Äitinmaitoa?

3kk ikänen vauva

Onko hyvää turvallista vinkkiä? äitinmatoni väheenee ja tulee niukasti. kuulin et kotikalja.fenkkolia vois lisätä maidontuottoa. onkohan muita hyviä neuvoja tuoreelle äidille. kiitos.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkjhjklh

      vaimoni joi alkoholitonta olutta ja se toimii hänelle hyvin.

      frantsilan äititee myydään netissä ja life kaupoissa

      pitää vähentää stressiä, ottaa rauhallisesti

      • mkkghk

        jos olet laiha, syö enemmän


      • kghjjjj
        mkkghk kirjoitti:

        jos olet laiha, syö enemmän

        ..ja nauti rintaruokkinasta!!


    • Hyvien lasten äiti

      Vauvahan syö kasvaessaan enemmän, joten huolehdi siitä, että juot tarpeeksi. Minä lipitin ananasmehua suuret määrät ja se tuntui tehoavan parhaiten. Hiukan kävi välillä mielessä, ettei siinä olisi torjunta-ainejäämiä. Tällä hetkellä tyttö on terve 23-vuotias. ;-) Ei taida olla niin väliä sillä, mitä juo, kunhan nestettä tulee riittävästi, mieluiten ehkä jotain, missä on vitamiineja ja hivenaineita. Myös sauvasekoittimella tehtävä banaani/persikka/marja-raaka kananmuna-maito-pirtelö on terveellinen ja nestepitoinen. Samoin smoothiet, joita on helppo tehdä vaikka joka päivä erilainen.

      Fenkolilla pyritään käsittääkseni ensisijaisesti helpottamaan vauvan koliikkia. Minä pureskelin fenkolinsiemeniä ällötykseen asti, mutta minusta siitä ei ollut vauvalle mitään hyötyä, monta tuntia kävelin joka ilta ympäri taloa tyttö sylissä. Siitä seurasi, että suhteemme kehittyi hyvin läheiseksi. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe