KHK: Traumaattinen Paavo Pesusieni

kurpizza

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014101818760611_uu.shtml

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194930128393/artikkeli/ministeriolta varoitus vanhemmille tama suosittu lastenohjelma kannustaa vakivaltaan.html?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen

"Hänen huligaanimainen käytöksensä jää lapsen mieleen. Lapset näkevät hänet roolimallina ja toistavat hänen käytöstään oikeassa elämässä."

No niin. Nyt rehellisesti. Kuinka moni on traumatisoitunut nimenomaan kyseisestä Pesusienestä? Jälkimmäisen jutun kommenteissa pelättiin lisäksi uutta trendiä, joka kuulemma aiheuttaa nuorille tytöille halua hommaila kuolleiden eläinten kanssa (en katso enää koskaan tv:tä).

18

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raippari

      Kukkahattu täti over 9000!

      • Älä vaan. XD

        Avatarkin on kuulemma väkivaltainen.... Mikä kaikkia vaivaa? Pitäiskö miettiä tulevaa/olevaa lamaa eikä katsoa Paavo Pesusientä!


      • ooce
        kurpizza kirjoitti:

        Älä vaan. XD

        Avatarkin on kuulemma väkivaltainen.... Mikä kaikkia vaivaa? Pitäiskö miettiä tulevaa/olevaa lamaa eikä katsoa Paavo Pesusientä!

        Samalla periaatteella pitäs oikeastaan kieltää lapsilta valtaosa muistaki lastenohjelmista.
        Eipähän katota enää mitä.

        ocetherunq


    • Kun olin pieni, en katsonut muuta kuin pikkukakkosta. MTV3:lta tuli lastenohjelmia joita aikuiset kauhisteli. Mun veli taisi katsoa niitä. Itse rakastuin Avatariin vähän isompana.

      Ministerille sanoisin näin että pitääkö sen ikärajamerkinnän näkyä koko ohjelman ajan siinä yläkulmassa?

      • Minäkin pidin muuten Avatarista. Pikku kakkosen ohjelmat muuttuivat tylsemmiksi...


      • Raippari

        Tän siitä saa kun Stubb ei ole päättämässä! Jos Stubb olisi päättämässä tuollaiset kukkahattutädit saisivat potkut!

        Sama asia kuin lapsilta kiellettäisiin Internet, koska internet on täynnä P*rn*a.. okei nyt siirryttiin taas aiheesta.
        "Mä sanoin, että mä puhun kaikesta paitsi p*rn*sta" - Deata. XD


      • Raippari kirjoitti:

        Tän siitä saa kun Stubb ei ole päättämässä! Jos Stubb olisi päättämässä tuollaiset kukkahattutädit saisivat potkut!

        Sama asia kuin lapsilta kiellettäisiin Internet, koska internet on täynnä P*rn*a.. okei nyt siirryttiin taas aiheesta.
        "Mä sanoin, että mä puhun kaikesta paitsi p*rn*sta" - Deata. XD

        Stubbhan on päättämässä?


      • Raippari
        kurpizza kirjoitti:

        Stubbhan on päättämässä?

        Stubbin pitäisi antaa potkut heille! Hän kai unohti sen tai ei viälä tiädä tästä.


    • Oletteko muuten huomanneet kuinka (pikku)lasten ohjelmien laatu on laskenut aika hurjasti?

    • Lähinnä minua meinasi naurattaa, kun luin noita juttuja, mutta saattaa niissä ehkä jotain perääkin olla. Pitäisi tarkemmin perehtyä aiheeseen.

      • Minä räkätin ihan avoimesti.

        Ocean// Niin. Kielletään telkkari kokonaan.


    • Olen kai jotenkin väsynyt, kun en edes tajua, että mikä nyt on ongelma.

      • Paavo Pesusieni on kuulemma traumoja aiheuttava ja kansanedustajat ovat huolissaan sen vuoksi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Paavo Pesusieni on kuulemma traumoja aiheuttava ja kansanedustajat ovat huolissaan sen vuoksi.

        Eikö sitä voi olla katsomatta?


    • Kyllä se on parempi kuin sananmuunnokset Oiva Nalle ja Lilli ja kukkaisystävät.

      Joskus näytettiin myös leivontaohjelmaa nimeltä Kokkelivekkulit. "Ai kato ku meni tota valkosta jauhetta nenään!" -Ransu-koira.

    • alce_dolly_phoneee

      No huhhuh!

      Okei, sikäli ymmärrän, koska kaksi periaatteessa (biologinen vanhempi ja uusi kumppani eivät ole naimisissa) puoliveljeäni katsovat Paavo Pesusientä ja ovat todella väkivaltaisia kakaroita.

      Mutta että huooh en jaksa selittää, siis kukkahattu päässään kulkee?

    • Tuskinpa heidän väkivaltaisuutensa kuitenkaan johtuu Paavo Pesusienestä...
      Vrt. useimmat kuolintapaukset tapahtuvat vuorokauden sisällä siitä, kun henkilö on juonut vettä = älä juo vettä.

      • Ja kun jäätelön syönti lisääntyy, niin myös hukkumistapaukset lisääntyvät...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe