Facen bipolaariset

vertaistukea

Tervetuloa ryhmiin. Niissä nussitaan ja ryypätään! Nyt myös mukana lääkkeiden väärinkäyttö!!!!!!!

7

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lfkgh

      juuri noista syistä en niihin ole liittynyt

    • apuva..

      Mua ahdistelee nyt yksi noista ryhmäläisistä. Mitä teen?

    • bipo vm-nuori

      Älkää hyvät ihmiset menkö noihin facebook-ryhmiin. Ihan kokemuksesta puhun nyt tätä. Olin aikoinaan kolmessa eri ryhmässä ja kävin tapaamisissa.
      Voin sanoa että vertaistuki on kaukana tai ainakin terve sellainen noista. Jälkikäteen moni muukin on sanonut samaa. Maaniset ihmiset järkkäilee tapaamisia ja pettää puolisoitaan ja muutenkin käyttäytyy aivan lapsellisesti.
      Välttäkää noita facebookin ryhmiä, niistä vointi vaan pahenee. Vielä sen kerron että yksi ystäväni meni psykoosiin kun joutui välienselvittelyyn yhdessä facebookin ryhmässä. Ihan kipeätä sanon vaan.

    • Julia...

      Niissä ei kontrollia, siispä ei kannata olla. Yksi ylläpitäjä ilmoitti mulle kerran yksityisviestinä että "haluan nussia kanssasi". Se tuli aivan puskista. Hyi helvetti :(

      • Sinua pannut

        Jos olet se tietämäni niin itsehän jaoit persettäsi saunaillassa. Älä kiellä totuutta!


    • stalkkeri.stalkkaa

      Ootteko huomannu et ryhmässä on paljon bipoja joilla on myös diagnoosi narsimista tai antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä? Hyh. Taidan lähtee koko ryhmästä.

      • doubled´s

        Vaikeus tossa on se että bipolla ei ole oikeastaan ehjää persoonaa tai sen tutkiminen vaatii tiettyä ajankohtaa kun bipolla on tasainen kausi siis. Muussa tapauksessa kun mielialat vaihtelee niin tulee hirvittäviä ylilyöntejä ja draamaa. Ihminen ei käsitä itseään oikein. Siksi olisi erittäin tärkeätä syödä ne lääkkeet jotta tunteet ai ammu yli.
        Noista ryhmistä sanon sen että yhtä tyhjän kanssa ovat kyllä. Kuulun pariin mutta en juuri niissä kommunikoi, en käy tapaamisissa jne. Siellä voi tulla entistä hullummaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3173
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2824
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1903
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1664
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1626
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1173
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1133
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1083
    Aihe