Voi itku

hullua37

Tuetääkö kukaan mikä se sellainen mies on, että ajan myötä muuttuu naistansa kohtaan tosi inhottavaksi...puhuu kuin toinen olisi lattiarätti, nimittelee, haukkuu ja ei koskaan pyydä anteeksi. On vain kuin ei mitään olisikaan. Minun ei nykyään tarvitse muuta kuin kysyä tai sanoa jotain "väärään" äänensävyyn tai jotain. Kauhea syyttelykin on tullut mukaan, en kuulemma koskaan halua enkä kehtaa viedä lapsia harrastuksiin eikä kukaan tule toimeen kanssani... en ymmärrä mistä on keksinyt moisen ajatuksen...johtuneeko siitä että paiskon duunia kuin hullu hänen yrityksessään eikä aikaa jää hirveästi muille, itselle ei yhtään... ollaan oltu 18 vuotta yhdessä. En tiedä mitä tekisin kun tähän suuntaan on tämä lähtenyt enkä millään ymmärrä miksi. Olen aina ollut räiskyvän positiivinen ja optimistinen mutta nyt pitää koittaa olla kuin hiirulainen ja hiljaa koska olen ymmärtänyt että kiukuttelu ja ilkeys on se minkä vuoksi hän nykyään tätä elämää elää....

21

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex uhri

      Vieraileppa narsistien uhrien tuki ry:n sivuilla, sieltä löytyy vastaus kaikkeen tuohon..

      http://www.narsistienuhrientuki.fi/

      Lapsesi saavat vääristyneen kuvan perheestä, ja ilmapiiri on jo niin sairas, että hekin alkavat sairastumaan, jos eivät jo oireile. Miksi enää olet miehen yrityksessä, jos joudut raatamaan?

    • Stemu

      Taitaa olla kivi kengässä, eikä saa tehdyksi asialle mitään taikka otetuksi puheeksi.

      Jostain on katkeroiduttu ja sitä oireilee. Tuohon narsismikorttiin en usko, täällä kun kaikki jotka ovat erimieltä ovat "narsisteja".

    • 2 + 13

      Narsisimia on turha huudella heti kun suhteessa tulee ongelmia. Jokin rassaa ja stressaa miestä tai sitten on yksinkertaisesti rakkaus loppunut, ehkä jo toinen kiikarissa. Silloinhan alkaa kaikki ärsyttää siinä nykyisessä kumppanissa. Ehkä liittonne on tullut tiensä päähän. Surullista, mutta ei mikään luonnehäiriö. Kannattaisi nostaa kissa pöydälle, eihän noin ainakaan voi jatkaa.

      • nappi.

        Eiköhän se diagnosointi kannattais jättää hoitavalle lääkärille.
        Tuskin sä pystyt kenenkään luonnehäiriötä tai häiriöttömyyttä arvioimaan. Kylläpä huvitti.


      • kiltti mies.

        Minä tiedän. Tuollainen mies on väkivaltainen jännämies joka harrastaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa naisia kohtaan. Naiset aina rakastuu tuollaisiin miehiin niin kovin mielellään. Lääke on että lähdet nyt heti ja eroat taakse katsomatta. Rakkaus on loppunut, jos sitä joskus olikaan.


      • liian tuttua

        "puhuu kuin toinen olisi lattiarätti, nimittelee, haukkuu ja ei koskaan pyydä anteeksi. On vain kuin ei mitään olisikaan."

        Kissa on nostettu pöydälle, mies ei vain ole keskustelutaitoinen.

        Luonnehäiriön mahdollisuus on aina olemassa ja useat merkit ap:n tapauksessa viittaavat siihen.


      • pois
        liian tuttua kirjoitti:

        "puhuu kuin toinen olisi lattiarätti, nimittelee, haukkuu ja ei koskaan pyydä anteeksi. On vain kuin ei mitään olisikaan."

        Kissa on nostettu pöydälle, mies ei vain ole keskustelutaitoinen.

        Luonnehäiriön mahdollisuus on aina olemassa ja useat merkit ap:n tapauksessa viittaavat siihen.

        Meillä sama juttu, mies etsii ridan aiheita jatkuvasti ja raivostuu ihan pikkuasioista. Pitää minun kodinhoitopalveluita itsestäänselvyytenä (käyn raskaissa matkatöissä ja sen päälle ison huushollin hoitaminen). Eipä tuo mies enää oo vaikuttanu ilahtuneelta, kun palaan työreissuilta, murahtelee jonkun tervehdyksen. Riidat aloittaa mies ja meillä ei nyt juuri muuta vuorovaikutusta ollutkaan kuin riitelyn merkeissä. Nyt hoksasin, että miehenihän aina riidan aikana hokee, että "tämä hänen talo ja et vie sitä ja tätä huonekalua mennessäs" jne. eli hänhän ihan itse manaa minun pois lähtöäni!! Suhteemme ei ole kestänyt kuin pari vuotta ja vuosi sitten muutin hänen luokseen toiselle puolen Suomea. Ja nyt hän on valmis jo heivaamaan minut yli laidan! Enpä olisi herttaisesta miehestä tätä uskonut!


      • fdgdgdg
        liian tuttua kirjoitti:

        "puhuu kuin toinen olisi lattiarätti, nimittelee, haukkuu ja ei koskaan pyydä anteeksi. On vain kuin ei mitään olisikaan."

        Kissa on nostettu pöydälle, mies ei vain ole keskustelutaitoinen.

        Luonnehäiriön mahdollisuus on aina olemassa ja useat merkit ap:n tapauksessa viittaavat siihen.

        Luonnehäiriökö pomppaa esiin vasta 18 vuoden yhdessäolon jälkeen? Höpö höpö. Narsisteja on väestöstä n. 1% joten sitä on turha alkaa huudella ensimmäisenä.


      • gfgdgdg
        nappi. kirjoitti:

        Eiköhän se diagnosointi kannattais jättää hoitavalle lääkärille.
        Tuskin sä pystyt kenenkään luonnehäiriötä tai häiriöttömyyttä arvioimaan. Kylläpä huvitti.

        No sittenhän ollaan samaa mieltä, narsistiksi dignosoiminen ei ole meidän vaan lääkärin hommaa. Jos pari on ollut yhdessä 18 vuotta ja sitten mies kyllästyy niin sillä ei ole minkään sairauden kanssa mitään tekemistä, sitä kutsutaan elämäksi.
        Sun jutut ne vasta huvittavia on.


      • purjeet

        Alkuperäiselle: voi tosiaan olla kyse huonosta omastatunnosta. Jotain feelua on, ja syyllisyys saa mollaamaan sinua, että voi selittää itselleen, että olet sen ansainnutkin. Onko toinen kiikarissa tai alkava alkoholismi?
        Kannattaa ryhdistäytyä, kieltää toista puhumasta epäkunnioittavasti ja ottaa etäisyttä. Ei mitään palveluksia tai anteeksipyytelyä sun taholta.


      • lopsoke55v

        Ilmeisesti miehesi on kyllästynyt elämäänsä. Ero teille on tulossa. Minuelle kävi samalla lailla 34 vuoden avioliiton jälkeen mieheni sanoi haluavansa eri suuntiin ja katsoa mitä elämällä on hänelle tarjota. Hänen käyttäytymisensä ja minun kohtelu muuttui n. vuosi ennen eroilmoitusta." En osannut mitään, en ymmärtänyt mitään, kaikki piti selittää moneen kertaan". Käyttäytyminen todella muuttui, niin että läheisenikin kertoivat jälkikäteen huomanneensa miehessäni.


    • Lukaise:)
    • niippa.

      Toisaalta yksi näkökulma asiaan voi olla myös se, että itse annat miehen kohdella sinua noin. Sinä olet vastuussa omasta onnestasi ja hyvinvoinnistasi. Mikäli miehesi loukkaa sinua ja voit sen takia huonosti, tulee sinun itse tehdä asialle jotain.
      jos jäät ja siedät huonoa käytöstä muilta ihmisiltä, älä valita. Olet itse osasi silloin valinnut.

    • Muumimamma42

      Juupa juu, samanaista meillä. Milloin kävelen hassusti, milloin puhun tyhmästi, miksi puhun liikaa ja miksi oot hiljaa, oikeasti kaikki mitä teen on väärin tai en osaa ja välillä sanoo, etten pärjäisi ilman häntä. Oon välillä tyhmä, ruma, outo. Jopa en osaa syödä oikein, kuulee jopa toiseen huoneeseen, kun puren epätasaisesti. Joskus menen syömään saunanlauteille näkkilleivän, ettei hermostu ääneen. Aina epäilee, että petän. Jos sanon, jollekkin miehelle "hei", niin heti kysyy, "ootko ollut sillai tuon kanssa"....aivan älytöntä. Jos käy hierojalla, niin kyselee, kuinka lähellä oli, jos on mies hieroja. Sekä häneltä puuttuu empatia minua kohtaan, kun oon kohdannut menetyksiä, niin hän kääntää selän. Häneltä ei saa lohdutusta koskaan.
      Hän kyllä jäi nettideittailusta kiinni noin 7 vuotta sit, oli monta vuotta harrastannut sitä, muutenkin paljon nais puolisia ystäviä, saattaa soittaa monta kertaa päivässä tai viestittelee. Hänellä on pari kännykkää, sekä tietokoneita...kaikissa salasanat. Kyllä minä tiedän, missä mennää, mutta kun on lapsia ja asuntovelat. Sekä kaikkeen tottuu.

      • Jenniina

        Miten voit hyväksyä tuollaisen käytöksen? Minä en päivääkään kuuntelisi elämänkumppanilta tuollaista. Vaihtoehdot olisivat:
        1. Katuva anteeksipyyntö häneltä ja tuollaisen käytöksen ehdoton lopettaminen
        2. Lääkärille meno ja hoitoon myöntyminen
        3. Ulos elämästäni

        Nyt naiset (ja miksei miehetkin), sovitaan että te ryhdistäydytte ja alatte vaatimaan ihmisarvoista kohtelua. Älkää nyt valitko itsellenne lattiarätin roolia. Jos sitten kuitenkin valitsette sen, niin valittaminen ei kannata, kun on oma vapaa valinta.


    • Kärsikärsi

      "Tuetääkö kukaan mikä se sellainen mies on, että ajan myötä muuttuu naistansa kohtaan tosi inhottavaksi...puhuu kuin toinen olisi lattiarätti, nimittelee, haukkuu ja ei koskaan pyydä anteeksi. On vain kuin ei mitään olisikaan. Minun ei nykyään tarvitse muuta kuin kysyä tai sanoa jotain "väärään" äänensävyyn tai jotain. Kauhea syyttelykin on tullut mukaan, en kuulemma koskaan halua enkä ......"

      No , meilläpäin tuollaista sanotaan EX:si!

    • eisemuutu

      Lähde heti, muuta mahdollisuutta ei ole!

    • surkeamies

      Ensimmäiseksi minulle tuli mieleen vanha ex. Hän harrasti juuri tuollaista. Ja syynä oli että oli masentunut, tehtaili naisjuttuja ympäriinsä. Ja pelkäsi kai että elämä menee ohi minun kanssani. No ei mennyt kun nostin kytkintä-.
      Ap. sinun pitäisi ehkä kirjoittaa kirje ja sanoa sanat selitys käytökseen tai ero. Mies usein pystyy kommunikoimaan kirjeen sähköpostin välityksellä paremmin kuin nk. naamatusten. Ainakin meillä näin herra kierohäntä lopulta sai kerrottua tekemisiään . Naamatusten keskustelua lopusta ei olisi koskaan tullut. Nyt ollaan jo 15v omilamme. Minulla ainakin on omaisuus lisääntynyt, ja stressi tasan 0. Elämä on vaihtoehtoja.

    • yksinkertaista

      Paisko vähemmän töitä ja anna sille seksiä enemmän. Parin viikon kuurin jälkeen mies on kuin entisensä.

    • Margareeta

      Työskentelet miehen yrityksessä, jossa pomottaminen ja johtajuus on noussut miehelle päähän kuin olisi hän isokin haaskalintu ärhäkkäänä kukkona äkseeraamassa pienempiään kauemmas saaliin jaolta.
      Herrasmies gentleman hän ei ole, ei sivistynyt eikä kulturelli persoona, eikä hänen käyttäytymisessään ole modernia makua, vaan on miekkonen jäänyt alkukantaiselle asteelle, jota ei pidä naisen suvaita lähipiirissään.
      Voit tilata kylpylälomamatkan itsellesi vain tai ottaa myös parhaan ystävättären mukaan, ja mennä rentoutumaan sekä nauttimaan elämstä. Otat hoidot päästä varpaisiin, lepäät ja syöt hyvin ja tutustut paikalliseen kulttuuri,-sekä taidetarjontaan.
      Ei kannata ryhtyä työaasiksi miehelle, koska mies pitää tällöin sinua todellakin aasina ja kohtelu on sen mukaista.
      Nosta itsesi juhdan asemasta hienon naisen kunnioitettavaan asemaan ja se tapahtuu niin että OTAT itsellesi vapauksia.
      Kukaan ei niitä sinulle tule tarjoamaan, vaan ne on otettava omin neuvoin ja uskaliaalla sydämellä kuten rohkea nainen tekee.
      Mitään et voi enää menettää, koska olet antanut polkea itsesi halpaan asemaan ja pudonnut miehen hierarkiassa orjan kaltaiseen olotilaan.
      Kaikki omanarvontunnon nosto suomalla elämääsi nautintoja on samalla nosto tuosta hierarkiasta miehen tasolle ja yläpuolellekin.
      Sen jälkeen voit tarkastella, onko tästä miehestä yleensä sinulle rakkauden sulostuttajaksi ja sinähän sen päätät, mitä valitset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe