Olen uusi vakkari.

Kivi_

Olen kivi. Palvon kiviä. Rakastelen kivien kanssa.

22

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa joukkoomme!

    • Rakastelu kivien kans luulis olevan aika rankkaa. Ei mitää vastakaikua.

    • Olen muuten ajatellut, pitäisikö aloittaa kiviharrastus. Kivi_, harrastatko sinä kiviä vai oletko muuten vain ihastunut niihin?

    • Tervetuloa. Pyörit aikaisemmin Huuhaalla, eikö niin?

    • Penskana ollaa etitty varmaa saavikaupala kiviä, valitettavasti se luuultavasti periytyy sit munki penskoile.

      • Minäkin keräilin aika vanhaksi asti niitä taskuihin.... Keräisin varmaan vieläkin, jos kiinnittäisin yhtä paljon huomiota...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minäkin keräilin aika vanhaksi asti niitä taskuihin.... Keräisin varmaan vieläkin, jos kiinnittäisin yhtä paljon huomiota...

        Minäkin keräsi pienenä kiviä. Erikoisimmat kiveni taisivat olla rikkikiisuja tai jotain sen tapaisia kiviä.


      • biologinalku kirjoitti:

        Minäkin keräsi pienenä kiviä. Erikoisimmat kiveni taisivat olla rikkikiisuja tai jotain sen tapaisia kiviä.

        No minä en niille lajeja tms selvittänyt. Muuten vain keräilin kaikkea hienon väristä, tai jos oli erityisen pyöreä kivi, niin kyllä sekin mukaan lähti.


      • kurpizza kirjoitti:

        No minä en niille lajeja tms selvittänyt. Muuten vain keräilin kaikkea hienon väristä, tai jos oli erityisen pyöreä kivi, niin kyllä sekin mukaan lähti.

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.


      • Raippari
        biologinalku kirjoitti:

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.

        Katinkultaa siis?


      • biologinalku kirjoitti:

        En minäkään kiviä määrittänyt, mutta joskus yläasteella näin sitten maantieteen luokan vitriinissä rikkikiisuja. Silloin hoksasin, että vuosia sitten päivähoitopaikan pihalta löytämäni kivet ehkä olivat samaa kiveä.

        Sitten sinulla on äärimmäisen hyvä muisti.


      • Raippari kirjoitti:

        Katinkultaa siis?

        Ai katinkultaa? No sitä minäkin olen kaivanut.... XD


      • Raippari kirjoitti:

        Katinkultaa siis?

        Kyllä rikkikiisua varmaan katinkullaksi sanotaan.


      • HeKeKee'd

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D

        Lasten pihoilla on aina luultavasti kultakaivos. Myös smaragdi-, ametisti ja safiiriepäilyt ovat tavallisia.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Lasten pihoilla on aina luultavasti kultakaivos. Myös smaragdi-, ametisti ja safiiriepäilyt ovat tavallisia.

        Ja hiekkalaatikolla on mahdollista kaivaa kuoppa Kiinaan asti. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja hiekkalaatikolla on mahdollista kaivaa kuoppa Kiinaan asti. X)

        Joo, mäkin olin just kaivamassa sitä, kun äiti huusi syömään. Ja isot pojat kertoivat, että vähän matkan päässä olisi ollut sellainen talo, josta sai hakea karkkeja ilmaiseksi. Ne hakivatkin, tulivat isohkojen pussien kanssa. Mä en vaan voinut mennä, kun olisi pitänyt mennä tien yli ja en saanut mennä tien yli.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, mäkin olin just kaivamassa sitä, kun äiti huusi syömään. Ja isot pojat kertoivat, että vähän matkan päässä olisi ollut sellainen talo, josta sai hakea karkkeja ilmaiseksi. Ne hakivatkin, tulivat isohkojen pussien kanssa. Mä en vaan voinut mennä, kun olisi pitänyt mennä tien yli ja en saanut mennä tien yli.

        Me kaivoimme kerran aromisuolaa maasta....


      • kukkakasvi
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Kakkosella etsittiin koulun pihalta kiviä ja hakattiin niitä ympäriinsä, koska pitihän sitä varmistaa oliko siellä kultaa. :D Löysin myös kaverin kanssa ison kvartsimöhkäleen, joka me tulkittiin arsenikkikiisuksi, jota esiintyy kultaesiintymien lähellä. Kaikki meni ihan sekaisin :D

        Meilläkin oli alaluokilla tuota, että etsimme kiviä, ja sitten rikoimme niitä toiailla kivillä. Sitten kun ei kultaa löytynyt, aloimme etsiä katinkultaa :D ja lähdimme aina kotiin taskut täynnä katinkultaa.


    • Kivi_fani

      Hehheh.... Nimimerkki Kivi_ sanon vaan että ei hitto sun kanssas :D Vatsa kippurassa naureskelen..

    • seurailija.

      Vapunen vs Kivi_ 1-0

    • kukkakasvi

      Itse asiassa. Mäkin voisin ottaa vakituisen nimen käyttöön täällä kuukausia pyörittyäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe