Persut pelastaa maailman osa 2

j- pennanen

Perussuomalaisten puheenjohtaja lupaa vähintään kaksi uutta videota viikossa.
Timo Soinin ”juutuupista” on jo ilmestynyt esimakua nettipalvelu Youtubeen

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini on julkaissut netissä tekstimuotoista "plokiaan" jo vuodesta 2007 lähtien.

Soinin mukaan teksteistä kertyy printattuna kolmen mapillisen verran paperia.

Nyt persupomo aikoo ottaa uuden askeleen tiedon valtatiellä ja rynnii voimalla nettivideopalvelu Youtubeen - Soinin kielellä "juutuupiin"

- Soinin juutuupi on suora tapa viestiä kansalle mitä perussuomalaiset ja Soini ovat mieltä asioista, Soini selventää ideaa Iltalehdelle.

- Olemme huomanneet sellaisen tarpeen, että ihmisille pitää viestiä suoraan, jotta viesti menee perille.

Perussuomalaisten tarkoituksena on laittaa 31. lokakuuta lähtien Youtubeen vähintään pari kertaa viikossa 3-5 minuutin mittaisia videoita, joissa Soini puhuu.

- Ajankohtaisista asioista. Kaikennäköistä. Yritämme tehdä mielenkiintoista jälkeä.

"Minä päätän"

Youtubeen on jo ilmestynyt 33 sekunnin ennakkomainos, jossa Soini latelee näkemyksiään tyyliin "byrokratia on perseestä", "Euroopan unioni on sekasotku", "me menemme hallitukseen" ja "Venäjä on mahdoton".

- Pari kertaa viikossa on kova tahti. Mutta olen nuori ja hyväkuntoinen mies, mikäs hätä minulla on niitä tehdessä.

Videoita tehdään näillä näkymin jouluun saakka. Soini myöntää, että juutuupi liittyy olennaisesti puolueen eduskuntavaalikampanjointiin, vaikka vaalit ovat vasta ensi keväänä.

- Kun on suomenhevosori, niin kunnossa pitää olla silloin kun on kisat (vaalit), mutta pohjakunto täytyy tehdä jo nyt, Soini käyttää ravivertausta.

Soinin mukaan videoiden tekemiseen ja kirjoittamiseen osallistuu hänen lisäkseen useita henkilöitä, muun muassa puheenjohtajan pitkäaikainen luottomies Jukka Jusula.

- Kyllä tässä on useampi syyllinen, mutta minä päätän mitä minä sanon - kuten aina.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Farth Away

      Melkoinen suolistokaasugeneraattori tämä Soinin juutuubi. Sillä pyörittäisi Hakkarisen sahan pannuhuonetta pitkään.

      • Ais s****na!

        Aavakareesta Puuruseen, noihan on just tehty Kainuun Persuille!
        "Byrokratia on p*seestä."
        "Euroopan Unioni on sekasotku."
        "Minä haluan kaataa tämän hallituksen."


    • Pauli_ehdottaa
    • persutonapinoita

      persutonapinoita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe