Naisen/Kumppanin löytäminen?

foreveralone666

TÄMÄ EI OLE DEITTI-ILMOITUS, mutta olen 30 vuotias lapseton säännöllisessä päivätyössä käyvä mies, joka on eronnut muutama vuosi sitten ja käytännössä pienintäkään "viritelmää" naisten kanssa ei ole eron jälkeen ollut.

Iän puolesta ja työtilanteen salliessa, oma pitkäaikainen sairaus ja velkaongelmat huomioiden olisin jo valmis vakiintumaan ja perustamaan kenties perheenkin, tosin tähän haluaisin kuitenkin tässäkin iässä aikaa tutustua naiseen kunnolla, mieluiten vuosia, sanotaan 5.

Baareissa ja muissakaan "perinteisissä" sosiaalisissa paikoissa en käy, kaveripiiriin ei kuulu naisia, mitä nyt pakolliset työ- ja mahdolliset tulevat koulukaverit, joita en tosin laskisi "potentiaalisiksi" kumppaneiksi. Harrastuksia ei käytännössä ole, mitä jäähallilla "penkkiurheilen", jos sattuu huvittamaan, lähinnä sielläkin tapaan jo olemassa olevia ystäviä (joista yksikään ei ole nainen).

Työyhteisössä kukaan ei kysele tyhjästä nimettömästä ja hyvä niin, mutta itseä "ahdistaa" ajatus siitä, että, kun ikää alkaa olemaan, että näinkö tässä ollaan runkkaava poikamies vielä 40 vuotiaanakin, kun iso osa elämää on takanapäin.

Ennen kuin ensimmäisenä neuvona tulee se, että nainen/kumppani pitäisi etsiä sisällöstä vapaa-ajalla, olen koti-ihminen, joka arki-illat viihtyy aivan mainiosti yksinkin, en esim haluaisi välttämättä edes saman katon alle naisen/kumppanin kanssa enää koskaan.

Olen korkeakoulutettu mies, joten töitä tullee olemaan aina ja talous on turvattu omalta osalta velkaongelmista huolimatta, mutta niitäkin ollaan paraikaa järjestelemässä, sen jälkeen on aikaa alkaa miettiä muita arvoja elämässä.

Loppuun: En sanoisi olevani nettiriippuvainen, tosin teen näyttöpäätetyötä ja vapaa-aikani pyrin viettämään koneen/tv:n ääressä, ja tässä kohtaa ennen sohvaperunakorttia, kyseessä on omat mieltymykset, ei muiden miellyttäminen.

Tarkoitus ei ole kuulostaa siltä, että mitään en ole valmis tekemään asian eteen itse, mutta pyörittyäni internetissä jo aiemmin toisessa ketjussa mainitsemissani deittipalveluissa, en usko niihin ja chatinkin lopetin.

Joten, sana on vapaa. Mistä löytää kumppani/nainen, joka kuitenkin lienee jokaisen ihmisen perustarve elämäntilanteesta/-katsomuksesta riippumatta?.

13

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastava nainen

      "Mistä löytää kumppani/nainen, joka kuitenkin lienee jokaisen ihmisen perustarve"

      Kirjoitat naisesta, kuin tämä olisi joku esine!

      Osaatko rakastaa ja tuntea rakkautta ollenkaan? Oletko koskaan ollut rakastunut? Sehän se suhteen idea on, että tunnetaan rakkauden vetovoimaa toinen toisiaan kohtaan.

      Elämäsi ja sinä vaikutat niin tylsältä, ettei seurasi vedä puoleensa ollenkaan. Olet siis it-alan mies, jotka on nähty ja koettu tylsimpinä ja tunteettomimpina miehinä, mitä tiedän.

    • En osaa. Olen, mutta en usko enää "rakkauteen". Sitten kannattaa varmaan etsiä moottoripyöräjengiläinen partasuti "jännämies", kun ei "atm":llä ole oikeutta edes puolisoon, kavereitahan minä en etsi muutenkaan. Ja loppuun, en edes ole it-alan ihminen, insinööri kylläkin.

    • hetkinen---

      Pitkäaikainen sairaus ja velkaongelmat voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Iso asia.

      • Se taas selviää sillä, että lähtee tutustumaan seurustelutarkoituksessa, kaverinaisille se ei edes kuulu.


    • eisilläeikämillään

      Kumppani/nainen? Siis ei välttämättä nainen? Kumppani..? Oletko siis biseksuaali?

      • foreveralone666

        Ei, en ole. Eikö nykypäivänä ole ihan "normaalia", että nainen on panopuu, mies on panopuu, ei silloin puhuta "kumppanista".


    • ( o ) ( o ) & (y)

      TÄMÄ EI OLE DEITTI-ILMOITUS, mutta pilluva tekköö mieli :-)

      • Tarkoitat kai käytettyä ja puhkinussittua huoranvittua, jos ikääni katsoit?

        Ei ihan ole meikäläisen juttu ja 13-14 vuotiaita neitsyeitä ei taida enään päästä korkkaamaan.


      • ( o ) ( o ) & (y)
        foreveralone666 kirjoitti:

        Tarkoitat kai käytettyä ja puhkinussittua huoranvittua, jos ikääni katsoit?

        Ei ihan ole meikäläisen juttu ja 13-14 vuotiaita neitsyeitä ei taida enään päästä korkkaamaan.

        "Tarkoitat kai käytettyä ja puhkinussittua huoranvittua, jos ikääni katsoit?"

        Taitaa toi älykkyysosamäärä olla lähellä puhkikoluttua myöskin, mikäli jostain sait päähäsi, että sulle tossa jupisin.


        "Ei ihan ole meikäläisen juttu ja 13-14 vuotiaita neitsyeitä ei taida enään päästä korkkaamaan. "

        Ehkä tarttee luottaa siihen kossun korkkiin, kuten ennenkin.

        Se rusahtaa joka kerta yhtä ihmeellisesti.


      • ( o ) ( o ) & (y) kirjoitti:

        "Tarkoitat kai käytettyä ja puhkinussittua huoranvittua, jos ikääni katsoit?"

        Taitaa toi älykkyysosamäärä olla lähellä puhkikoluttua myöskin, mikäli jostain sait päähäsi, että sulle tossa jupisin.


        "Ei ihan ole meikäläisen juttu ja 13-14 vuotiaita neitsyeitä ei taida enään päästä korkkaamaan. "

        Ehkä tarttee luottaa siihen kossun korkkiin, kuten ennenkin.

        Se rusahtaa joka kerta yhtä ihmeellisesti.

        Minen juo kirkkahia.


    • Et kiinnosta

      Mielestäni voit jo lopettaa naisesta haaveilun ihan tykkänään. Ota koira. Kuulostat niiiiin kuivalta tyypiltä, että tokko kukaan nainen haluaa tutustua tollaiseen. vetelet vaan kännyyn niin kuin tähänkin asti.

    • ...

      Oikeasti, millään koulutuksilla tai muilla ei sinun kohdallasi ole mitään merkitystä, vain ja ainoastaan naisvihallasi ja katkeruudellasi on. Et sinä ikinä löydä mitään naista, ei niin epätoivoista ole olemassakaan!

    • äly hoi

      Kyllä minunkin vaikkakin miehenä on sanottava ettei nuo kaikki kirjoitukset mitä netissä olet kirjoittanut ole tervehenkisen ja jos ajatusmaiilmakin on tuota...älä nyt vaan ainakaan lisäänny jos vaikka löytäisitkin maailmalta samanlaisen vastakappaleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe