Äänestys: Kuka on suurin suolistolainen?

Herra X ei kirj.

Itseään ei saa äänestää ilman todella hyviä perusteluita.

Minä äänestän Biologinalkua. Hän pitää aktiivisesti palstan tason korkeampana kuin mitä se olisi ilman häntä. Hän käyttäytyy asiallisesti ja viisaasti sekä myöntää avoimesti myös virheensä. Hän on aktiivinen keskustelija ja terävä argumentoija, joka pitää huolta siitä, ettei netissä notkuva nuoriso vieraannu liikaa luonnosta, mutta samalla hän saa aikaan rakentavaa keskustelua myös muistakin, mitä erilaisimmista aiheista. Hän ottaa toiset huomioon mitä esimerkillisimmällä tavalla ja pitää yllä hyvää ilmapiiriä. Biologinalku on muuttanut Pulinat aivan toiseksi, paljon paremmaksi palstaksi kuin mitä se oli ennen hänen tuloaan.

24

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raippari

      Minä äänestä Biologinalkua, koska Herre on ylimielisempi.

    • Eräs kansalainen

      Herramme ylipsyykkaaja Psychologi!

    • Trolliääniä ei oteta huomioon.

    • Tunnuksena Biologinalku se todellakin taitaa olla. Pitää palstan käyttäjät ainakin tietoisina enemmän luonnosta.

    • Minä kannatan nassea!

      Nasse pitää porukan kaidalla tiellä lempeällä, mutta rautaisella otteella.

    • psychologi

      psykologioiden ylipsyykkaaja (that's me) äänestää Kurpizzaa, sillä ilman häntä, hukuttaisin teidät pikku alamaiseni paskaan!

      • psychologi

        hukutin jo, itseasiassa. ehkä hän tulee myöhemmin ja noukkii teidät sieltä


    • :D:

      Sori kun en kirjaudu. Annan ääneni Mestarisikiusaajalle. Ihan vaan koska hän on legenda ja muutenkin epic.

      -Siiliö-

    • lätäkkö

      Biologi, sillä aktiivisuus ja ei lähde nyrskytysjuttuihin mukaan. Nassekin on hyvä.

    • Äänestän Kurpizzaa, koska hän on ystävällinen ja aktiivinen luotsi.

    • Äänestysaika loppuu tänään klo 20.00.

    • Ääääh.... En minä tiedä. Nassea varmaankin, koska on fiksu jne,

    • Kyllä minä äänestän itseäni ja perusteenikin on painava: 112 kiloa. Varmasti olen suurin.

      • Ääni hylätään perustelujen vajavaisuuden vuoksi.


    • (Jos trolliääniä ei lasketa ei kenenkään äänet vaikuta tilanteeseen :D)

      "Itseään ei saa äänestää ilman todella hyviä perusteluita."

      [Esitän kaksi ääntä, jälkimmäinen siltä varalta että ette hyväksy perustelujani.]

      Mikä on todella hyvä perustelu? Riittääkö, että keksin nyrskytyksen, Kapitalistikerhon, mullistin suolistotarinoiden kirjoituksen käyttämällä useaa kertojaa, olen kirjoittanut eniten suolistotarinoita, olen tehnyt aktiivisimmin aloituksia vaihtelevista aiheista, olen perustanut suolistotarinakirjaston, olen esittänyt omistavani useita tuplatunnuksia ja näin ollen saavuttanut legendaarisen aseman.

      Edellisten lisäksi keksin "keskustelua herättävä keskustelu" nimekkeen ja siihen liittyvän lyhenteen KHK, sekä olen jaksanut väitellä jokaisen suolistolaisen kanssa vaihtelevista aiheista tällä ja rekisteröitymättömillä tunnuksillani, joita ette halua edes tietää.

      Sekä lisätäkseni edellisiin kohtiin olen muistaakseni aina lopettanut jonkin asian tekemisen jos se häiritsi muita, kuten "huomionhuoraus-aloitukset" ja persoonapronominien kirjoittamisen isolla. Tosin muiden ärsyttämistä "väärillä mielipiteillä" en aio lopettaa koskaan, sillä muuten väittelytaitonne eivät kehity jos en keskustelisi kanssanne rooleillani.

      Jos edellisiä perusteluja ei hyväksytä äänestän Kurpizzaa, koska hän on poistanut paskàviestit Jokutyypin kanssa, mutta saanut enemmän haukkuja trolleilta kuin Jokutyyppi.

      • No saat plussapeukun hyvästä kirjoituksesta.


      • Hyväksykäämme perustelusi. Nasse voisi kyllä esittää enemmän perusteluja.


      • herra--x kirjoitti:

        Hyväksykäämme perustelusi. Nasse voisi kyllä esittää enemmän perusteluja.

        Kuten IT juuri totesi (ja hänen perustelujaan itsekin juuri pääsit kehumasta): Jos trolliääniä ei lasketa, ei kenenkään pisteitä pitäisi hyväksyäkään.

        Kyllä siinä on vinha perä. En edes viitsi "tosissani" ryhtyä tähän kisaan, koska keskustelun idea on juuri keskustelu eli eri kirjoittajien välinen vuorovaikutuksesta syntyvä tuote. Ilman Pizzaa, Trotskia tai IT:tä ei minullakaan ole paljon kirjoiteltavaa.

        Puhumattakaan tästä Raippiksen kutaleesta, jonka "ansiota" koko Nasse-setä on.


    • Lisäys...

      ... Puhumattakaan Assassinista, Nelothista, Siiliöstä ja Hekestä, luen niiden roolipelijuttuja ja olen vetänyt kahvia nenääni kaksi kertaa.

      Ei sovi unohtaa oocea, fnfnia tai santinyakaan.

      • ooce

        No voi perse... Mie ko toivoi ettei mua mainita tässä keskustelussa koska en tosiaankaa aikonu ees kommentoida yhtää mitää koska tässä ei oo mitään järkeä.
        Perustelut:
        1. Me kaikki ollaan erilaisia.
        2. Meitä kiinnostaa eri asiat joten keskustelemme eri asioista ja kiinnostumme eri asioista.
        3. Kaikki eivät ehdi tai jaksa kommentoida yht paljon kuin toiset.
        4. Joten kilpailu ei ole tasavertainen.

        Mutta miten vain pikkuiset.

        ocetherunq


      • ooce kirjoitti:

        No voi perse... Mie ko toivoi ettei mua mainita tässä keskustelussa koska en tosiaankaa aikonu ees kommentoida yhtää mitää koska tässä ei oo mitään järkeä.
        Perustelut:
        1. Me kaikki ollaan erilaisia.
        2. Meitä kiinnostaa eri asiat joten keskustelemme eri asioista ja kiinnostumme eri asioista.
        3. Kaikki eivät ehdi tai jaksa kommentoida yht paljon kuin toiset.
        4. Joten kilpailu ei ole tasavertainen.

        Mutta miten vain pikkuiset.

        ocetherunq

        Näin o.


      • ooce kirjoitti:

        No voi perse... Mie ko toivoi ettei mua mainita tässä keskustelussa koska en tosiaankaa aikonu ees kommentoida yhtää mitää koska tässä ei oo mitään järkeä.
        Perustelut:
        1. Me kaikki ollaan erilaisia.
        2. Meitä kiinnostaa eri asiat joten keskustelemme eri asioista ja kiinnostumme eri asioista.
        3. Kaikki eivät ehdi tai jaksa kommentoida yht paljon kuin toiset.
        4. Joten kilpailu ei ole tasavertainen.

        Mutta miten vain pikkuiset.

        ocetherunq

        Yeps. Samaa mieltä olen Oceanin kanssa (äänestin Nassea kuitenkin, koska vanhin ja hauskin asenne)


    • Äänestyksen tulos:

      Biologinalku 4 ääntä
      Nasse-setä 2 ääntä
      Kurpizza 2 ääntä
      Psychologi 1 ääni
      Mestarikiusaaja 1 ääni
      Israelin tukija 1 ääni

      1 ääni hylättiin

      Biologinalku voitti äänestyksen neljällä äänellä. Täten julistamme hänet suurimmaksi suolistolaiseksi.

      • >:})

        pieni muna, suuri vakkari


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe