Miltä tuntuu olla katkera Persu?

Hyvä kysymys

Hyvä kysymys.

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delco

      Miten niin se on hyvä kysymys ?

    • ps. ? Savit. vpj ex

      Haista sunä aloittaja pitkät.
      Just nyt on sellaset fiilikset, et pieni rasisti, joka asuu mussa alkaa heräillä.
      Niin, jotta demut ja ja niitten paapomat mamut vois painua tästä maasta hevonvittuun ja vähän akkiä sittenkin!

      • kysyjä?

        no hyvä kun paljastiti heti myös syyn miksi perSSuja ei äänestetä...


    • Viina lohduttaa

      Muija lähti, työpaikka meni mutta onneksi halpa Viron viina auttaa. Kaikki on mamujen, EU:n, nykyisen hallituksen ja suomenruotsalaisten vika. Kyllä vituttaa!

    • Jytky 2015

      Vaalityöltä tuntuu vaalit lähestyvät


      MAMUT OVAT PITKÄAIAKAIS- ELI IKUISUUSTYÖTTÖMIÄ
      MAMUT PAKKAUTUVAT ETELÄN SUURKAUPUNKEIHIN

      ETELÄN SUURKAUPUNGEISSA PITKÄAIKAISTYÖTTÖMYYS
      MUUTTUU NYT AINAISTYÖTTÖMYYDEKSI
      ELI MAMUT OVAT USEASSA POLVESSA TYÖTTÖMIÄ
      ei vain tulijat vaan heidän lapsensa jne.

      kulttuurishokki on niin kova

      http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/pitkaaikaistyottomyys-kovassa-kasvussa/3123330

      Uudellamaalla pitkäaikaistyöttömiä lähes 50 prosenttia enemmän

      Tutkija Tuunia Keränen Uudenmaan ELY-keskuksesta sanoo, että juuri pitkäaikaistyöttömyys on tällä hetkellä suuri ongelma. Pitkäaikaistyöttömäksi luetaan henkilö, joka on ollut yhtäjaksoisesti vähintään vuoden työttömänä työnhakijana.

      – Pitkäaikaistyöttömiä oli Uudenmaan alueella helmikuussa 47 prosenttia enemmän kuin viime vuonna vastaavaan aikaan. Tässä näkyy se, että työttömyysjaksot pitenevät. Itse asiassa alkaneita työttömyysjaksoja oli vähän vähemmän kuin viime vuonna, mutta niiden, jotka ovat jääneet työttömäksi, on vaikea päästä takaisin töihin, Keränen sanoo.

    • RexMonex""""""""""""

      Näyttää kyllä sille että nämä äxxä persheiset ovat katkeram-
      pia kuin itse persut.
      Näkeehän tuon kuuluisan anjalankosken äxxä-persheisen
      kirjoituksistakin että katkeruus pulppuaa jokaisessa kirjoi-
      tuksessa vuodesta toiseen että jaksaakin pelkästä Soinista
      kirjoitella vuosikausia. Vai onko dementia iskenyt, ettei muista
      mitä on kirjoittanut ?
      Toinen naurettava nimimerkki on: kysyjä.
      Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
      Meitä on moneksi !

    • rehellinen vastaus

      Ei tämä katkerana persuna oleminen ole yhtään mukavaa.

    • Kaunaisia ovat

      Pelkästään katkeroituneita ja kateellisia persuja olen tavannut. Aina on jollakin paremmin kuin persulla ja se ottaa niin pattiin. Kaikkea kadehditaan naapurin autosta ja emännästä lähtien. Kauhean raskasta täytyy olla persun elämä.

      • fransmanni

        Olen samaa mieltä. Kaikki parempi kuin persujen puolueella. Ällöttää koko persujen maailma. Hävettää, kun veli ja sen persumorsian katkeroituneena levittelevät mokomata puolueohjelmaa:-(((


    • Mala Pihl*^*'¨¨'""""

      Sitten on vielä kauheampaa, jos erotaan persuista, kirjoitel-
      laan tänne vuosikausia Soini sitä ja Soini tätä ja Soini vähän tuotakin ja ainakin tuota.
      Raskaampaa tuntuu vielä olevan kun erotaan persuista.
      Huomaa tuosta kuuluisasta anjalanksken äxxä-persheisestä,
      niin kuin olette huomanneet , kirjoitellut vuosikausia katkeruuk-
      sistaan Soinia kohtaan.

      • Minut on juuri kuulema erotettu puoluehallituksen päätöksellä yksimielisesti puolueesta.
        En ole katkera, olen helpottunut,ettei minun tarvitse enään kuulua puolueeseen,jonka puoluehallitus ei puheenjohtajansa johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:ää.
        Voiko sitten puheenjohtajan muihinkaa puheisiin ja lupauksiin luottaa ?


      • Ai et ole katkera ?
        aimo.remes kirjoitti:

        Minut on juuri kuulema erotettu puoluehallituksen päätöksellä yksimielisesti puolueesta.
        En ole katkera, olen helpottunut,ettei minun tarvitse enään kuulua puolueeseen,jonka puoluehallitus ei puheenjohtajansa johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:ää.
        Voiko sitten puheenjohtajan muihinkaa puheisiin ja lupauksiin luottaa ?

        Miksi sitten täällä yöllä "avautumassa" ja kertoilemassa tarinaasi.


      • Ai et ole katkera ? kirjoitti:

        Miksi sitten täällä yöllä "avautumassa" ja kertoilemassa tarinaasi.

        Onko puolueen sääntöjen 16 § pelkkä tarina, nyt on minunkin uskottava.Tarinaksi meneekin kaikki.
        "Joka on vähässä väärä, on paljossa petollinen"! Pitää paikkansa tässäkin tapauksessa.


      • pSSta pelastunut
        aimo.remes kirjoitti:

        Minut on juuri kuulema erotettu puoluehallituksen päätöksellä yksimielisesti puolueesta.
        En ole katkera, olen helpottunut,ettei minun tarvitse enään kuulua puolueeseen,jonka puoluehallitus ei puheenjohtajansa johdolla noudata edes puolueen sääntöjen 16 §:ää.
        Voiko sitten puheenjohtajan muihinkaa puheisiin ja lupauksiin luottaa ?

        Onnittelut Aimo! Teit rohkean teon! Tervetuloa vapauteen, pois soinidiktatuurista!!


      • Vapauden kaiho
        pSSta pelastunut kirjoitti:

        Onnittelut Aimo! Teit rohkean teon! Tervetuloa vapauteen, pois soinidiktatuurista!!

        Taisi käydä aimolla kuten sinullakin, sai kenkää - vapaus se kai sitten on sekin, kun käsketään lähteä ;)


    • Peräsuoli

      tykyttää katkeruudesta - missä entinen vilinä ja vilske?

    • ilman siipiä

      Entäs hallituksesta lentänyt vihree tai kommari.

    • Nähty on

      Persua kaunaisempaa ihmistä ei olekaan, aina on joku tehnyt jotain väärin tai saanut liikaa jotain mitä persukin olisi halunnut. Ja aina naama myttyrällä, koskaa ei ole kivaa paitsi jos joku tarjoo kaljan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe