Miten käy murhatun maahanmuuttajanaisen koiralle?

ystäväsi Ransu

kokoomuspomon murhaama ystävällinen nainen nähtiin usein taluttamassa isokokoista koiraa...mitä nyt tapahtuu koiralle? Lopetetaan?
Mielestäni jonkun ökykokoomuslaisen tms. olisi adoptoiva koira tai vähintäänkin hommattava sille hyvä koti. No kokoomuslaiset tuntien koira piikitetään pikavauhtia Vajaavuoren muijan klinikalla ja kulut veloitetaan kymmenkertaisina valtion varoista.

15

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbon iloksi

      Siinä on kiimaisille lesboille kunnon sulhanen, opetettu varmaan astumaan hyvin!

      Ei kannata lopettaa, sen kanssa joku lesbo voi mennä ehkä vihillekin, no ainakin kihloihin.

      • waler.

        Kokoomusnuoret ovat lupautuneet lopettamaan koirankin.

        Kyse on vapaaehtoistyöstä ja armosta


      • PainuRottaPois
        waler. kirjoitti:

        Kokoomusnuoret ovat lupautuneet lopettamaan koirankin.

        Kyse on vapaaehtoistyöstä ja armosta

        Voi kun lopettaisivat sinutkin mokoma maanpetturi rotta. MIkset sinä syöpäläinen lähde jo maasta kun et näy täällä viihtyvän.


      • pumps,jumps.....

        sittenhän sinä voit sen ottaa iltojesi iloksi.


      • uusi kohde

        Varmaankin hajut ja muut on tuttuja koiralle niin voi alkaa heti "töihin", kun lesbo levittää reitensä.Ei kannata lopettaa.


      • Dogtor
        uusi kohde kirjoitti:

        Varmaankin hajut ja muut on tuttuja koiralle niin voi alkaa heti "töihin", kun lesbo levittää reitensä.Ei kannata lopettaa.

        Kerro lisää kokemuksistasi, että miten hausakaa on eläimeen sekaantuminen?


    • yt työtön

      voisin ottaa hauvan kaverikseni ja päivieni piristykseksi, jos sen saa ilmaiseksi. Sen ruuat voin säästää omistani, koska olen kovin vähäruokainen ja ostan yleensä niitä parastaennen -30-50 % tuotteita tuosta lähimarketista. Leipäjonostakin löytyy kaikkea hauvelillekin sopivaa syötävää.

      • rakkia pataan

        Isosta rakista syötävää pitkäksi aikaa.


    • Vapaaksi heti.

      Olen varma. että nainen uhkasi sävyisää ja kilttiä kokoomusnuorata isolla hurtallaan ja mies tappoi vahingossa naisen, vaikka hänen piti tappaa koira. Naisen ja koiran yhtenäväinen ulkonäkö saattoi olla erehdyksen syynä.

    • grrr hau

      Miten on koiran koon kanssa kun toisaalla on ollut, että koira oli pieni ja toisalla keskikokoinen ja iso?

      • waler.

        Uhkasi koiraa ja tappoi vahingossa naisen.

        Erittäin uskottavaa,ja suosittelen ehdonalaista,koiralle.

        Mielestäni kaikki tämä on vain väärinkäsitystä.


      • aahhhh!!!!!!

        Kyllä pienempikin nuolee jos on opetettu, ei siinä tietenkään ole samaa karismaa kuin Rotwailerissa


    • Kokoomus alkanut

      Lopultakin hoitaa tuota hallitsematonta mamutusta. Pois se on yksikin, hyvä alku.

    • 13+4

      No on taas hullujenhuoneen apukoululaiset vapaalla!

      • jlghrf

        Ihme koira ku ei puolustanut emäntäänsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe