Peukaloita pyörittämään

fiiuliin*

Tietokoneet pois vanhuksilta.
Olin eräässä tutkimuksessa, kyseltiin monenmoista , joita en jaksa kertoakaan.
Se tuli selväksi että tietokoneesta voi virkavaltakin sulkea jonkun sivun,jos vanhus pelaa rahalla.
Olisiko ollut niinkin että tietsikan voi ottaa poiskin---

Mitähän sitten tekisin jos tietokone minulta poistettaisiin keinolla tai toisella.

En ole seurallinen enkä kaipaa kerhoja, juoruja, niin että peukaloita pyörittämään vain,

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä ja kone

      Ei keneltäkään täysivaltaiselta voida mitään poisottaa ilman omaa suostumusta.

      Jos voidaan, taytyy olla edunvalvonnassa, ennen sanottiin holhouksessa.
      Oikokoon, jos joku paremmin tietää.

      Minulta ei saisi tätä konetta kukaan pois. Sillä voin matkata maailmalla, oppia joka päivä uutta, joka on minulle elintärkeää, pelailla ajankulukseni ilmaispelejä, saada/lähettää sähköpostia, vaikka mitä muuta.

      Toki on huonoja puoliakin, vaikkapa lukeminen on liikaa vähentynyt.

    • tönkkösuolattu

      Olen kirjautunut netissä rahapeli asiakkaaksi, mutta en sinne jaksa enää eurojani siirtää kun aina tulee pataan.
      Tiekkari vie joka ilta vapaa-ajastani pari tuntia. Kaksi banniakin olen kärsinytmuka räväköiden kirjoitusten takia.
      Joku luotsi itki kun ylläpito ei ota bannauspyyntöjä liittymälleni enemmän.

    • kone korvaa pienen -

      hetken puhekaverin puutetta,




      mä pärjäisin ilman konettaki,
      olen senverran menevää tyyppiä, olisin kaupungilla kaiken-näkösissä harrastuksissa, ellei olisi konetta,
      joka päivä olen muuteni menossa josjonnekki suuntaan,
      näin illasta ja ehkä aamulla tai yöllä jos herään käyn koneella kattomassa onko mitään mielenkiintosta tullu ,
      enimmäkseen se on vain käväsemistä koneella,

    • 3... 11

      Peukaloita panee pyörittämään, kun totesi, että luotsi oli poistanut yhden erinomaisen ja pitkän ketjun täältä.

      Ei hyvältä näytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe