Työhaastattelu.

Sairas ja läski

Olin tässä työhaastattelussa ja kaikki meni ok.
Lopuksi sanottiin olet etsimämme henkilö, mutta...........sitten rehellisenä ihmisenä sanoin,että olen tässä sairastellut ja lihoinkin yli 10kg lääkkeiden takia.( jonka olen toki saanut laihdutettua jo omiin mittoihini)

Siinä vaiheessa haastattelijan naama meni muikiaksi,,,,,,,, ja,,,,, tuumas, Noh: voihan sinulle siitä huolimatta esitellä tämän työpaikan, vaikka lihoitkin noin paljon.

Se oliokin sitten siinä, se työura.
Ei sitten näemmä missään nimessä pidä mennä puhumaan sairauksistaan( vaikka olisivatkin menneen talven lumia, taika läskeistään)
ne ovat kaksi punaista vaatetta työnantajalle.

7

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihava terve

      Mikä ala mahtoi olla kyseessä?

      Jos joku kertoisi minulle lihoneensa lääkkeiden takia, minulle tulisi ensimmäisenä mieleen masennuslääkkeet, vaikka niiden tuomat kilot tuskin lähtevät laihduttamalla.

      Valitettavasti sairaus tai lihavuus eivät ole meriittejä työmarkkinoilla. Siksi niistä ei kannata puhua edes menneessä aikamuodossa. Rekrytoija voi itse olla vaikka millainen s i k a, mutta työnhakija ei - ainakaan kaikissa ammateissa.

      • sairas ja läski

        lihava terve

        Ei sen kummepi lääke, kun Kortisooni.

        Sitä ja antibiottia sain kädessäni olleeseen Ruusuun.
        Myöskin ihottumia, Esim: Atooppista ihottumaa hoidetaan kortisonilla.

        Elikkä työnantaja pelkäsi ja ajatteli heti pahinta.


    • Leikkaus esti

      Mulla kävi lähes samalla tavalla, kun kerroin haastattelussa olleeni edellisellä työttömyysjaksollani sairaalassa ja pitkällä sairauslomalla sairaalajakson jälkeen (kyseessä leikkaus ja siitä toipuminen, sitä en tosin kertonut).

      Tätä en olisi kertonut, elleivät olisi haastattelussa kysyneet, mitä tein tuolla työttömyysjaksolla. Koin, että tuo asia pitää kertoa, sillä suurin osa työttömyysajastani meni leikkauksesta toipumiseen, enkä siis sairausloman aikana ainakaan hakenut töitä, saati pystynyt tekemään paljon muutakaan.

      Hitto, jos olisin tajunnut jättää asian mainitsematta tai edes mainita että kyseessä oli henkeni säästänyt leikkaus. Mutta kun olin melko hermostunut, niin ei siinä paljon tajua tuollaista.

    • 2+23

      kannattaako mennä sanomaan että tääs sairastellut? Samantien mietti kuinka paljon saikkua haet.

    • Anonyymi

      Kerroin reumasta siinä toivossa, ettei tarvis tehdä kaikkein raskaimpia hommia. Työ jäi saamatta, vaikka yrityksellä piti olla humaanit arvot.

    • Anonyymi

      Menin työhaastatteluun ja vahingossa kaaduin juuri työpaikan oven edessä ja mursin jalkani. Menin kuitenkin haastatteluun, mutta eivät halunneet palkata.

    • Anonyymi

      menin työhaastatteluun. Otin muutaman rohkaisuryypyn. Sanoivat
      että "tuoksahtaa" . Sanoin että "otin ihan vaan parit neuvoa antavat"
      Eivät palkanneet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe