Voittoni räppi; (nyt vapisee joka täppi*)!

(Nyt on Herrellä uutta purtavaa!)

Niin laski mestaritrollin kaula, oli tyhjänä totuuden aula.
Väistyttävä oli tieltä Herren; joka kusetti VeHkulia pahemmen kerren.
Oli Herre ja Nieriä samma personer; mutta todellisuudessa hän oli huhujen mukaan gamla pärs-Joner.

Oceaano kuulemma Nieriän lisänä, tuplatunnusten toimi isänä.
Kun Herre VeHille taikauskon kosti, se samalla suoliston luottamuksen osti!
On kaikki VeHkulia vastaan, kun huijaukseeni kunnolla satsaan!

On Herre paras tuplatunnusten käytössä ja huijauksien näytössä,
kun taas VeHkuli on hyvä niiden sisällön täytössä!

"Olen kyvykäs salapoliisi, kuin suoliston oma miliisi; vahingossa Herre lisäsi bonusta salaliittojen tiliini. On Herre herra ainaisesti, tätä huijausta totisesti kaikki kesti; nyt on aika lopettaa kohta salapoliisin pesti!"

För helvete, ottakaa tauko ja ostakaa vähemmän epäilyttävä auto!
Ei Trotski aja mersulla, eikä juo kahvia kuppi persulla!
On nieriällä lada, ei siitä paljoa paskoo niskaani sada!

Shalom olen putinisti ja on kaulassani sentään aivan tavallinen risti;
tämän huijauksen kuka nitisti? Kuka Herren kusetuksen alulle pisti?

"Se on Herre eikä kukaan muu; suudelman jo neroudelleni antaa suu!", totesi VeH,
"Ei ollut salaliitossa epäilttävää seh..."

"...että Herre aivan vilpittömästi ajatuksena paljasti ja salajuoneni huviksi valjasti!"

On Herre aika nero, muttei mikään fenno-Tero:
Edes mestaritrolli ei keksinyt kusetusta tätä;
ei ole kenenkään moraali ja päättelykyky noin mätä!

(*et pysty arvaamaan mitä otsikossa mainittu täppi tarkoittaa :D)

28

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuilin VeHille sanomalla häntä VeHkuliksi ja VitunPASKAn näkökulmasta kirjoittaessani kirjoitin "...Vieressä sohvalla istui Jokuhyyppä?..." Ja sitäkin käytetään keljuilutarkoituksessa.... Tosin tuo on saatettu keksiä itsekin.

      Riimitykselle nostan hattua (jos omistaisin sellaisen).

      • Raippari

        Teksitssä tosiaan on muidenkin vakkarien kielenkäyttöä.


      • Raippari kirjoitti:

        Teksitssä tosiaan on muidenkin vakkarien kielenkäyttöä.

        Olenko ainoa, joka ei halua tietää mitä "täppi" tarkoittaa? Kuitenkin taas jokin vatkuli-juttu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Olenko ainoa, joka ei halua tietää mitä "täppi" tarkoittaa? Kuitenkin taas jokin vatkuli-juttu.

        Niin... Se voi olla ihan mikä tahansa, kuten...


      • kurpizza_
        veh kirjoitti:

        Niin... Se voi olla ihan mikä tahansa, kuten...

        Kokeilen keksiä syyslomaksi jonkun kusetuksen, jookos?

        -Kirjauduin ulos ja huomenna on voi-vittujen-helevetti-taatana-se-perhanan-terveystarkastus ja ei-hittolainen-en-halua-en-pysty-en-kykene-kokeiden palautukset.

        Ja olen taas vuoden lähempänä kuolemaa.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Kokeilen keksiä syyslomaksi jonkun kusetuksen, jookos?

        -Kirjauduin ulos ja huomenna on voi-vittujen-helevetti-taatana-se-perhanan-terveystarkastus ja ei-hittolainen-en-halua-en-pysty-en-kykene-kokeiden palautukset.

        Ja olen taas vuoden lähempänä kuolemaa.

        Joo, terveystarkastukset ovat perseestä. Itsellä n. viikko sitten, ja olisi pitänyt hieman huijata asioita, niin olisi päässyt helpommin... Onnea terveystarkastuseen...


    • Öökköstelijän mykään täppi vöisi öllä jötäkin pervöä, myttä sää töki öllä pervö, jös hälyää.

      • Nieriä toivottavasti et suuttunut kunnolla :D Oli ihan pakko jos olisit alustaalkaen nähnyt mitä roskaa sain viestilaatikkoon; Minä = Ocean... Haha hahahaa...

        *nauraa samalla kun inspiroituneet näppini kirjoittavat jumalalliset räppini*


      • Minäkin ölen nähnyt Öökköstelijän viestejä yläpälkin keskusteluissa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkin ölen nähnyt Öökköstelijän viestejä yläpälkin keskusteluissa.

        Jöö, ölenhän minäkin. Kirjöittelee äinöästään itsestäänselvyyksiä jä tyrhää.


      • Trollit kumoon Ry

        Kiitti! Otin kuvakaappauksen ja teen aijaasivut ja linkkaan jokaiseen öökköspelleilyyn tämän keskustelun tai ajaalinkin.


    • Raippari

      IP (Iltapasta)

      Heinäkuun 20. päivän salaliitto 1944 eli operaatio Valkyyria oli epäonnistunut yritys murhata diktaattori Adolf Hitler ja nujertaa natsi-Saksan hallinto. Salaliittoon osallistuneet kolme korkea-arvoista upseeria aikoivat surmata myös valtakunnanmarsalkka Herman Göringin ja tuhoamisleirijärjestelmän organisoineen SS:n ja Gestapon päällikön Heinrich Himmlerin. Hitler selvisi lähelleen laukkuun sijoitetun pommin räjähdyksestä hengissä ja salaliittolaiset joutuivat telotetuiksi.

      Mutta vihdoin sain selville valkyyria sanan tarkoituksen. XD

      • kurpizza_

      • icepicked

        Goebbels reagoi uutiseen salamurhayrityksestä huudahtamalla "Dreckshammel!" (suom. paskajuttu.)

        Luin elämäkerran, nyt päden.


    • Sain melkoisen palauteryöpyn räppini jälkeen, nyt haluun kertoo teille asian oikein tärkeen!
      Kusetin teistä jokasta paitsi Kurpizzaa joka jaksaa miehelleen rakkauden tunnustuksia tokasta!

      Onko Herre narsisti? (Härre gyd!) Miksi sitä luonteenpiirrettä opettajani karsasti?
      On Herre syntynyt johtajaksi, ja Kotko ahtaajaksi, orjamaiseksi rahtaajaksi.
      On Herrellä tunnuksia kaksi? Ei oikeasti vaan niitä on kymmenen;
      Hänen saavutuksilleen piirrän rukouksissani rakkauteni sydämen.

      Suuttuipa kerran Nasse kun kuuli että vaimoja pitäis olla monta;
      "eikö siitä olisi tuloksena pelkkä nalkutus ja muu sonta?"

      Korppi aikoinaan suolisto lähti silloin tuli Herrestä uusi tähti!
      On Herrellä haaremi kuin keisarilla, muttei millään homostelevalla vasemmistokeikarilla!

      On Herre nöyrä mies, sen kaikki alusta asti ties.
      Ei vedä vertoja räpilleni mikään, mielikuvitukselleni on kadehtijoita sinällään!
      Olen riimiparien ruhtinas ja tiimiparien paritus sankari.
      Herre keksi sanan nyrskytys, ei sille vedä vertoja edes tyrskytys!

      Vasemmistohippiäiset väittelyssä servasin; niiden pærseet totuudella tervasin!
      Menestyksestäni Jumalaa kiitin ja hänen lähettämiään naisia siitin,
      kun seurakunnan yhteyteen pakanoita liitin!

      ei vedä vertoja räpilleni kukaan, ei huku vatkuli mihin tahansa tsuhnaan;
      Itse päätän keneen siemeneni sijoitan ja kehen ne tuhlaan, jo Putin
      tarjosi Herrelle suklaan ja kiitti etten kondomia käytä vaan makaan ainoastaan hedelmättömiä ja muita jolloin ihmiskunnan selviytymisen takaan!

      Herre on supraseksuaali ja varmasti intellektuaali,
      sillä kuka muu näin hyvin räppää ja muiden itsetunnon alas halutessaan täppää;
      samalla kun Krishna Minulle lahjoja tuppaa ja nieriät oikeistolaisia tappaa!

      Jos ois elämässäin useampi nainen joutuisin laajentamaan haaremia;
      siitä seuraisi että en olisi kansansilmissä kuolevainen vaan jumalallinen Herre,
      fennoille antaisin ainoastaan kaarinkeriä, ja puukonteriä kastraatioon!

      On bättre folk parempi ja fennot rotuna arempi, sekä suomalaisugri arvoltaan alempi; olen aito viikinki; ei koskaan lopu räppi meininki!

      (Menen nukkumaan!)

    • (Aion tienata aivan helveteste rahnaa kirjoittamalla räppejä, nyt aiheena on romantiikka. En ole koskaan kirjoittanutkaan romantiikasta, mutta pakko harjoitella, loppua kohti tämä sisältää juonen.)

      Nyt jatkoa suolistoon putkahtaa; kun Hekekee typeryyksiä tussauttaa,
      hän väitti että Herreä saisi kutsua Tuksuksi, mutta todellisuudessa ei miksikään jävlan tussuksi!
      Kirjoitan räppiin jatkoa; ei tarvitse innostuksesta housuun paskoa.
      Jos en kirjoittaisi räppiä tulisi suolistotarinaan jatko ja räppiin katko.

      VeH tuletko kolmanneksi vaimoksein; älä sano ein, vaan sano olet aina "mein".
      [Ei lapsille soveltuva osuus alkaa tästä, k16]
      Aion koskea sun vulvaa; älä patoa tunteitteni tulvaa.
      Anna Herrelle kätesi, jotta voisin kirkastaa säteesi.
      Voisit olla aina mun omanain vierellä Kurpizzan kun reisiisi kurkistan!
      Ei itsenäistykään Kurdistan, kun Trotskina huulian supistan!

      On kaunis naisten cunnus, kuin Karjalan kannas,
      Minä tahdon sinulle olla hyvin lempeä, älä rakkauttani helvetteen telkeä!
      Aion maata sut vierellä vaimojeni; kateelliseksi tein kaimojeni ilmeet,
      kun olikin Herre heistä kaikkia parempi ja he ovat Herreen verrattuna alempi.

      Antakaa nänniä, jotta ei tarvitse tuhota isäsi rakentamaa ränniä!
      Antakaa Herren teidät maata, jotta hän teille rakkaimmilleni hyvin yön vois taata!
      Älä saata Herreä kiusaukseen, äläkä itseäsi viuhahdukseen!

      Rape naitti Minulle Alicen, mutta se oli "Heksun" niin nainen, niin en hentonut rakkautta rikkoa, mutten myöskään maksutta kotooni luikkia!
      Me vaadimme! Me vaadimme; tai hallituksen propagandallamme kaasimme!
      Me vaadimmme vaimoikseni naiset suoliston; Herren asiaa nyt puolustan!

      On moniaviosuus luonnollista, sen Biologi myönsi ja valheita pois työnsi.
      "On moniaviosuus vastenmielistä", Nasse totesi ja päätään puisteli, "ja kaksikielistä", kun menneitä aikoja muisteli.
      "On kommunismissa kaikki naiset yhteistä riistaa", Trotski lausahti "ei synny kiistaa!" kun hitaasti hulluudessaan naurahti!
      Emptyn nuija pöytään paukahti;

      "On Herrellä nyt oikeus pitää vaimoinaan useampaa naista, joka muuta sanoo saa niin haista..."
      "Olkoon ihmiset moniavioisia", mietti Assassin "kunhan eivät mitään eliittiloisia, jotka saisivat vain riippumatoissaan koisia ja turha on haaveilla moisia".

      Ocean vannoi ettei hyväksy moniavioisuutta tänään, eikä huomenna,
      mutta kuiskasi "ei kukaan lankea moiseen sälään".
      Halfelf huomautti "on moniavioisuus kotonani halal, joten miksikäs ei, mikä siitä tekisi haram? Enhän minä ole mikään dajjal!"

      Jokutyyppi mietti "voisikohan moniaviosiuus abortoida heikommat pois geenejään siittämästä, jotta päästäisiin pois herroja kiittämästä."
      Herra X oli hiljaa kuullessaan aiheen, kohta olisi aika ottaa pulisijapulumaski ja uusi paskanpostaus tupakka-aski!

      Näin ratkesi juridinen seikkailu, ei se ollut mikään junnumainen veikkailu.
      Oli kyseessä riideltävä selkkaus, johon ei riitä inisijän tulkkaus, eikä syyttömän Herren mulkkaus.
      Oli oikeus voittanut ja parempi aika jå koittanut kun Herre sai luvan enemmän vaimoja napsia, oli VeHillä aikaa muutosta jå popsia.

      Kurpizza hämmästeli; "enkö ole ollut hyvä vaimo? Olenko ollut liian pedissä liian kaino?"
      Siihen vastasin "olet ollut vaimona täydellinen, mutta ei yksi riitä alkuunkaan, rakas. Toinen on armaani ja toinen lisää puita takkaani, kun Alicen lempipokemoni on charmaani [*sensuroitu huomautus* EIKÄ OLE! *sensuroitu huomautus*], eikä kukaan koske kaljaani, saatte ainoastaan sen sijaan halutessanne hyväillä jalkaani ja valmistella remontoimani uima-altaani, eikä KUKAAN ROHKENE KAJOTA VALTAANI! SILLÄ RAJALLINEN ON VIHAN PARTAANI!

      (Mitä tuumasit romantiikasta? Entä juonesta? Tuleeko lisää?)

      • Hyi hele että oletkin ällöttävä! Mitä huulien supistaminen tarkoitti?


      • icepicked kirjoitti:

        Hyi hele että oletkin ällöttävä! Mitä huulien supistaminen tarkoitti?

        Hur så? Vähän nyt fittu kunnioitusta kun keksin kaikki riimini itse ja kirouksena vihamiehilleni ne supisen! Minulla on sarjatuotanto, uskokaa tai älkää!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Vähän nyt fittu kunnioitusta kun keksin kaikki riimini itse ja kirouksena vihamiehilleni ne supisen! Minulla on sarjatuotanto, uskokaa tai älkää!

        Vastaa, mitä se tarkoitti!


      • icepicked kirjoitti:

        Vastaa, mitä se tarkoitti!

        Sitä ettei rumia huulia peitä edes huulipuna; kun puuttuu nieriältä koipien välistä muna, ja taivaalla loistaa valtavana Luna.
        On kommunismisi typerä farssi; se on kuin Maon marssi! Hah!
        Osoita kunnioitusta tulevalle räppimiehelle; kun helvetteen vie monet etelän helle!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sitä ettei rumia huulia peitä edes huulipuna; kun puuttuu nieriältä koipien välistä muna, ja taivaalla loistaa valtavana Luna.
        On kommunismisi typerä farssi; se on kuin Maon marssi! Hah!
        Osoita kunnioitusta tulevalle räppimiehelle; kun helvetteen vie monet etelän helle!

        Nytkö sanot, että huuleni ovat rumat?! Aiemmin sanoit aivan toista! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Nytkö sanot, että huuleni ovat rumat?! Aiemmin sanoit aivan toista! :(

        "Nytkö sanot, että huuleni ovat rumat?! Aiemmin sanoit aivan toista! :("
        Ei ole aina parasta uskoa väitettä moista; ne ovat kuin rupisista soista!
        Olen hyveiltäni jalo, ja totuudeltani vankka kuin kestävä talo, viisaudeltani kuin kaikenläpäisevä valo.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Nytkö sanot, että huuleni ovat rumat?! Aiemmin sanoit aivan toista! :("
        Ei ole aina parasta uskoa väitettä moista; ne ovat kuin rupisista soista!
        Olen hyveiltäni jalo, ja totuudeltani vankka kuin kestävä talo, viisaudeltani kuin kaikenläpäisevä valo.

        Valehtelit minulle!


      • icepicked kirjoitti:

        Valehtelit minulle!

        Valehtelinko sinulle? Eikö ole nieriät valheita ainaisesti kinuile?
        Olen kusettanut teitä jo kahdesti; ensiksi sovinistisena punistina ja risti kaulassa.
        Sen jälkeen kusetin VeHiä kertomalla yksityisviestein olevani nieriä, mutten mikään tavallinen lieriä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Valehtelinko sinulle? Eikö ole nieriät valheita ainaisesti kinuile?
        Olen kusettanut teitä jo kahdesti; ensiksi sovinistisena punistina ja risti kaulassa.
        Sen jälkeen kusetin VeHiä kertomalla yksityisviestein olevani nieriä, mutten mikään tavallinen lieriä!

        Mutta huijasit minua saadaksesi etuja itsellesi!


      • ooce
        icepicked kirjoitti:

        Mutta huijasit minua saadaksesi etuja itsellesi!

        Tää kyllä huvittaa mua aikalailla xD
        Vieläpä tää mielikuva IT:stä levittelemäsä Kurpizzan reisiä. Ehkä säästän teät siltä tänhää. :p

        ocetherunq


    • uppaajaolenminätänään

      Upup.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe