Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tarpeeks kovaa treeniä

21 vuotias voimailja

199 pituutta ja painoo 60 kiloo.
aloin treenaa tosi kovaa ja nyt kahden vuoden jälkeen painoa 126 kiloo.
Ruisleipää ja rahkaa syöny. Heraa ja kreatiiniä.
sit jotain pieniä pillerilevyjä jossa jotain ulkomaalaista tekstii mutta salikaverit sanoo et vihree tee pillerit piristää ja tuo voimaa.
kaks vuotta kovaa treenii on kyl pitkä aika ja oon kyl ylpee ku saanu 66 kiloo lihasta.
sydän jumputtelee kuin rytmikone ja salikamut sano et vihree tee kapseleita ei sais syödä kovin kauaa.
kaksi vuotta oon niitä ny syöny..myrkyn makusta pthyi.
kai tää näppy kuuluu tosi kovaa treenaaville ja se et paita on aina treenin jälkee veressä kun on painanu niin kovaa treenii

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihas puhuu

      Sama juttu. Jotain vitamiinipistoksiakin pitää ottaa.. Kusellakin kun käy ni pitää seistä käsillä. Viinaa ei kuulemma kannata ottaa,tai ainakin pitää tarkistaa ettei oo ärrä pullo.

      • isobääbää

        Kaikki napit syön. Lihasta on. Mieluummin 10v leijona ku 30v hiirenä. Baarissa lakoo ämmät ja äijät jos ees puhuu mulle jotain kun pullistan hauista molemmissa vessoissa. Uskallakin kommentoida tähän.........jotain niin lakoot saman tien. Räyh....röhröh....prööötttt...pruuut....mun pää on isompi kuin sun isoisäs pää.....röhröh....aaaahhhhh...uuuhhhh....


    • Jaska78.

      taitaa olla 126 kiloa 21 vuotiaan pikkupojan maastanostoennätys.
      ja 66 kg lihasta ei ole myöskään pikkupoika saanut.
      menehän taas sinne hiekkalaatikolle kasvamaan ja leikkimään juukos.

      • bållistelijå

        Jaska78 lakoaa näin...nipsnaps ja foorumilta ulos. Näytin kuka on kingi, seuraavaa kuka kommentoi jotain täällä niin aijaijai tsajaijai....nyt meen nakkikiskalle bullistelee...se on vöpö önönnnööö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe