Aina yksin-avioliitto

no blob

Ollaan oltu yksissä yli 20v, vaikka olenkin vasta 41 naisihminen. Lapsi on lentänyt kotoa (21v) ja ollaan oltu jo tovi kahden.Viimeksi tänään taas iski todellisuus vasten kasvoja, kun ns.rakas mieheni puoleen tuntiin junttasi itsensä niin tukkoon, ettei enää äly toiminut. Itsellä yhdeksän päivän työputki takana ja olisin hieman kaivannut omien seuraa ja läheisyyttä, mutta ei. Taas kerran minut jätettiin, kuin nallit sinne kuuluisalle kalliolle ja haukkujen kera, pelkästään siksi, että erehdyin mainitsemaan, että olisi ollut mukavampaa, jos toinen olisi ollut selvä. Tähän tosin on jo totuttu, sillä aina, kun minulla on vapaata, niin miehelläni on omasta mielestään oikeus maata koko päivä ja liikahtaa ainoastaan, jos ei ole juomista riittävästi. Samaan hengenvetoon ihmetellään, miksi olen niin väsynyt ja onneton ja jos erehdyn sanomaan suoraan, niin sehän on sitten vxxxxxilua. Tässä alkaa olo olemaan kohta aika epätoivoinen, kun on naimisissa sekä elämäänsä kyllästyneen ja kaikesta kiinnostumattoman miehen, sekä pankin kanssa. Itsellä virtaa riittäisi rampata vaikka missä riennoissa, mutta kaveria ei mihinkään saa. kukaan ei jaksa nököttää kotona, etenkään, jos toinen sammuu jo kahdeksan aikaan illalla ( joka toisaalta on helpotus ). Onko muilla samanlaista, miten te kestätte sen yksinäisyyden? Onko teillä joku toinen, vai nieleskelettekö te kaiken kakistelematta? Itse olen tähän asti ainakin ollut ihan yksin, mutta viime aikoina on tullut mieleen, että hitto, onhan tuolla meressä kaloja, tai jos nyt ei meressä, niin lammikokin riittäisi tässä tilassa :P

5

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis häh

      Mikset eroa?

    • hockeycoach1966

      Samojen kanssa painin vaikka olenkin mies. Olisi mukavaa vaihtaa jonkun samankaltaisen kanssa mielipiteitä- joku tosin vääntää tämänkin isku yritykseksi... No joo jos haluat, laita viesti : [email protected]...

    • no blob

      Eroaminen olisi älyttömän helppoa, jos siinä välissä ei olisi se pankki ja alue, jossa taloja myydään about 1/7 vuotta. Eli aika näpäkkään ollaan jumkelissa, ellei ruveta lottoamaan :D

    • Tukka auki!

      Ja tekosyitä riittää. Valittaa osataan mutta kaikki neuvot torjutaan.
      Ei voi kun...
      Mutta kun ei ole sitä tai tätä..
      Mutta kun se kumminkin...
      Jne jne jne loputtomiin.
      Ihanaa loppuelämää vaan kaikille! Naaaaattikaaa!!!!

    • Tee ratkaisu itse

      Luultavasti Ap:n mies elää samaa kuviota ja osata keskustella oikein.
      Voithan yrittää lukea madonluvut, mutta selvälle miehelle, kerrot missä mennään ja mitä tapahtuu jos ei tule muutosta.

      Toinen on sanoa että mennään keskustelemaan perheasiain neuvotteluun, löytyy varmasti lähitienoilta, katsele seurakuntasi puhelinnumeroista.
      Olette kumpikin ilmeisesti vähän turhauttavassa olotilassa, ikään kuin kaikki olisi jo eletty, näin ei ole, vaan paljon kivaa voisi tehdä yhdessäkin, nyt olisi aikaa.

      Jos se pankki ei nyt ihan kokonaan ole omistaja niin laittakaa talo myyntiin ja pitkällä aikajanalla, etsikää siitä hyvät puolet. Tämä vain jos tuntuu, että elämästä kahden ei enää tule mitään ja mies ei suostu muuttamaan tapojaan. Olkoon sitten juoppolalli aivan itsekseen, luultavasti löytää jonkun samanlaisen juoppoiljan pian, mutta sinun ei tarvitse enää katsoa välinpitämätöntä ukkoa nurkissa ja älä mene uutta ottamaan vuosiin vaan elä vapaata elämää.

      Ei juopon kanssa tarvitse elää ja häntä passata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe