Ei ihan ihan pian tee mieli natoon.

vertailkaas

21

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäkäykunollaan

      Syksyllä 2007 YK hyväksyi alkuperäiskansojen oikeuksien julistuksen, mutta USA, Kanada ja Australia kieltäytyivät allekirjoittamasta sitä.

      Miksi? Jos suomi menee natoon, niin onko sen ensin kysyttävä mitä mieltä usa/nato on, ja sitten tehtävä päätöksensä?

      • Julistuksella ei ole

        mitään tekemistä Naton toiminnan kanssa.
        Tiltujen valeet eivät totuutta muuta.


    • Maanpetturit

      Jos haluut hävitä ja menettää rahas liity Natoon, Niinistö, Stubb, Kanerva, Haglund haluavat kun ei ole omat rahat kysymyksessä ja pakopaikka USA:han on jo olemassa.

      • mitenkäy?

        Niin. Kallista se tulisi olemaan, ja kuka tietää mitä käy, jos sitten ollaan natossa ja kriisi tulee? Natoko päättää mitä me tehdään? Kansan mielipiteestä viis? Minä en voisi antaa henkeäni jonkun italian puolesta. Tuleeko italialainen palelemaan suomen talveen, antaakseen henkensä sellaisen maan takia, jonka kanssa hänellä ei ole mitään tekemistä? Vietnam pisti kovalla kovaa vastaan, koska kansan mielipide alkoi olla yhtenäinen amerikkaa vastaan, ja amerikkalaiset sotilaat itse murhillaan ja tuhotöillään saivat aikaan vietnamilaisten vihan.


      • Naton jäsenenäkin
        mitenkäy? kirjoitti:

        Niin. Kallista se tulisi olemaan, ja kuka tietää mitä käy, jos sitten ollaan natossa ja kriisi tulee? Natoko päättää mitä me tehdään? Kansan mielipiteestä viis? Minä en voisi antaa henkeäni jonkun italian puolesta. Tuleeko italialainen palelemaan suomen talveen, antaakseen henkensä sellaisen maan takia, jonka kanssa hänellä ei ole mitään tekemistä? Vietnam pisti kovalla kovaa vastaan, koska kansan mielipide alkoi olla yhtenäinen amerikkaa vastaan, ja amerikkalaiset sotilaat itse murhillaan ja tuhotöillään saivat aikaan vietnamilaisten vihan.

        Suomi ensisijaisesti puolustaa itse itseään, mutta lähes miljardin ihmisen järjestö antaa tukeaan.

        Nato-maiden ammattisotilaat tulevat puolustamaan liiton jäsenmaata, ei ihailemaan luontoa.

        Vietnamissa kansa tuki jenkkejä. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä Naton toiminnan kanssa.
        Tiltujen valeet eivät muuta totuutta miksikään.


      • hyväluoja!
        Naton jäsenenäkin kirjoitti:

        Suomi ensisijaisesti puolustaa itse itseään, mutta lähes miljardin ihmisen järjestö antaa tukeaan.

        Nato-maiden ammattisotilaat tulevat puolustamaan liiton jäsenmaata, ei ihailemaan luontoa.

        Vietnamissa kansa tuki jenkkejä. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä Naton toiminnan kanssa.
        Tiltujen valeet eivät muuta totuutta miksikään.

        Siis mitä helekuttia? Eikö tuo tunne historiaa edes sen vertaa, että tietäisi miten asiat olivat vietnamin sodan aikaan?! Miten tyyppi voi olla noin tietämätön? Ilmeisesti siksi, että hänelle amerikka ja nato ovat jo pakkomielle! Jos vietnamin kansa olisi tukenut jenkkejä, niin FNL ja Vietkong joukoilla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia! Lukekaa kirja "näin toimivat vietnamin sissit". Tuo nato pakkomielteinen tyyppi ei sitä varmaan tee, koska se kaataisi hänen utopistiset unelmansa amerikasta, ja sen loistosta!


      • dsefgrtyhuio89
        hyväluoja! kirjoitti:

        Siis mitä helekuttia? Eikö tuo tunne historiaa edes sen vertaa, että tietäisi miten asiat olivat vietnamin sodan aikaan?! Miten tyyppi voi olla noin tietämätön? Ilmeisesti siksi, että hänelle amerikka ja nato ovat jo pakkomielle! Jos vietnamin kansa olisi tukenut jenkkejä, niin FNL ja Vietkong joukoilla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia! Lukekaa kirja "näin toimivat vietnamin sissit". Tuo nato pakkomielteinen tyyppi ei sitä varmaan tee, koska se kaataisi hänen utopistiset unelmansa amerikasta, ja sen loistosta!

        Jonkin asteinen pakkomielle on naton jääräpäinen vastustaminenkin.


    • kysymyksiä?
      • Propagandan kohde

        Ain akin kaikkea muuta kuin venäläisten informaatiokanava "verkkomedia.org" kertoo! Venäläisiin juttuihin ei usko muut kuin kiiluvasilmäiset stallarit!


      • tämäselvä!
        Propagandan kohde kirjoitti:

        Ain akin kaikkea muuta kuin venäläisten informaatiokanava "verkkomedia.org" kertoo! Venäläisiin juttuihin ei usko muut kuin kiiluvasilmäiset stallarit!

        Nytpä sain yhä suuremman syyn usko tuohon ilman, että pitäisi itseäni salaliittoteoreerikkona.


    • Ei natolle

      Rikas eliitti näyttää tappavan nuo sukupuuttoon jotta saisivat kertoa kansalaisilleen sopimusten mitätöitymisesytä. Meinaan... että kokoomus jos on seuraavassa hallituksessa niin tappavat Suomest kaikki natovastustajat - tai sulkevat vähintään suljetuille osastoille.

      • Ei Tiltulle!

        Suomessa ei todellisuudessa kukaan tapa ketään... ei ainakaan mielipiteen takia! Ilmeisesti ajatus tappamisesta ei ole Moskovan Tiltuille itselleen kovin vieras tai outo asia kun he siitä usein puhuvat!


      • eivoiollanointyhmä?
        Ei Tiltulle! kirjoitti:

        Suomessa ei todellisuudessa kukaan tapa ketään... ei ainakaan mielipiteen takia! Ilmeisesti ajatus tappamisesta ei ole Moskovan Tiltuille itselleen kovin vieras tai outo asia kun he siitä usein puhuvat!

        Etkö tiedä, että suomessa on kyllä tapettu mielipiteen takia! Eihän tuo nato uskovainen tiedä mistään muusta, kuin sanasta "natoon"! Vai näytteletkö tieten tahtoen tietämätöntä?


      • Tiltu nytkin heikoilla
        eivoiollanointyhmä? kirjoitti:

        Etkö tiedä, että suomessa on kyllä tapettu mielipiteen takia! Eihän tuo nato uskovainen tiedä mistään muusta, kuin sanasta "natoon"! Vai näytteletkö tieten tahtoen tietämätöntä?

        Montako on tapettu Suomessa mielipiteensä vuoksi?

        Stalin tappoi 25 miljoonaa omaa kansalaistaa puhtaasti mielipiteiden vuoksi tai vain siksi kun tyypit eivät sattuneet miellytäämään...
        Stalinin kaveri Hitlerkin oli pikkutekijä tuohon verrattuna... Lisäksi Stalin ja Hitler sopimuksineen vielä aloittivat toisen maailmansodan, joten jos siinäkin kuolleet vielä lasketaan, niin....

        Tiltuna en kyllä kovin paljoa viitsisi heitellä ensimmäisiä kiviä....
        Mutta tiltuthan tekee vain mitä käsketään...


      • sairastyyppihäntuoon
        Tiltu nytkin heikoilla kirjoitti:

        Montako on tapettu Suomessa mielipiteensä vuoksi?

        Stalin tappoi 25 miljoonaa omaa kansalaistaa puhtaasti mielipiteiden vuoksi tai vain siksi kun tyypit eivät sattuneet miellytäämään...
        Stalinin kaveri Hitlerkin oli pikkutekijä tuohon verrattuna... Lisäksi Stalin ja Hitler sopimuksineen vielä aloittivat toisen maailmansodan, joten jos siinäkin kuolleet vielä lasketaan, niin....

        Tiltuna en kyllä kovin paljoa viitsisi heitellä ensimmäisiä kiviä....
        Mutta tiltuthan tekee vain mitä käsketään...

        onko amerikka ja nato sinulle pakkomielle... oikeesti? Et menis puhumaan jollekin psykologille?


      • Vaikeata kestää?
        sairastyyppihäntuoon kirjoitti:

        onko amerikka ja nato sinulle pakkomielle... oikeesti? Et menis puhumaan jollekin psykologille?

        Sinun puolestasi? Onko 25 miljoonaa tapettua neukkua sinulle liikaa?


      • eert34y56u7i89
        sairastyyppihäntuoon kirjoitti:

        onko amerikka ja nato sinulle pakkomielle... oikeesti? Et menis puhumaan jollekin psykologille?

        Onko naton vastustaminen sinulle pakkomielle?


      • siehä sälli oot
        eert34y56u7i89 kirjoitti:

        Onko naton vastustaminen sinulle pakkomielle?

        Onko naton vastustaminen kiellettyä?
        Vaikka enemmistö on natoa vastaan?

        Et edusta mitään sellaista arvomaailmaa jota minä suostuisin asein puolustamaan. Et alkuunkaan.


      • Yksinkertainen peruste
        siehä sälli oot kirjoitti:

        Onko naton vastustaminen kiellettyä?
        Vaikka enemmistö on natoa vastaan?

        Et edusta mitään sellaista arvomaailmaa jota minä suostuisin asein puolustamaan. Et alkuunkaan.

        Ei sen kielletympää kuin kannattaminenkaan.
        Vastustaminen ei ole kiellettyä senkään jälkeen, kun enemmistö kannattaa. Ei myöskään sen jälkeen kun Natoon on jo liitytty.

        Suomi pysyy Natossakin vapaana länsimaisena valtiona kuten nytkin. Huolestuttavaahan onkin pysyykö Suomi sellaisena, jos pysymme Naton ulkopuolella. Ja säilyykö mahdollisuus kannattaa Natoon liittymistä edelleen mahdollisena.

        Sinä voit säilyttää arvomaailmasi Natoon liittymisen jälkeenkin, mutta voinko minä säilyttää vastaavasti omani, jos Suomi ei liity Natoon.
        Tämä on se pointti, jonka vuoksi minusta Natoon liittyminen on välttämätöntä minun mielestäni.


    • Evige jude

      Khasaarijuutalainen Stalin tappoi 25 miljoonaa venäläistä puhtaasti vallanhalun vuoksi tai vain siksi kun tyypit eivät sattuneet olemaan khasaareja...
      Khasaarijuutalaisen Stalinin kaveri varttijuutalainen Hitlerkin oli pikkutekijä tuohon verrattuna

      • löytyyhännoita...

        Stalin on pikku tekijä verrattuna tyyppiin nimeltä mao ja hänen suuri... harppauksensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe