Rukoilkaamme esivallan puolesta

Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2
1. Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,
2. kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
3. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,
4. joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.

USA:ssa toimii "ministry", joka kehoittaa rukoilemaan johtajiensa puolesta.
http://www.pray1tim2.org/

16

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkeuden voimia

      Suomen hallitukselle voisi rukoilla viisautta, että eivät tekisi Raamatunvastaisia päätöksiä esim. avioliittolakiasiassa ym. Jumala on kuitenkin kaiken yläpuolella tässä maaiilmankaikkeudessa, vaikka kaikki eivät sitä uskoisikaan.

      Uusi mahdollinen avioliittolaki ja homopostimerkki ovat viimeiset niitit ennen tuomioita. Näin on profetoitu jo keväällä.

    • Suomalaisen pilkkaam

      Näiden selkeiden Raamatun Sanan vastaisten asioiden puolustaminen on samalla Suomen kristinuskon mitätöimistä. Toteutuuko sitten siinä Suomen oman ikiaikaisen kulttuurin kunnioittaminen? Eikö se ole suurempaa pilkkaa kulttuuriamme kohtaan ja sanktioiden arvoista kuin se, mitä itse sanomme vieraista uskonnoista? Niiden pilkastahan nostetaan jo oikeudenkäyntejä. Miten voi olla niin, että esim. muslimi- ja muiden uskoa pitää erityisesti suojella ja maamme määrätyllä kulttuuriväellä (Hollyw. matkien) on sitten täydellinen oikeus (media) loukata sydämettömästi ikiaikaista uskomme Jeesukseen? Tämä juuri on se suurin pointti, että miten voidaan lytätä suomalaisuus omassa maassamme ilman rangaistusta?
      Miten jokin joukko saa tehdä alvariinsa tutkimuksia nuoremmalle kansanosallemme moniko uskoo Jumalaan , kun ensin samat joukot vaikuttavat hallituksissa, mitä kouluissa enää saa uskontotunneilla opettaa?
      Yhtäkkiä pitää muuttua kunnioittamaan vieraita uskontoja = vieraita henkivaltoja? Näin kouluissa ON OPETETTAVA! Mutta ketkä pääsivät näin päättämään?

      Todellakin vain rukous voi enää muuttaa , että totuus pääsee takaisin kunniaansa.

      • Aamen.

        Juud. 1:25
        hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.


    • Amen

      Hyvä aloitus. Siispä rukoilemme.

    • -jarmo-

      Amen! Moni on ihmetellyt että mitä rukous oikein on ja etenkin sen voima voi merkitä.
      Moni on jo kysellyt että miksi profetiat eivät toteudu. Vastaus on rukoilijoiden määrän takia. Niinive meni polvilleen, niin tuomio siirtyi, ei poistunut. Suomalaiset näkevät unia ja näkyjä, päivämääriä, kuukausia, ajanjaksoja ja vuosilukuja. Sitten he kirjoittavat näkemästään Jouko Piholle, joka julkaisee ne. Sitten sekä profetian saajan yllätykseksi ja murheeksi se ei toteutunut. Rukoilijat olivat rukoilleet ja Jumala siirsi tuomiotaan.

      • Kiitos Jarmo. Jumala ei viivytä tulemustaan, vaan Hän on pitkämielinen. Hän antaa lisäaikaa, jotta voisimme kääntyä pahoilta teiltämme. Rakas Abba. Pidä silmämme kirkkaina. Tätä pyydämme Poikasi Kristuksen Jeesuksen nimessä. Kiitos että kuulet. Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen.
        http://www.youtube.com/watch?v=qFmUZB_OH0g


    • niinpä-

      Siinäkin on tarvittu sitä raamatun tuntemusta kun tulkitaan Jumalan toimintaa.

      • -jarmo-

        Aivan! Juuri näin...

        Johannes 14:5-11 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
        Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
        Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
        Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Aivan! Juuri näin...

        Johannes 14:5-11 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
        Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
        Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
        Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

        ...ja ajatteles vielä tätä :) aivan mahtavaa!

        Jatkuu jakeesta 19-21 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."


      • -jarmo- kirjoitti:

        ...ja ajatteles vielä tätä :) aivan mahtavaa!

        Jatkuu jakeesta 19-21 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

        Aamen.


    • Tuula H

      voi kyllä. suomen päättäjien puolesta tulee rukoilla sekä virkavallan puolesta myös.
      aamen.

    • Suojissa olen

      Suomen kansan puolesta joka valitsee päättäjiä, virkmiehiä, edusmiehiä luotettavia jotka tunnustavat Jumalan olemassaolon myös henkilökohtaisella tasolla. Silloin tulee näkymään suuri muutos ja kaikki, melkein kaikki rukoilee ja Taivaan Isä kuulee ja armahtavi lastaan.
      Tämä ei tarvii paljon henkilökohtaisen ratkaisun tekeminen ja elää armon jälkeistä elämää uskon ja toivon lähteen täyteydessä.
      Niin kauan kun minä itse vaikutan pidämme Jeesuksen rinnan mitan jäljenpänä itsestämme.Mutta valinta on sinun meidän kansamme.
      Amen

    • hjklkå

      Lisää rukousta, sillä tilanne suomessa on todellakin vakavaa.

    • Erikoisoperaatiot

      rukoillaan, että jäävät kiinni rikoksista, joita heitä ei ole tutkittu. Poliisi tutkii poliisia, rikoksen uhreja on vuosikymmeniä suostuteltu että eivät veisi asiaa eteenpäin.

      Menisi ura pilalle jos poöiisilt jos sen tuomitsisi oikeudessa rikoksesta. Niinän se on muillakin sama asia.

      Suostutellaan ja jos se ei onnistu niin keksitään miten todistaminen ei onnistu. Ensin kuullaan, sitten sovitellaan että voisiko antaa asian olla, sitten selvittään mitä todisteita uhrilla on, sitten hävitetään todisteet ja tai ohjeistetaan poliisi kuinka puhua ja toimia.

      Jos on useampi todiste niin kannattaa yksi todiste jättää kertomatta tutkivalle polisiile tutkittavasta polisiista. Aikanaan hekin viimeisellä tuomiolla ovat kuitenkin valheineen kiikissä.

      • Hyvä on valita Lammas-joukkue. Herra valinnassa Suomea auttakoon.

        Evankeliumi Matteuksen mukaan 25
        31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • Amen

      Ilman uskoa kansamme päättäjät toimivat omaan laskuunsa.
      Herra , ota päättäjät ja pehmitä heidän mielenmaailmansa, että ottavat sinut vastaan vapahtajanaan ja kuulevat sinun äänesi ja ohjauksesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe