Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Syötkö 6-9 ateriaa päivässä?

silmänruokaa

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

      Itse syön noin 7 ateriaa, mutta ei ole mitään tarvetta syödä yli 5 kertaa, jos ei meinaa kisailla.

    • en syö

      Minä syön kolme ja kuntosalipäivänä lisäksi palautusjuoman.
      En ymmärrä tätä nykyajan jatkuvaa syömistä ja vieläpä asiantuntijat siihen kehottavat ja kansa syö ja syö ja koskaan ei ole ollut näin lihavaa kansaa.

      Tietenkin urheilijat on eri asia mutta sama ei sovi tavalliselle kuntosalikävijälle.

    • gewsg

      On pikkasen eri asia syödä monta ateriaa päivässä kuin että syö liikaa päivän aikana. Ei se tarkoita sitä että 7 kertaa päivässä vedät itsesi ähkyyn.

      • En tankkaa protskua

        Aterialla käsitän lounaan tai päivällisen, en laske siksi välipaloja, enkä aamu/iltapalaa ateriaksi. Mutta jutussa kait lasketaan ihan kaikki "aterioiksi".
        Eli minun laskuopilla syön 1 aterian päivässä.


    • hrhewhr

      Sun varmaan kannattais opetella sit laskemaan.

    • 13+8

      Paljon liikkuvat syö siksi monta kertaa päivässä, että heidän ei tarvitse vetää itseään ähkyyn joka aterialla. Useasti syöminen on vaan yksi tapa saada alas enemmän energiaa.

      Itse pärjään 3-4 aterialla päivässä, en syö välipaloja vaan kaikki ateriat on suurin piirtein samankokoisia energiamäärältään.

      • Ei kehonrakentaja

        Miksi pitäisi saada energiaa lisää, sitä tulee muutenkin liikaa...


      • 13+8
        Ei kehonrakentaja kirjoitti:

        Miksi pitäisi saada energiaa lisää, sitä tulee muutenkin liikaa...

        Mikä oli kommenttisi pointti? Ei kaikki ihmiset liho, joillakin on jopa se energiansaati ja kulutus tasapainossa ja osa ihmisistä joutuu syömään enemmän kuin sinä.


    • viherfasisti

      Useasti syöminen on helpompaa bodynmuokkauksen kannalta. Ei kerry rasvaa kun sitä ei elimistö kaipaa, säästöliekki ja väsymys pysyy poissa miinuskaloreillakin ja keho on aina valmiina treeniin.

    • kerran päivässä eläjä

      Tuntuu ihan tyhmältä syödä monta ateriaa päivässä, itse en jaksa kokoajan olla mussuttamassa jotain.

      Minä syön yhden tai korkeintaan kaksi kertaa päivässä. Välipaloja en syö, ruokailen vain yhden tai kaksi kertaa päivässä, päivällä ja iltapäivällä.

      Tänään pyöräilin heti aamusta 12km kuntosalille ja vedin kunnon treenit, sitten pyöräilin takas himaan 12km. Kello oli jotain 13:00, kun pääsin kotiin syömään sen päivän ensimmäisen aterian. Oliki jo aika kova nälkä ja oli kiva mättää maha täyteen. Luultavasti illalla syön vielä vähän, tai sitten en, pärjään kyllä näinkin huomiseen :) ja energiaa riittää vielä huomennakin pitkälle päivään. Joskus toki syön aamulla kunnon lihaisan ja rasvasen aamupalan, jos tiedän etten päivällä pääse syömään. Kehoni on tottunut harvoihin aterihoihin, kun olen näin elänyt jo pikkupojasta lähtien. Kun syön niin voita en säästele, kun siitä saa niin hyvää energiaa ettei energiat lopu ihan heti kesken ja syön sitten taas joskus kun siltä tuntuu :)

    • silmänruokaa
      • "silmänruokaa"

        Tarkoitit varmaan "silmänruokaa". Nimittäin hyi hitto..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe