Miehen pitää olla komea

tämä selvä

Että naiseen voi tehdä vaikutus. Vaikutus pitää siis tehdä siinä minuutissa ja vain ulkonäkö merkitsee.

17

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin selvä homma

      Kyllä! Panostakaa miehet ulkonäköön enemmän! Se on helppoa ja tekee itsellekin paremman olon ja hyvän mielen.

      • Naisten kuvia

        kun katselee nettiprofiileissa niin näkee lähes kaikkien naisten nauttineen sipsejä ja siideriä enemmän kuin lääkäri määrää.


      • j0qu

        En ala ketään sivullisia ihmisiä onnelliseksi tekemään, alkamalla "panostaa ulkonäköön" paremmin. Resursseja kyllä olisi. Mutta kyllä naisen tulee ensin hyväksyä mies sellaisena, kun on, jos jotain vakavampaa haluaa.
        Minä ainakin saan hyvän mielen, kun tiedän, että on sun kaltasia inisijöitä, jotka tulee heti kipeeksi, kun näkee "ei niin komeita" miehiä ("taviksia?").


    • Nettinaiset eivät

      ole normaaleja naisia. Nirsot, vuosikausia nettipalstoilla roikkuneet sinkkunaiset, vaativat miehiltä Harlekinin kansikuvapojan ulkonäköä, jotta edes viestejä saisi. Jopa parikymmentä kiloa ylipainoiset naiset toimivat näin ja toivovat, että aurinko edes joskus paistaisi risukasaan. Jos ei paista, niin ovat sitten mielummin sinkkuina kuin suostuvat minkäänlaisiin kompromisseihin.

      • normaali nainen

        Aloitus koskee miehiä.

        Naiset JOUTUVAT roikkumaan vuosikausia netissä, koska tarjonta on niin surkeaa. Naiset odottavat ihmettä, että joku edes vähänkin kelpaava osuisi kohdalle. Nettimiehet ovat varattuja, pelimiehiä, lössähtäneitä, alkoholisteja, aivokapasiteetiltaan nollatasoa, mielenterveyshäiriöisiä, epäsosiaalisia, ylipainoisia lössökasoja. Tyhjästä on paha nyhjäistä..


      • Jos nainen
        normaali nainen kirjoitti:

        Aloitus koskee miehiä.

        Naiset JOUTUVAT roikkumaan vuosikausia netissä, koska tarjonta on niin surkeaa. Naiset odottavat ihmettä, että joku edes vähänkin kelpaava osuisi kohdalle. Nettimiehet ovat varattuja, pelimiehiä, lössähtäneitä, alkoholisteja, aivokapasiteetiltaan nollatasoa, mielenterveyshäiriöisiä, epäsosiaalisia, ylipainoisia lössökasoja. Tyhjästä on paha nyhjäistä..

        on vuosikausia roikkunut netissä ja saanut satoja ja jopa tuhansia viestejä eikä kukaan ole näistä ole kelvannut, niin naisen on pakko olla nirso.


      • heehe
        Jos nainen kirjoitti:

        on vuosikausia roikkunut netissä ja saanut satoja ja jopa tuhansia viestejä eikä kukaan ole näistä ole kelvannut, niin naisen on pakko olla nirso.

        Tai ei ainakaan niin normaali kuin luulee olevansa..


      • asdfghjklöä
        heehe kirjoitti:

        Tai ei ainakaan niin normaali kuin luulee olevansa..

        juuri noi! Siitä sai akka per_kele kuulla totuuden!!


    • 5+1

      Miehenä voin sanoa sen että nämä vuosia netissä roikkuneet naiset ei etsi mitään . Mitä vanhempi naisen profiili sen huonommin siltä saa vastsauksia.
      Itse kuitenkin olen normaali painoinen 176/69 , raitis ja tupakoimaton ja yrittäjä.
      Niin yhtä tyhjän kanssa koko netin touhu kun ei naisille kelpaa mikään ja eivät etsi mitään.

    • 4+14

      Deitti sivujen naisista on tehty niin monta tutkimusta ja väitöstöitäkin että yhdenkään naisen on turha väittää ettei netistä voi saada miestä.
      Tutkimuksissa selvisi että naiset on enemmän tai vähemmän nirsoja jos joutuvat pitkään netissä roikkumaan.
      Tarkastakaa jos ette usko.

    • ....................

      Vai ei naisille kelpaa mikään? Käykääpäs miehet lukemassa miesten profiileja. Jopa te alatte tajuta missä yleensä mättää.
      Olihan yksi kuva mieleen painuva. Miehellä oli kuvassa poskiontelon punkteeraus tikut nenässä..
      Enkä edes ala naamakuvia vaihtelemaan, koska moni Hra esittelee avauksessa "itsensä" cm- muodossa. Varsinkin kun katselen kumppania enkä ole mikään panoseura.
      Kysytään usein heti alussa kaipaanko seksiä/hellyyttä? Voiko idiootimpaa kysymystä olla treffipalstalla. Tätä kysymystä pidän alapää- keskeisenä ja silloin oikea kumppanin etsintä ei ole se tärkein asia miehelle.
      Minkähän takia miehet antavat luvan itselleen esiintyä kuvassa aurinkolaseissa ja/tai lippiksessä? Tuulipuvut ja muutkin lököt on nähty..Maataan epämuodostuneessa asennossa, hyvä kun kasvoja näkyy.
      Silti naisen satsattava kuvaan eli tällinkiä ja mielellään riittävästi paljasta pintaa? Kokovartalo kuvaa pyydetään usein, mutta sellaista ei heillä itsellään useinkaan ole. Eikä välttämättä mitään edes lähempää otettua kuvaa, maisemakuvia olen katsellut.
      Myös mielenkiintoista on kun kysytään avauksessa, mitä minä haluaisin itsestäni kertoa? Itse mies ei vaivaudu kertomaan itsestään mitään, eli turhaa turhaa..

      Tietty nyt olen ronkeli, eikä mikään kelpaa. Aivan, ei mun tarvitsekaan kelpuuttaa tuosta vaan jotakin miestä,edes sinne päin mitä toivoisin.

      Mulle miehen ulkonäkö, koulutus, lompakko ja lapset/lapsettomuus eivät ole kriteereitä.
      Sydän ja aivot riittäisivät, kiitos.
      Parhaiten kuitenkin tutustuu aidosti muualla kuin netissä. Treffipalsta on kuin halpis kuvasto, harvoin vaihtuvilla tuotteilla.

    • kiltti mies.

      On tietysti paljon niitä panoseuran etsijöitä mutta kun ei asiallisiin viesteihin vastata eikä kelpaa vaikka kuva on ihan normi ilman tikkuja naamassa. Enkä minä ainakaan ole mitään seksistä puhunut koskaan yhdessäkään viestissä. Minulla on ollut koko kuvaa ja naama kuvaa ollut jossa näky kaikki selkeesti, kuvattu 2 metrin päästä minusta nykyinen kuva. Sehän on selvä että ei vastata jos mies on ruma. treffipalsta on niille naisille joille ulkonäkö on kaikki

      • mentori

        olet täysin oikeassa, vaikka naiset yrittävät sitkeästi inttää muuta.

        Netti on täynnä samojen naisten treffi-ilmoituksia vuosikaudet ja näille ihan tavallisille, osasta ylipainoisille tallukoille ei muka löydy miestä ikinä. Nämä ko. tapaukset ovat niitä, joita ei ole tarkoitettu näköjään parisuhteeseen ollenkaan ja keikkuvat netissä vuodesta toiseen. Tuollaiset tapaukset parjäävät oman päänsä takia ainoastaan jonkun kissan/koiran kanssa, eikä miehen, kenenkään miehen.


    • 59kg.

      en halua komea miestä, sehän on naisten mies

    • 10+4

      Siitä tais olla tv tai radiouutisissa deittisivujen naisista ja siitä miten turhaa normaalin miehen on treffi sivuilla olla kun siellä ei ole kuin nirsoja naisia. Joku toimittaja oli vielä erikseen kokeillut feikki profiileilla asiaa kun virallinen tutkimus oli tullut. Miehen näkökulmasta katsottuna aika turhaa touhua edes yrittää.

    • Ikisinkku.

      "Mulle miehen ulkonäkö, koulutus, lompakko ja lapset/lapsettomuus eivät ole kriteereitä. "

      Ainahan naiset ei noin sanoo mutta kuitenkaan en koskaan pääse treffeille. Ja ulkonäkö, koulutus ja lompakko on elämässä niitä tärkeimpiä asioita. Jos ei noiden perusteella nainen valitse niin miten sitten pääsee treffeille kun luonteeseen ei ainakaan ennen voi tutustua kun tapaa?

    • realismia.

      Miten tämänkin nyt rautalangasta vääntäisi naisille että tämä nettideitti mahdollisuus on todella hienoasia jos tämä toimisi.
      Itse tavallisena matti meikäläisenä olen tavannut trefeillä useamman ns. tavallisen maijan mutta ne ei sitten johtaneet edes sille toisisille treffeille ja miksi näin.
      Tämä maija oli tavannut sen joka tytönunelmamiehen ja sai tämäm maijan päänpyörälle ja minä tavallisenena mattina en pystynyt vaan olin kaukana 2. ja tämä unelmamies sai päämääränsä tältä maijalta pillua ja aika nopeasti kun muuten tämä maija saattaa menettää ilman seksiä tämän ykkösvalintansa.
      Mitä nämä ovat nämä unelmamiehet, pelimiehiä ja varattuja komeita ukkomiehiä ja tämä maija kuvittelee olevansa ainut nainen netissä ja nämä lupaavat ja teeskentelevät päämääränsä saavuttaakseen vaikka kuuntaivaalta ja nostaa naiseudenjalustalle ja sekoitaa maijan pään...ja näitä maijoja voi olla useampi samaan aikaan kierroksessa.
      Tämä on pelimiesten pelikenttä tämä nettideitit ja siinä tällä tavallisella matilla ei ole jakoa.

      Tämän tosiasian ovat nämä maijjat myöntäneet ihan mukavien, kivojenkin treffien jälkeen kun olen jotunut vertailulistalle ja 2.
      Sitten nänä maijjat pokkana ihmettelevät miksi vain seksi kiinnostaa näitä miehiä ja senkin vain rajallisen ajan....

      Tällä maijjalla ei ole mitään jakoa ja mahdollisuuksia vaikka live-maailmassa ravintoloissa näihin joka tytönunelmiin koska he keskittyvät oman tasoisiinsa ja maijallakin on kilpailua realistisesti ja silloin on matillakin jakoa....

      Itse laitoin pyyhkeen kehään ja rukkaset naulaan tässä nettimaailmassa näiden utopististen maijjan toiveiden takia ja keskityn live-maailmaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe