Joskus kesällä selvitimme, mikä oli silloin pulisevan nuorison eniten havaitsema lintu. Se oli räkättirastas. Vaikka räkättirastaita on näkyy vielä syömässä pihlajien oksilla runsaina notkuvia marjoja, on pulisevan nuorison eniten havaitsema lintu luultavasti nyt jokin muu. Selvittäkäämme siis se. Pyydän kaikkia kirjaamaan tähän linnut, jotka muistatte päivän aikana nähneenne. Useampanakin päivänä saa kirjata havaintonsa. Jos et tunnistanut lintua, voit kuvailla sitä ja minä sekä mahdollisesti muut luonnosta kiinnostuneet vakkarit yritämme sitten tehdä määrityksen.
Minä olen tänään havainnut koulumatkoilla ainakin seuraavat lajit:
sinitiainen
talitiainen
harakka
naakka
Mitä lintuja olet nähnyt?
biologinalku
6
120
Vastaukset
Varis, Harakka, Talitiainen.
Vares vie voiton.Varis, naakka, harakka, närhi, pikkulintuja sekä lintuja isoissa parvissa luultavasti lämpimämpiin paikkoihin menossa. :D
Puluja
Puluja, harakoita, variksia, talitinttejä ja joutsenenkin näin
Minä havaitsin tänään ainakin seuraavat lajit:
talitiainen
sinitiainen
taviokuurna
räkättirastas
harakka
naakkaEn muista. Harakan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381