Testaa uskotko darkfearismiin?

ATM-arvuuttaja

Vastaa kysymyksiin seuraavasti:

10 pts täysin samaa mieltä
5 pts osittain samaa mieltä
0 pts en osaa sanoa
-5 pts osittain eri mieltä
-10 pts täysin eri mieltä

1. Tukka on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

2. Raha ja varallisuus on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

3. Iso asunto on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

4. Nuori mies ei voi mennä yksin baariin koska hänestä ajatellaan kaikkea negatiivista

5. Kolmekymppisenä nuori mies voi vielä elää parhaita nuoruusvuosiaan

6. Siviilipalvelus on parempi valinta kuin persujunttien suosima armeija

7. Haluan olla sivistynyt EUROOPPALAINEN MIES

8. Vasemmisto & Vihreät ovat parhaat puolueet

9. Uskon että kommunismi voisi toimia

10. On ihan oikein antaa palstan homopersehuorien kuulla kunniansa!!!

19

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

      Taisin jäädä plussan puolelle, sain kasaan arviolta 15 tai 20. Seitsemännestä kohdasta annoin täydet pisteet :-)

    • ATM-arvuuttaja

      Minulle olisi suuri kunnia jos itse DarkFear vastaisi kyselyyni :)

    • Hyvä kysely!

      Osaatko kyselyn tekijä heittää yhtään pisterajataulukkoa? Mä sain 30 pistettä, eli jonkin verran DarkFearismiin taipuvaisuutta siis taitaa olla...

    • what if

      -15, Neuvostoliitto EI TOIMI, saa antaa kuulla kunniansa, TUKKA ON TÄRKEÄ!

    • Mie vuan.

      Vastaa kysymyksiin seuraavasti:

      10 pts täysin samaa mieltä
      5 pts osittain samaa mieltä
      0 pts en osaa sanoa
      -5 pts osittain eri mieltä
      -10 pts täysin eri mieltä

      1. Tukka on tärkeä asia nuoren miehen elämässä -5pts

      2. Raha ja varallisuus on tärkeä asia nuoren miehen elämässä 5 pts.

      3. Iso asunto on tärkeä asia nuoren miehen elämässä -10 pts.

      4. Nuori mies ei voi mennä yksin baariin koska hänestä ajatellaan kaikkea negatiivista -10 pts.

      5. Kolmekymppisenä nuori mies voi vielä elää parhaita nuoruusvuosiaan 10 pts.

      6. Siviilipalvelus on parempi valinta kuin persujunttien suosima armeija -10 pts.

      7. Haluan olla sivistynyt EUROOPPALAINEN MIES 10 pts.

      8. Vasemmisto & Vihreät ovat parhaat puolueet 5 pts.

      9. Uskon että kommunismi voisi toimia -5 pts.

      10. On ihan oikein antaa palstan homopersehuorien kuulla kunniansa!!! 10 pts.

      • mie vuan.

        Eli viis pistettä meikäjuntille.


    • fearofthedark

      1. Tukka on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      5 pts

      2. Raha ja varallisuus on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      5 pts

      3. Iso asunto on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      -5 pts

      4. Nuori mies ei voi mennä yksin baariin koska hänestä ajatellaan kaikkea negatiivista

      -5 pts

      5. Kolmekymppisenä nuori mies voi vielä elää parhaita nuoruusvuosiaan

      10 pts

      6. Siviilipalvelus on parempi valinta kuin persujunttien suosima armeija

      0 pts

      7. Haluan olla sivistynyt EUROOPPALAINEN MIES

      10 pts

      8. Vasemmisto & Vihreät ovat parhaat puolueet

      5 pts

      9. Uskon että kommunismi voisi toimia

      -10 pts

      10. On ihan oikein antaa palstan homopersehuorien kuulla kunniansa!!!

      0 pts


      15 pistettä! Orastavaa darkfearismia havaittavissa.

    • YTM:n neuvot

      Pisteitä -5. Yllättävän paljon muuten mielestäni.

    • hmm....

      Testissä on varmaan jotain vikaa. Sain -10 vaikka tavallaan olen aina vähän samaistunut Darkkikseen

    • 3plus8

      Hauska visa :)))))) nostetaan ylös.

    • 1. Tukka on tärkeä asia nuoren miehen elämässä
      5

      2. Raha ja varallisuus on tärkeä asia nuoren miehen elämässä
      10

      3. Iso asunto on tärkeä asia nuoren miehen elämässä
      10

      4. Nuori mies ei voi mennä yksin baariin koska hänestä ajatellaan kaikkea negatiivista
      10

      5. Kolmekymppisenä nuori mies voi vielä elää parhaita nuoruusvuosiaan
      -10

      6. Siviilipalvelus on parempi valinta kuin persujunttien suosima armeija
      0

      7. Haluan olla sivistynyt EUROOPPALAINEN MIES
      10

      8. Vasemmisto & Vihreät ovat parhaat puolueet
      -10

      9. Uskon että kommunismi voisi toimia
      -5

      10. On ihan oikein antaa palstan homopersehuorien kuulla kunniansa!!!
      10


      30 pistettä taisi tulla :)))

    • Hauska_testi

      Nostetaan :)))))

    • lihavatipunen

      DarkFear on periksen trollihahmo, yksi monista.

      • Ei DarkFear ole mikään trollihahmo eikä hän myöskään liity perikseen mitenkään, sillä esim. mä olen jutellut molempien kanssa palstan ulkopuolella.

        Muutama vuosi sitten kun DarkFear asui vielä Turussa enkä mä ollut joutunut vielä poseen, niin me vaihdettiin muutama sana Varissuon liikekeskuksessa. Ihan mukavan ja normaalin oloinen, vähän Andrea Pirlon tai Fernando Alonson näköinen parikymppinen mies.

        Perikseen olen törmännyt useammin. Ollaan oltu toisinaan samaan aikaan Shellillä kahvilla, kerran satuttiin samaan pizzeriaan, muutaman kerran juteltu kaupan pihalla jne. Joskus heitin että hän voisi tulla käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla tai hakeutua prospect-jäseneksi, mutta asia jätettiin vielä vähän avoimeksi.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Ei DarkFear ole mikään trollihahmo eikä hän myöskään liity perikseen mitenkään, sillä esim. mä olen jutellut molempien kanssa palstan ulkopuolella.

        Muutama vuosi sitten kun DarkFear asui vielä Turussa enkä mä ollut joutunut vielä poseen, niin me vaihdettiin muutama sana Varissuon liikekeskuksessa. Ihan mukavan ja normaalin oloinen, vähän Andrea Pirlon tai Fernando Alonson näköinen parikymppinen mies.

        Perikseen olen törmännyt useammin. Ollaan oltu toisinaan samaan aikaan Shellillä kahvilla, kerran satuttiin samaan pizzeriaan, muutaman kerran juteltu kaupan pihalla jne. Joskus heitin että hän voisi tulla käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla tai hakeutua prospect-jäseneksi, mutta asia jätettiin vielä vähän avoimeksi.

        Joo mä muistan hyvinkin, kun törmättiin kerran tuolla varissuon liikekeskusessa, ennen sun posen joutumista. Tunnistin sut siitä Penetrators MC:n jengiliivistä ja isosta penis-logosta:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Teillä oli varmaan mukava viikonloppu siellä Monster-showssa Hartwall-arenalla? Te varmaan jyräsitte Bicky Royal-miehen kanssa yhdessä paljon aisuri-Octavioita niillä teidän jyystö-Monstereilla:)))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo mä muistan hyvinkin, kun törmättiin kerran tuolla varissuon liikekeskusessa, ennen sun posen joutumista. Tunnistin sut siitä Penetrators MC:n jengiliivistä ja isosta penis-logosta:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Teillä oli varmaan mukava viikonloppu siellä Monster-showssa Hartwall-arenalla? Te varmaan jyräsitte Bicky Royal-miehen kanssa yhdessä paljon aisuri-Octavioita niillä teidän jyystö-Monstereilla:)))))))))))))))))))))))))))))

        Joo eiköhän tuo penis-logo nahkaliivin selässä ole ihan hyvä tuntomerkki :))))))))

        Oli tosiaan ihan onnistunut viikonloppu Monster Jam tapahtumassa. Jostain syystä mä "vahingossa" missasin hyppyreitä ja meidän rakentama jyystö-monsteri rysähti VAG-konsernin farmari- ja tila-autojen päälle. Siinä meni muutama Octavia, Touran ja muutama muu vahinkovankkuri ihan pannukakuksi :)))))))))))))))))))))))))))))))


    • vastataanpas

      1. Tukka on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      - 5 p: Onhan sen puuttuminen nyt kompensoitavissa, mutta olisi valetta väittää, etteikö ulkonäköön liittyvä pääoma olisi miehenkin, varsinkin nuoren miehen, elämässä tärkeää.

      2. Raha ja varallisuus on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      - 5 p. Rahataloudessa elävä tarvitsee aina rahaa ja varallisuutta pärjätäkseen. Toisaalta sen omistaminen ei ole ainakaan minulle mikään päämäärä sinällään, ja olen muutenkin aika antimaterialistinen ihminen.

      3. Iso asunto on tärkeä asia nuoren miehen elämässä

      - 5 p. Kyllähän iso asunto helpottaa elämää monessa suhteessa. Toisaalta olisi ehkä parempi, jos ihmiset voisivat yleisellä tasolla tyytyä nykyistä pienempiin asuntoihin.

      4. Nuori mies ei voi mennä yksin baariin koska hänestä ajatellaan kaikkea negatiivista

      - 0 p. On totta, että baarietiketteihin kuuluu, että niissä tulisi mieluummin viettää aikaa kaveriporukassa kuin yksin. Silti negatiivisilta ajatuksiltakin on mahdollisuus välttyä, vaikka olisi yksin liikkeellä.

      5. Kolmekymppisenä nuori mies voi vielä elää parhaita nuoruusvuosiaan

      - 0 p. Omasta mielestäni 3-kymppinen on vielä aika nuori ainakin aikuiseksi ihmiseksi, eli siinä mielessä kyllä. Toisaalta senikäinen ei edusta enää mitään sellaista "nuoruutta", joka olisi jonkinlainen välivaihe lapsuuden ja aikuisuuden välillä. Lisäksi nykylänsimainen kulttuuri tuntuu palvovan ja asettavan etusijalle nimenomaan teinielämän, ja siinä katsannossa 3-kymppistä pidetään usein jo ihan täydellisenä muinaismuistona ja menneen ajan edustajana.

      6. Siviilipalvelus on parempi valinta kuin persujunttien suosima armeija

      - 0 p. Mielestäni kumpikaan ei ole toista erityisesti parempi tai huonompi. Kannatan kylläkin molempien pakkovelvollisuuksien lopettamista.

      7. Haluan olla sivistynyt EUROOPPALAINEN MIES

      - 0 p. Haluan kyllä olla sivistynyt, mutta mitä ihmettä tarkoittaa "eurooppalainen mies"? Tietääkseni Eurooppa on kuitenkin olemassa ainoastaan maantieteellisessä, ei niinkään kulttuurisessa merkityksessä.

      8. Vasemmisto & Vihreät ovat parhaat puolueet

      - - 10 p. Mielestäni vihervasemmisto edustaa monessa suhteessa kaiken sen vastenmielisyyden huippua, joka nykylänsimaisen kulttuurin degeneraatioon kuuluu. Toisaalta en pidä esim. Kokoomusta juurikaan parempana puolueena.

      9. Uskon että kommunismi voisi toimia

      - - 10 p. Ihmisluonnon tuntien sula mahdottomuus.

      10. On ihan oikein antaa palstan homopersehuorien kuulla kunniansa!!!

      - 0 p. Toisaalta on tärkeää kyetä puolustamaan itseään, mutta toisaalta on tärkeämpää usein olla välittämättä. Ihminen, joka menettää hermonsa jokaisen itseensä kohdistuvan loukkauksen johdosta paljastaa usein olevansa tosiasiallisesti heikko.

      Tulos: - 5 pistettä

    • hienoahienoa

      Sain -20 pistettä. Ei minusta DarkFeariksi taida olla.

    • DarkFearismia

      Tästä puuttuu se että millä pistemäärällä olet darkfearisti. Riittääkö vaan että on plussan puolella? Mitkä pisteet saa jos on fanaattinen darkfearisti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe