Valitsetteko kavereita ulkonäön perusteella? Mitä tekisit jos joku todella ruma tulisi juttelemaan?
Voiko tyttö olla pojalle kaveri?
Minun koulussa on syrjitty poika ja haluaisin tutustua häneen KAVERIMIELESSÄ. Käsitetäänkö jutteleminen aina iskuyritykseksi? Jos haluan olla sen pojan kaveri niin onko minun ulkonäöllä mitään väliä? Voiko lihava ja ruma tyttö saada kavereita?
Kaverit ja ulkonäkö
23
120
Vastaukset
En tosiaankaan valitse kavereita ulkonäön perusteella. Tästä syystä mulla on iha vitun outojaki kavereita.
Jos joku tosi ruma tulis juttelee nii mikäs siinä, ihminen se on seki.
Ja tyttö voi olla pojan kaveri, voi luoja :D Mieki meen ny yöks poikapuoliselle kaverille.
Ei aina, joskus joka on tosi tyhmä käsittää joka vitun juttelun iskuyritykseksi. MIeki olin tosi hyvä kaveri yhe jätkän kaa ja tyypit luuli et meilä on jotain :D
EIkä ulkonäöllä oo mitään vitun väliä. Kuka tahansa voi saada kavereita.
MIKÄ TEITÄ IHMISÄ VAIVAA :DDDDDDDDDDDDDDDD
Munki kaveri piiri on ko paraski friikki sirkus, löytyy rumia, kauniita, sotanorsuja, homoja, uskovaisia, saatanallisia retuja, vitunmoisia pervoja, anorektikoita ja animuja. mie se kaikista friikein :3- :))))
Kysyin ihan sillä kun tekisi mieli mennä juttelemaan mutta pelottaa että se poika juoksee karkuun kun luulee että tällainen ruma löllymaha haluaa poikaystävän.
No mee jutteleen! Jos se on yleensä yksin nii luultavasti se on ilone et joku ees juttulee.
- :)))
Mut mä en vain tiedä mistä puhuisin. En voi kysyä läksyistä, koska meillä ei ole samoja läksyjä. :( Jos tervehdin niin se tietenkin jää siihen tai sitten poika kävelee vain ohi eikä vastaa mitään koska ei tiedä kelle puhun.
No ainakin tyttö ja poika voi ihan hyvin olla kavereita. Itsehän olen siis naispuolinen otus ja jätkiä on ollut kavereina aina. Tällä hetkellä iso osa kavereistani on jätkiä, koska koulussani miehiä on seeeeelvä enemmistö. Ainakin toivon hartaasti, että pojat pystyvät niinikään pitämään suhteen kaveritasolla, meinaan olisi aika kova työ hätistellä kaikkia kauemmaksi.
Kaverien saamisessa ulkonäöllä tuskin on hirveästi väliä, ulkonäön perusteella ainoastaan asetetaan ennakko-oletus siitä, onko toisen kanssa mitään yhteistä. Itsehän kierrän lissuhtavat tyypit kaukaa, koska lähtökohtaisesti meillä ei olisi mitään yhteistä. Sen sijaan olen punkkarimagneetti, tiedä sitten miksi kun en itse yhtään sellaiselta näytä. Ei siinä mitään, tuntemani punkkarit ovat hyviä tyyppejä :D Kyllä rumilla ja lihavillakin on kavereita (en tosin puhu nyt omasta elämästäni) ja niiden saamisessa helpottaa, jos etsii samanhenkistä seuraa.Tyttö ja poika voivat olla kavereita, mutta voivatko niin, ettei siihen liittyisi mitään seksuaalisia tuntemuksia? Joidenkin tutkimusten mukaan eivät voi.
biologinalku kirjoitti:
Tyttö ja poika voivat olla kavereita, mutta voivatko niin, ettei siihen liittyisi mitään seksuaalisia tuntemuksia? Joidenkin tutkimusten mukaan eivät voi.
Omasta puolestani voin vilpittömästi sanoa, että pystyn olemaan kenen tahansa kaveri ilman seksuaalisia tuntemuksia. Otos on vain siinä mielessä huono, ettei minulla muutenkaan ko. tuntemuksia ole. Itselleni on täysin käsittämätön ajatus, että kaikki ajattelisivat jokaista vastaantulijaa potentiaalisena seksikumppanina.
Voit miettiä itse, pystytkö katsomaan vastakkaisen (tai sen itseäsi kiinnostavan) sukupuolen edustajaa miettimättä petipuuhia. Toivon hartaasti, että pystyt ja täysin itsekkäistä syistä.santiny kirjoitti:
Omasta puolestani voin vilpittömästi sanoa, että pystyn olemaan kenen tahansa kaveri ilman seksuaalisia tuntemuksia. Otos on vain siinä mielessä huono, ettei minulla muutenkaan ko. tuntemuksia ole. Itselleni on täysin käsittämätön ajatus, että kaikki ajattelisivat jokaista vastaantulijaa potentiaalisena seksikumppanina.
Voit miettiä itse, pystytkö katsomaan vastakkaisen (tai sen itseäsi kiinnostavan) sukupuolen edustajaa miettimättä petipuuhia. Toivon hartaasti, että pystyt ja täysin itsekkäistä syistä.Mikäli todella olet aseksuaali eli et tunne mitään seksuaalista vetoa ketään kohtaan, olet todellakin huono otos - niin kuin itsekin toteat.
Eivät tietenkään ei-aseksuaaalitkaan jokaista vastaantulijaa pidä potentiaalisena seksikumppanina. Jos kuitenkin heteroseksuaaliset tyttö ja poika ovat kavereita, saattaa heidän välilleen syntyä helposti seksuaalisiakin tuntemuksia. Seurustelukumppanitkinhan oikeastaan ovat samalla hyviä kavereita keskenään. En kuitenkaan pidä mahdottomana, että tyttö ja poika voisivat olla pelkästään kavereita keskenään. Ainakin kaksi täysin absoluuttista aseksuaalia voisivat olla minun käsitykseni mukaan. Suurimmalla osalla ihmisistä kuitenkin on jonkinlaisia seksuaalisia tuntemuksia.
No toivottavasti ei, koska jos ei ole mitään joka vetää puoleensa niin tuskin se poika sitten haluaa edes olla minun seurassa. En nimittäin ole millään tavalla "seksikäs" :D
No älä nyt noin ajattele. Ei kaikki ihmiset ole pinnallisia (ja tuskin ihan niin ruma olet)
Mutta joo. Minullakin on nykyään monenlaisia kavereita (ei tosin poikia) enkä ole ketään valinnut ulkonäön vuoksi.
Mutta en tiedä yhtään mitä voisin sanoa sille
Aloitus on hankala. En ole koskaan sanonut sille sanaakaan, olen vain nähnyt kun hän on kävellyt ohi. Olisi varmaan outoa aloittaa heti pölöttämään elokuvista... koulusta kyllä voisi puhua, mutta hankala keksiä kun emme ole samalla luokalla
Itse en ainakaan ymmärrä sitä, että ulkonäön perusteella valittaisiin kaverit. Ihan käsittämätön idea. Kyllä minulle ainakin on luonne tärkeämpi. Voin tosin sanoa, että omaan kaveriporukkaani kuuluu vain semmoisia, jotka eivät saa sijaa muiden silmissä. Meille nauretaan, oudokit yhdessä. Mutta luonne on ratkaiseva, ja kaikki ystäväni saavat siitä täydet pisteet.
No en minä ulkonäöstä välitä, mutta hajusta mahdollisesti. Viime vuonna päädyin vaihtamaan vakipaikkaani, kun luennolle istui viereeni krapulainen ja humalainen tyyppi joka kerta. Haisi vanhalle kaljalle ja kännille. Suihku, vesilasin juominen ja pieni kävely raittiissa ilmassa olisivat parantaneet vaikutelmaa.
Aika saatanan ruokkoamattoman näköinen saa olla, että se varsinaisesti häiritsee. Silloinkin kyse olisi varmaan enemmän säädyllisyydestä ja huomaavaisuudesta muita kohtaan, eikä niinkään "rumuudesta".Olet ihan oikeassa hajun suhteen. Meillläkin käy välillä luennoilla tyyppi, joka haisee aina siltä, että peseytyminen ei taida olla edes viikottainen ohjelmanumero. Aina kun se osuu mihinkään viiden metrin säteellä, tekee mieli vaihtaa paikkaa toiselle puolelle luentosalia. Asiaa ei auta yhtään, että tyyppi on muutenkin karmiva :D
Minä tunnun vetävän näitäkin puoleeni, tosin tuolla kyse voi olla puhtaasti sukupuolesta. Tyttöjä on niin älyttömän vähän, ettei seuran löytäminen ole vaikeaa. Haastavampaa onkin sitten päästä siitä seurasta eroon. Onneksi useamman tytön kerääntyminen yhteen tuntuu olevan liian pelottavaa pojille ja porukalla saamme olla rauhassa.santiny kirjoitti:
Olet ihan oikeassa hajun suhteen. Meillläkin käy välillä luennoilla tyyppi, joka haisee aina siltä, että peseytyminen ei taida olla edes viikottainen ohjelmanumero. Aina kun se osuu mihinkään viiden metrin säteellä, tekee mieli vaihtaa paikkaa toiselle puolelle luentosalia. Asiaa ei auta yhtään, että tyyppi on muutenkin karmiva :D
Minä tunnun vetävän näitäkin puoleeni, tosin tuolla kyse voi olla puhtaasti sukupuolesta. Tyttöjä on niin älyttömän vähän, ettei seuran löytäminen ole vaikeaa. Haastavampaa onkin sitten päästä siitä seurasta eroon. Onneksi useamman tytön kerääntyminen yhteen tuntuu olevan liian pelottavaa pojille ja porukalla saamme olla rauhassa.Tiedän tapauksen, jossa professori joutui poistumaan graduaan esittelevän henkilön esityksen ajaksi. Henkilö haisi niin hirveälle, että proffa - joka oli erikseen tätä henkilöä varten paikalle vauvautunut - istui naama kummallisen värisenä hikeä pyyhkien tunnin ja katosi sitten yhtäkkiä juuri tämän tietyn esitelmän aikana.
Miten tuohon nyt suhtautuisi? Itsekin harkitsin, että olisin sanonut ryyppytyypille ihan suoraan, että kuule, sä löyhkäät ja ens kerralla tulet suihkun ja hampaittenpesun kautta. En sanonut, vaihdoin paikkaa.nasse_seta kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa professori joutui poistumaan graduaan esittelevän henkilön esityksen ajaksi. Henkilö haisi niin hirveälle, että proffa - joka oli erikseen tätä henkilöä varten paikalle vauvautunut - istui naama kummallisen värisenä hikeä pyyhkien tunnin ja katosi sitten yhtäkkiä juuri tämän tietyn esitelmän aikana.
Miten tuohon nyt suhtautuisi? Itsekin harkitsin, että olisin sanonut ryyppytyypille ihan suoraan, että kuule, sä löyhkäät ja ens kerralla tulet suihkun ja hampaittenpesun kautta. En sanonut, vaihdoin paikkaa.Nämä lienevät heitä, joiden asioista huolehti aina äiti. Yläkoulussa ei nimittäin juuri ole paskanhajuisia oppilaita; asuvat vielä kotona.
icepicked kirjoitti:
Nämä lienevät heitä, joiden asioista huolehti aina äiti. Yläkoulussa ei nimittäin juuri ole paskanhajuisia oppilaita; asuvat vielä kotona.
Lukiossa oli yksi.
Aloittajalle vielä, kun meni osaltani asian ohi keskusteluksi: Minun mielestäni kaikki voivat tehdä tuttavuutta kaikkien kanssa. Se on hyvätapaistakin. Jos joku tulkitsee ihan kaiken lähestymisen "iskuyritykseksi", se on sen jonkun ongelma.
Minun mielestäni.Näin. Jutteluun kannattaa myös vastata. Minulla on (oli) eräs kaveri, joka viimeisen vuoden aikana on vastannut minun jutteluyrityksiini vain tuijottamalla suoraan minuun, kuin joko minä tai hän olisi aivokuollut. Ei siitä mitään tule.
icepicked kirjoitti:
Näin. Jutteluun kannattaa myös vastata. Minulla on (oli) eräs kaveri, joka viimeisen vuoden aikana on vastannut minun jutteluyrityksiini vain tuijottamalla suoraan minuun, kuin joko minä tai hän olisi aivokuollut. Ei siitä mitään tule.
Joo, minä tervehdin naapuriani vuoden ajan, ja lopetin sitten, kun en saanut koskaan vastausta. Kun ensimmäisen kerran en tevehtinytkään, nainen katsoi minua järkyttyneenä. En kuitenkaan jaksanut ruveta pohtimaan enää, että mitä hän halusi tai ei halunnut, koska hänellä oli ollut vuosi aikaa tehd tilanteesta vuorovaikutuksellinen. Joten en enää katsonut häntä enkä tervehtinyt.
- outohemmo
Valitsen ainakin ystäviä jotka pitävät minusta. Eivätkä puhu paskaa mun selän takana! Niin kuin eräät 'ystäväni!'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5172618Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu882491Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211581Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771532Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101470- 691384
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421355- 271288
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2921219Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901153