Varma nousukauden merkki!

Sieltä se tulee

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/usan kuluttajaluottamus seitseman vuoden huippuihin/201410703801

Sieltä se on tulossa.
Sieltä mistä tuli matalasuhdannekin

N.Y.T kannattaa viimeistään lähteä asuntokaupoille ja äkkiä sittenkin.
Vuodenvaihteen jälkeen ei ole kuin rupuisimmat panokorsut jäljellä.

21

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syysale 2014

      Ja Tyffen alahuuli väpättää kuin viimeinen vaahteranlehti armon vuoden 2014 syysmyrskyssä.

      Voi, voi: taasko tässä kävi näin.

      • myyjät häviäjiä

        Ne jotka nyt myyvät, joutuvat myymään alihintaan. Nousun aattona kannattaa odottaa sitä oikeaa myyntiajankohtaa JOS PYSTYY !


    • buhahhaahahha

      Ai pano korsut jää?no niitähän minä olenkin ostamassa.

    • Tämä romahduttaa- tuhnun unelman.

      Nimenomaan Usan taantumistahan pidettiin parhaimpana Rommin varmistajana taannoin.

      Mutta ei ne luovuta, sitkeitä ovat uskossaan. "kyllä se rommaa, pakkohan se on" -lausahduksia kuultaneen vielä vaikka kaikilla muilla on jo omat niin tuhnulla ei

      • Luki.

        Kyllä minä poika muistan kaikki mitä nyt suolsitte,Laupiaskin erehty polkemaan pas-kaan nytten,muitten ripuli juttuihin.

        OOtko sinä Laupias tuuli viiri yllä talon katon?

        Minä sanon että taas te molopäät erehdytte,ei auta nyt vaikka autokauppa kävisi,ja usa nousisi vuorille ,suomi niin syvässä ku-sessa ettei auta vaikka tulisi 5 nokiaa iskusta suomeen.

        Laupias enpäs ennen pitänyt sinuna ihan tyhmänä,nyt se on sitä kyllä.

        Suomi ei nouse 2006 tasoon koko tällä vuosikymmennellä .

        Sitten kun se sielä niin sitten alkaa vasta se nousu.


      • Luki. kirjoitti:

        Kyllä minä poika muistan kaikki mitä nyt suolsitte,Laupiaskin erehty polkemaan pas-kaan nytten,muitten ripuli juttuihin.

        OOtko sinä Laupias tuuli viiri yllä talon katon?

        Minä sanon että taas te molopäät erehdytte,ei auta nyt vaikka autokauppa kävisi,ja usa nousisi vuorille ,suomi niin syvässä ku-sessa ettei auta vaikka tulisi 5 nokiaa iskusta suomeen.

        Laupias enpäs ennen pitänyt sinuna ihan tyhmänä,nyt se on sitä kyllä.

        Suomi ei nouse 2006 tasoon koko tällä vuosikymmennellä .

        Sitten kun se sielä niin sitten alkaa vasta se nousu.

        Kerron sitten kun ollaan 2006 tasolla


      • Luki.
        laupias60 kirjoitti:

        Kerron sitten kun ollaan 2006 tasolla

        Eurooppa ei piristynytkään

        Euroopan pääindeksit aloittivat viikkonsa laskussa huolimatta siitä, että futuurit ennakoivat pörssien avautuvan nousuun.


      • työmyyrä 43
        laupias60 kirjoitti:

        Kerron sitten kun ollaan 2006 tasolla

        Haaveilen omasta vuokralla, mutta en halua tehdä työtä

        -persu


    • VonTyffelsson

      no en tiedä teistä tyhmistä velkaelviksistä mitä teidän pikku päissänne liikkuu, jotka maksatte mukisematta 4500-6000€ neliö hakkilasta tai kallion slummista tai mistä tahansa.

      itse aion rakentaa seuraavankin talon 1000€ neliö tontti.

      maksakaa mitä maksatte. omapahan on velkakiikkunne.

      • Rakennusinsinööri 1

        Aikominen on toista ja tekeminen toista.
        Ei se onnistu edes minulta.
        Kolme olen tehnyt ja velattoman asunnon lisäksi on jäänyt siitä jäänyt riihikuivaakin.

        Pekillä suurilla puheilla ei kannata tehdä.
        Vittumoista hommaa kun alimitoitettu budjetti kusee kunnolla.


      • Joskus isäntä

        Tuossa joutuu tinkimään tasosta niin paljon, ettei itselle kannata noin rakentaa. Vaikken itse olekaan koskaan rakentanut taloa niin ymmärrän, että kannattaa valita vähän parempi ilmanvaihtokone, vähän parempi vesivaraaja, vähän parempi lämmityskattila, laittaa vähän enemmän villaa yläpohjaan, tehdä vähän parempi verhoilu, ym. Siitä sitten tulee reippaasti päälle tuo 1000 euroa neliöltä. Muuten talo ei kestä aikaa ja myydessä se näyttää samanlaiselta kuin 80-luvun alun talot näyttää nyt ja vain ne vähän paremmat menevät nopeasti kaupaksi.

        Talojenkaan rakentaminen ei saisi olla "tosta vaan" -ihmisten hommaa ollenkaan.


    • VonTyffelsson

      ei ole alimitoitettu budjetti, toki sitä on varaa kasvattaa vaikka 1500€ neliölle ilman tonttia. yksi talo tehty ( ei älväri) jo ja toinenkin tehdään. Insseiltä ei taida työ käydä? ja ei, budjetti ei kussut ekalla kerrallakaan

      Toki velkamuulin rahat kelpaa taloa myydessä. Niitä kun on tilillä ihan mukavasti. Markkinahintaan kun pääsee myymään.

      • Rakennusinsinööri 1

        Minultahan se käy.
        Raksatarvikkeet sain ison firman sisäänostohinnoin ja tiedän hyvät ammattimiehet.
        On se ensimmäinen minultakin tuohon haarukkaan onnistunut, mutta nyt on toisin.
        Jo tuo viranomaiskäytäntö kaikkine säädös- ja normiviidakkoineen on mennyt todella haastavaksi ja kalliiksi alan ammattilaisellekin.


    • oikea suora

      jahas.. laupias kyykyttää tuhnuja ja karavaani kulkee.. ei mitään uutta auringon alla..

      • Tarkoitus ei ole ollut alunperin kyykyttää vaan neuvoa ja opastaa (siksi nimimerkkikin) mutta koska ovat vielä röyhkeitäkin tyhmyyden lisäksi, niin en malta olla.. :D


    • huudelkaa pojat vain

      Joko syntyi uudestaan ne 80 000 uutta teollisuuden työpaikkaa Suomeen jotka on menetetty ulkomaille viimeisen muutaman vuoden sisällä? Ennen sitä ei kannata kovin nousukaudesta huudella kun tuon verran tarvitaan uusia oikeita veronmaksajia jotta pysytään edes nenä pinnalla nykyisellä menoilla. Oikeaan nousukauteen tarvittaisiin tuon lisäksi vielä noin 100 000 työpaikkaa lisää tuottavaan työhön että Suomi pystyisi alkaa lyhentämään miljardilainojaan joita nyt on otettu näiden juhlien ylläpitämiseksi.

      Kaikki muu on vain teidän mitään ymmärtämättömien huutelua.

      • Luki.

        Anteeksi jos saan keskeyttää ja täsmentää hieman tätäkin teemaa.

        "Oikeaan nousukauteen tarvittaisiin tuon lisäksi vielä noin 100 000 työpaikkaa lisää "

        Tuo on kyllä alkajaisiksi ihan hyvä, mutta kun näiden oikeiden töiden työpakkojen määrät pitäisi olla yli 200 000 työpaikkaa ,siis yli 200 000 työpaikkaa.


    • Misery index high
    • stressiä pukkaa

      EKP julkaisee 26.10. kaikkiaan 130 euroalueen pankin stressitestit. Mukana on todellisia jättejä kuten Deutsche Bank, mutta myös paljon kysymyksiä herättäviä pienempiä pankkeja, kuten Irlannin tai Kyproksen pankit. Suomessa toimivista pankeista testeissä ovat suurimmat eli OP-Pohjola, Nordea ja Danske Bank.

      Markkinoilla arvioidaan testattujen pankkien pääomitustarpeen olevan 20 miljardista aina jopa 100 miljardiin euroon.

      Pitäkää kypärät päässä ja syöksyvyöt tiukalla, jos tuossa testissä on kaivettu esiin jotain pahalta haisevaa, johon joudutaan pumppaamaan meidänkin rahoja taas miljardi toisensa perään. Takuilla tai ilman.

    • 30+35

      Nämä uutiset on yhtä huuhaata, suomessa ei yksinkertaisesti ole edes mahdollisuuksiakaan saada uusia työpaikkoja. Kannattaa oikeesti katsoa meidän perusteollisuutta mitä täällä on. Jos suomen perusteollisuus on tällä hetkellä Pizzeriat ja Kirpputorint niin kuin näyttää, voiko niistä saada jotain kasvua aikaiseksi. Kysyn vaan????

      • 40-40

        "tällä hetkellä Pizzeriat ja Kirpputorint niin kuin näyttää, voiko niistä saada jotain kasvua aikaiseksi. Kysyn vaan???? "

        Voi varmaan saada,uskotaan vaan politikoihin ja luodaan pitserioista matkailukohteita.

        Viedään turistit retkille kirpputoreille ja muuhun kurjuuteen,ja anotaan tukea eu:lta lisää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe