Onko hällä kiinnostusta vai ei?

melanka

Olen 20-vuotias jätkä joka on "lätkässä" samalla luokalla ammattikorkeessa opiskelevaan muijaan. Oon ollu aikaisemminkin parisuhteessa (joka ei päättynyt hyvin osapuolista riippumattomien ongelmien takia) josta mulle on jäänyt lievät traumat lähestyä ketään romanttisessa mielessä. Noh oon tuntenut tän muijan syksyn alusta asti ja oman tulkintani mukaan hänelläkin ainakin oli ehkä jotain mua kohtaan (huomaan välillä kuinka hän tuijottaa mua luokass, tykkää kaikist facebook päivitykstä mitä teen vaikka ne olis kui turhanpäiväsii, tulee välill ruokalass viereen syömään, tulee mulle välill omasta tahdostaan alottaan juttelun yms.) Tulkinnan vastaisiakin esimerkkejä on (pitää keskustelut whatsappissa lyhyenä, on joskus hieman rajoittunut yms.) Erehdyin luokkabileissä kysymään häntä kännissä treffeille ja pelkään että oon tehny aloitteen liian aikaisin hänen mielestään koska en saanu "oikeaa" vastausta: "mul on täs vähän kiireit mut kattoo ny!". Siit lähtien hän on ollut hieman varautuneempi mutta kuitenkin hän on jatkanu tuijottamista ja muutaman kerran koittanut lähestyä mihin en ole uskaltanut vastata koska pelkään että teen itsestäni narrin jos pilaan tän jutun jotenkin. Tl; dr Pelkään paljon että oon kännissä tyrinyt mun mahkut molemminpuolisille tunteille pyytämällä liian aikaisin treffeille. Mitä voin tehdä asialle? Pyydänkö treffeille, alanko etsii uutta, jatkanko tutustumista vai mitä? Miten lähestyn olematta liian takertuvainen?

2

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+10

      kysy sensijaan itseltäs että mitä menetettävää sulla on

    • Jagdpanzer

      Voi herratähen make your move! Minä oon tollasissa asioissa sokea mutta tuo menee jo kuuromykkä-sokeuden puolelle jossa on vielä neliraajahalvaus päälle!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe