Köyhien määrä lisääntyy ja lama syvenee!!

Das kansan paskaa!!!

Ja se näkyy Dacian myynnissä!

2010-379kpl
2011-837kpl
2012-613kpl
2013-738kpl
1-6-2014-716kpl

3283 myytyä Daciaa 4,5vuoden aikana vau mikä saavutus!

Ihan nappikauppaa on näitten paskojen myynti jos autoihin verrataan! Ei kukaan täysjärkinen millään 2laatu Ranskis paskalla aja!

52

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dacia on paska!!!!

      Dacian 10v myynti tolla keskiarvolla ei yllä edes lähelle Toyotan 1vuoden myyntiin! Siinä hiukan perspektiiviä Dacian suosioon!

      • Dacia on paras

        Mites Lodgy on myyny?


      • haistakaavittu!

        Huoratvaan hyppää datsian kyytiin, ei kunnon ihmiset. Juoppojen ja huorien kuljetusväline. Naivatkin autossa?


      • hyvä kuski?
        Dacia on paras kirjoitti:

        Mites Lodgy on myyny?

        Dacialla ajaa komeat ja hyvät miehet!


    • Vähän harkintaa

      Jokainen myyty Dacia on liikaa liikenteessä ! Tosin edullinen hinta on syy että pers'aukinen kansa joutuu tyytymään täysin luokattomaan rottelo tekeleeseen !

      • jatkuva laatuongelma

        Kuka käski ostaa se volkkarin ?


    • Paska kinneri

      Paskat ne mitään edullisia ole niitä mainostetaan näennäiseti halvoilla alkaen hinnoilla ! Mutta kun ruksataan lisävarustelistalta varusteet mitä muissa autoissa on vakiona alkaa siihe Dacia paskaanki hintaa kertyä ja se on silti vaan se Dacia millä ei ole käytettynä mitään arvoa/ostajia!

      • tbbtb

        Hupaisaa, että ensin kirjoitat viestin, jossa ilkut Dacian suhteellisen pieniä myyntimääriä ja sitten toisessa viestissä annat itse ikäänkuin suoran selityksen sille, miksi Suomessa Dacia on vielä suht vähän myyty merkki: "En ole ikinä omistanut, en edes seissyt 10 metriä lähempänä Daciaa, mutta paskahan sen täytyy automaattisesti olla kun on niin halpa ja ranskalaisten suunnittelema..."

        Tämä jälkimmäinen asenne kirjoituksissasi on varmasti yksi syy melko pieniin myyntimääriin. Suomalainen on hyvä arvostelemaan kaikkea sitä, mistä itsellä ei ole mitään kokemusta. Kaikkea uuttahan Suomalainen körmyniska tunnetusti pelkää.


      • täällä taas
        tbbtb kirjoitti:

        Hupaisaa, että ensin kirjoitat viestin, jossa ilkut Dacian suhteellisen pieniä myyntimääriä ja sitten toisessa viestissä annat itse ikäänkuin suoran selityksen sille, miksi Suomessa Dacia on vielä suht vähän myyty merkki: "En ole ikinä omistanut, en edes seissyt 10 metriä lähempänä Daciaa, mutta paskahan sen täytyy automaattisesti olla kun on niin halpa ja ranskalaisten suunnittelema..."

        Tämä jälkimmäinen asenne kirjoituksissasi on varmasti yksi syy melko pieniin myyntimääriin. Suomalainen on hyvä arvostelemaan kaikkea sitä, mistä itsellä ei ole mitään kokemusta. Kaikkea uuttahan Suomalainen körmyniska tunnetusti pelkää.

        Hupaisa tämä Multinikkimies.


      • 15+19
        täällä taas kirjoitti:

        Hupaisa tämä Multinikkimies.

        Nimimerkki "täällä taas" ja Kadonneen Multinikkimiehen Metsästys.


      • galaxy ffv

        No hinnotteluhan on suomessa jokaisen auton kohalla pelkkää ryöstöä....lue mun laittama topicci
        ....hmmm....en sanois ihan heti romuksi......mietitäämpä pikkusen:moottori on renault-nissan,nelikkomallin tekniikka aisin (sama kun nissanissa ja muissa japanin alkuperämerkeissä) ja käytännössä sama auto kun renault,nissan,datsun,lada.....hups jaa täh,? Joo o.....samaa autoa eri paketis. Katoppa nissanin keulaa kun näät seuraavaksi,muuta eroo ei oo kun keulamerkki,maskikin on sama ja ladaa nyt tehään samalla korilla..ootko kuullu uudesta tehtaasta venäjällä...omistus konsernilla on muuten renault- nissan- lada....tässä järjestyksessä.ladaa nyt ei tuoda suomeen mutta ladan muunnos eli datsun olis tulossa......


      • ei kadonnu
        15+19 kirjoitti:

        Nimimerkki "täällä taas" ja Kadonneen Multinikkimiehen Metsästys.

        Täällä se on, kun muilla dacia palstoilla on hiljasta.


    • Ranskis paska

      No ilmankos muijan Nissania saa joka talvi olla hinaamassa! Siinä syy liian läheiset suhteet Ranskiksiin!

      • Et voi välttää

        Läheiset suhteet ranskiksiin on myös Toyotalla (mm. Aygo, Pro-ace ja uusimpana Verson 1,6 d4d), BMW:llä (moottoreita), Mersulla (diesel-moottoreita ja kokonaisi automalleja), Mazdalla (diesel-moottoreita) Fordilla (diesel-moottoreita), Volvolla (diesel-moottoreita), Fiatilla (tavara-autoja ja dieseleitä), Ladalla (osa Renaultia), Opelilla (tavara-autoja), Minillä (diesel-moottoreita), Suzukilla (diesel-moottoreita), Nissanilla (osa Renaultia), ja Dacialla (osa Renaultia).
        VW-konserninkin omistama Bugatti urheiluautomerkki oli alkujaan ranskalainen..
        .sitten on lukuisia pieniä autovalmistajia, jotka äyttävät ranskalaisia moottoreita mm. intiassa ja kiinassa. Jopa monessa mopoautossa käytetään ranskalaisista autoista lainattuja komponentteja kuten ajovaloja, katkaisimia jne...

        Jopa usean 70-80 luvun miehenalun suosikkielokuvan "Paluu tulevaisuuteen" märkä päiväuni DeLorean liikkui Renaultin PRV 6 moottorin ja Rellun vaihteiston kiidättämänä.

        Suomalaista vessapaperiainesta metsästä ajetaan Sisu-Renaulteilla...

        Joten oikeasti et montaa automerkkiä löydä markkinoilta, joilla ei olisi jotain "läheisiä suhteita" ranskiksiin.

        Niin no jäähän vielä ne pari korealaista, joilla tiettävästi ei vielä (korostan vielä) ole yhteistyötä ollut ranskalaisten kanssa......niistähän voit valita jos et halua olla ranskalaisten autovalmistajien kanssa missään tekemisissä...


      • ohhoh!!
        Et voi välttää kirjoitti:

        Läheiset suhteet ranskiksiin on myös Toyotalla (mm. Aygo, Pro-ace ja uusimpana Verson 1,6 d4d), BMW:llä (moottoreita), Mersulla (diesel-moottoreita ja kokonaisi automalleja), Mazdalla (diesel-moottoreita) Fordilla (diesel-moottoreita), Volvolla (diesel-moottoreita), Fiatilla (tavara-autoja ja dieseleitä), Ladalla (osa Renaultia), Opelilla (tavara-autoja), Minillä (diesel-moottoreita), Suzukilla (diesel-moottoreita), Nissanilla (osa Renaultia), ja Dacialla (osa Renaultia).
        VW-konserninkin omistama Bugatti urheiluautomerkki oli alkujaan ranskalainen..
        .sitten on lukuisia pieniä autovalmistajia, jotka äyttävät ranskalaisia moottoreita mm. intiassa ja kiinassa. Jopa monessa mopoautossa käytetään ranskalaisista autoista lainattuja komponentteja kuten ajovaloja, katkaisimia jne...

        Jopa usean 70-80 luvun miehenalun suosikkielokuvan "Paluu tulevaisuuteen" märkä päiväuni DeLorean liikkui Renaultin PRV 6 moottorin ja Rellun vaihteiston kiidättämänä.

        Suomalaista vessapaperiainesta metsästä ajetaan Sisu-Renaulteilla...

        Joten oikeasti et montaa automerkkiä löydä markkinoilta, joilla ei olisi jotain "läheisiä suhteita" ranskiksiin.

        Niin no jäähän vielä ne pari korealaista, joilla tiettävästi ei vielä (korostan vielä) ole yhteistyötä ollut ranskalaisten kanssa......niistähän voit valita jos et halua olla ranskalaisten autovalmistajien kanssa missään tekemisissä...

        Seiltä se taas ilmestyi paikalle.


      • galaxy ffv
        Et voi välttää kirjoitti:

        Läheiset suhteet ranskiksiin on myös Toyotalla (mm. Aygo, Pro-ace ja uusimpana Verson 1,6 d4d), BMW:llä (moottoreita), Mersulla (diesel-moottoreita ja kokonaisi automalleja), Mazdalla (diesel-moottoreita) Fordilla (diesel-moottoreita), Volvolla (diesel-moottoreita), Fiatilla (tavara-autoja ja dieseleitä), Ladalla (osa Renaultia), Opelilla (tavara-autoja), Minillä (diesel-moottoreita), Suzukilla (diesel-moottoreita), Nissanilla (osa Renaultia), ja Dacialla (osa Renaultia).
        VW-konserninkin omistama Bugatti urheiluautomerkki oli alkujaan ranskalainen..
        .sitten on lukuisia pieniä autovalmistajia, jotka äyttävät ranskalaisia moottoreita mm. intiassa ja kiinassa. Jopa monessa mopoautossa käytetään ranskalaisista autoista lainattuja komponentteja kuten ajovaloja, katkaisimia jne...

        Jopa usean 70-80 luvun miehenalun suosikkielokuvan "Paluu tulevaisuuteen" märkä päiväuni DeLorean liikkui Renaultin PRV 6 moottorin ja Rellun vaihteiston kiidättämänä.

        Suomalaista vessapaperiainesta metsästä ajetaan Sisu-Renaulteilla...

        Joten oikeasti et montaa automerkkiä löydä markkinoilta, joilla ei olisi jotain "läheisiä suhteita" ranskiksiin.

        Niin no jäähän vielä ne pari korealaista, joilla tiettävästi ei vielä (korostan vielä) ole yhteistyötä ollut ranskalaisten kanssa......niistähän voit valita jos et halua olla ranskalaisten autovalmistajien kanssa missään tekemisissä...

        Näin se just on....onneks kukaan ei käytä vag konsernin moottoreita....huh ...volvo käytti 6 syl dieseliä ....kunnes teki oman
        Kyllä kun vaan seuraa miten ja mistä osista autot tehdään niin monenkaan itsetunto ei kestä....mersuissa on ollu fordin ja psa koneita...ihan vaan esimerkkinä,kyllä se niin on sieltä hankitaan kuka halvimmalla tekee....tojo aygo ..joo o....on rellu....eiku dacia..... Heh heh


      • Tähh?
        ohhoh!! kirjoitti:

        Seiltä se taas ilmestyi paikalle.

        Seiltä? Kokeileppa uudelleen, jos onnistuisi paremmin.


      • Et voi välttää
        galaxy ffv kirjoitti:

        Näin se just on....onneks kukaan ei käytä vag konsernin moottoreita....huh ...volvo käytti 6 syl dieseliä ....kunnes teki oman
        Kyllä kun vaan seuraa miten ja mistä osista autot tehdään niin monenkaan itsetunto ei kestä....mersuissa on ollu fordin ja psa koneita...ihan vaan esimerkkinä,kyllä se niin on sieltä hankitaan kuka halvimmalla tekee....tojo aygo ..joo o....on rellu....eiku dacia..... Heh heh

        Toyota Aygo on sama auto kuin Citroen C1 tai Peugeot 107. Uudesta Aygosta tulee valmistukseen myös ranskalaiset sisarmallit. Niiden 3-sylinterinen vvti-mylly on ollut aina Toyotan valmistama, mutta diesel-versio vastaavasti PSA:n kehittämä.

        Volvoissahan oli kauan nokalla Volkkarin dieselit. Jo legendaarinen 200-sarja kulki VW:n 5 -ja 6-pyttyisillä dieselkoneilla, isompihan oli tuttu mm. LT-pakettiautosta. Kyllähän niilläkin hurjia kilometrilukemia ajettiin. Taisipa sittemmin 80-luvulla tuolla 6-pyttyisellä koneella varustettu Volvo 760 turbo-diesel olla nopein sarjavalmisteinen diesel-henkilöautokin. Tehoja isosta kuutosesta turbolla irroitettiin alunperin huimat 109 kpl.!! Vääntökin jäi kirkkaasti alle 200 nm:n :)
        Vielä 800-sarja ja ensimmäisen sukupolven V ja S-sarjat kulkivat Volkkarin 5-pyttyisillä turbodieseleillä, kunnes Ruotsalaiset tekivät ensimmäisen oman yhteispaineruiskutteisen D5-koneensa.
        V40:sessähän oli kokoajan Rellulta lainattu diesel ja bensakoneitakin.

        Mersuissa on ollut pakettiautoissa VW:n ja Rellun kanssa laajempaakin yhteistyötä, mutta ei kait Mersuissa ole sentään ollut Pösön tai Fordin moottoreita?? Rellun kanssa Mercedes tekee nykyään muutenkin laajaa malli -sekä moottoriyhteistyötä mm. Renaultin dieseleitä on Mersuissa käytetty.
        Pyöreästi sanottuna uudessa A-sarjan Mersussa voi olla periaatteessa sama peruskone kuin vaikkapa Dacia Loganissa!! Venäjällä Lada Largusta sai myös tuolla K9K 1,5 dCi-moottorilla johon Mersunkin 1,5 litrainen mylly suoraan pohjautuu!!! Eli Ladassa ja Mersussa voi olla periaatteessa sama moottori. Tämä kertoo nykyaikaisesta autonvalmistuksesta paljon.

        Volkswagenin valmistamia TDI-dieseleitä on ollut vaikka missä autoissa esim. Mitsussa, Dodgessa. Jopa Linde käyttää trukeissaan VW:n SDI-myllyjä.
        Bensamoottorit ovat käytössä enimmäkseen heidän omissa tuotoksissaan.


      • arvatkaa
        Et voi välttää kirjoitti:

        Toyota Aygo on sama auto kuin Citroen C1 tai Peugeot 107. Uudesta Aygosta tulee valmistukseen myös ranskalaiset sisarmallit. Niiden 3-sylinterinen vvti-mylly on ollut aina Toyotan valmistama, mutta diesel-versio vastaavasti PSA:n kehittämä.

        Volvoissahan oli kauan nokalla Volkkarin dieselit. Jo legendaarinen 200-sarja kulki VW:n 5 -ja 6-pyttyisillä dieselkoneilla, isompihan oli tuttu mm. LT-pakettiautosta. Kyllähän niilläkin hurjia kilometrilukemia ajettiin. Taisipa sittemmin 80-luvulla tuolla 6-pyttyisellä koneella varustettu Volvo 760 turbo-diesel olla nopein sarjavalmisteinen diesel-henkilöautokin. Tehoja isosta kuutosesta turbolla irroitettiin alunperin huimat 109 kpl.!! Vääntökin jäi kirkkaasti alle 200 nm:n :)
        Vielä 800-sarja ja ensimmäisen sukupolven V ja S-sarjat kulkivat Volkkarin 5-pyttyisillä turbodieseleillä, kunnes Ruotsalaiset tekivät ensimmäisen oman yhteispaineruiskutteisen D5-koneensa.
        V40:sessähän oli kokoajan Rellulta lainattu diesel ja bensakoneitakin.

        Mersuissa on ollut pakettiautoissa VW:n ja Rellun kanssa laajempaakin yhteistyötä, mutta ei kait Mersuissa ole sentään ollut Pösön tai Fordin moottoreita?? Rellun kanssa Mercedes tekee nykyään muutenkin laajaa malli -sekä moottoriyhteistyötä mm. Renaultin dieseleitä on Mersuissa käytetty.
        Pyöreästi sanottuna uudessa A-sarjan Mersussa voi olla periaatteessa sama peruskone kuin vaikkapa Dacia Loganissa!! Venäjällä Lada Largusta sai myös tuolla K9K 1,5 dCi-moottorilla johon Mersunkin 1,5 litrainen mylly suoraan pohjautuu!!! Eli Ladassa ja Mersussa voi olla periaatteessa sama moottori. Tämä kertoo nykyaikaisesta autonvalmistuksesta paljon.

        Volkswagenin valmistamia TDI-dieseleitä on ollut vaikka missä autoissa esim. Mitsussa, Dodgessa. Jopa Linde käyttää trukeissaan VW:n SDI-myllyjä.
        Bensamoottorit ovat käytössä enimmäkseen heidän omissa tuotoksissaan.

        Kuka kirjoitti tämän novellin?


      • Kamikatzeita vain
        Et voi välttää kirjoitti:

        Toyota Aygo on sama auto kuin Citroen C1 tai Peugeot 107. Uudesta Aygosta tulee valmistukseen myös ranskalaiset sisarmallit. Niiden 3-sylinterinen vvti-mylly on ollut aina Toyotan valmistama, mutta diesel-versio vastaavasti PSA:n kehittämä.

        Volvoissahan oli kauan nokalla Volkkarin dieselit. Jo legendaarinen 200-sarja kulki VW:n 5 -ja 6-pyttyisillä dieselkoneilla, isompihan oli tuttu mm. LT-pakettiautosta. Kyllähän niilläkin hurjia kilometrilukemia ajettiin. Taisipa sittemmin 80-luvulla tuolla 6-pyttyisellä koneella varustettu Volvo 760 turbo-diesel olla nopein sarjavalmisteinen diesel-henkilöautokin. Tehoja isosta kuutosesta turbolla irroitettiin alunperin huimat 109 kpl.!! Vääntökin jäi kirkkaasti alle 200 nm:n :)
        Vielä 800-sarja ja ensimmäisen sukupolven V ja S-sarjat kulkivat Volkkarin 5-pyttyisillä turbodieseleillä, kunnes Ruotsalaiset tekivät ensimmäisen oman yhteispaineruiskutteisen D5-koneensa.
        V40:sessähän oli kokoajan Rellulta lainattu diesel ja bensakoneitakin.

        Mersuissa on ollut pakettiautoissa VW:n ja Rellun kanssa laajempaakin yhteistyötä, mutta ei kait Mersuissa ole sentään ollut Pösön tai Fordin moottoreita?? Rellun kanssa Mercedes tekee nykyään muutenkin laajaa malli -sekä moottoriyhteistyötä mm. Renaultin dieseleitä on Mersuissa käytetty.
        Pyöreästi sanottuna uudessa A-sarjan Mersussa voi olla periaatteessa sama peruskone kuin vaikkapa Dacia Loganissa!! Venäjällä Lada Largusta sai myös tuolla K9K 1,5 dCi-moottorilla johon Mersunkin 1,5 litrainen mylly suoraan pohjautuu!!! Eli Ladassa ja Mersussa voi olla periaatteessa sama moottori. Tämä kertoo nykyaikaisesta autonvalmistuksesta paljon.

        Volkswagenin valmistamia TDI-dieseleitä on ollut vaikka missä autoissa esim. Mitsussa, Dodgessa. Jopa Linde käyttää trukeissaan VW:n SDI-myllyjä.
        Bensamoottorit ovat käytössä enimmäkseen heidän omissa tuotoksissaan.

        "Et voi väittää"nuo mainitsemasi merkit ei ole autoja.


      • et voi väittää
        Kamikatzeita vain kirjoitti:

        "Et voi väittää"nuo mainitsemasi merkit ei ole autoja.

        En väitäkkään, esitän vain tietäväni. Luen ensin vain eri autosivustoja, sitten painelen vain kopio ja liitä.


    • Ratsiapaavali

      Nythän se on mukavaa ajella tuolla sateessa ja kurassa niillä premiummerkkien 50000 € kulkuneuvoilla. Ei kitise paikat, ei kumise alusta. Ja sisustuskin on nahkamaista muovia, ihanata! On saatu autoa koko hinnan edestä, buahhahhaa.
      Samalla lailla Dacian 15000€:n rämpyttimelläkin pääsee.
      Minkä itsetunto kestää, sen lompakko säästää!
      Vai kuinka? Eihän ole rytöläjä, vai mikäsenyoli?

      • Hyvä yritys muuten

        Ei ranskalaisilla rytöläjillä voi ajaa sateessa ja kurassa.Eihän ne toimi noilla keleillä.


    • mikäsenyoli?

      Muista välilöynnit.

      • Ratsiapaavali

        @mikäsenyoli?
        Muistaisin, jos tietäisin mitä kieltä kirjoitat!


    • Iso alkukirjain

      Miksi et käytä isoa alkukirjainta nimimerkissäsi?

    • huuiiuhiojoigutdruyi

      Nimimerkki voi olla mikä tahansa, joten iso alkukirjain ei siinä ole pakollinen.

    • Maksakaa vaan..

      Näitä on kyllä hauska lukea. Onnettomat ostaa osamaksulla ylihinnoiteltuja kotteroita, sitte kun ne on kusessa niitten osamaksujen kanssa ja kosla on huollossa (lue:korjattavana) tai takaiskutsukusetuksessa jonka ne kuitenkin itse maksaa, vai luuleekohan ne että autotehdas tappiokseen niitä tekee. No, sitten nää muut merkit saa tuntea niiden pettymyksen nahoissaan. On se vaan kivaa kun voi ostaa kotteron ihan itselleen, ei naapureille tai työkavereille.

      • totta!

        Itse ostin Daciani osamaksulla, ja sen omistaa rahoitusyhtiö.


      • Ei taida koskea

        Tämän palstan lapsellisista häiriköistä suurin osa taitaa ajaa sen hinta -ja ikäluokan ritsoilla, ettei takaisinkutsut ja osamaksut paljoa kosketa. Syy tähän provoiluun taitaa olla liika aika.


      • vai nii
        Ei taida koskea kirjoitti:

        Tämän palstan lapsellisista häiriköistä suurin osa taitaa ajaa sen hinta -ja ikäluokan ritsoilla, ettei takaisinkutsut ja osamaksut paljoa kosketa. Syy tähän provoiluun taitaa olla liika aika.

        Sanot mitä sanot, mutta minä ostin Daciani osamaksulla.


      • ei saa ostaa?
        vai nii kirjoitti:

        Sanot mitä sanot, mutta minä ostin Daciani osamaksulla.

        Häpeäisit mollunaama! Liikenteen turmelus!


    • sekameteli soppaa

      Mites olisi sisu rellu, jossa mersun kone ja paskat ole mersun, kun Mannin kone!

      • Teliveto

        Heh, kyllähän noissa Sisuissa on ollut Rellun koneita. R-sarjan myllyt ja DXi13 ainaski.


    • Pitää yrittää näytt.

      Siksiköhän ne tuottaa niitä Saksan linttoja tänne suomeen käytettynä, sitte kun ne porsii ni aina selitys siinä kuinka paljon on säästänyt ja voi käyttää korjailemiseen.

    • Paalattavaksi heti

      Tänään tuli yksi pers'aukinen vastaan Dusterilla.On ne vaan kamalan näköisiä kotteroita mutta onneksi niitä ei tarvitse nähdä kuin muutaman kerran vuodessa !

      • Vaihtoon??

        Autoa on sentään helpompi vaihtaa kuin pärstäkerrointa, missä lienee sinun ongelmasi.


      • Dukke

        En pidä itseäni persaukisena vaikka Dacialla ajelenkin. Löytyy katsos kaikkea muutakin.


      • Lodgy
        Dukke kirjoitti:

        En pidä itseäni persaukisena vaikka Dacialla ajelenkin. Löytyy katsos kaikkea muutakin.

        Minäkin ostin omani rahoituksella.


      • Provopelle 2
        Lodgy kirjoitti:

        Minäkin ostin omani rahoituksella.

        Minulle puolestaan äiti lainasi rahat vanhaan linttaani.


      • yritä jotain uutta jo
        Provopelle 2 kirjoitti:

        Minulle puolestaan äiti lainasi rahat vanhaan linttaani.

        Yrittäsit edes, tuo lähinnä itkettää huonoutesi takia.


      • Provopelle 2
        yritä jotain uutta jo kirjoitti:

        Yrittäsit edes, tuo lähinnä itkettää huonoutesi takia.

        En kerkiä, kun on niin monta palstaa provoiltavana.


    • Onko tietoa ?

      Saako Dacialla ajaa moottoritiellä ?

      • hitaan ajoneuvon kolmio

        Ei, lain mukaan mopoautolla ei saa ajaa moottoritiellä.


      • komeat miehet?

        Dacian mieskuskit on komeita ja ihania!


      • Rumat miehet
        komeat miehet? kirjoitti:

        Dacian mieskuskit on komeita ja ihania!

        Varmasti homssuista.


      • PARAS PANO!
        Rumat miehet kirjoitti:

        Varmasti homssuista.

        Hyviä ovat? PUHDASKULLISETKIN!


    • pantonkipete

      VOi herrasjestan kuka ostaa tommoisen ranskalaisen romun taikka sitten dacian, paskaa kaikki. kävelen mieluummin fimalle kuin ajan patongin päällä sinne. mutta onneksi tarvii kun on laatu saksis.

    • satsia

      voivoi teitä kateellisia... olen charmatti harmahtavahiuksinen keski-ikäinen uusimaalainen mies.DACIA LOGANin (käteisellä) hankittuani on tuota daami-seuraa piisannut yllinkyllin. rinkelivolskin velaksi ostaneet ei tahdo ylitöiltään ehtiä muijiaan hoitamaan,sehän mulle passaa oikein hyvin. DACIA LOGANISSA on tilaa moneen menoon.TOYOTA lesket ovat olleet myös hyvin kiinnostuneita vaununi mukavista ja tyylikkäistä plyyshisohvista. no kyllähän siellä passaakin...sorry boys...

    • Onneksiasiatparanee

      Ei kukaan täysjärkinen daami lähde minkään romanialaisen halpisromun kyytiin.Kyllä "daamitkin" erottaa sentään oikean auton.

      Onkohan lama jo vähän helpottamassa kun Dacian myyntikin vähenee kokoajan? Selvästi kyllä näkee että persaukisten määrä vähenee ja se näkyy heti liikenteessä kun alkaa nuo Daciat poistumaan pikkuhiljaa kokonaan liikenteestä!

      • dsg_nykii

        Istuuko daamit volkkarissa ja kuuntelee jakoketjun rallatusta vai ihmetteleekö ne mielummin niitä DSG:n kytkeytymättömiä vaihteita ?


    • dusse

      Ajelin eilen kaverin uuden karhealla skoda octavialla. TSI moottori oli juuri vaihdettu uuteen takuun piikkiin kun alla oli 21tkm. Oli kyllä hyvää kyytiä kun sai uudella moottorilla polkea. Syksyllä varmaan saa taas takuuseen uuden teeäsiin. Kun oli vasta takuukorjatun auton koeajo tehty ja hyppäsin dussen ratin taakse niin hieman harmitti kun ei auto kiihdy kuten tuo vasta vaihdettu teeäsii. No eipä tarvitse autoa istuttaa pajalla yli kuukautta kaksi kertaa vuodessa kun tämä dusse on kuin rautakanki. Ei nääs hajoa. Kiihtyy hitaasti, earit aina valmiina keskikonsolissa, mutta nelivedolla onneksi voi auttaa saksalaiset takavedot takaisin tielle sieltä lumipenkasta. pussss!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe