Uskotteko horoskooppeihin?

Löysin aivan ihanan sivun,googlesta luonnehoroskooppi,en osaa sitä kipata tänne,joten te viisaanmat kaiketi jeesaatte.
Olenme joko maskuliineja tai feminiinejä ja positiiveejä tai negatiiveja
Minä leijona olen maskuliininen ja positiivinen,kun taas vaikka härkä ja skorpioni ovat feminiinejä ja negatiivisiä.
Nyt meen saunaan,joten avaus valmiina ama

23

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ka-kauris

      Jaa horoskoopit. Voihan niissä jotain perääkin olla. Jos se on räntätty, niin kaipa sitten. Kalliokauris olen kuulemman merkiltäni.

    • vesimies.
      • jousikauris

        Tuon analyysi minusta on kaukana kuin itä lännestä.


      • Toi ei ollut se jota hain


    • Viikkohoroskoopit ovat täyttä potaskaa, enkä lue niitä koskaan. Se taas , onko ihminen kalat vai leijona, härkä vai rapu, merkitsee jotain. Aurinkokunnat , kuu ja tähdet ovat Jumalan luomia, kuten astrologiakin tieteenä.
      Näin ajattelee skorpiooni, syntynyt 4.11.1941

    • Puolisonvalinta on osunut kohdallani täysin pieleen,rapu ja härkä karttavat tulta joka leijonan elementti.
      Olen vielä kiinalaisessakin tiikeri,että temperamenttini kahdentuu,mutta oikeamielisyys joka on aina ollut valttikorttini,toivottavasti myös löytää kanavansa tällä sektorilla

    • innokas hakija

      Kerro jotain sanoa ja otsikkoja, niin löydetään hakemasi.

      • Google ja sille hakusana luonnehoroskooppi ja osio kolmonen,siis kolmas rivi


    • 70+

      Kiinalainen horoskooppi -jänis. esimerkiksi.
      Sivuilta pääsee lukemaan muut eläinmerkit.Tässä on hyvin osuvaa luonnekuvausta.
      Täytyyhän niihin uskoa ja ne antavat vastauksia moniin kysymyksiin,joihin ihmissuhteissa törmää.

      Uskon myös enne-uniin.Olen nähnyt päivälleen lapseni syntymän.Lapsi syntyi pari viikkoa enne-aikaisesti ja jouduttiin käynnistämään.Äitini näki enne-unen edellisenä yönä,kun isäni kuoli liikenneonnettomuudessa.Pienempiä enne-unia tulee aina, kun jotain hätkähdyttävää sitten tapahtuu.Nämä ei nyt varsinaisesti liity aloituksen aiheeseen,mutta tulipahan kerrottua. Sorry.

    • Unista kertominen ja selitys ovat täysin aiheeseen sopiva puheenaihe tässä ketjussa.

      • c c

        Aika hyvin kauriin merkeissä syntyneitä kuvaa tuo luonneanalyysi. Tosiaan, sellainen pienessä karsinassa pököttövä pässi mie olen.


      • c c kirjoitti:

        Aika hyvin kauriin merkeissä syntyneitä kuvaa tuo luonneanalyysi. Tosiaan, sellainen pienessä karsinassa pököttövä pässi mie olen.

        Eihän sinun tule sinun karsinaas jäähää,eikun uhhia katsastamaan ja menoksi


      • c c
        rituliini_38 kirjoitti:

        Eihän sinun tule sinun karsinaas jäähää,eikun uhhia katsastamaan ja menoksi

        Pässien maailmassakin on omat kappailunsa. Kato Ama ne puskukilpailut. Mut ainahan jonkin ikäuuhen kaa voi onni potkaista.


    • pari linkkiä
      • Tää on juuri mitä hain,olen niin tollo,etten osaa linkittää,kiitos sinulle.
        Luonnetta voi toinen ihminen muokata,mutta ei muuttaa pysyvästi
        Minä leijona plus kiinalaisen horoskoopin mukaan tiikeri,niin helppoa ei kanssa matkustajilla ole ollut


    • sislisko

      Ennen minä horoskooppeihinkin uskon kun siihen, että ruune on ope, kirjailija ja kriitikko, kirjoittajien ope.
      Hyvää louhikäärmeen viikkoa vaan

      • Nyt tuli paha,mutta kaikkitietävä,ei voi sanoa ääneen,taas kaikki poistuu hys,hys


      • sward
        rituliini_38 kirjoitti:

        Nyt tuli paha,mutta kaikkitietävä,ei voi sanoa ääneen,taas kaikki poistuu hys,hys

        Oikein laitoin talteen tuon linkin luonnehoroskoopeista. Linkistä löytyvä astrologi elää kuulemma varsin mukavasti näillä tilatuilla ja maksullisilla horisokoopeillaan.
        Menin kerran tilaamaan siltä maksullisen (19e) maksavan horinakoopin. Joku pikku nippelitieto siellä oli jota kysyttiin. Maksu meni, mutta väärin täytetty. Otti pannuun.


      • sward kirjoitti:

        Oikein laitoin talteen tuon linkin luonnehoroskoopeista. Linkistä löytyvä astrologi elää kuulemma varsin mukavasti näillä tilatuilla ja maksullisilla horisokoopeillaan.
        Menin kerran tilaamaan siltä maksullisen (19e) maksavan horinakoopin. Joku pikku nippelitieto siellä oli jota kysyttiin. Maksu meni, mutta väärin täytetty. Otti pannuun.

        Ei rahoja kannata sysätä suden suuhun,eikä humpuukiin kannata uskoa.
        Meitä niin kuin sinuakin,elämä kantaa ja kuljettaa.
        Usko itseesii,usko tulevaisuuteesi,jätä haihaittelut,jätä rahalla ostettu onni.Ole vahva,ole itsesi,voita olemassaolon ihmisyys


    • ex raksajätkä

      Hessu, työkaveri katsoi aina minkä horoskoopin ennusteet ovat parhaimmat. Tänään olen leijona, krapu tai jousimies.
      En ole vuosikymmeniin hänestä kuullut mitään. Iloista elämää vietti huolimatta siitä, että vaimo kenkää antoi avioliitosta. Vai siitäkö ilosta?

      • Olihan elämän kantava tarina,vaikka mielikuvitusta olikin kaiketi,
        ei elämä saa olla vain yhtä ja samaa.
        Jos minun elämääni ei olisi kuulunut petollinen aviomies,poikani itsemurha ja nykyisen mieheni Alzheimer,eihän se olisi edes elämää ollutkaan,näin ajatellen ama


    • lähimmäinen.

      Älähän nyt liiottele rituliini. Kyllä muillakin on täyteläistä elämää, ei siihen noin valtavia onnettomuuksia ja järkytyksiä tarvitse kuulua. Jokaisella on omat surunsa.
      Varmasti olisit onnellisemman elämän elänyt ilman noita koettelemuksia. Lapsen kuolema, ja vieläpä oman käden kautta on suurin mahdollinen suru mikä voi kohdata. Otan osaa, ei se koskaan unohdu.

      • Kyllä meitä astrologia johdattelee,vaikka en kaikkeen tähtitieteelliseen uskokaan.
        Joskus vain tapahtuu ennaltaodotettuja tapahtumia ja tunneherkkänä ihmisenä,jopa Estonian uppoamisen yönä heräsin pahaanolooni.
        Poikani otettiin minulta salaa.kun Yliopistollisessa keskussairaalassa halasin hoitajaa silloin yöllä,itkimme molenmat,hän hoitaja ja poikaani elvyttäjä,tunsi enemmän
        kuin minä,olin täysin turta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe