Aika moni valittaa täällä samasta aiheesta

bcs

Mutta olen aika yksinäinen. Asun pienellä paikkakunnalla.
En ole ujo, enkä pelkää lähestyä ihmisiä.
Ongelmani on vain etten tiedä missä kohtaisin uusia ihmisiä joihin tutustua.
En ole osa mitään sosiaalista mediaa kuten facebook, twitter, qruiser tai instagram...
Olen kuulunut kuitenkin facebookiin, instagramiin sekä qruiseriin, mutta en tunne viihtyväni tai olevani kiinnostunut noista.
En käy baareissa, mutta nyt tein pitkästä aikaa toisin ja olin noin viikko sitten baarissa.

Baarissa käyminen piristi, mutta samalla tein erikoisen avauksen, jota olen itseasiassa tuskaillut itsekseni jo jonkin aikaa. Ennen kuin tein sen avauksen ja sen jälkeen.
Eli tutustuin noin vuosi sitten samoihin aikoihin erääseen mukavaan naiseen joka on myös täältä päin.
Tutustuimme sattumalta baarissa, mutta en ollut silloin vapaa. Olin vaikeassa ja onnettoman puoleisessa suhteessa naisen kanssa, joka ei asunut samalla paikkakunnalla ja jätti minut yllättäen vähän ennen syksyä tylysti.

Tämä baarissa tapaamani nainen oli täysin vastakohta sen hetkisestä kumppanista. Se nainen oli positiivinen, elämänmyönteinen sekä hänelle oli helppoa puhua toisin kuin ex kumppanilleni. Vaihdoimme numeroita baarissa tapaamani naisen kanssa ja tämän jälkeen aloimme tavata ystävällisissä merkeissä. Huomasin pian, että kyseinen nainen alkoi kiinnostua minusta, mutta minä en kyvennyt sanomaan olevani varattu. Aloin vain pitämään häneen hieman etäisyyttä, mutta pian huomasin että olen myös ihastumassa häneen.
Samaan aikaan olin jostain syystä kiinni sen hetkisessä kumppanissani, enkä osannut erota vaikka tiesin sen vielä tulevan.

Päädyin baarissa tapaamani naisen kanssa sänkyyn, enkä tuntenut edes pahaa oloa sen hetkistä kumppaniani kohtaan enkä katunut tekoani. Muutama päivä myöhemmin kyllä ajattelin sen naisen tunteita, jonka olin tavannut baarissa.
En halunnut hänen kärsivän itsekkyydestäni ja pelkäsin, että hän saisi vielä tietää etten olekkaan mikään unelma kohde ihastukselle, puhumattakaan parisuhdekumppanina.

Tiedän, että olen ns. tuhonnut edes mahdollisuuden kumppanuudelle hänen kanssaan... enään. Uskon hänen saaneen tietää, että en ollut vapaa. Nainen ei ole enään niin helposti ns. saatavilla/tavattavissa kuin ennen, mutta ei ole täysin haluton tapaamaankaan minua. Siitä vaan on tullut vaikeampaa...

En tiedä mikä minua vaivaa, kun kiinnostun aina sellaisista naisista eniten, jotka eivät ole heti saatavilla tai ns. valmista kauraa. (Yleensä myös nuo naiset onnistuvat kävelemään ylitseni loppujen lopuksi)

Yleensä tuntuu, että on ollut ihmissuhderintamalla paljon vipinää, mutta nyt on kuoleman hiljaista ja se on toisinaan ihan fine, mutta pidemmän päälle kaipaan taas läheisyyttä....

6

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolibri91

      Pahoittelen että en ota suoraan kantaa tarinaasi, vaikka pystyin samaistumaan tunnetasolla. Minäkin olen tehnyt niin että "suojelen" omasta mielestäni hienoja ihmisiä omalta itsekkyydeltäni ja itseltäni. Toisaalta minulla on myös mt-ongelmia joten ehkä se on jopa vastuullista että en tule riesaksi.

      Kuitenkin näitä tapaamisiä pitäisi olla enemmänkin. Olen just viimeaikoina kolunnut dtm:n ja setan sivut sekä kaikkia muitakin mahdollisia foorumeita, mutta meikäläisten tapahtumat ovat aika kortilla. Olisi hienoa jos olisi joku sateenkaariporukan tapahtuma, joka ei pyöri alkoholin ympärillä eikä toisaalta liity vain ja ainoastaan homouteen niinkuin pride. Pääsis vähän arkisemmatkin tyypit yhteen. Löytyisköhän ulkomailta?

    • Aasipoppanen

      Eli vuosi sitten vamppasit jonkun naisen ja kun olit pyörähtänyt sängyssä hänen kanssaan unohdit kokojutun?

      Joo, ei o mikkään unelmaolosuhteet vuodenpäästä suhteen jatkumiselle.

      Voihan se onnistua , riippuu sen toisen empatiakyvystä, jos tarjontaa ei ole teilläpäin.

    • 545455

      Tinder

    • however

      Olisko vika siinä, että omaa surkeaa suhdetta piristääksesi pyörähdit satunnaisen tuttavuuden sängyssä. Tällä tyylillä taisit saada taas yhden ylitse kävelevän, ns. saavuttamattoman naisen lisää.
      Ajattelit sitten kuitenkin tämän tilapäisen suhteen tunteita??
      Voinpa omasta kokemuksestani kertoa, että nämä epärehelliset miehet jotka antavat ymmärtää ja ymmärtävät antaa saavat aíkaan sen, ettei kunnollista, luottamuksellista suhdetta uskalla enää rakentaa kenenkään kanssa, vaan tunteet haudataan niin syvälle, ettei enää löydy ketään, joka ne sieltä jaksaisi kaivaa esiin.
      Jos vakituisessa suhteessa haetaan syrjähyppyjä on niistä uskallettava kertoa ennen sänkyyn menoa.
      Siinähän on tietysti se vaara, että molemmat osapuolet hakeutuvat omiin sänkyihinsä, mutta eipä ei sitten tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa itsensä eikä toisen puolesta.
      Asiahan on vain niin, että meillä naisilla tuo tunnepuoli on täysin erilainen kuin miehillä, tosin joskus tuntuu siltä, että syrjähyppyjä harrastavilla miehillä ei tunne-elämää olekaan - on vain se oma ego.
      Pieleen menneet parivalinnat eivät koskaan korjaudu vieraassa sängyssä.

    • ruoho aina vihreämpä

      Mies? Mä kun luulin et aloittaja on nainen.. Kannattaako siinä tapauksessa kysellä neuvoja jostain muualta, kuin lesbo palstalta? No vastaanpa silti. Sillä sun syrjähypyllä on tiedossa, et olet pettäjä joten parisuhteesta on turha haaveilla. Joka pettää kerran pettää toistekin. Eti ittelles seuraavaksi semmonen uhri, joka ei ole tietonen tosta sun tavasta juosta vieraissa.

    • sulkia hattuun

      "En tiedä mikä minua vaivaa, kun kiinnostun aina sellaisista naisista eniten, jotka eivät ole heti saatavilla tai ns. valmista kauraa. (Yleensä myös nuo naiset onnistuvat kävelemään ylitseni loppujen lopuksi)"

      Eli sinua vaivaa sellainen, että kiinnostut aina jostakin haastavasta ihmisestä, sellaisesta, jota ei saa helpolla. Sitten kun onnistut iskemään hänet, kiinnostuksesi lopahtaa. Olet siis rakastunut hurmaamisen ja valloittamisen tunteeseen et suinkaan siihen kohteeseen ikinä. Pönkität egoasi hurmaamalla muita ja samalla suojelet itseäsi kolhuilta lopettamalla kiinnostuksesi silloin kun olet valloittanut tämän kohteen. Saat aina yhden sulan lisää hattuun tai vetelet viivoja lisää tukkimiehen kirjanpidon tyyliin. Todellinen ongelmasi lienee, että et oikeasti uskalla olla parisuhteessa etkä uskalla heittäytyä tunteiden vietäväksi, sillä jokuhan saattaisi satuttaa sinua liikaa. Se on ihan sama kenen kanssa olet suhteessa, tunteesi aina lopahtavat ja se ei suinkaan ole sinun kumppanisi syy. Vaikka kumppani oli mitä täydellisin, sinä suojelet itseäsi lopettamalla kiinnostuksesi häneen. Lopputulemma lienee, että olet parisuhteessa aina yhä onneton ja parhaimmillasi vain silloin kun saat valloittaa ja hurmata jonkun. Mitä vaikeampi, sitä parempi. Käytät kuitenkin energiaasi vääriin asioihin. Korjaa itseäsi ensin sisältäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3193
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2854
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1935
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1881
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1704
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      117
      1638
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1390
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1183
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe