Poikani kuoli Viranomais tahon painostus järkyttävää

Äidin kokemus

Jos poikani kuolema olisi ollut normaali Poikani kuoli toditettavasti Tietoisiin hoito virheisiin.Asiapaperit Viranomaisilla(poliisit)jotka eväsivät kaikki asia papereiden saannit ja kuvat.Menin sovitusti lukemaan toisen kerran papereita
kun jäi jotkut tiedot epäselväksi.Olin kuin syytetyn penkillä istuva, kun Poliisi
alkoi puhumaan Ns.verrattavissa Hurmio saarnaa joka oli verrattavissa niin
kuin petaa niin makaa koskien kuolutta Poikaani, kysyin minkä verran jää aikaa
lukea papereita hän tivasi, mitä haluat niistä tietää, sanoi kerron kaksi asiaa kerron,hän painosti huutamalla, mitä muuta haluat tietää Sanoin enhän minä sinulle niitä kerro Sen tietävät vain minä ja Valvira, hän oli täysin vihan vallassa ja Sanoi voinko mennä viereiseen huoneeseen soittamaan kotiin,kun ei vastattu puhelimeen,siellä voi olla kuollut=Olin niin järkyttynyt Sanoin hänelle Mene vaan!!!!!Siihen loppui minun painostus en saanut mahdollisuutta lukea rauhassa asiapapereita.Olin muutenkin Poikani kuolemasta surullinen EN olisi kaivannut
tätä kylmäveristä Lahko Saarnaa! Minun luotettavuutta ja terveyttä on kyseen
alaistettu tämän jälkeenkin.Olen täysin tervejärkinen en käytä Psyykelääkkeitä
eikä minulle ole kirjattu mitään Psykiatrista sairautta! Poliisi viranomaiset hoitavat
omat tehtävänsä sen pitää olla asiallista! JA Lääkärit vastaavat omista Tietoisista
Mokistaan! Raadollista Viranomais Byrogratiaa! tämä on sitä! Kun Poikani kuolema ei ollut normaali.Asikirjathan minä saan pitkän kaavan kautta valittamalla! Onneksi on faktat potilas paperit jo Valviirassa Ja valokuvat Obdoktiossa arkussa riisutusta pojastani 13 päivää kuoleman jälkeen,ne todistavat ja paljon ne on myös lähetetty eteenpäin.Yksi Poliisi yli muiden, kun
kävin ensi kerran lukemassa papereita pyysin kopioita,hän sanoi kun on kielto
antaa kopioita kysyin syytä,hän sanoi ettei asia ei menisi MEDIAAN,huoneessa
työskenteli koneella toinen poliisi,myös hän kuuli asian. Ihminen tuntee itsensä
pieneksi ja alistetuksi.Jepariksi vain,isä ryhtyi Chigaacoon sitä en mä saa mielestäin.........jäi Äiti itkemään Viky Rosti laulaa tämän!

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs ihminen tässä

      Osanotto poikasi menetyksen vuoksi. Kyllä tuollaisessa tilanteessa on järkyttynyt. Toivon että selvyys asioista vielä tulee.
      Voimia tässä sokeeraavassa tilanteessa.

    • Hei Äiti!

      Myötätuntoa sinulle. Olen pahoillani, olet menettänyt paljon kun olet menettänyt poikasi. Ja tämän lisäksi koet, että sinua ei ole ymmärretty etkä ole saanut asiallista ja asiantuntevaa kohtelua viranomaisilta. Toivottavasti asia selvenevät.

      Onko sinulla ketään läheistä ihmistä, jonka kanssa voisit keskustella tapahtuneesta ja jolle voisit purkaa pahaa mieltäsi? Toivon, että sinulla on läheisiä ihmisiä jakamassa suruasi ja hämmennystäsi.

      Voimia sinulle
      Toivottaa Päivi-pappi Hämeestä

    • Minä äiti jatkan

      Sydämmelliset kiitokset teille Eräs ihminen tässä ja kuunteleva kirkko !

      Läheiseni ovat tukeneet minua surussa, Mitään kriisi apua en ole saanut vaikka
      sitä pyysin,ne ovat kiven alla monessakin Kaupungissa Mutta tämä että Viran-
      omaistaho (kirjoituksessa oli vain pieni osa) käyttää valtaa törkeästi surevaa äitiä kohtaan on uskomatonta ja lisäksi Sairaalan hoitohenkilökunta lääkäreitä myöden,kaikki johtuu Tietoisista törkeistä hoito virheistä ,eli pelosta joutua vastuuseen, ei minun käyttäytymisestäni "Mutta hoito tapahtumat pitkältä jaksolta ovat täysin laittomat ja olen ne tutkinut pohja mutia myöden=SE että minulla on liian paljon tietoa, on heillä vain yksi mahdollisuus" yrittää minua murtaa" onhan se tosin hidastanut asioiden eteenpäin viemistä, olen kerännyt voimia tämä on ainoaa mitä voin poikani oikeuksien eteen tehdä,vaikka se, mitä haluasin eniten
      saada se ei ole mahdollista"saada lastani takaisin"

    • äiti68

      Otan osaa suureen suruusi ja toivon sinulle paljon voimia, byrokratian pyörityksessä.
      Olen itse menettänyt poikani 2013 ja tiedän, että byrokratia ei toimi, meillä ei vieläkään ole asiat selvinneet.
      On kohtuutonta, että suuressa surussa ja ikävässä, joutuu vielä kaiken maailman epäkunnioittavien ja epäpätevien viranomaisten kanssa tekemisiin.

      Lämmöllä sinua ajatellen

      • Poliisi ei empatiaa

        äiti68 Kiitos todella paljon kun oman suuren surusi keskellä jaksat luoduttaa
        minua Otan osaa sinä olet myös menettänyt poikasi JA mitään niin suurta ei ole kuin on lapsen kuolema.

        Niin tästä Viranomais käyttäytymisestä vielä Ensimmäinen päätutkija oli asialllinen
        siirtyi eläkkeelle tuli uusi tutkija tehtävään noin 40-45v tervehdimme,sanoin "kun
        poikakin kuoli"hän ei edes katsonut minuun"sanoi vain sellaista sattuu"ei ottanut
        osaa suruuni ,missä empatia! jos ei sitä ole! ei ole kunnioitusta eikä käytöstapoja!


    • kiinnostaisi

      tietää, mihin poikasi kuoli, kun poliisitkin tutkii. Kaikki evät vaan osaa käyttäytyä ja sanoa oikeita sanoja silloin kuin pitäisi. Voimia sinulle.

    • äiti68

      Hei,
      ei minullekaan poliisit, - oikeustieteenlaitoksen ym viranomaiset ottaneet kertaakaan osaa suruuni saati osaan ottoja sanoneet, pahempia sammakoita sain kriisikeskuksen virkailijoilta, asioiden edetessä oikeuteen asti vastapuoli oli todella kamala, nyt kun poikani kuolemasta on liki 1,5-v kulunut, niin silti olen aivan vereslihalla ja täysin työkyvytön.

      Yritän vain selvitä päivästä toiseen, joskus kun tämä kaikki on minun osalta viranomaisten kanssa ohi, niin toivon, että minulla on aikaa tehdä surutyöni.

      Tuntuu niin tyhjältä sanoa sinulle, mitään, koska tiedän mitä koet ja käyt lävitse, silti lähetän sinulle voimia ja toivon, että sinulla on "syli" , joku ketä pitää kiinni kun tuntuu kaikista pahimmalta, minulla ei ollut tätäkään....

      Purkaa tuntojasi ja sinulla on oikeus vihaan, katkeruuteen, vaikkei se poikaasi tuokaan takaisin.

      Voimia

      • Äidin kokemus

        Hei äiti 68 sinulle Olemme kokeneet aika identtisesti saamamme kohtelut totuushan
        on se kun monelta virka taholta saa epäkunnioitettavaa röyhkeää epäasiallista
        kohtelua hetkillä jolloin yksikin asiallinen lohduttava sana tai edes asiallinen
        kohtelu on oikeutettua MUTTA missä vika? Se on nimenomaan eri virkatahojen johdossa siellä se Mätä PAISE on, joka pitäisi julkisesti Puhkaista, Oikea kadun
        kunnon jätkä omaa sen katu käyttätymisensä kun juttelee oma slangia tai omalla
        tyylillään ilman röhkeyttä ilman loukkauksia.Pienestä purosta se alkaa kun on
        vankat esimerkit mm: Huume AARNIO poliisi johdosta hän kieltää kaikki rikolliset toimensa ja niin tekee alammalla arvo asteikolla olevatkin poliisit tämä on jatkuma jo kun vastuussa oleva johto ei ole kuunnellut epäasiallisesti kohdeltuja asiakkaita Vaaka on kallistunut jo pahemman kerran kansaa vastaan,muillakin
        virkatahoilla.Kunnioitan virkamiestahon viisaita oikeudenmukaisia henkilöitä
        jotka ovat asioissaan selkeitä rauhallisia ja luovat työympäriistöönsä vakautta
        ilman mielivaltaa kuutelevat alaisiaan sekä kansalaisia.Kieltämättä olen joutunut
        kokemaan kovia alaarvoisten pyrkyreiden taholta niinkuin sinäkin" äiti"68 mutta
        siitä olen onnellinen että en vihalla myrkytä sieluani,ikävöin suren mutta kerään
        voimia joka päivä sillä jaksan viedä asiat pisteeseen ja uskon että se rohkaisee
        monia muitakin jotka ovat menettäneet läheisensä ns.Turha aiheutettu kuolema
        ns.tietoiset hoitovirheet Kanteluthan tutkii edelleen Virastomme Valvira!! Ota äiti 68 jos suinkin saat voimia tästä ja kiitos helpottaa kun voi jakaa tuntemuksia.Ps.
        olen suggessioinut niin itseni tähän asiaan "pieni kevennys"pakko joskus kertoa
        ei ole syliä ei olkapäätä mihin tukeutua ,mut nyt on näin parempi,tää on niin iso juttu että jos olis erkki niminen olkapää,ei se kestäisi/jaksaisi tätä juttua.Voimia myös sinulle ja kiitos vielä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe