Kysykää mitä vain 18 vuotiaalta homolta

joku96vaan

Vaikka näitä threadeja on täällä tarpeeksi, ajattelin tehdä uuden ihan vain siksi, koska sattuu olemaan tylsää. Vastaan kaikkiin kysymyksiin kaikista kategorioista. :)

31

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15tytsy

      Pystyyks 16v asuu opiskelija kämpäs mitenkää järkevästi et ei ois koko ajan rahast tiukkaa?

      • Mulla ei ole valitettavasti kokemusta minkäänlaisesta omilla varoilla asumisesta, koska olen ja tulen asumaan vanhempieni luona kunnes saan lukion loppuun ja opiskelupaikan haluamastani paikasta. En suosittele, että mietit vielä omilla tuloilla asumista vanhemmista erillään, jos käyt lukiota, koska kuulemani mukaan silloin koulunkäynti menee helposti penkin alle, ja on rahallisesti todella tiukkaa koulukirjojen oston takia.


    • annika7

      Missä päin asut? Onko sun kaverit hyväksyny sun homona? Wää haluan homokaverin :(

      • Asun Pohjois-karjalassa. Oon vielä kaapissa, koska olen todella ujo. :D

        Jos sulla on kik, voin adata.


    • Utelias:)

      Minkänäköinen oot?
      Millanen oot luonteeltas?

      • 1. Olen solakka ja hieman keskikokoa pienempi (174 cm). Monen mielestä olen vähintäänkin kohtalaisen urheilullisennäköinen. Silmien väri on tummanvihreä ja hiusten ruskea. Pukeudun nykyisin mieluumin kauluspaitoihin kuin huppareihin, ja käytän lähes poikkeuksetta vapaa-ajalla farkkuja.Vaatteiden värit ovat tummansävytteisiä.

        2. Yhden tuttuni mielestä olen outo mutta mukava. Voisin tunnontuskitta allekirjoittaa kyseisen luonteen kuvauksen, koska olen yhdistelmä useita erilaisia, vastakohtaisia luonteenpiirteitä. Olen esim. sekä sosiaalinen että sisäänpäinkääntynyt, optimisti ja pessimisti. :D


      • Pöööööö
        joku96vaan kirjoitti:

        1. Olen solakka ja hieman keskikokoa pienempi (174 cm). Monen mielestä olen vähintäänkin kohtalaisen urheilullisennäköinen. Silmien väri on tummanvihreä ja hiusten ruskea. Pukeudun nykyisin mieluumin kauluspaitoihin kuin huppareihin, ja käytän lähes poikkeuksetta vapaa-ajalla farkkuja.Vaatteiden värit ovat tummansävytteisiä.

        2. Yhden tuttuni mielestä olen outo mutta mukava. Voisin tunnontuskitta allekirjoittaa kyseisen luonteen kuvauksen, koska olen yhdistelmä useita erilaisia, vastakohtaisia luonteenpiirteitä. Olen esim. sekä sosiaalinen että sisäänpäinkääntynyt, optimisti ja pessimisti. :D

        Harmi että olet homo :( kuulostat täydelliseltä! :-)


    • MiEiOlMa

      Milloin huomasit olevasi homo?

    • Minulla oli homoseksuaalisia kiinnostuksen kohteita jo varhaismurrosiässä, mutta en ollut silloin kiinnostunut pelkistä pojista vaan myös tytöistä. Vasta kasilla huomasin "tulleeni" homoksi.

    • nuorimies231

      saanko imeä sun kyrpä?

      • Miksi ei jos et ole mikään ikäloppu. :)


    • adblockerZ

      Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä suuntautumisesta.

      • Kyllä vanhemmat (lähes aina) haluavat heterolapsen. Olen kuitenkin hyväksynyt oman seksuaalisensuuntautumiseni, enkä kaipaa muiden ihmisten hyväksymisiä sille.


      • tietämätönn
        joku96vaan kirjoitti:

        Kyllä vanhemmat (lähes aina) haluavat heterolapsen. Olen kuitenkin hyväksynyt oman seksuaalisensuuntautumiseni, enkä kaipaa muiden ihmisten hyväksymisiä sille.

        Moi mitä tää tarkottaa? Eli siis meän koulus on yks poika joka on aina hermostunu mun seuras ku vaik kävelen ohi ja monesti kyylää mua ja ku katon sitä takas nii se kääntää pään pois aika nopeesti sit meil on ollu yhen kerran et se katto mua suoraan silmiin ku olin yksin pitkällä penkillä (ootin linkkuu muut oli tunnil oli mul loppunu jo koulu) se haroo kokoajan mun lähellä hiuksiaan ja ei oo uskaltanu muulloin kattoa ees muhun päin ku oob huomannu nii mitä se aikoo tuolla?? Tuun kohta hulluksi siitä!!!! ⊙▂⊙


    • On käytöksensä puolesta kuin mä, kun olen kiinnostunut johonkin poikaan, ja en uskalla lähestyä sitä. Eiköhä tämä käy vastauksesta. xD

      • jostakin pojasta*


    • Miten muut suhtautuvat sinuun?

      Onko kukaan hetero hyväksynyt asiaa ilman kummallisempaa mutinaa?

      Pitäisikö heteroiden suvaistua enemmän?

      Mitä mieltä olet lesboista?

      Oletko koskaan tuntenut mitään tyttöjä kohtaan?

      Miltä tuntuu suudella poikaa?

      Seurusteletko?

      Huomaako päältäpäin, että olet homo?

      Oletko koskaan pidellyt sateenkaarilippua?

      Mitä mieltä olet homoja auttavista heteroista?

      Katsotko animea?

      Mitä animea suosittelet, jos katsot?

      Oletko käynyt missään conissa?

      Entäs tapahtumassa/konsertissa?

      Fanitatko mitään?

      Seisooko sinulla kun näet miehiä?

      Koetko oikeasti olevasi homo vai onko se muotiilmiötä?

      Mitä mieltä olet homoudesta muotiilmiönä?

      • Paljon hyviä ja mielenkiintoisia kysymyksiä. Yritän vastata mahdollisimman lyhyesti mutta hyvällä sisällöllä. :)

        1. Olin pari vuotta sitten todella syrjäytynyt virtuaalimaailman ulkopuolella, ja onnistuin hankkiutumaan koulussa monen ihmisen kanssa huonoihin väleihin. Et varmaan hämmästy, kun sanon olleeni todella yksinäinen. Vasta viime kesänä päätin tehdä muutoksen suhtautumisessa maailmaan, ja aloitin niin fyysisen kuin henkisen muokkautumisen ihmisenä.

        Nyt olen saanut kaikki entiset vihamiehet neutraaleiksi, joidenka kanssa voin tulla hyvin toimiin, jos niin on tarvetta, mutta en todellakaan puhuisi kaveruudesta tai edes tuttavuudesta.

        Randomit suhtautuvat minuun aluksi positiivisesti, koska lienen kohtuu hyvännäköinen (?), mutta kun ujouteni tulee ilmi, he yleensä tulkitsevat sen ylimielisyydeksi, joka valitettavasti vetää tyttöjä puoleensa... :D

        2. Minua ei ole koskaan syrjitty homoudestani vaan muista luonteenpiirteistä, jotka ovat onneksi painuneet menneisyyteen. En ole tosin koskaan kertonut homoudestani kenellekkään, vaikka tietyt ihmiset pystyvät "aavistamaan" sen. He eivät kuitenkaan ole koskaan ollut homofoobikkoja, tai eivät uskalla syrjiä pelkän vaiston takia. Eli lyhyesti sanottuna olen todella huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska itsellä ei ole kokemusta olla kaapista ulkona.

        3. Seksuaalisuus ei ole muotti, josta ihmisen persoonallisuus muodostuu. En lähde arvostelemaan yksilöitä ennen kuin tutustun heihin.

        4. "Minulla oli homoseksuaalisia kiinnostuksen kohteita jo varhaismurrosiässä, mutta en ollut silloin kiinnostunut pelkistä pojista vaan myös tytöistä. Vasta kasilla huomasin "tulleeni" homoksi."

        5. En ole valitettavasti koskaan ollut fyysiessä kanssakäymisessä kenenkään kanssa. Se ei tosin ole mitenkään harvinaista ujolle homolle.

        6. Lue 5.

        7. En rehellisesti osaa sanoa. Ainakin mun katseesta homo pystyy tunnistamaan mut, mutta en jaksa uskoa, että kukaan osaisi sanoa suorilla minun olevan homo pelkän ulkoisenolemuksen mukaan... En ainakaan jaksa uskoa sitä.

        8. En ole.

        9. En koskaan jaottele ihmisiä heidän seksuaalisuuteensa mukaan.

        10. En katso animea.

        11. ^

        12. Sivistä minua ja selitä, mitä con tarkoittaa. :D

        13. Joskus olen käynyt koulun kanssa erilaisissa tapahtumissa, mutta niiden ulkopuolella en ole. Se ei tosin tarkoita sitä, etten haluaisi, mutta en ole kehdannut mennä sinne yksin riehumaan.

        14. Fanitan mm. Doctor Who:ta ja joitakin muita sarjoja. En ole koskaan fanittanut ketään ihmistä vaan ihmisjoukkouja.

        15. Kyllä hyvännäköinen ja nuori mies saa minun pään kääntymään, mutta seisomiseen tarvitaan enemmän kuin satunnainen näköala. :p

        16. Olisin paljon mieluummin hetero kuin homo, koska ujous homous on pahimpia mahdollisia yhdistelmiä, mitä ihminen voi saada.

        17. Homous on muuttumassa muoti-ilmiöstä normaaliksi. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka näkevät meidät pelkkinä vaatteina...


      • joku96vaan kirjoitti:

        Paljon hyviä ja mielenkiintoisia kysymyksiä. Yritän vastata mahdollisimman lyhyesti mutta hyvällä sisällöllä. :)

        1. Olin pari vuotta sitten todella syrjäytynyt virtuaalimaailman ulkopuolella, ja onnistuin hankkiutumaan koulussa monen ihmisen kanssa huonoihin väleihin. Et varmaan hämmästy, kun sanon olleeni todella yksinäinen. Vasta viime kesänä päätin tehdä muutoksen suhtautumisessa maailmaan, ja aloitin niin fyysisen kuin henkisen muokkautumisen ihmisenä.

        Nyt olen saanut kaikki entiset vihamiehet neutraaleiksi, joidenka kanssa voin tulla hyvin toimiin, jos niin on tarvetta, mutta en todellakaan puhuisi kaveruudesta tai edes tuttavuudesta.

        Randomit suhtautuvat minuun aluksi positiivisesti, koska lienen kohtuu hyvännäköinen (?), mutta kun ujouteni tulee ilmi, he yleensä tulkitsevat sen ylimielisyydeksi, joka valitettavasti vetää tyttöjä puoleensa... :D

        2. Minua ei ole koskaan syrjitty homoudestani vaan muista luonteenpiirteistä, jotka ovat onneksi painuneet menneisyyteen. En ole tosin koskaan kertonut homoudestani kenellekkään, vaikka tietyt ihmiset pystyvät "aavistamaan" sen. He eivät kuitenkaan ole koskaan ollut homofoobikkoja, tai eivät uskalla syrjiä pelkän vaiston takia. Eli lyhyesti sanottuna olen todella huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska itsellä ei ole kokemusta olla kaapista ulkona.

        3. Seksuaalisuus ei ole muotti, josta ihmisen persoonallisuus muodostuu. En lähde arvostelemaan yksilöitä ennen kuin tutustun heihin.

        4. "Minulla oli homoseksuaalisia kiinnostuksen kohteita jo varhaismurrosiässä, mutta en ollut silloin kiinnostunut pelkistä pojista vaan myös tytöistä. Vasta kasilla huomasin "tulleeni" homoksi."

        5. En ole valitettavasti koskaan ollut fyysiessä kanssakäymisessä kenenkään kanssa. Se ei tosin ole mitenkään harvinaista ujolle homolle.

        6. Lue 5.

        7. En rehellisesti osaa sanoa. Ainakin mun katseesta homo pystyy tunnistamaan mut, mutta en jaksa uskoa, että kukaan osaisi sanoa suorilla minun olevan homo pelkän ulkoisenolemuksen mukaan... En ainakaan jaksa uskoa sitä.

        8. En ole.

        9. En koskaan jaottele ihmisiä heidän seksuaalisuuteensa mukaan.

        10. En katso animea.

        11. ^

        12. Sivistä minua ja selitä, mitä con tarkoittaa. :D

        13. Joskus olen käynyt koulun kanssa erilaisissa tapahtumissa, mutta niiden ulkopuolella en ole. Se ei tosin tarkoita sitä, etten haluaisi, mutta en ole kehdannut mennä sinne yksin riehumaan.

        14. Fanitan mm. Doctor Who:ta ja joitakin muita sarjoja. En ole koskaan fanittanut ketään ihmistä vaan ihmisjoukkouja.

        15. Kyllä hyvännäköinen ja nuori mies saa minun pään kääntymään, mutta seisomiseen tarvitaan enemmän kuin satunnainen näköala. :p

        16. Olisin paljon mieluummin hetero kuin homo, koska ujous homous on pahimpia mahdollisia yhdistelmiä, mitä ihminen voi saada.

        17. Homous on muuttumassa muoti-ilmiöstä normaaliksi. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka näkevät meidät pelkkinä vaatteina...

        2.* Luin ilmeisesti tuon kysymyksen väärin, ja vastaus on sen mukainen. xd


      • tyttöni luulee et seurus
        joku96vaan kirjoitti:

        2.* Luin ilmeisesti tuon kysymyksen väärin, ja vastaus on sen mukainen. xd

        Heräsin kolmelta js sanoin huomenta


      • tyttöni luulee et seurus kirjoitti:

        Heräsin kolmelta js sanoin huomenta

        Ok.

        *Tein uuden accountin, koska unhodin vanhan salasanan. Ilmeisesti mulla on liikaa tilejä, joissa on eri salasanat. Etteköhän te huomaa, että olen AP kirjoitustyylistä ja tavasta vastata.*


    • eqwe

      Bumppaan tätä vain kerran

    • -97 homo

      Moro, ei nyt oo mitää kysyttävää mut pakko vastaa tähä et "hyvä" kuulla et joku muuki on samanlaises tilas ku mä eli "ujo ja homo". Tai ainaki kuulostat tosi samalaiselta ku mä. Pahinta on varmaa must ku parhaat kaverit on tosi homo vastasia ja heittää homo läppää nii ei tulis mieleekää tulla kaapista.

      Tosta homouden aavistamisesta nii must tuntuu et sen voi aavistaa. Tosi moni on jostain syystä kysyny multa et oonks homo ja mä aina kiellän sen, mut näin monen kerran jälkee on alkanu mietityttää et mistä ne sen näkee.

      • -95 homo

        Valitettavasti tällainen on aika yleistä täällä Suomessa, myös mä olen samanlaisessa tilanteessa.


    • Jesorma

      Haluatko lapsia, jos haluat miten ajattelit ''hankkia'' niitä

    • patzumoss

      Ooks homo?

      • Osasinkin odottaa trolleja, mutta tämmöistä en osannut ajatellakkaan! :claps:


    • AnotherGay

      Moii!

      Haluisitko tulla kikkaa mulle:3
      KIK: patuuu__

    • morso1997

      Lukio vai amis?
      Mihin ammattiin haluut?
      Kuin moni tietää et oot homo?
      Missä päi asut? Ois kiva tutustuu :D

      • 1. Olen aina lukion kannalla, ellei ole todella vahva tieto siitä, että haluaa tehdä tulevaisuudessa jotakin ammattia, josta amarista pystyy valmistautumaan.

        2. Tällä hetkellä EHKÄ lakimieheksi, mutta ammattihaaveilla on tapana muuttua nopeasti.

        3. 2.

        4. Asun Pohjois-Karjalassa, Joensuun lähellä.


    • Ilmeisesti en unohtanutkaan salasanaa, vaan virus koneessa hakkeroi sen. Saatan vaihtaa käyttäjänimeä tänkin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      256
      2597
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1705
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1529
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      107
      975
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe