Rovaniemen nistit

Narkintorjuja

Viime viikonloppuna neljä narkki-idioottia uhkailivat Rovaniemeltä etelään päin menevässä yöjunassa muita matkustajia. Kun aseita oli oltu hakemassa makuuhytistä, konnari oli lukinnut piripäät sisään. Kemissä poliisi oli sitten korjannut porukan putkaan. Junalla paljon liikkuvana toivon, että pitäisitte Reindeerspotting-elämäm_koululaisenne siellä Korkalovaaralla eristyksissä, ettekä päästäisi niitä ihmisten ilmoille tänne muualle Suomeen.

36

3314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksiparempi

      Et ole tainnut matkustella esim. Pääkaupunkiseudun paikallisjunilla :D rovaniemi on kuule lintukoto

    • Aloittaja hoi..

      Mistäs tiedät että ne narkkinistit,jos semmosia olivatkaan,olivat Rovaniemeltä?
      Saattokait ne olla yhtä hyvin vaikka Vantaalta,Keravalta,Oulusta tai Vaasastakin.

    • ei mulla muuta.

      Reindeerspotting Jani oli ihana. ♥

    • Raitisaina

      Ei Rovaniemellä käytetä huumeita.

      • Ei niin

        Jos siihen verrataan että Helsingissä käytetään päivittäin noin 20 kiloa erilaisia huumeita.


      • Anonyymi

        Ai ei vai:D


      • Anonyymi

        Kyllä vain käytetään.Esim.Karkelovaara on ykköskohde johon piripäät kamojaan saa uppoamaan.Vanha kurppa siellä ainakin vaatii maksukykyistä urostaan piristään petipuuhia kunnon mömmöillä.Voi kulli parkaa.


      • Anonyymi

        Vitun hauska läppä


    • kiinostais.

      Mitäköhän niille reindeerspotting tyypeille kuuluu muuten 4v elokuvan jälkeen? ;o tietoa kellään? Elossa viel kui moni?

    • fgaqegrqetyhw

      Rovaniemi on siisteimmästä päästä nistien suhteen, täällä on hyvä olla. Ei tarvitse kauas katsoa kuinka asiat voisivat olla huonommin vrt. Kemi

    • kiinostais.

      Joo, kemistä oon kuullu itse kans mukavasti pahaa.

    • Tuntematon.

      Te nätte asian ihan väärin eli ongelmaa on katsottava koko Suomen tasolta.
      Entisenä narkkina,diilerinä kiersin ympäri suomea säätämässä kauppoja ja systeemi toimi kuin unelma. Osta halvalla ja myy jonnekin perähikiälle kalliilla parhaimmillaan jopa 500% voitto.
      Parhainta oli kun joku kaupunki kuivui ja narkit tärisi viekkareissaan ja hinnat pystyi nostamaan kaakkoon.
      Oma käyttö loppui jotenkin sattumalta kun huomasin että rahan ansaitseminen oli parempaa kuin pään sekoittaminen. Raha meni enemmän päähän.
      Sääli ettei sitä oikein uskaltanut kuluttaa kuin ulkomailla.
      Kulisseja piti pitää yllä ja hain työttömyyskorvaukset asumistuet ym. vaikkei olisi tarvinnutkaan. Olisi ollut helvetin hankalaa selittää miten oikein maksat laskut kun ei ole tuloja etkä hae edes tukeja.
      Karenssit tosin otin vastaan ja kuittasin sossusta.

      Rankkaa hommaa ja kun asiakkaisiin ei aina voinut luottaa.
      Siihen on erittäin hyvä syy miksei diilereitä näy katukuvassa näette vain noita luusereita jotka piripäissään hyppii seinille.
      Hankalat asiakkaat hoitui yleensä varsin helposti paitsi ne putkakammoiset jotka alkoivat parkumaan parissa tunnissa ja lauloi kaikki. No se on totta että saattaa muutama sormi lähteä tai ainakin se hakataan että muistaa ettei kukaan pidä vasikoista.
      Tietysti minun nimi alkoi tulemaan esiin ja kuulusteluita oli runsaasti mutta osasin pitää itseni "siistinä". Kotietsinnät oli naurettavia sanoin vaan että yrittäkää nyt vähän varoa. En kai minä nyt omaa pesää likaa.

      Muistan kuin eilisen päivän kun tein erään junamatkan roi-helsinki takasin ja otin sattumalta erään luotetun kaverin matkaan, olin tullut tosi paranoidiksi ja hän oli muulina.
      Minut napattiin heti roin asemalta ja erittäin kovakouraisesti.
      Käsi murtui kun laitettiin rautoihin, nuori poliisi joten taisi olla vähän virkaintoinen.
      Kaveri käveli lastin kanssa poliisien ohi ja tiesin että homma onnistui.
      Minultahan ei löytynyt mitään ja poliisit olivat raivoissaan, pakkohan niiden oli päästää minut.
      Nostin tietysti syytteen murtuneesta kädestä ja voitinhan minä sen. Monta todistajaa ja kun poliisi vielä myönsi sen.

      En kuitenkaan voinut diilata enää kun poliisit valvoi koko ajan joten oli pakko lopettaa.
      Rahat on varmassa turvassa enpä taida mainita kuinka paljon.

      Tämä on tiivistetty kirjoitus päiväkirjastani (jouduin hieman muuntamaan)

      Reindeer on täysin järjetön paskastoori ja vieläpä niin pahasti että siinä annetaan kuva jostain unelmaelämästä.
      Diilaus kameran edessä ei mene minun järkeen????

      Kysytte että kadunko minä?
      Eiköhän se alkoholi aiheuta enemmän pahaa kuin huumeet ja se on vielä laillista.
      Miettikää sitä.

      Ei ole olemassa mitään kaupunkia jonka voisi nimittää kärkeen huumeiden kohdalla.

      • kiinostais.

        Ja kerrot tän kaiken noin avoimesti tänne? Miten uskallat tai viitsit?

        Mut joo, en itekkään nää diilaamisessa mitään pahaa, vaan siinä, kelle sinä diilaat.

        Diilaatko lapselle vai aikuiselle.

        Jos esim. joku 15v tulee ostamaan sulta kamaa, sä myyt ja se ois vaikka mun lapsi, en ois kovin ilonen asiasta. Aika moraaliton teko. Mutta jos joku 20v ostaa ja sä myyt sille, en sillonkaan ois tietenkään ilonen jos mun lapsi, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen joka on kykenevä tekemään sitten omat valintansa. Ostaako, käyttääkö... Jne.

        Näin se vaan tässä elämässä menee.

        Musta reindeerspotting oli hyvä ja sen Janin ei ois tarvinnu todellakaan kuolla. On paljon pahempiakin ihmisiä varmasti kun Jani. Eikä se minusta ihannoinut mitenkään sitä elämäntyyliä, vaan halus näyttää minkälaista se todellisuudessa on... Mulle ainakin tuli olo etten halua ikinä vetää kamaa! ja en oo vetänykkään, enkä tule vetämään. Ei ole tarvetta.


      • kiinostais.
        kiinostais. kirjoitti:

        Ja kerrot tän kaiken noin avoimesti tänne? Miten uskallat tai viitsit?

        Mut joo, en itekkään nää diilaamisessa mitään pahaa, vaan siinä, kelle sinä diilaat.

        Diilaatko lapselle vai aikuiselle.

        Jos esim. joku 15v tulee ostamaan sulta kamaa, sä myyt ja se ois vaikka mun lapsi, en ois kovin ilonen asiasta. Aika moraaliton teko. Mutta jos joku 20v ostaa ja sä myyt sille, en sillonkaan ois tietenkään ilonen jos mun lapsi, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen joka on kykenevä tekemään sitten omat valintansa. Ostaako, käyttääkö... Jne.

        Näin se vaan tässä elämässä menee.

        Musta reindeerspotting oli hyvä ja sen Janin ei ois tarvinnu todellakaan kuolla. On paljon pahempiakin ihmisiä varmasti kun Jani. Eikä se minusta ihannoinut mitenkään sitä elämäntyyliä, vaan halus näyttää minkälaista se todellisuudessa on... Mulle ainakin tuli olo etten halua ikinä vetää kamaa! ja en oo vetänykkään, enkä tule vetämään. Ei ole tarvetta.

        Ja mulle on jääny ainakin semmonen kuva jostain syystä et pääkaupunki seudun jälkeen Oulu Lappi on sellasta aluetta missä jostain syystä eniten niitä huumeita pyörii.

        En tiedä olenko sitten ihan väärässä...


      • Tuntematon.
        kiinostais. kirjoitti:

        Ja kerrot tän kaiken noin avoimesti tänne? Miten uskallat tai viitsit?

        Mut joo, en itekkään nää diilaamisessa mitään pahaa, vaan siinä, kelle sinä diilaat.

        Diilaatko lapselle vai aikuiselle.

        Jos esim. joku 15v tulee ostamaan sulta kamaa, sä myyt ja se ois vaikka mun lapsi, en ois kovin ilonen asiasta. Aika moraaliton teko. Mutta jos joku 20v ostaa ja sä myyt sille, en sillonkaan ois tietenkään ilonen jos mun lapsi, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen joka on kykenevä tekemään sitten omat valintansa. Ostaako, käyttääkö... Jne.

        Näin se vaan tässä elämässä menee.

        Musta reindeerspotting oli hyvä ja sen Janin ei ois tarvinnu todellakaan kuolla. On paljon pahempiakin ihmisiä varmasti kun Jani. Eikä se minusta ihannoinut mitenkään sitä elämäntyyliä, vaan halus näyttää minkälaista se todellisuudessa on... Mulle ainakin tuli olo etten halua ikinä vetää kamaa! ja en oo vetänykkään, enkä tule vetämään. Ei ole tarvetta.

        Mitä helvettiä sinä oikein räkytät?
        Luulet näköjään että olisin ollut joku katudiileri tosi törkeä loukkaus.
        Pysyköön ne pirinistit&subunistit siellä kulmillaan mutta älä vertaa minua niihin luusereihin.


      • kiinostais.
        Tuntematon. kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä oikein räkytät?
        Luulet näköjään että olisin ollut joku katudiileri tosi törkeä loukkaus.
        Pysyköön ne pirinistit&subunistit siellä kulmillaan mutta älä vertaa minua niihin luusereihin.

        Räkytän?

        Mutta selvää. :-)


      • Tuntematon.
        kiinostais. kirjoitti:

        Räkytän?

        Mutta selvää. :-)

        Sanotaan suoraan sitten etten ollut nappikauppias.
        Et sinä tuotakaan tajua.


      • kiinostais.
        Tuntematon. kirjoitti:

        Sanotaan suoraan sitten etten ollut nappikauppias.
        Et sinä tuotakaan tajua.

        Joo, mut mitään en räyhänny, ihan normaalisti vaan juttelin.

        Joten sorge. Ootpa agressiivinen...


      • Tuntematon.
        kiinostais. kirjoitti:

        Joo, mut mitään en räyhänny, ihan normaalisti vaan juttelin.

        Joten sorge. Ootpa agressiivinen...

        Mitä haluat tietää älä kysy roskajuttuja eikä yksityiskohtia?


      • kiinostais.
        Tuntematon. kirjoitti:

        Mitä haluat tietää älä kysy roskajuttuja eikä yksityiskohtia?

        En halua tietää enää yhtikäs mitään? ;o

        Öööö...


      • Tuntematon.
        kiinostais. kirjoitti:

        En halua tietää enää yhtikäs mitään? ;o

        Öööö...

        Hyvä juttu.


      • kiinostais.
        Tuntematon. kirjoitti:

        Hyvä juttu.

        No mitenkäs se nyt niin hyvä on?

        Ootko jotenkin sekaisin? vaikuttais vähän siltä...

        Kysyin ihan huvikseni et mitäköhän mahtaa niille r-spotting tyypeille nykysin kuulua, et kui hengis esim. moni on, kun tässä ketjussa tosta leffasta puhuttiin ja varmaan aika monia kiinostaa miten niil nykysin menee?

        Onks siinä jotain väärää? Ilmeisesti on.

        Pakkohan ei oo kenenkään vastata.


      • 6+6+6
        kiinostais. kirjoitti:

        No mitenkäs se nyt niin hyvä on?

        Ootko jotenkin sekaisin? vaikuttais vähän siltä...

        Kysyin ihan huvikseni et mitäköhän mahtaa niille r-spotting tyypeille nykysin kuulua, et kui hengis esim. moni on, kun tässä ketjussa tosta leffasta puhuttiin ja varmaan aika monia kiinostaa miten niil nykysin menee?

        Onks siinä jotain väärää? Ilmeisesti on.

        Pakkohan ei oo kenenkään vastata.

        Käytti tietysti välikäsiä ja isompaa kauppaa samaa itsekin tehnyt.
        Vuorokaudessa saattoi tienata jopa kaksikymmentuhatta eikä se mikään ihme ollut.
        Loukkaantui siitä että luulit sitä nappikauppiaaksi eihän sitä enää kadunkulmassa päivystetä kun suuremmat jutut.
        Järjetöntä myydä skideille kun eivät osaa käyttää ja heikkoja jotka vasikoi heti.

        Eihän ne reindeer-tyypit ollut kuin nistejä jotka vain uhoilivat.


      • kiinostais.
        6+6+6 kirjoitti:

        Käytti tietysti välikäsiä ja isompaa kauppaa samaa itsekin tehnyt.
        Vuorokaudessa saattoi tienata jopa kaksikymmentuhatta eikä se mikään ihme ollut.
        Loukkaantui siitä että luulit sitä nappikauppiaaksi eihän sitä enää kadunkulmassa päivystetä kun suuremmat jutut.
        Järjetöntä myydä skideille kun eivät osaa käyttää ja heikkoja jotka vasikoi heti.

        Eihän ne reindeer-tyypit ollut kuin nistejä jotka vain uhoilivat.

        Jaa, no minusta siinä leffassa ei ainakaan mikään kauhea uhoaminen näkynyt. :)

        Mutta hienoo vaan sit jos oot ollu rahoissa, kelpaishan tollaset rahat mullekin...! ja vittuako loukaantuu, en minä tuommosta harrasta ja tuommosissa piireissä piiri, niin mistä voin tietää miten siellä mitkäkin asiat pyörii ja miten kukakin toimii?????

        Aika herkkä mielinen saa olla jos herneen tollasesta asiasta nokkaan vetää! Ois vaan korjannut sit ja kertonut et miten toimi. :-) that's it and keep calm.

        Mutta paranoidinen mikä paranoidinen, senhän se tuolla jo itse sanoo ekassa viestissään.


      • 6+6+6
        kiinostais. kirjoitti:

        Jaa, no minusta siinä leffassa ei ainakaan mikään kauhea uhoaminen näkynyt. :)

        Mutta hienoo vaan sit jos oot ollu rahoissa, kelpaishan tollaset rahat mullekin...! ja vittuako loukaantuu, en minä tuommosta harrasta ja tuommosissa piireissä piiri, niin mistä voin tietää miten siellä mitkäkin asiat pyörii ja miten kukakin toimii?????

        Aika herkkä mielinen saa olla jos herneen tollasesta asiasta nokkaan vetää! Ois vaan korjannut sit ja kertonut et miten toimi. :-) that's it and keep calm.

        Mutta paranoidinen mikä paranoidinen, senhän se tuolla jo itse sanoo ekassa viestissään.

        Paranoidi-skitsofrenia diilereiden ammattitauti mutta se on ihan järkevää jos tuota voi järkevänä pitää?
        Jakuva pelko päällä kun astuu ovesta ulos ja leffat ei ole enää mielikuvitusta ja siinä on csi kaukana.
        Tyypillinen kommentti kytiltä: olet katsonut liikaa leffoja

        "Turvallista" kai nyt puhua jos on lopettanut diilaukset mutta varmaan vituttaa istua rahakasan päällä kun ei uskalla niitä käyttää.

        Spottingissahan ei ollut kuin puolikkaan kasin diilejä ne just uskaltaa filmatakin mutta kuljetappa 5000kpl kaseja paikasta a paikkaan b tulee hieman tuskanhiki päällle.

        Kyllä se oli minustakin lastenleffa jossa yritettiin leikkiä jotain isoa tekijää.
        Ei minulla ainakaan jäänyt mitään säästöön mutta hienoa jos jollain jäi.

        Porukka luulee että voidaan ostaa kulmasta ihan lennosta mutta yleensä lentää seinään tai vielä pahempaa katolta katolta alas.


      • 6+6+6
        6+6+6 kirjoitti:

        Paranoidi-skitsofrenia diilereiden ammattitauti mutta se on ihan järkevää jos tuota voi järkevänä pitää?
        Jakuva pelko päällä kun astuu ovesta ulos ja leffat ei ole enää mielikuvitusta ja siinä on csi kaukana.
        Tyypillinen kommentti kytiltä: olet katsonut liikaa leffoja

        "Turvallista" kai nyt puhua jos on lopettanut diilaukset mutta varmaan vituttaa istua rahakasan päällä kun ei uskalla niitä käyttää.

        Spottingissahan ei ollut kuin puolikkaan kasin diilejä ne just uskaltaa filmatakin mutta kuljetappa 5000kpl kaseja paikasta a paikkaan b tulee hieman tuskanhiki päällle.

        Kyllä se oli minustakin lastenleffa jossa yritettiin leikkiä jotain isoa tekijää.
        Ei minulla ainakaan jäänyt mitään säästöön mutta hienoa jos jollain jäi.

        Porukka luulee että voidaan ostaa kulmasta ihan lennosta mutta yleensä lentää seinään tai vielä pahempaa katolta katolta alas.

        Reindeerspotting oli sellaista teinien leikkiä.


      • kiinostais.
        6+6+6 kirjoitti:

        Reindeerspotting oli sellaista teinien leikkiä.

        Joo, no mä en halua tietää mitä se muu leikki sit on. Ei tarviis kyl yhtään pahemmaks mennä.

        Nii, varmaa on tuskan hiki päällä mut omaa tyhmyyttään.

        Ja varmasti huumeiden käytöstä voi puhjeta myös skitsofrenia, oikeen unelma kumppani sellanen, hyi vittu!

        Itse ansaitsen rehellisellä työllä sen minkä ansaitsen.


      • jossukka2
        Tuntematon. kirjoitti:

        Mitä helvettiä sinä oikein räkytät?
        Luulet näköjään että olisin ollut joku katudiileri tosi törkeä loukkaus.
        Pysyköön ne pirinistit&subunistit siellä kulmillaan mutta älä vertaa minua niihin luusereihin.

        Vitun piripää


      • r-spotting rollo
        kiinostais. kirjoitti:

        No mitenkäs se nyt niin hyvä on?

        Ootko jotenkin sekaisin? vaikuttais vähän siltä...

        Kysyin ihan huvikseni et mitäköhän mahtaa niille r-spotting tyypeille nykysin kuulua, et kui hengis esim. moni on, kun tässä ketjussa tosta leffasta puhuttiin ja varmaan aika monia kiinostaa miten niil nykysin menee?

        Onks siinä jotain väärää? Ilmeisesti on.

        Pakkohan ei oo kenenkään vastata.

        En ole r-spottingia nähnyt. Yks niistä kuollut jossain Intiassa tai jossain.


      • kiinostais.
        r-spotting rollo kirjoitti:

        En ole r-spottingia nähnyt. Yks niistä kuollut jossain Intiassa tai jossain.

        Nii eli Jani, mut ei todellakaan missään Intiassa kuollu, vaan Kambodzassa.


      • Anonyymi
        kiinostais. kirjoitti:

        Ja mulle on jääny ainakin semmonen kuva jostain syystä et pääkaupunki seudun jälkeen Oulu Lappi on sellasta aluetta missä jostain syystä eniten niitä huumeita pyörii.

        En tiedä olenko sitten ihan väärässä...

        Höpö höpö.....


    • dhhhdfrdsdr

      Tiedän kuka tuo tuntematon on.

      • Ja tuo oli mielestäsi ihan kommentin arvoinen asia?


      • 6+6+potaskaa
        vapaamaalari kirjoitti:

        Ja tuo oli mielestäsi ihan kommentin arvoinen asia?

        Jos pitäisi paikkansa , niin et uskaltaisi kirjoittaa sitä tänne.
        Poliisikin on nykyään lukutaitoinen ja niillä on myös
        muita taitoja.


    • Anonyymi

      sie oot 8 vuotta myöhässä.

      • Anonyymi

        Ja vika on tietystikin kemiläisissä.
        Kemistähän se syyllinen aina löytyy Rovaniemen
        huonoon taloudenpitoonkin.
        Omat asiat ovat rempallaan niin Kemi se on syyllinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe