Toisten naisten ulkonäon kehuminen suhteesa, mitä mieltä naiset

Kummaksuja

Mitä mieltä olette kanssasisaret sellaisesta, kun katsot miesystäväsi kanssa televisiota, niin mies kehuu kaikki hyvän näköiset naiset televisiossa. Mm. mä pidän tosta, hottis, hyvän näköinen pakkaus, hyvä perse.
Mun mielestä toi vain ei ole kovin kivaa, en ole mustasukkainen, mutta jotenkin outoa kehua kaikki naiset telkassa.
Itse en ole viitsinyt mennä samalle linjalle, että alkaisin kehumaan kaikki hyvän näköiset miehet, kun ei vain tule edes mieleen kehua muita miehiä oman istuessa vieressä Tämä mies on melkoisen lyhyt, alkaisinko kehumaan miehiä, ihanan pitkä jne.

Sanoin tälle miehelle tästä, ettei musta se tunnu kivalta, niin johan tuli kiukuttelua taas, ettei hän osaa puhuakaan mitään oikein.....saarnaa, saarnaa...

31

2648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olette olleet jo pitkään yhdessä, niin olet ilmeisesti hyväksynyt käytöksen aikoinaan mutta nyt se on jostain syystä alkanut ärsyttää sinua. Kannattaa paneutua siihen syyhyn. Onko suhteeseenne tullut arki, jolloin et enää katsokaan miestä ja hänen käytöstään vaaleanpunaisten lasien läpi? Onko taustalla ärsyyntyminen johonkin isompaan asiaan, ja nyt näet hänessä paljon muitakin virheitä? Oletko itse alkanut kyllästyä ja nyt hakemalla haet miehestä vikoja?

    • 70 / 66

      Valikoivaa kommentointia, ei kehumista.

      Taidat liioitella tuossa "kaikkien naisten kehumisessa".
      Tilanteen tullen kommentoimme vaimoni kanssa joitakin nais- ja mieshahmoja tv:ssa.
      Useimmiten urheilijoita.

      Miehistä vaimoni silmää miellyttävät varsinkin telinevoimistelijat ja 10-ottelijat.
      Minusta spritterinaisista löytyy hyvän näköisiä tyyppejä.
      Fitness tytöissä on myös tyylikkäästi niukkoja lihojaan kantavia hahmoja.

      Meille tämä on luonnollista, arkista keskustelua ilman mitään tunnelatausta.
      Eihän kuvalle, liikkuvalla tai liikkumattomalle, voi olla mustasukkainen.
      Eikä edes livenäkään katselu ja kommentointi loukkaa.

      • 70 / 66

        Unohtui oleellinen. Myönteinen kommentointi ja vertaaminen ovat eri asoita!

        Eteisemme seinällä on yhteisessä käytössä vaimoni saama poikakalenteri.
        Kun muuttomme jälkeen löysin 40v minusta uikkareissa otetun kuvan josta otin A4 valokopion jääkaapin oveen, halusi vaimoni sen pois.
        Kuva oli motivaattorini koska siinä vyötäröni oli 78cm ja 176cm:nen olemukseni painoi 85kg.
        Silloin, 60v, painoin jo 90kg.

        Eivät nämä nyt niin vakavia asioita ole!
        Koskaan emme ole tunteneet tarvetta mennä henkilökohtaisuuksiin.


    • kummaksuja

      Ei olla tunnettu kuin pari kuukautta, eli luulisin että minussa on kaikki ihanaa. Minä taidan saada niitä kehuja vähemmän kuin TV.n ihmiset.

      Kommentit siis ulottuvat ohjelmissa naisiin, jotka ovat alasti, tosi hyvä peppu, kuuma pakkaus. Musta vain menee yli hyvien käytöstapojen.

      Pitäisikö antaa takaisin omaa lääketa ja katsoa mitä kumppani tykkää niin päin.

      Kiitos asiallisista vastauksista, lisää kommentteja olisi vielä kiva saada.

      • kummaksuja

        Piti vielä laittaa yksi esimerkki, katsoimme yhtä elokuvaa ja siinä oli näyttelijä, jota mies ei varmaan ollut nähnyt aiemmin. Hän sanoo että kuuma pakkaus, kysyin miksi, vastaus oli että siinä on nainen hänen makuunsa. Hänhän ei tunne henkilöä luonteensa vuoksi joten kommentti koski naisen ulkonäköä joka on aivan toisenlainen kuin minä.

        En ole siis mustis, mutta on mielestäni erikoiset kommentit.

        Muutenkin olen jo miettinyt Narsistin oireita miehestä.


      • Onnellinen nainen
        kummaksuja kirjoitti:

        Piti vielä laittaa yksi esimerkki, katsoimme yhtä elokuvaa ja siinä oli näyttelijä, jota mies ei varmaan ollut nähnyt aiemmin. Hän sanoo että kuuma pakkaus, kysyin miksi, vastaus oli että siinä on nainen hänen makuunsa. Hänhän ei tunne henkilöä luonteensa vuoksi joten kommentti koski naisen ulkonäköä joka on aivan toisenlainen kuin minä.

        En ole siis mustis, mutta on mielestäni erikoiset kommentit.

        Muutenkin olen jo miettinyt Narsistin oireita miehestä.

        En sitten tiedä, onko oikein vai väärin, mutta antaisin kyllä jokseenkin varmasti samalla mitalla takaisin. Jos siitä tulisi rutinaa, vetoaisin siihen, että hänkin tekee niin. Juurikin tuo pituuskysymys olisi ihan hyvä!

        Ihan periaatteessa olen sitä mieltä, että toiselta ei tarvitse kuunnella mitään, mikä loukkaa. Jos toinen on niin hölmö ja tunne-elämältään vajaa, ettei ymmärrä asiaa, keskustelisin vakavasti ja jos mokoma käytös ei kerrasta (!) loppuisi, pistäisin pihalle. Syyksi riittää vallan mainiosti se, että kuolaa minun mielestäni liikaa muita naisia.


      • ....................
        Onnellinen nainen kirjoitti:

        En sitten tiedä, onko oikein vai väärin, mutta antaisin kyllä jokseenkin varmasti samalla mitalla takaisin. Jos siitä tulisi rutinaa, vetoaisin siihen, että hänkin tekee niin. Juurikin tuo pituuskysymys olisi ihan hyvä!

        Ihan periaatteessa olen sitä mieltä, että toiselta ei tarvitse kuunnella mitään, mikä loukkaa. Jos toinen on niin hölmö ja tunne-elämältään vajaa, ettei ymmärrä asiaa, keskustelisin vakavasti ja jos mokoma käytös ei kerrasta (!) loppuisi, pistäisin pihalle. Syyksi riittää vallan mainiosti se, että kuolaa minun mielestäni liikaa muita naisia.

        Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Fiksu mies osaa huomioida kunnnolla myös sen oman naisensa ja ei liikaa kehuskele ääneen muita naisia, olkoonsa vaikka tuntemattomia tv-esiintyjiä.


      • miesvm_1967x
        Onnellinen nainen kirjoitti:

        En sitten tiedä, onko oikein vai väärin, mutta antaisin kyllä jokseenkin varmasti samalla mitalla takaisin. Jos siitä tulisi rutinaa, vetoaisin siihen, että hänkin tekee niin. Juurikin tuo pituuskysymys olisi ihan hyvä!

        Ihan periaatteessa olen sitä mieltä, että toiselta ei tarvitse kuunnella mitään, mikä loukkaa. Jos toinen on niin hölmö ja tunne-elämältään vajaa, ettei ymmärrä asiaa, keskustelisin vakavasti ja jos mokoma käytös ei kerrasta (!) loppuisi, pistäisin pihalle. Syyksi riittää vallan mainiosti se, että kuolaa minun mielestäni liikaa muita naisia.

        Erittäin samaa mieltä Onnellisen naisen kanssa.


      • kummaksuja kirjoitti:

        Piti vielä laittaa yksi esimerkki, katsoimme yhtä elokuvaa ja siinä oli näyttelijä, jota mies ei varmaan ollut nähnyt aiemmin. Hän sanoo että kuuma pakkaus, kysyin miksi, vastaus oli että siinä on nainen hänen makuunsa. Hänhän ei tunne henkilöä luonteensa vuoksi joten kommentti koski naisen ulkonäköä joka on aivan toisenlainen kuin minä.

        En ole siis mustis, mutta on mielestäni erikoiset kommentit.

        Muutenkin olen jo miettinyt Narsistin oireita miehestä.

        No tuosta ei kyllä saa perusteita narsistisen persoonallisuushäiriön diagnoosiin, mutta jos jo tässä vaiheessa on käynyt ilmi, että hänessä on mielestäsi (sic!) narsistin oireita ja hän käyttäytyy moukkamaisesti (koska sitähän tuo on), niin eikö se osoita, etteivät lähtökohdat ole kovin suotuisat parisuhteelle?

        "Samalla mitalla takaisin antaminen" on lapsellista. Haluaisitko oikeasti olla suhteessa, jossa kilpaillaan siitä, kumpi onnistuu tehokkaammin pahoittamaan toisen mielen?


      • Nainenjjjjjjj

        Minä olen jo 36v, mieheni 40v. Seurustelua takana n. 2v.

        Minä en hyväksyisi juuri yhtään tuollaisia kommentteja, eikä onneksi ole tarvinnut kuullakaan. Itseasiassa koko elämäni aikana olen kuullut jonkun miehen minun seurassani kehuvan jotain töllössä olevaa tuohon tyyliin, on tapahtunut vain kerran. Yhden ainoan kerran. Sen miehen kanssa deittailin hyvin lyhyesti pari kuukautta.

        Minun mieheni saattaa ihan vaan läpällä joskus heittää jonkun vitsin. Esimerkiksi uutisissa oli joskus fitness naisia ja minä huikkasit miehelle portaista, että tuutko käymään. Mieheni vastasi että "ei nyt millään pysty" , pilke silmäkulmassa tietysti... ;) Minun vanhempani olivat myös töllöä silloin katsomassa, ja nauroivat mieheni heitolle. Mies sitten kuitenkin siis tuli sinne ylälkertaan.

        Ja joskus mies sanoi, että minä saan pettää häntä Anna Abreun kanssa. Just... Ei kommentoinut mitään suoranaisesti annan ulkonäöstä, mutta voin päätellä. Vastasin että hän saa pettää minua Cheekin kanssa.

        Muita kommentteja muista naisista ei ole tullut. Eikä koskaan mitään sellaista kovin suoraa kehua muista. Hyvä niin. Mielestäni se olisi törkeää. En itsekään kehu muita miehiä.


      • miesvm_1967x
        helka kirjoitti:

        No tuosta ei kyllä saa perusteita narsistisen persoonallisuushäiriön diagnoosiin, mutta jos jo tässä vaiheessa on käynyt ilmi, että hänessä on mielestäsi (sic!) narsistin oireita ja hän käyttäytyy moukkamaisesti (koska sitähän tuo on), niin eikö se osoita, etteivät lähtökohdat ole kovin suotuisat parisuhteelle?

        "Samalla mitalla takaisin antaminen" on lapsellista. Haluaisitko oikeasti olla suhteessa, jossa kilpaillaan siitä, kumpi onnistuu tehokkaammin pahoittamaan toisen mielen?

        Hyvä pointti, minäkin tarkoitin tuota jälkimmäistä osaa missä oli puhe kumppanin loukkaamisesta parisuhteessa. Nuo kostohommat ei parisuhteeseen kyllä kuulu.


      • Hurutätskä
        kummaksuja kirjoitti:

        Piti vielä laittaa yksi esimerkki, katsoimme yhtä elokuvaa ja siinä oli näyttelijä, jota mies ei varmaan ollut nähnyt aiemmin. Hän sanoo että kuuma pakkaus, kysyin miksi, vastaus oli että siinä on nainen hänen makuunsa. Hänhän ei tunne henkilöä luonteensa vuoksi joten kommentti koski naisen ulkonäköä joka on aivan toisenlainen kuin minä.

        En ole siis mustis, mutta on mielestäni erikoiset kommentit.

        Muutenkin olen jo miettinyt Narsistin oireita miehestä.

        No ehkäpä mies haluaa tuolleen, tosin tökeröllä tavalla, osoittaa ettei ole kanssasi ulkonäön vuoksi? Eikös se ole nykyään hottia ettei välitä miltä toinen näyttää.. Eli on luonteesi vuoksi seurassasi ;)

        Itse en tuollaista kestäisi mutta olenkin niitä pinnallisia tyyppejä :D Joten oma valinta.. joko nautit teidän ns.henkisestä suhteesta ja hyväksyt miehesi katselevan muita naisia silmäilokseen kun susta ei sitä saa tai hakeudut sellaiseen miesseuraan, jossa sua halutaan myös pintojen puolesta. - suosittelen mutta nykyaikana on epäsoveliasta välittää toisen olemuksesta, kuulemma.....


      • Rehellisyys perii...
        kummaksuja kirjoitti:

        Piti vielä laittaa yksi esimerkki, katsoimme yhtä elokuvaa ja siinä oli näyttelijä, jota mies ei varmaan ollut nähnyt aiemmin. Hän sanoo että kuuma pakkaus, kysyin miksi, vastaus oli että siinä on nainen hänen makuunsa. Hänhän ei tunne henkilöä luonteensa vuoksi joten kommentti koski naisen ulkonäköä joka on aivan toisenlainen kuin minä.

        En ole siis mustis, mutta on mielestäni erikoiset kommentit.

        Muutenkin olen jo miettinyt Narsistin oireita miehestä.

        Joo kun antaa samalla mitalla takaisin ja ootte samalla tasolle, voi vain arvailla, milloin parisuhteenne loppuu. KUn jo tuossa vaiheessa tuiki tavallinen miehen käyttäytyminen on saanut sulla tuollaiset mittasuhteet on selvää, että liittonne ei kestä. Mies ei ole narsisti vaan sinä olet mustasukkainen, vaikka toista väität.


    • höhhöh

      On se kauheaa kun ei mitään huumoriläppää voi heittää puolisonsa kanssa, vaan vedetään herneitä nokkaa... tottakai puoliso voi ihailla kauniita naisia teeveessä ja sanoakin, niinhän itsekin tekee. 27 vuoden avioliiton jälkeen kyllä tietää ketä puoliso oikeasti rakastaa.

    • Ilmaisuvapaus?

      Olisi jotenkin erikoista, jos en voisi reippaasti sanoa, että onpa hyvännäköinen mies. Siis minun pitäisi salaa syrjäsilmällä vilkaista ja pitää kasvot peruslukemissa. Keho ja mieli reagoisi, muttei se saisi näkyä mitenkään.

      Ja sitten sama toisin päin. Luulisinko heti, että mies ei välitä minusta, jos hän sanoisi jotakin myönteistä nähdessään kauniin naisen.

      Hienotunteisuus on tietenkin tarpeellista, mutta on ahdistavaa, jos pitää rajoittaa omaa ilmaisua toisen seurassa.
      Pitääkö myös olla sanomatta mitään pahaa / hyvää sukulaisista, naapureista, tietystä poliittisesta puolueesta, kristillisyydestä, toisen asenteista jne.
      Jos kielletään itseltä tai toiselta ilmaisu, jonka haluaisi sanoa niin luulen, että lista vain pitenisi kielletyistä puheenaiheista. Sitten tulisi päivä, jolloin toinen alkaisi todella etsimään sopivampaa seuraa.

      • miesvm_1967x

        Puhut eri asiasta kuin ap. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan vaikka vaimoni kehuisi jotakuta miestä komeaksi, olen joko samaa mieltä että komea on, tai en ole jos mun mielestä ei ole. Tällaisen yksittäisen toteamuksen silloin tällöin ei pitäisi tervepäisen ihmisen liittoa kaataa. Kaunis ihminen (käsite) on kaunis sukupuolesta riippumatta ja kyllä sitä voi kommentoida.

        Ap:n tapauksessahan mies suorastaan jankuttaa alvariinsa, sellainen jatkuva naminami-lässytys (jolla hän tahtomattaan viestittää ap:lle että tämä EI ole hottis), ei varmasti tunnu hyvältä.

        Siihen en ota kantaa kuinka paljon ap liioittelee sanoessaan "kaikki naiset" mutta mies todellakin voisi olla hienotunteisempi eikä lätistä noita hottisjuttuja etenkin kun tietää ettei ap siitä tykkää.


      • 1216
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Puhut eri asiasta kuin ap. Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan vaikka vaimoni kehuisi jotakuta miestä komeaksi, olen joko samaa mieltä että komea on, tai en ole jos mun mielestä ei ole. Tällaisen yksittäisen toteamuksen silloin tällöin ei pitäisi tervepäisen ihmisen liittoa kaataa. Kaunis ihminen (käsite) on kaunis sukupuolesta riippumatta ja kyllä sitä voi kommentoida.

        Ap:n tapauksessahan mies suorastaan jankuttaa alvariinsa, sellainen jatkuva naminami-lässytys (jolla hän tahtomattaan viestittää ap:lle että tämä EI ole hottis), ei varmasti tunnu hyvältä.

        Siihen en ota kantaa kuinka paljon ap liioittelee sanoessaan "kaikki naiset" mutta mies todellakin voisi olla hienotunteisempi eikä lätistä noita hottisjuttuja etenkin kun tietää ettei ap siitä tykkää.

        Minä taas epäilen, ettei mies "tahtomattaan" viestitä ap:lle ettei tämä ole hottis. Uskon, että hän tekee sen ihan tarkoituksella. Jotkut ihmiset yksinkertaisesti nauttivat puolisonsa mielen pahoittamisesta. Vahingonilohan on joillekin sitä kaikkein nautinnollisinta iloa.


    • Ilmaisuvapaus?

      Ok, kohdistan huomioni nyt aloittajaan enkä kirjoita asiasta vain yleisellä tasolla.

      Miksi aloittaja on kuitenkin tämän miehen kanssa?
      Miksi aloittaja vain kiltisti (?) toteaa miehelle, ettei pidä tuollaisesta käytöksestä?
      Onko niin, että jatkossa aloittaja sanoo aina mikä on sopivaa käytöstä?
      Aloittaja, miksi mies kehuu toisia naisia?

      Aloittaja voi halutessaan vastata noihin kysymyksiin.

      • kummaksuja

        Vastauksia onkin tullut paljon.

        Tässä tämän aloittajan vastaus, joka olikin jo alkuperäisessä viestissä, muistaakseni.
        Sanoin tälle miehelle tästä, että musta toi ei ole kivaa, niin hän veti herneet nenään.
        Valitus, valitus, kun ei osaa enää puhuakaan mitään.

        Joo, kyllä mies alkaa jäämään taka-alalle, ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen ei ole tarkoitus tämän tyypin kanssa ryhtyä.

        Kyllä mä odotan mieheltä jonkinlaisia tapoja. Tämä asia jakaa kovasti ihmisiä, sekin varmaan miten ja millä tyylillä asiat ilmaistaan, ratkaisee.


      • Ilmaisuvapaus?
        kummaksuja kirjoitti:

        Vastauksia onkin tullut paljon.

        Tässä tämän aloittajan vastaus, joka olikin jo alkuperäisessä viestissä, muistaakseni.
        Sanoin tälle miehelle tästä, että musta toi ei ole kivaa, niin hän veti herneet nenään.
        Valitus, valitus, kun ei osaa enää puhuakaan mitään.

        Joo, kyllä mies alkaa jäämään taka-alalle, ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen ei ole tarkoitus tämän tyypin kanssa ryhtyä.

        Kyllä mä odotan mieheltä jonkinlaisia tapoja. Tämä asia jakaa kovasti ihmisiä, sekin varmaan miten ja millä tyylillä asiat ilmaistaan, ratkaisee.

        Kiva, kun vastasit.
        Olen kokenut sen, kun toinen osapuoli suorastaan vaatii mitä saa ajatella / olla mieltä / sanoa. Se aiheutti ahdistusta ja eron.
        Siksi puollustin ilmaisuvapautta.
        Ja olen minäkin sanonut toiselle, että tuollainen käytös ei käy minun seurassani. Olen sanonut sen selkeäsanaisesti. Silloin toinen mykistyi - tuskinpa onnesta - ja ero tuli.
        Ilmaisuvapautta pitää olla kuitenkin. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä. Ja olen varma, että oikea kumppani löytyy sen myötä ja silloin molemmat sietävät toistensa ilmaisuvapauden. Ilmaisuvapaudessa tutustuu aidosti toiseen ihmiseen. Toinen vaihtoehto on esittää teatteriroolia toisen läsnäollessa.
        Haluaako joku sellaista oikeasti?


      • miesvm_1967x
        Ilmaisuvapaus? kirjoitti:

        Kiva, kun vastasit.
        Olen kokenut sen, kun toinen osapuoli suorastaan vaatii mitä saa ajatella / olla mieltä / sanoa. Se aiheutti ahdistusta ja eron.
        Siksi puollustin ilmaisuvapautta.
        Ja olen minäkin sanonut toiselle, että tuollainen käytös ei käy minun seurassani. Olen sanonut sen selkeäsanaisesti. Silloin toinen mykistyi - tuskinpa onnesta - ja ero tuli.
        Ilmaisuvapautta pitää olla kuitenkin. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä. Ja olen varma, että oikea kumppani löytyy sen myötä ja silloin molemmat sietävät toistensa ilmaisuvapauden. Ilmaisuvapaudessa tutustuu aidosti toiseen ihmiseen. Toinen vaihtoehto on esittää teatteriroolia toisen läsnäollessa.
        Haluaako joku sellaista oikeasti?

        Täytyy tietysti muistaa että kyllä ilmaisuvapaudellakin on rajansa. Sitä rajoittavat laki, moraali etc.

        Turkan Jumalan teatterissakin heitettiin yleisön päälle ihmisen paskaa. Se oli taiteellista ilmaisuvapautta mutta tuskin olisit sinäkään onnessasi tuon kaltaisesta ilmaisuvapaudesta kun on paskakokkare nokassa ja toinen korvassa :D

        Eli suomeksi; jotain rotia..


      • Ilmaisuvapaus?
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Täytyy tietysti muistaa että kyllä ilmaisuvapaudellakin on rajansa. Sitä rajoittavat laki, moraali etc.

        Turkan Jumalan teatterissakin heitettiin yleisön päälle ihmisen paskaa. Se oli taiteellista ilmaisuvapautta mutta tuskin olisit sinäkään onnessasi tuon kaltaisesta ilmaisuvapaudesta kun on paskakokkare nokassa ja toinen korvassa :D

        Eli suomeksi; jotain rotia..

        Olen samaa mieltä noista rajoitteista, joista kirjoitit.
        "Moraali, laki ... siis rotia", kirjoitit.

        Mitähän yritin sanoa aikaisemmissa kirjoituksissa? Siis sitä, että kun nainen ja mies keskustelee parisuhteessa, niin molemmilla tulee olla ilmaisuvapaus omaan näkemykseen. Ei siis saa olla niin, että toinen määrää miten tulee ajatella, mitä saa sanoa jne. Ja tämä siksi, että molemmat voivat tuoda sen aidon minänsä parisuhteeseen.


    • Ikävältä tuntuisi

      No en kyllä tykkäisi yhtään. Miksi ihmeessä ees tekee tollasta, eikö se tajua, että mitä enemmän tollasta kuulee, sitä vähemmän heruu...

      En kovin mielelläni lähtisi muittenkaan miesten seurassa ollessa vouhottamaan jonkun muun miehen ulkonäköä. Aika ulkopuoliseksi tuntuvat itsensä kokevan - mitäpä he siihen vastaamaan? Ihan jokaisen naisenkaan kanssa se ei ole hauskaa - miehistä puhutaan vaan tiettyjen kavereitten kanssa, turvallisesti, loukkaamatta ketään - silloin se on hauskaa:). Tai näin minä siis teen, ja vastaavaa käytöstä odotan muiltakin.

    • Miten on?

      Onko niin, että jos on hyvin erilaiset käsitykset siitä mitä saa puhua ja miten käyttäytyä, niin on parempi erota? Jokainen varmaankin halutessaan löytää kaltaistaan seuraa.

    • 1+10

      No mitäpä olette mieltä sellaisesta, että mies kehuu kauniita ja seksikkäitä naisia telkkarista ja netistä ym. mutta ei hyväksy samaa naiselleen. Eli jos nainen sanoo ääneen että onpa komea mies, hyvännäköinen kroppa tms. mies vetää herneet nenään ja alkaa kysellä että jaa minäkö en riitä vai. Mutta naisen pitää olla hiljaa tyytyväisenä kun mies kehuskelee ja katselee kauniita naisia. Mies selittää tätä ajatustapaansa "miesten maailmalla". Eli se on miehille synnynnäistä kuolata kauniita naisia, mutta naisille se ei ole hyväksyttävää toisinpäin. Ei ole kuulemma naisellista.

      Voisinkin alkaa vihjailla kuinka miehillä on kovin miehistä se että he elättävät perheensä lihavalla lompakollaan, samalla kun naisellinen vaimo lakkaa kotona kynsiään eikä tee päivääkään töitä...

    • Kaikennähnyt

      Onko tämä kyseinen mies mahdollisesti Lahdesta? :D

    • Tervehermosille

      Molemmilla on ilmaisuvapaus. Ei toinen voi määrätä mitä toinen ajattelee / sanoo.
      Noista tilanteista kehittyy hyviä keskusteluja ja molemmat voivat tutustua toistensa todelliseen minään. Molenpien hermot soisi sanaillessa olevan kunnossa :D

    • Minä mies vain

      Näin miehen näkökulmasta en kehu ketään toista, kuin omaa kultaani ja jos teeveestä tulee alaston kohtaus niin ihan epäilemättä katson muualle, koska omasta mielestä loukkaisin naistani jos hänen seurassa katselisin muita alastomia naisia. Enkä tykkää jos naiseni kehuu muita miehiä, loukkaavaa minua kohtaan.

    • 6+6

      sekin on hiukan ärsyttävää, kun mies kertoo kuinka kauan hänellä kestiselviytyä erostaan eksänsä kanssa ja että hän oli tästä naisesta mustasukkainen kun kävi baarissa. Minusta ei kuulemma tarvitse olla mustasukkainen, en kyllä baarissa käykään, kerran kävin kaverin kanssa ja miestä se ei vaivannut lainkaan. Kai mies tarkotti että muhun voi luottaa, tai sitten että en ole ollenkaan niin kaunis että kukaan muu huolisi mua. Ja hän kehuu muita naisia, nykyään tosiaan vähemmän kuin ennen kun siitä oon valittanut...Ja kun sanoin että viihtyisin hyvin jossain vaateliikkeessä myyjänä, mies sanoi etten sinne sopisi kun en tajua muodista mitään, vihjasi että oon niin ruma ja epämuodikas etten siksi sinne sovi...Ärsyttää tuollainen mies joka koko ajan yrittää latistaa jo valmiiksi huonoa itsetuntoani....:(

    • Kannattaako jatkaa?

      Kummankin tapa ilmaista itseään on ilmeisesti ollut väärä. SInua kismittää miehen tapat ihailla naisia ääneen ja miestä sinun tapasi huomautella tästä tavasta. Jos muutosta haluatte, sen pitäisi lähteä teistä molemmista.

      Tosin jo noin alkuvaiheessa kuin tekin olette, on aika erikoista tälläinen ongelma, sitä kun rakkauden alkuhuumassa yleensä tekee mitä vain miellyttääkseen toista ja haluaa huomioida toista kaikin tavoin. Olisiko nyt niin, että teillä ei kyseessä olekaan rakkaussuhde vaan joku muu?

    • OUTI82

      En hyväksyisi naisena tuommosta että muita naisia kehutaan jotka televisiossa esiintyy!! Luultavasti heittäisin (minulla on hyvä itsetunto ja luottamus molemmat kunnossa) miehen pihalle saman tien!! PARISUHTEESEEN EN TOMMOSTA MIESTÄ EDES OTTAIS.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe