ilman minua! :(

        Älkää menkö niin myöhään nukkumaan.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Työ olette riehuneet täällä ilman minua! :(

        Älkää menkö niin myöhään nukkumaan.

        No kun ei halua valvoa koko yötä...


    • mr.näätä

      Mäkin oon täällä taas. Puhelin hajos ja modeemi ei toiminu.

      tl;dr elämä ilman nettiä on äässistä

      • HeKeKee'd

        Popcornit esiin, täällä on hupi vasta alkamaisillaan!


    • Mitä mun pitikään todistaa?

      • Niinpä...


      • veh kirjoitti:

        Niinpä...

        Hyvä vastaus... #ääretönsarkasmi


    • Aa joooo oon sellasta vähä-älysempää sorttii et tajusin vast tokalla lukukerralla. :'D
      Siis olen noien sisko. Ja kaikki eri henkilöitä.
      Aluks tääl oli Jokutyyppi ja sit Siiliö tuli roolimaan ja mä päätin että perekele mäkin tuun ja siit tä sit alko. :D ♥

      • Onko VeH nyt tyytyväinen? Uskooko hän? No ei tietenkään.


      • siilio kirjoitti:

        Onko VeH nyt tyytyväinen? Uskooko hän? No ei tietenkään.

        Sitäpä.


      • alice_dolly kirjoitti:

        Sitäpä.

        Ja kuitenkin piditte salassa. Miksi?


      • veh kirjoitti:

        Ja kuitenkin piditte salassa. Miksi?

        Ei ollut tarvetta kertoa. Sitten jokutyyppi ilmeisesti päätti paljastaa tuntemattomista syistä koko asian.


      • Siiliö
        siilio kirjoitti:

        Ei ollut tarvetta kertoa. Sitten jokutyyppi ilmeisesti päätti paljastaa tuntemattomista syistä koko asian.

        Pakko se on myöntää: VeH on palstan vähä-älyisimpiä. Jopa eräs vakkari tiesi tuon jo paljon aiemmin enne kuin kukaan heistä edes kertoi. Suuri ja mahtava Trixie osaa lukea ajatuksia!


      • HeKeKee'd
        Siiliö kirjoitti:

        Pakko se on myöntää: VeH on palstan vähä-älyisimpiä. Jopa eräs vakkari tiesi tuon jo paljon aiemmin enne kuin kukaan heistä edes kertoi. Suuri ja mahtava Trixie osaa lukea ajatuksia!

        VeHistä tulee mieleen Tumblrin sherlockiaanit: Tyyppejä jotka luulevat olevansa niinkuin ihku idolinsa ja tosi älykkäitä, vaikka tosiasiassa he ovat todella tyhmiä.


      • Siksi laivat ovatkin parempia. Eivät saastuta niin paljon, matkustus on mukavampaa... ja jos joku valittaa matkan vauhdista, niin olen mieluummin kuukauden laivalla, kuin päivän lentokoneessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe