Kerro mikä Minussa on hyvää niin Minä sanon mikä sinussa on hüvä

Jåå tää on huomiohuorausotsikko jollaiset on nykyään muotii, ihq. Kertokaas nyt mikä Herressä on hyvää ja positiivista niin Minä puolestani kerron sinusta.

49

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raippari

      - Tyylitaju.
      - Johtamiskyky
      - Päätäväisyys
      - Putin?

      • Sinussa on hyvää se että lopetit spämmimisen suuttuneena kirjoittamani viestinseurauksena ja tykkäät Putinista enemmän kuin monet muut palstalla, sekä kirjoitat suolistotarinoita joiden laatu on parantunut huomattavasti nyrskytysseikkailuista ja olet Suoliston klassikkoteos koska olet ollut täällä niin hitøn kauan.

        (koska et enää spämmää voisit kyllä tulla rekisteröityneenäkin.)


      • Löl
        israelin-tukija kirjoitti:

        Sinussa on hyvää se että lopetit spämmimisen suuttuneena kirjoittamani viestinseurauksena ja tykkäät Putinista enemmän kuin monet muut palstalla, sekä kirjoitat suolistotarinoita joiden laatu on parantunut huomattavasti nyrskytysseikkailuista ja olet Suoliston klassikkoteos koska olet ollut täällä niin hitøn kauan.

        (koska et enää spämmää voisit kyllä tulla rekisteröityneenäkin.)

        Putinilla on kiva nimi!


    • Mielenkiintoinen maailmankatsomus.

      • Sinussa on hyvää se että kirjoitat asiallista roskaa, esim. ns. "spämmisi" jonka oletin oitis olevan samaa paskoo kuin jokaisen toisen henkilön "spämmi", sekä olet onnistunut lisäämään suolistonkävijämäärää (Herra X) yhdellä, joka on prosentteina katsottuna melko suuri saavutus. Kirjoitat enimmäkseen linnuista jotka eivät itseäni kiinnosta niin paljoa, mutta olet kirjoittanut monipuolisesti ja teet suolistotarinoita, etkä jätä niitä niin alkuvaiheeseen kuin eräät.


      • Raippari
        israelin-tukija kirjoitti:

        Sinussa on hyvää se että kirjoitat asiallista roskaa, esim. ns. "spämmisi" jonka oletin oitis olevan samaa paskoo kuin jokaisen toisen henkilön "spämmi", sekä olet onnistunut lisäämään suolistonkävijämäärää (Herra X) yhdellä, joka on prosentteina katsottuna melko suuri saavutus. Kirjoitat enimmäkseen linnuista jotka eivät itseäni kiinnosta niin paljoa, mutta olet kirjoittanut monipuolisesti ja teet suolistotarinoita, etkä jätä niitä niin alkuvaiheeseen kuin eräät.

        Hei! Minä sentään yritin.


      • Raippari kirjoitti:

        Hei! Minä sentään yritin.

        Yritit mitä? Kyllä ne suolistotarinasi ovat hyviä, mutta niissä monet jä(ä/i)vät keskeneräisiksi ja joskus on yleisesti ottaen sekavaa dialogia, mutta nykyään näyttää paremmalta kun tarina ei lopu aloitusviestiin vaan jatkoa tulee kun tulee.


    • -Älykkyys
      -Asioiden ajatteleminen omilla aivoillaan kulttijohtajan seuraamisen sijaan
      -Hyvä huumorintaju
      -Kannustaa ihmisiä ajattelemaan pelkällä olemassaolollaan
      -Vihaa jonneja

      • (Voisin esittää mulkkua ja kirjoittaa "sinussa on positiivista huumetesti/HIV" ja lopettaa tähän :D)

        Sinussa on erittäin hyvää se että et ole "rajaton maailma" -porukkaa jota vihaan, muita suolistohyveitä on että jaksat vastata aina vaikka kirjoitan kuinka ärsyttävällä ja ylimielisellä tavalla kun keskustelemme kommunismista ja vasemmistolaispell... ylipäänsä.

        Olet paras vasemmistolainenliberaali jonka tiedän, koska loput ovat kannabista polttavia rajaton maailma -hippiäisiä, sekä ilmeisesti luet asiakirjallisuutta mitä harvemmat nykyään tekee ja sain sinut lukemaan Vanhan testamentin, vaikka UT ei ole luettu :/ (joka olisi välttämätön kristittyjen kanssa keskustellessa kuten väitit jossain Kotkokerhoista).

        Sen lisäksi et valita vaikka suolistotarinassa sinulle tapahtuisi mitä tahansa, sen ominaisuuden vuoksi sinulle on taattuna aina vähän parempi osa kuin niille joiden kanssa ei ole samaa sopimusta ja et valita vaikka kusetin VeHiä ja väitän sinun olevan tuplatunnukseni jokaiselle joka kuuntelee.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        (Voisin esittää mulkkua ja kirjoittaa "sinussa on positiivista huumetesti/HIV" ja lopettaa tähän :D)

        Sinussa on erittäin hyvää se että et ole "rajaton maailma" -porukkaa jota vihaan, muita suolistohyveitä on että jaksat vastata aina vaikka kirjoitan kuinka ärsyttävällä ja ylimielisellä tavalla kun keskustelemme kommunismista ja vasemmistolaispell... ylipäänsä.

        Olet paras vasemmistolainenliberaali jonka tiedän, koska loput ovat kannabista polttavia rajaton maailma -hippiäisiä, sekä ilmeisesti luet asiakirjallisuutta mitä harvemmat nykyään tekee ja sain sinut lukemaan Vanhan testamentin, vaikka UT ei ole luettu :/ (joka olisi välttämätön kristittyjen kanssa keskustellessa kuten väitit jossain Kotkokerhoista).

        Sen lisäksi et valita vaikka suolistotarinassa sinulle tapahtuisi mitä tahansa, sen ominaisuuden vuoksi sinulle on taattuna aina vähän parempi osa kuin niille joiden kanssa ei ole samaa sopimusta ja et valita vaikka kusetin VeHiä ja väitän sinun olevan tuplatunnukseni jokaiselle joka kuuntelee.

        (Siinä tapauksessa vastaukseni olisi "muista hana.")

        Minun mielestäni on hauskaa, kun minua pilkataan suolistotarinoissa.


    • Olet sivistynyt, älykäs ja kirjoitat erittäin hyviä suolistotarinoita. Osallistut myöskin roolipeliin, josta tulee paljon plussaa.

      • Sinussa on hyvää että jaksat pitää roolipelit pystyssä vaikka ne eivät olekaan suolistossa yhtä menestyviä kuin muualla netissä (mutta täällä ne on varmasti hauskempia), lisähyveinä et kirjoita murteella, etkä etenkään "stadin slangilla" vaikka oletkin hesalainen ja osaat kirjoittaa äidinkieltä(nne) jota kaikki eivät valitettavasti osaa monet nykyajan ihmeet.

        Olet klassikkoteos kuten Raippari ja Trotski, sillä olet ollut paikalla kauan ja et ole spämmännyt [tietääkseni] kertaakaan suolistoa, sekä olet pysynyt täällä vaikka korpit ja muut häipyi[si]vät, sekä olet uskaltautunut kirjoittamaan yhden suolistotarinan alusta loppuun saakka.


    • -Itsevarmuus
      -Kyky ilmaista itseään selkeästi

      Kirjoitat siististi ja jäsennellysti, jolloin ajatusketjuasi on helppo ja miellyttävä seurata. Kirjoituksesi ovat huoliteltuja, aivopieruja ei pahemmin löydy. Olet myös rohkeasti omalla kannallasi tukahduttamatta muiden mielipiteitä. Sinulla on erinomaiset argumentointitaidot.

      • Sinussa on parasta että et ole spämmännyt koskaan (valitettavasti joudun lukemaan spämmittömyyden saavutuksena), sekä et ole solvannut ketään erityisemmin ja osaat kirjoittaa kuten Assassin ilman helveten ärsyttäviä "slangi"sanoja. Keskustelet monesta asiasta etkä ole keskittynyt yhteen pääaiheeseen kuten suoliston lintutieteilijät.

        Sinulla ei ole tuplatunnuksia, eikä sinua tietääkseni epäillä niistä se on hyvä asia selkeyden vuoksi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinussa on parasta että et ole spämmännyt koskaan (valitettavasti joudun lukemaan spämmittömyyden saavutuksena), sekä et ole solvannut ketään erityisemmin ja osaat kirjoittaa kuten Assassin ilman helveten ärsyttäviä "slangi"sanoja. Keskustelet monesta asiasta etkä ole keskittynyt yhteen pääaiheeseen kuten suoliston lintutieteilijät.

        Sinulla ei ole tuplatunnuksia, eikä sinua tietääkseni epäillä niistä se on hyvä asia selkeyden vuoksi.

        Voi kyllä minä olen keskittynyt erityisesti nörtteilyyn, sitä vain ei täällä pääse kylliksi toteuttamaan, ja minä kun tykkään päteä, oli aihe mikä hyvänsä niin tyydyn siihen, mitä on tarjolla. Ja ennen kuin kysytte, miksi en aloita nörttikeskusteluja: ne kuolevat. Aina ja nopeasti.

        En tosiaan noita tuplatunnuksia harrastele, mitä nyt arkaluontoisemmista aiheista kirjoitan anonyyminä siltä varalta, että tämä tunnus vielä joku päivä yhdistetään minuun todellisena henkilönä. Ei laiteta kaikkia munia yhteen koriin.

        Onneksi osaan edes kirjoittaa ilman niitä slangisanoja, koska puhettani kukaan ei tunnu ymmärtävän :D Tykkään erikoisista sanoista ja muutaman olen tainnut keksiä itse. Mielestäni se on persoonallista, mutta muiden mielestä vain outoa. Oma puhetyylini on kyllä pitemminkin savolainen (tai ihan mikä tahansa, opin murteita nopeasti) kuin stadilainen, joten slangi lienee tässä kohtaa väärä termi. Voisi aloittaa taas yhden keskustelun puhetyyleistä, että pääsisin itse ääneen.


    • alice_dolly_phone

      Tollane
      - älykäs
      - auktoriteetillinen
      - asiallinen
      - mukava

      Minusta ei oikeen hyviä puolia löydy xD

      • alice_dolly_phone

        Ja vielä hyvät tarinat ja kirjoituslahjallinen yleisesti ottaen.


      • alice_dolly_phone kirjoitti:

        Ja vielä hyvät tarinat ja kirjoituslahjallinen yleisesti ottaen.

        Löytyypäs för helvete; sinussa on energiaaaaa, osaat kirjoittaa suomea ja myös suolistotarinoita, etkä ole trollannut joka on hyvä teko (vaikka luotsiveljesi tappaisi sinut) ja olet uskollinen miehellesi Hekekeelle.


    • Tietty asiallisuus,
      mahtipontisuus,
      eräänsortin älykkyys

      jotain muuta pientä jota en osaa jäsentää

      • Käytät sanaa nyrskytys joka on kielipoliittiselta kannalta hyvä päätös, olet paras vasemmistoanarkisti jonka tiedän (nieriää ei lasketa, koska se ei ole anarkisti), sinulla ei ole itsetunto-ongelmia, etkä valita rakkausmurheistasi kuten emot, sekä pystyt ymmärtämään miksi kannatan moniaviosuutta.


    • HeKeKee'd

      -Terve kunnianhimo
      -Beta-yksilöiden kyykytys

      • Osaat kirjoittaa äidinkieltä(si) toisin kuin useat, sekä kirjoitit aikoinaan "Unohdettu vakkari" -teoksen jossa oli tarpeeksi kuvailua eikä ainoastaan dialogi, olet vanhimpia (ajallisesti, ei iästä katsottuna) vakkareita joita täällä on, et ole tiettävästi spämminyt, sinulla on hjuumoria, et valita vaikka kirjoittaisimme svenskaa ja käytät sivistynyttä kiroustamme "för helvete! / før helvete!", sekä muistaakseni puet Kapitalistikerhon monokkelia.

        Ja osaat valittaa jos sinua ei mainita tarpeeksi tarinoissa, toisin kuin munattomat jotka hyväksyvät sen.


    • Sinulla on arvovaltaa ja kyky hurmata ihmiset.
      Sinulla on vahvoja poliittisia ja uskonnollisia mielipiteitä jo noin nuorella iällä.
      Osaat argumentoida hyvin.
      Kirjoitat asialliesti ja melko selkeää suomen kieltä, vaikka väliin pomppaa välillä joku ärsyttävä ruotsinkielinen sana.
      Kirjoitat suolistotarinoita, jotka ovat yksiä parhaimmista, kun niihin jaksaa paneutua.

      • Sinussa on hyvää että et ole kommunisti (kuten ei Hekekee myöskään jälkilisäyksenä edelliseen) ja pidät itseäsi nerona kuten Minä Herreä, sekä käytät Minusta Itse käyttämääni nimitystä Herre toisin kuin moukat ja olet saavuttanut tietynlaisen apatheian joka on arvokas tila. et ole taolainen koska se on "coolia" väittää kuuluvansa niin eksoottiseen uskontoon (ainakaan toivottavasti et).


    • -Huumorintajuinen, has.... hauska.
      -Pidät huolta, että Pulinoissa on vähintään yksi jokin yleismaalmallinenkin keskustelu, joten meitä ei voi valittaa sivistymättömiksi.
      -Selkeitä ja erilaisia suolistotarinoita
      -Olet keksinyt nyrskytyksen, Kapitalistikerhon ja Omgilin ja sun muuta vielä pitkään palstalla elävää asiaa.
      -Hyvä näyttelijä.
      -Tylsää tekstiä, jossa osa sanoista voi olla ruotsisikin, on tasapainotuksena hauskoja sanoja kuten "käppiräppiapina"

      • Sinussa on hyvää että olet vaimoni, sekä kirjoitit aikoinaan parhaat suolistotarinat kunnes päätin muuttaa asian, se että olisin lähtenyt palstalta ellet olisi kieltänyt, muuta hyvää on eräät oransseiksi kuvatut koiran näköiset eläimet


    • Öööö.. olet tosi kiva!!1

      - Luot suhteellisen paljon keskusteluja, mikä on aina plussaa!
      - Olet persoonallinen
      - Kirjoitat vivahteikasta kieltä!
      - On hienoa kun nuorilla on aatteita.
      - Älykäs... kaiketi?

      Noniin, kehuppas hieman minua.

      • Sinäkin olet kiva kuten jokainen nainen kahta pāskiaista (ei kukaan suolistolainen) ja feministejä lukuunottamatta, sekä olet kaunis fennoksi; tiedän tämän kun näin lähettämäsi kuvan aikoinaan...

        Ja kirjoitat parempaa tekstiä kuin nykyjonnet, sekä kirjoitat asiallisesti ja muistaakseni teet lihasharjoitteita kuten Herre.


      • fnfnfn
        israelin-tukija kirjoitti:

        Sinäkin olet kiva kuten jokainen nainen kahta pāskiaista (ei kukaan suolistolainen) ja feministejä lukuunottamatta, sekä olet kaunis fennoksi; tiedän tämän kun näin lähettämäsi kuvan aikoinaan...

        Ja kirjoitat parempaa tekstiä kuin nykyjonnet, sekä kirjoitat asiallisesti ja muistaakseni teet lihasharjoitteita kuten Herre.

        Mikä kuva? DD:

        - fnfn


      • fnfnfn kirjoitti:

        Mikä kuva? DD:

        - fnfn

        Haluatko oikeasti että lähetän linkin? Toisella palstalla...


      • fnfnfn
        israelin-tukija kirjoitti:

        Haluatko oikeasti että lähetän linkin? Toisella palstalla...

        Ai sinäkö olit se jolle lähetin sähköpostilla sen kuvan joskus vuos sitten? :D Ihan varmana käytit jotain salanikkiä!

        Ei linkkiä!


      • fnfnfn kirjoitti:

        Ai sinäkö olit se jolle lähetin sähköpostilla sen kuvan joskus vuos sitten? :D Ihan varmana käytit jotain salanikkiä!

        Ei linkkiä!

        Ei vaan toiselle palstalle kenen tahansa nähtäväksi, nainen. Haluatko yksityisviestillä linkin?


      • fnfnfn
        israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan toiselle palstalle kenen tahansa nähtäväksi, nainen. Haluatko yksityisviestillä linkin?

        Joo! :O

        Olen ilmeisesti jaellut täällä kuviani hyvin vapaamielisesti joskus...


      • fnfnfn kirjoitti:

        Joo! :O

        Olen ilmeisesti jaellut täällä kuviani hyvin vapaamielisesti joskus...

        Lähetetty.

        Niin tosiaan oletkin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Lähetetty.

        Niin tosiaan oletkin.

        ARRRRGH, TUO! :DDD Miten unohin sen kun sen takia tänne oikeestaan päädyin...


      • fnfn kirjoitti:

        ARRRRGH, TUO! :DDD Miten unohin sen kun sen takia tänne oikeestaan päädyin...

        Aika paljon on näyttökertoja, mutta pysyn sanoissani että olet kaunis halusit tai et.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Aika paljon on näyttökertoja, mutta pysyn sanoissani että olet kaunis halusit tai et.

        KIITOS!


      • fnfn kirjoitti:

        KIITOS!

        Onko tuo oikea kiitos vai huudatko vihaisena (capslock)? :) Tykkään kuvista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Onko tuo oikea kiitos vai huudatko vihaisena (capslock)? :) Tykkään kuvista.

        Ihan oikea kiitos! :D


      • fnfn kirjoitti:

        Ihan oikea kiitos! :D

        Tykkään kun naiset kiittää! :D Sen vuoksi kannatan moniavioisuutta ja aatteistahan Minua kehuit :)


    • Raippari

      9 Likeä aloituksella? Alan epäillä sitä Tukijan tuplatunnus hommaa.

      • Niin Minäkin voisit pistää aiheesta keskustelun pystyyn ja tuoda todisteet esiin.


      • Kai sinä sentään tiedät niitten tykkäysten OIKEAN syyn?


    • Löysin tämän, enkä voinut kestää kiusausta, joten pakko oli.

      Sinussa hyvää on
      -tasokkaat Suolistotarinasi
      -laaja tietämyksesi
      -olet usein huvittava (tai tekstisi ovat)
      -älykäs (?)
      -(koska tuplatunnuksesi) olet hyvä kusettamaan jäämättä kiinni (en nyt tiedä, oliko hyvä puoli)
      -eräässä Ebzutarinassa sinun selkääsi ilmestynyt tatuointi

      En keksinyt enempää...

      • (Miksi älykäs on vierustettu kysymysmerkillä joka on sulkujen sisällä?)

        Sinussa on erittäin hyvä ominaisuus, että olet vaimoni, se on melkoinen etuoikeus ja muuta hyvää on, että olet herreläinen, sekä kirjoitit yhden laadukkaan tarinan alusta loppuun saakka ja rakastat Herreä, sekä olet aktiivinen ja sinulla on jännä persoonallisuus, sekä tykkäät enemmän naisten paremmasta puolesta kuin rinnoista kuten minäkin (ks. vastauksesi johonkin Oceanin viestiin) ja uskallat olla sitä mitä olet olematta likainen punikki.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        (Miksi älykäs on vierustettu kysymysmerkillä joka on sulkujen sisällä?)

        Sinussa on erittäin hyvä ominaisuus, että olet vaimoni, se on melkoinen etuoikeus ja muuta hyvää on, että olet herreläinen, sekä kirjoitit yhden laadukkaan tarinan alusta loppuun saakka ja rakastat Herreä, sekä olet aktiivinen ja sinulla on jännä persoonallisuus, sekä tykkäät enemmän naisten paremmasta puolesta kuin rinnoista kuten minäkin (ks. vastauksesi johonkin Oceanin viestiin) ja uskallat olla sitä mitä olet olematta likainen punikki.

        Vaimonasi oleminen ei ole etuoikeus, vaan oikemminkin rangaistus.

        En ole herreläinen. >:(


    • ebzu

      Kaikki?

      Ainakin
      -itseluottamus
      -jumalaisuus
      -rakkaus Kurpizzaa kohtaan
      -jumalaisuus
      -rakkaus politiikkaa kohtaan
      -taiteellisuus
      -persoonallisuus
      -tyylitaju
      -jumalaisuus
      -VIIKSET!!!!!!!!!!

      • Sinussa on parasta Herreläisyys ja rakkaus Minua kohtaan, sekä Ebzutarinat jotka olen lukenut jokaisen muistaakseni, sekä arvostat taidetta (Kurpizzan suolistotarinat) ja perustit Herreläisyyden, sekä muistat unohdettuja ihmisparkoja (tiedät kyllä) ja arvostat hyviä viiksiä ja olet aktiivisin palstalla, sekä vaimoni.


    • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Olet...vakkari?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe