Vinkkejä avuttomalle nörtille

Urvabara

Voisitteko heittää vinkkejä avuttomalle nörtille? Olen siis parikymppinen nörtti, jolla ei vielä ole ollut tyttöystävää. 8-[

Millainen hiustyyli pitäisi nykyajan miehellä olla? Minulla on vain tällainen perustukka, jota ei ole värjätty ja joka on melko lyhyt. En ole koskaan käyttänyt edes mitään muotoilugeelejä. Osaako joku antaa vinkkejä?

Millaiset vaatteet pitäisi olla? Öhm. Vaateostoksilla en sinänsä ole yksin (tai kaverien) kanssa käynyt, vaan aina on ollut äiti mukana. (Juu. Naurakaa vain. :-( ) Olen myös tosi ujo. En varmaan yksin viitsisi vaatekauppaankaan mennä, kun tunnen kuitenkin itseni niin epävarmaksi. Pitäisikö yrittää houkutella jokin (miespuolinen) kaveri mukaan?

Mistä naisten kanssa pitäisi jutella? En ole missään baareissakaan koskaan käynyt. Säikähtävätkö naiset tällaista hieman epäsosiaalista tyyppiä?

Kommentoikaa toki.

26

8263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Nörtit ovat söpöjä :) Ole mukava naisille, mutta älä suostu määräiltäväksi. Älä yritä olla sellaista, mitä et ole. Löydät vielä naisen, jolle ulkoinen olemus ei ole tärkeintä elämässä.

• 27v ,

tosi kauniin naisen oikea herkkupala liekö mihin ihastunut/rakastunut. kyllä kävi kateeksi kun olin komeemman näkönen mies

• Lord_Boredom

Minusta sinun ei pitäisi miettiä, miltä sinun pitäisi näyttää, sillä tietänet esimerkiksi millaiset hiukset haluat.

Minusta on huijausta muovata itselleen jokin listan mukainen kuori. Jos et kelpaa naiselle itsenäsi, niin miksi sellaisen naisen edes haluaisit?

En kylläkään ole paras puhuja, sillä itsekin olen yli 20-vuotias "nörtti", joka ei koskaan ole seurustellut saati sitten tehnyt juuri mitään muutakaan naisten kanssa, hyvä kun on edes pari naispuolista kaveria. Minkäs teet, huono itsetunto, ujous, enkä omaa alfa-uroiden ulkonäköä, en surffitukkaa (vaan kasvatan pitkiä hiuksia koska itse pidän niistä) saati sitten unelmakehoa. Mutta vaikka vaivunkin toisinaan epätoivoon, niin en silti koskaan haluaisi alentua järjestelmällisesti muokkaamaan itseäni tilastojen mukaiseksi perusunelmamieheksi.

Huonon itsetunnon ja siitä johtuvan sairalloisen ujouden kyllä haluaisin heittää roskikseen. Ne ovat oikeita haittoja jotka estävät ainakin minua kohtuullisen tehokkaasti tutustumasta ihmisiin ja varsinkin naisiin.

• Ayin

...kuten sanottu, nörtit ovat söpöjä. :)

Parhaimman tuloksen - ja kestävämmän suhteen - saat kun et yritä olla ulkoisesti tai sisäisesti mitään mitä et ole.

Vaatteiden tulee olla puhtaat ja sopia kantajansa tyyliin. Uskoisin tuon olevan aika monen naisen mielipide asiasta.

Hiukset tyylin ja omien mieltymysten mukaan. Parturin täti auttaa jos tyyli on hukassa. :) Varsinkin jos itse tietää edes suunnilleen mitä haluaa.

Ihan vinkkinä: vaikka netistä löytyneitä suhteita edelleen hieman naureskellaan niin tämä' on kuitenkin hyvä media, varsinkin epäsosiaalisille ihmisille (Kuten itselleni). Varsinkin silloin kun ei varsinaisesti mitään etsi. Onlinenä voi olla helpompi tutustuakin jos on kovasti ujo, sitten tuntee jo toisen jotenkin jos joskus vaikka tapaa IRL. ;)

Eli naiset eivät aina säiky no-lifeja, varsinkin jos valitsee naisensa oikein. ;)

• Vinkitön

Teen kantelun harhaajohtavasta markkinoinnista perkele!! Täältä mitään vinkkejä mulle löytynyt.....

• Mies

Olen nörtti. Olen ujo ja hieman syrjään vetäytyvä.
      Pukeudun mustaan nahkatakkiin, reisitaskuhousuihin ja maihareihin.
      Eli vähän sellaisella armeijatyylillä.
      En yritä esittää mitään, en yritä olla muuta kuin olen. Pukeudun vain omalla tyylilläni josta itse pidän.

Silti monet varsinkin naispuoliset pelkää minua varsinkin kun välillä on vaikea saada sanaa suustaan tai saada edes hymyä aikaan. Moni varmaan ajattelee että olen joku ihme friikki. En haluaisi olla mikään peikko kenellekään vaan haluaisin että minulle tultaisiin juttelemaan ja voisin sulautua joukkoon.
      Taidan antaa vääriä viestejä pukeutumisellani. Pitäisikö minun muuttaa tyyliäni ja alkaa pukeutumaan kuteisiin joista en itse pidä? Sillä kynnys tulla juttelemaan mulle tuntuu olevan monelle tytölle vähän liian korkea.

• Lord_Boredom

"Pitäisikö minun muuttaa tyyliäni ja alkaa pukeutumaan kuteisiin joista en itse pidä?"

Kuten totesin jo aiemmin, niin minusta tuo on huijausta. Ainahan voi esittää, mutta onko siitä kummallekaan osapuolelle iloa? Luultavasti esittämällä ei saa sellaista naista, kuin itse toivoisi, eikä nainen sellaista miestä kuin luulee ja toivoo saavansa.

Olen tietysti taas paraskin puhuja, kun en itse uskalla, mutta oletko yrittänyt itse lähestyä naista ja jutella hänen kanssaan? (Ja jos olet, niin kerro minullekin, miten onnistuit :D)

• Mies
        Lord_Boredom kirjoitti:

"Pitäisikö minun muuttaa tyyliäni ja alkaa pukeutumaan kuteisiin joista en itse pidä?"

Kuten totesin jo aiemmin, niin minusta tuo on huijausta. Ainahan voi esittää, mutta onko siitä kummallekaan osapuolelle iloa? Luultavasti esittämällä ei saa sellaista naista, kuin itse toivoisi, eikä nainen sellaista miestä kuin luulee ja toivoo saavansa.

Olen tietysti taas paraskin puhuja, kun en itse uskalla, mutta oletko yrittänyt itse lähestyä naista ja jutella hänen kanssaan? (Ja jos olet, niin kerro minullekin, miten onnistuit :D)

Koulussa tuli käytävällä vastaan yks tyttö jonka kans on ollu pientä silmäpeliä jo toista vuotta.
        Katsoin sitä silmiin ja pientä hymyä irtos itseltäni ja sanoin sille moi melkein ääneen.
        Se oli päiväni kohokohta ja oikea valopilkku viime viikkojen ajalta.:) Pienestä sitä tuli hetken ajaks onnelliseks, mutta sitten iski jo harmaa päivä turpaan. Itse en ole koskaan iskeny ketään naista.
        Kyllä se sit onnistuis kun kävis lääkäristä jotain beta-salpaajaa ja nappais muutaman ennen baariin menoo. Pysyis niin kuin kontrolli omassa hallussa. Se ei olis aitoo, mut harvapa asia missään yökerhoissa muutenkaan on ja naista olis kuitenkin edes joskus saatava.

• trendipelle

Jos tosiaan haluat tuntea olisi itsevarmemmaksi naisten kanssa (ja muutenkin), saattaa helpoin ratkaisu tähän ongelmaan olla parempi tyyli. Jos vaatekauppaan meno ujostuttaa, ota hieman itseäsi trenditietoisempi kaveri mukaan ja hän voi toimia makutuomarina ;). Ei tarvitse olla mikään överifruittari, mutta siistit peruskledjut kandee olla.

Hiukset voisit värjätä jollain luonnollisen oloisella värillä.

Kyllä se itsevarmuus sieltä alkaa kehittymään, mutta sen eteen pitää nähdä hieman vaivaa. Naiset on aika vekkuleita tyyppejä. Käy katsomassa www.fastseduction.com jos haluat oppia naisten 'pokaamisesta'.

• carrie

Olen sitä mieltä, ettei omaa persoonaansa ja tyyliänsä kannata yrittää väkisin muuttaa, mutta ilmeisesti koet siinä olevan hiomisen varaa ;)?

Tähän välii vois vetää sitä perus shittiä, että sisin on tärkein ja blaablaa, MIKÄ ON AIVAN TOTTA, mutta tosi asia on, mitä kukaan ei voi kieltää, että ihminen jonka kanssa esim. seurustelee tai mitä tahansa hommaileekaan, TÄYTYY MIELLYTTÄÄ SILMÄÄ! Sitä ei voi sanoa, mikä on hyvännäköistä kenenkin mielestä, kauneus ja komeus kun ovat siinä kuuluisassa katsojan silmässä. voihan siis olla, että sun nörtti-look on sua itseäsi ja silloin sun varalle on joku tyttö tuolla jossain, joka tykkää susta 'just the way you are!' TÄRKEINTÄ ON, ETTÄ OLET SINUT ITSESI KANSSA JA MTÄ ULKONÄKÖÖN, VAATTEISIIN JA HIUKSIIN TULEE; NIIDEN TÄYTYY OLLA SUN OMAN PERSOONASI NÄKÖISET; jos yrität muokata itsestäs jotain mitä et ole; tytöt sen kyllä huomaa;)! Oli miten oli, halusit nimenomaan "tyylivinkkejä" eli
      kerron nyt sulle millaisessa miehessä mun "silmä lepää"...elikkä:
      * Siisti ja hyvältä tuoksuva (miesten ihania tuoksuja on paljon ja nyt en tarkoita mitään ruokakaupan hyllyistä löydettyä Pirkkatuotetta, vaan jotain miesten "parfyymia"/partavettä vai mitä lie se on!)Ei kun tuoksuttelemaan, johonkin kauppaan. Kosmetiikkaosaston naismyyjiltä saat varmaasti parhaat vinkit :)

*Hiustyylin täytyy olla kantajalleen sopiva. Toiselle sopii melkeimpä kalju, toiselle taas pörrötukka (IHANA!). Itse olen varsinkin sellaisen "surffari-lookin" (hieman pidempi, ei ihan leukaan, mutta korvien alle reippaasti, hieman sekainen pörris) perään. Sulla oli tavallinen hiustyyli? Mitä se tarkoittaa? voisit ehkä kasvattaa hiuksiasi ja sitten varata ajan hyvälle parturille, jolta pyytäisit päähäsi uuden, juuri sulle sopivan hieman "ei niin tavallisen" hiustyylin (sekä leikkaus että väri jos siltä tuntuu, että piristystä päähäsi kaipaat) sekä "hoito-ohjeet" juuri sille tukalle (eli kuinka laitat sen näyttämään hyvältä, mitä eri vahoja/geelejä voit käyttää ja miten), miltä kuulostaa? Mikään ei kuitenkaan ole mun mielestä neitimäisempää miehelle kuin raitoja hiuksissa; pliis, sitä älä itsellesi tee;).

*Joo ja en naura tälle 'äiti stylistinä' jutulle, jos lupaat, että mutsin jätät tästä lähtien suosiolla kotiin x)!?

Eli vaatetus...rakastan miehillä rentoja, trendikkäitä vaatteita! Esim. H&M miestenosastolla paljon hyvännäköisiä vaatteita! Ja jos olet ujo, niin ei muuta kuin postimyyntiluettelo käteen ja H&M:ltä tilailemaan! Tilauksen voi laittaa jopa netissä jos et halua puhelimessa puhua:)!Ihan mitä vaan kuhan, et lähde äitisi kanssa ostoksille! Yhdet hyvännäköiset vaatteet kun tilaat esim. H&M:ltä, laitat tukan ojennukseen, niin sun itsevarmuus kasvaa varmasti metrin sekä pituutta että leveyttä, sitten jo helpompi lähteä shoppailemaan kaupungille; coolina :)! Ja jos pyydät kaverin mukaan, niin mielummin naispuolinen smanikäinen, ainakin osaisi valita sulle kivoja kuteita!;)

Millaisiin kauppoihin minä mieheni veisin...hmmm...urheilukaupoissa ihan älyttömän hienoja huppareita, Jim& Jill: kivoja paitoja, huppareita, farkkuja, pipoja yms. DinSko, Andiamo, K-kenkä, urheilukaupat: hienoja kenkiä. Mä tykkään miehellä tennareista(esim. adidas, nike jne), sekä Italialais-tyylisistä kengistä. stocman, oneway, H&M...onhan noita vaikka mitä! Miesten "pikkukengät", purjehduskengät yms. Kamalia!

Housuja kun ostat: Rennot, ei missään nimessä alspäin kapenevia, liian lyhkäisiä farkkuja, jotka köytetty vyöllä kainaloihin..yak! Mutta ei kuitenkaan mitään "forever teini" hiphop-farkkujakaan. Sopivasti rennot&väljät, esim. Dieselillä hyvännäköisiä farkkuja! Jos et tykkää farkuista, niin esim rennot reisitaskuhousut ihan ok! Kysy myyjiltä, jos et uskalla: kysy silti. Joskus on kuitenkin pakko pärjätä myös omillaan; aina ei ole kaveria tai äitiä apuna. Suu vaan reippaasti suu auki sen ensimmäisen kerran; kyllä se sitten siitä lähtee:)!

Sitten alusasu osasto: Iki-hirveät "mieskalsarit" eli tavalliset miesten alushousut- heitä ne pois (!!!!!); pahimmat seksintappajat, jotka mies voi omistaa! yak!BOKSEREITA! Sekä löysiä, että tiukkoja! Merkkejä: Front, Calvin klein, urheilumerkit, iki-ihanat ruutu- yms bokserit H&M:ltä, seppälästä ym. Ku miehellä kiva peppu ja bokserit: Suloista, söpöä,seksikästä, kiihottavaa, ihanaa:). Ja mitkä tahansa housut: ÄLÄ köytä housuja tiukasti vyöllä, vaan anna vähän vaikka mielummin valua. ei niin, että perse paistaa, mutta ihan vähän.

Pipot on kivoja (siis sellaset trendipipot, ei mitkään kolmentuulen hirviöhatut) ja lippikset (myös ne trendikkäät)

Paitoja, joita mä tykkään: Perinteisistä "puku" kauluspaidoista en tykkää miehellä yhtään; mielestäni niitä käytetään työpaikalla, jossa se on aiheellista, sekä häissä ja hautajaisissa. Sama koskee flanellipaitoja...mies jolla flanellipaita ylösasti napitettuna ja housujen sisään tungettuna ei rehellisesti saa multa edes katsetta. Jos on ihan pakko näitä kamaluuksia käyttää, niin ei ainakaan housujen sisään työnnettynä ja napit ylösasti napitettuna.

Mun mielestä miehillä hyvännäköisiä, ei ihan tiukat, mutta vartalonmyötäiset paidat (jos on yhtään kroppaa). Jos on joku hauska teksti edessä, niin se on plussaa:). Myös erilaiset "verkkaritakit" enempi sellaset skeittityyliset yms. kivoja.Hupparit jees (ei tosin ihan baari-kamaa), Neuleet, hyvännäköiset sellaiset on jees, nekin vartalonmyötäisiä mielummin. Eli ei mitään slipoveri hirvitystä kiitos. eikä sellaista äidin neulomaa poropaitaa. Eikä kalastajaneuletta. Enempi olen vissiin luetellu mistä en tykkää :)...no koeta löytää punainen lanka rivien välistä.

Sun kirjoituksesta päätellen olet aika perinteinen "mammanpoika"? ja kaikesta päätellen myöskään sun itsetunto ei ole sieltä parhaimmasta päästä? Nyt hus pois mutsin hameen helman alta ja silmät auki maailmalle ja kivoille tytöille! Hankit itsellesi vaikka muutaman trendikkään tai susta hyvältä tuntuvan vaatekerran, houkuttelet kaverit baariin, otat vähän rohkaisua(ei kuitenkaan liikaa!) ja sitten vaan itsevarmana juttelemaan tytöille! Helppo tapa päästä kontaktiin tytön kanssa on hakea sitä tanssimaan! Pakkeja tulee, niistä ei pidä lannistua, (muttei myöskään yrittää jokaista kaveriporukan tyttöä). Aloitat juttelun spontaanisti, mitä mieleen tulee. Esimerkiksi: 'vaikutat tosi mielenkiintoiselta tyypiltä, voinko häiritä hetken'? Itse lämpenen heti tyypeistä, joilla on itsetunto kohdallaan ja, jotka tietävät mitä haluavat. Esim. viimeksi baarissa moni haki mua tanssimaan asenteella 'pliis, lähtisit nyt'---voi olla varma etten lähde. Yksi ihan tavallisen näköinen kundi tuli, tarttui mua kaädestä ja sanoi: ' heitäs mimmi se rööki pois, nyt me mennään tanssimaan'---ja mä olin ihan myyty! vaatii vaan tilkkasen rohkeutta:). Oletko kokeillut nettitreffejä? Vois toimia kun ensin tutustuu sähköpostin tms avulla.
      Aloitusrepliikkejä joita tulee välttää jos haluaa oikeasti tutustua tyttöön: 'käyks sä usein täällä?', ' Vittu sul on hyvät tissi/perse tai mikä tahansa vastaava'.
      Sen sijaan aina toimii vilpittömästi sanottu: ' sä olet todella kaunis, haluaisin jutella sun kanssa hetken'. Osoita myös tytölle jos sua kiinnostaa, että haluaisit tavata hänet myös selvinpäin joku kerta vaikka kahvilla. Ja paras ehdotus mikä mulle on talvisaikaan tullut: 'Läheks mun kanssa pulkkamäkeen' :)tosi södeä:). Eli rohkeasti vaan juttusille. Jos et heti alkuun uskalla, niin mene muutaman kerran ihan katsastamaan "markkinat" ja keräämään rohkeutta:)- voihan se olla, että joku tyttö tulee sulle juttelemaan. Eikä siinä sen kummempia tarvitse miettiä mitä sanoisit; ole vaan oma itsesi- sellaisena jos et kelpaa, niin eipä olisi tyttö ollutkaan sun arvoisesi:)!

Tässä siis mun vinkkejä ja varmaan moni, moni tyttö mun kanssa eri mieltä, tällaisesta minä kuitenkin tykkään...rahaahan nuo vaatehankinnat yms kysyy, mutta myös halvalla saa hyvännäköistä, kuhan käyttää hieman aikaa kaupoissa:) Ja eihän koko imagoa tartte kerralla muuttaa, vähän kerrakseen:). Olisin ihan intona jos pääsisin sun stylistiksi ja rahaa olis käytössä rutkasti;)
      vaikka mulle ulkonäkö, sekä oma että toisen tärkeitä, niin kaikkeista arvokkain on kuitenkin se, että sydän on paikallaan ja korvien välissä muutakin kuin pää;)!

Tsemppiä sulle! Muista, että tyttöjä on miljoonia, mutta sua vain yksi!

• Danzig

Niin no itsetunto ja rohkeus eivät ole musta samoja asioita. Lähteestä riippuen ne erotetaaan tai pistetään samaan kastiin. Kun löytää omat vahvuutensa ja tietää mihin pystyy on paljon rennompi elää. Muista, että ihmiset kohtelevat sinua vanhan imagosi perusteella, vaikka olisit jo matkalla itsevarmemmaksi, mutta itse tiedät sen:)

• Urvabara

Kiitos, kiitos! Kuinka jaksoitkaan kirjoittaa noin paljon laatutekstiä? :)

Kiitos myös muille vastaajille!

Eiköhän näillä eväillä jo pärjää aika pitkälle? Varmaan nimimerkki "Vinkitön" sai myös paljon apua ongelmiinsa.

• Jotakin tietävä

Niin se "Käytkö usein täällä?" aloitusrepliikki on aina aloitusrepliikki.
        Katsoppas ihan samaan tapaan kuin "Mitä sulle kuuluu" jenkeissä.
        Ei se ole mikään oikea kysymys vaan sitä, että haluaa aloittaa keskustelun. Tokihan sitä voi keksiä vaikka mitä siihen alkuun, mutta eiköhän se charmi tuu ihan jostain sen jälkeisistä sanoista kuin siitä. Kannattaa monesti miettiä todellisia tarkoitusperiä eikä niitä taikasanoja.

• 3525

MIEHEN KOMMENTIT:

Kiva, että joskus täällä palstalla saa edes jotain vähän konkreettisempaa neuvoa!

Sitten:

- H&M-vaatteet voivat olla halpoja ja hyvännäköisiä, mutta ainakaan minun mielestäni niitä ei kannata ostaa. Käynyt monesti niin, että paidat on kutistunut pari kokoa muutaman pesukerran jälkeen (ja olen pessyt ohjeiden mukaan). Lisäksi istuvuus ei ole hyvä ainakaan omaan kroppaan. Ja kuten Carrie kirjoittikin, tyylimieltymyksissä on varmasti tosi paljon eroa naisittain, että valitse sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat itsestä hyviltä.

Jatkokysymys:

Entä jos ei ole kavereita, joiden kanssa lähteä esimerkiksi baariin? Yksin baariin meneminen ja aloitteellisuus siellä vaatii aika paljon itseluottamusta. Missä olisi mahdollista törmätä nuoriin, yksin liikkeellä oleviin naisiin?

• ex-poikatyttö24

Monet sanovat, että tyyliään ei pidä muuttaa eikä pidä pukeutua sellaisiin vaatteisiin jotka eivät tunnu omilta. Jälkimmäisestä olen samaa mieltä, mutta se ja edeltävä asia eivät mielestäni välttämättä kuulu yhteen. Vaikutat Urvabara mun mielestä kaverilta, joka on tähän asti kulkenut maailmassa vähän omissa ajatuksissaan ja vasta nyt herännyt kiinnostumaan ympäristöstä. Muuta vapaasti pukeutumistyyliäsi, ei oman tyylin muuttaminen tee sinusta yhtään huonompaa tai tekopyhempää ihmistä vaan se on osa kehittymistä ihmisenä!

Itse olin n.20v asti varsinainen poikatyttö. Pukeuduin aika unisex-tyyliin, hame oli lähinnä kirosana. Joskus noin vuosi sitten alkoi poikaystävän etsiminen kiinnostaa enemmän ja helppohan se oli heti huomata, että mitä naisellisemmin pukeutuu niin sitä parempi flaksi käy. Aloin siis tietoisesti ostaa erilaisia vaatteita kuin mitä aiemmin käytin. Aluksi tuntui hassulta käyttää esim. hameita, kun en ollut yhtään tottunut niihin, mutta saamani hyvä palaute rohkaisi minut käyttämään niitä useammin. Nykyään en enää voisi elää ilman hameita ;) Niin muuten kun aloin muuttaa tyyliäni niin otin mallia eräästä ystävättärestäni, jonka pukeutumistyylistä pidän ja pyysin hänet myös mukaan makutuomariksi shoppailureissuille.

Pukeutumistyylini siis muuttui melkoisesti, mutta luonteeni on silti pysynyt samana! Täytyy sanoa, että poikatyttönä olin onnellinen, mutta nyt olen vielä onnellisempi :)

• Iso L

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin: puhtaat vaatteet oman makusi mukaan, tukka saa mielellään olla puhdas myös :) Kunhan kiva tyttö löytyy, hän kyllä stailaa sinut sitten!

• mie

Lue player guide tuolta: www.fastseduction.com

• Rillipöllä20vuotta

Hyviä vastauksia kysymykseen, joka vaivaa muitakin meitä nörttejä.

Olen vähän laiskakin lähestymään naista, mutta sain saman tyylisiä, hieman suppempia neuvoja kaverin tyttöystävältä ja ainakin hieman enemmän on tullut kesällä tyttöjen kanssa oltua ;)

• Ex Pinp

Katso nyt edes elokuvista, miten naisia viehättävä mies käyttäytyy naisten seurassa. Mene sitten yökerhoon ja katso miten naisia saavat miehet käyttäytyvät. Huomaat yhteneväisyyksiä. Vielä parempi, jos joku kavereistasi on naistenmies.

Katso, miten George Clooney käyttäytyy elokuvassa "One Fine Day".

Vaatekauppa on hyvä idea. Pyydä niitä myyjiä auttamaan sua. Miespuolinen kaveri on huono idea. Ja muista ottaa jotain rohkeatakin siihen mukaan, jotain isompaa korua, huivia tms. Vaatteet eivät auta sinua saamaan naista, vaan ne pitää olla kunnossa ettei heti tulisi pakkeja ensisilmäyksellä. Ymmärrätkö?

Kyllä, naiset pitävät epäsosiaalisuutta kaikissa muodoissaan erittäin paheksuttavana ja se ei viehätä tipan tippaa.

• joku vaan

oo oma ittes sillä, joidenkin naisten mielestä( esim minun) hiljaiset ja ujot ovat tosi suloisia. :)

• Nainen 1985

Kyllä se naisen löytäminen voi tapahtua ihan toisellakin tapaan :) Nainen voi löytää sinut! Itseni ystävättäristä 3 on itse iskenyt silmänsä miehiinsä ja itse mennyt juttelemaan miehelle. Ainoa mitä sinun pitää tehdä on kerätä rohkeutta katsella toisia ihmisiä suoraan silmiin ja opetella tervehtimään pidempään silmiin katsojia. Sinusta kiinnostunut nainen tulee kyllä juttelemaan. Sinun pitää vain alkaa liikkumaan erilaisissa paikoissa: Kirjastot, erilaiset yleisötilaisuudet, puistot ja kahvilat, kaupat, tanssipaikat... Ihan sama missä liikut, kunhan vain liikut ihmistenilmoilla ja olet avoimesti, etkä nyhjää tyyliin anteeksi olen olemassa.

• 16+14

Nojoo. Kai toi on teoriassa mahollista, mutta ihan yhtä hyvin voisin sanoa, että kannattaa lotota, koska jatkuvasti joku voittaa lotossa...

Eipä oo moista ihmettä ainakaan mun elämässä vielä tapahtunu kertaakaan ja ikä lähestyy kalmankymppiä.

Kannattaa ainakin varautua siihen, että odottelet koko loppuelämäs yksin, jos et miehenä yritä ite tehä alotteita..

• Ex Pimp

Tähän ikivanhaan keskusteluun on tullut jo vastattuakin mutta nämä naisten kommentit vähän taas oudoksuttaa.

"oo oma ittes sillä, joidenkin naisten mielestä( esim minun) hiljaiset ja ujot ovat tosi suloisia. :) "

Ja tämä on toiminut miten hyvin AK:n tapauksessa? Mutta kun teitä on niin vähän ja niistä vähistä taas ei tietenkään suurin osa viehätä juuri sitten sitä miestä. Saa odottaa aika kauan ennen kuin löytää.
      Jos järvestä haluaa yhden tietyn kalan (kuvitellaan että olisi vaikkapa vain yksi lohi koko järvessä) niin todennäköistä on että joku muu ehtii sen sieltä kalastaa. Pitää vaihtaa syöttiä ja saada hyvä saalis jotain muuta kalaa. Ei miehen ole pakko saada naista "olemalla tylsä itsensä" kun voi opetella sen uuden oman itsensä joka vetoaa enemmän.

"Kyllä se naisen löytäminen voi tapahtua ihan toisellakin tapaan :) Nainen voi löytää sinut! Itseni ystävättäristä 3 on itse iskenyt silmänsä miehiinsä ja itse mennyt juttelemaan miehelle."

"Kirjastot, erilaiset yleisötilaisuudet, puistot ja kahvilat, kaupat, tanssipaikat..."

Ihan oikeesti suurin osa yksinäisistä miehistä käy noissa paikoissa löytämättä seuraa. "Odota että joku tulee" ei ole mikään neuvo. Kai sen 20-vuotias olisi jo huomannut, jos tuo tehoaisi. Ja paikoissa käymisen aloittaminen voi olla rankka paikka jos kuvittelee että heti jotain tapahtuu. Keskiverto jamppa käy ehkä kolme kertaa baarissa vastion tahtoisesti ja toteaa sitten että ei sieltä seuraa saa, mikä tietysti on väärä ajattelutapa.

Baareissa pitää käydä joka viikko harjoittelun vuoksi tai edes aina kun on rahaa. Ihmisille pitää mennä juttelemaan ja sitä taitoa hioa. Ei pidä edes odottaa pääsevänsä treffeille jonkun naisen kanssa vaan keskittyä siihen että oppii ne tilanteet, osaa pitää jo mielessään mikä toimii ja mitä sanoo jo kotoa lähteissä. Se voi viedä vaikka vuodenkin mutta se kannattaa.

• 9+15

Ei tuo nyt ihan totta ole. Ite harrastin 18-25w baarissa käyntiä parhaimmillaan useempana päivänä viikossakin eikä ikinä onnistunu luomaan mitään suhteita naisten kanssa. Lopulta totesin että tuhosin vaan omaa itsetuntoani edes raahautumalla paikalle. Ei ollu vaan meikäläisen pelikenttä.

Ei se vaan auta vaikka on fiksu, mukava, huumorintajunen, ihan ok näkönen, urheilullinen, korkeesti koulutettu, luotettava jne. jos ei vaan osaa sanoa niitä sanoja, mikä saa naisen syttymään. Tutustumisen jälkeen yleisesti tosi mukavaa seuraa, mutta kun se vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on vaan niin helvetin vaikeeta, etenkin baariolosuhteissa :)

Jokainen voi sitten miettiä, jos olisin nainen samoilla ominaisuuksilla, kuinka usein olisi tarvinnu käydä baarissa ennenkuin olis löytyny seuraa.

• kiitos.

Kiitos myös muille vastaajille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2155
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1695
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1153
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      896
    Aihe