Viking Gabriellan risteilyllä 15-17.10

Helinä

Oli tosi hyvä tyyppi(mies)Viking Gabriella-risteilyllä ja tavattiin yökerhossa.Molempina iltoina juteltiin ,mutta nimi ym.unohtui siinä hässäkässä ja vasta nyt jälkeenpäin tajusin mikä moka kun en sen pidemmälle juttua vieny vaik oli mahd.En enempää ,mutta asuit Espoossa.On kuitenkin muitakin osapuolia joita en halunnut loukata.Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

6

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehinen mies

      Hei vaan. Anna tuntomerkkejä eli kenen/keiden kanssa olit reissussa? Ehkäpä olen se oikea mies...

    • Helinä

      Olit kuulema tyypillinen kaksonen,se jäi mieleen.

      • homomomomoo

        hah, mies joka uskoo horoskooppeihin on varmasti hintti!


    • Helinä

      Siis,opettele lukemaan.Mä olen nainen joka tapasi laivalla miehen joka oli horoskoopiltaan kaksonen!!

      • mies miehinen

        En nyt tiedä olenko tyypillinen kaksonen ja kun muutakaan tietoa ei sinulla ole niin ehkä olen sitten väärä.


      • luki luki

        Kuules Helinä. Oliskohan sinullakin opeteltava lukemaan, tai ainakin sisäistämään lukemasi?? Kaveri sanonut sinulle, että hän on tyypillinen kaksonen, niin kait se silloin lukee horoskooppeja ja uskoo niihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe