LÖYTÄNEEKÖ HÄN USKOA MAANPÄÄLTÄ

Arnosta jahjoja saan

Kuin te jotka sanotte itseänne Kritityiksi viitsitte olla täällä kinaamassa "hörhöjen" kanssa
Koko tämä ja moni muukin Suomi24 sivustot ovat tän toisen aikaan saamat, näitten avulla voi seurata kuinka moni liikku näillä sivustoilla
Jos te todella olette JEESUKSEN verellä pestyjä ja lampuissa öljyä, ette olisi täällä kinastelemassa

menkää sellaisille sivuille joihin täytyy kirjautua, silloin te todella haluatte jakaa niitä näkyjä, profetioita, uniä ja muutenkin vaihtaa ajatuksia todellisten uskovien kanssa
Näin on asian laita, että moni sortuu sellaiseen josta raamattu varoittaa ja eikä pidä lampussaan öljyä

Tää sivu tuli aivan sattumalta eikä ollut tarkoitus ollenkaan, mutta PYHÄ HENKI käski kirjoittamaan tämän

JEESUKSEN SAAPUMISTA NOUTAMAAN MORSIANTAAN EI TIEDÄ KUKAAN EI EDES POIKA VAAN YKSIN ISÄ KAIKKIVALTIAS JUMALA TAIVAAN JA MAAN LUOJA

Aivan turhaan te olette ennustamassa aikoja ja hetkiä Hän saapuu kun vähiten odottaa, katsokaa aikoja ja merkkejä niin tiedettä että teidän vapautuksenne on lähettä

Olkoon kaikkivaltias Jumala armollinen ja antakoon viisautta ja ymmärrystä pitämään lampuissanne öljyä

Haluan näin varoittaa ja toivottaa SIUNAUSTA Teille jotka haluatte vastaan ottaa

Haluan näin varoittaa

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä

      Kiitos kun näet totuudelliseti tilanteen.

    • Ohi on

      Todella asiaa kerrakseen, täytyypä ottaa vaari tästä ja lopettaa tällä sivuilla lukeminen ja yleensä ns.roikkuminen
      KIITOS ja myöskin SIUNAUSTA kirjoittajalle

      • vanha uskova

        Minä olen myöskin monesti ajatellut samaa, mutta nyt sain vahvistuksen, ja haluan seurata Jeesusta ja ottaa vastaa Hänen neuvonsa
        Siunausta sinulle kirjoittaja


    • 9y2r+3

      Juuri sitähän se stana haluaakin. Jos haluat palkita sitä niin siitä vaan.

    • Niinkö?

      Miettikääpä, mitä Herra haluaa ja mitä stana.
      Miksi luulette, että palstaa sotkee ne, jotka sotkee. Juuri ajaaksen uskovat ulos. Ne vainot. Sinne punkkeriinko. Siellähän se Jumalan sana leviääkin hyvin.

    • näkymätön ninni

      Ei ole Herrasta lähtöisin tuo julistuksesi nimimerkki: Arnosta jahjoja saan
      Sanonin tämän nyt suoraan ja kovin sanoin!

      Luukas 12
      18 Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
      19 ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse'.
      20 Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
      21 Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."


      Jo ihan uskoni alkutaipalaille sain Herralta Jeesukselta Kristukselta varoituksen älä lokeroidu liiaksi mihinkään. Minä ohjaan ja opetan sinua ja olen kanssasi mihin ikinä kuljetkin. Ei ole tarkoitus meidän uskossa olevien jäädä jumiin seurustelemaan pelkästään uskossa olevien kanssa. Evankeliumin esille tuominen on tärkein uskovan tehtävä. Älä piilota sitä vain uskovien käyttöön! Evankeliumi on Jumalan rakkain ja kallein aarre, jonka Hän haluaa jakaa ihan kaikille!

      Matteus 28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      Matteus 24
      14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

      Markus 16
      15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      Luukas 24
      47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.

      • näkymätön ninni

        Vielä tämän sanon, mutta enempää en lähde kenenkään kanssa kinastelemaan.

        Otsikkosi oli: LÖYTÄNEEKÖ HÄN USKOA MAAN PÄÄLTÄ.

        Roomalaiskirje 10
        14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
        15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
        16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
        17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.


      • näkymätön ninni

    • näkymätön ninni

      1.
      Herra Jeesus kun täällä vain kanssamme on,
      emme kauhistu vastustajaamme.
      Viha vaikka on vastaamme sammumaton,
      niin me turvaamme puolustajaamme.
      Vaikka kaita on tie
      ja se taisteluun vie,
      meille Jeesus on turva ja kilpi.
      Siis me uskossa vaan
      käymme taistelemaan.
      Pyhä on tämä tie, pois jo vilppi.

      2.
      Vihamies kuka voittaisi sankarin sen,
      kuka voittaisi Golgatan Herran?
      Taisteluissa hän linna on turvallinen,
      hän on voittanut saatanan kerran.
      Jos me joudummekin
      syvihin vesihin
      ratki keskelle kuoleman kauhun,
      emme nääntyä voi,
      hänen äänensä soi
      läpi myrskyn ja helvetin pauhun.

      3.
      Ota kuoleman vallan jo taitettu on
      ja on riistetty helvetin voitto.
      Elon ruhtinas Jeesus on voittamaton,
      jo on valjennut autuuden koitto.
      Hänen kunniataan,
      hänen kirkkauttaan
      me nyt kiittäen veisaelkaamme.
      Meille voiton hän toi,
      lunastuksensa soi,
      hänen kauttaan me autuuden saamme.

      4.
      Vaikka syntimme nousevat kauhistamaan,
      kadotukseen ne meitä ei saata.
      Mereen Jeesus jo heitti ne pohjattomaan,
      hänen armonsa voisiko laata!
      Meille puhtauden,
      levon, lohdutuksen,
      pyhityksen hän suo veressänsä.
      Kun me armahtajaan
      tähän luotamme vaan,
      meitä varjelee hän kädellänsä.

      5.
      Siis te Jeesuksen ystävät armoitetut,
      kaikki uskossa vaeltakaatte.
      Luja toivonne olkoon, te ahdistetut,
      vaikka kiusoja, vaivoja saatte.
      Teillä auttaja on,
      apu ahdinkohon
      tätä tietänne kulkiessanne.
      Hän on armollinen,
      hän on uskollinen.
      Pysykää yhä Jeesuksessanne.

      6.
      Kun me heikkoina Herralle huokaamme vaan,
      Pyhä Henkensä auttaa jo meitä.
      Uni meitä kun pyrkivi ahdistamaan,
      meitä Herra ei nukkumaan heitä.
      Kun me uuvumme niin,
      ettei rukouksiin
      eikä valvomiseen ole voimaa,
      hän on puolustaja,
      esirukoilija
      eikä heikkoja, huonoja soimaa.

      7.
      Isä Poikansa ihmisten veljeksi toi,
      Poika saanut on taitavan kielen.
      Yhä murheemme riemuksi muuttaa hän voi,
      luoda heikkoihin rohkean mielen.
      Ja hän uupuville,
      tiellä vaipuville
      Pyhän Henkensä lahjaksi suopi.
      Heitä uudistamaan,
      heitä vahvistamaan
      pyhän armonsa, voimansa tuopi.

      8.
      Tule, Herramme, meitä nyt vahvistamaan,
      tule, virvoita voimalla taivaan.
      Sinun tietäsi taivuta vaeltamaan,
      täällä suostumaan ristiin ja vaivaan.
      Tue uskoamme,
      tue toivoamme,
      pidä sielumme tallella aina.
      Kuule huutoamme,
      sinä auttajamme,
      kuvas kirkkaana sieluumme paina.

    • Olet asiassa

      Kiitos Ninni.

      • näkymätön ninni

        Kiittäkäämme Herraamme Jeesusta Kristusta! Kyyneleet valuivat vuolaina pitkin poskiani, kun tuota virttä kuuntelin. Hän on kanssamme aina! Rukoilkaamme toistemme ja kaikkien palstalaisten puolesta!


    • sinettisormus1

      Hyvä ninni, rakas uskon sisareni, hyviä kohtia sanasta löysit ja minullekkin kohosi heti eräs kohta mieleen kun näin aloituksen, jonka koin eksytykseksi, sillä näin vastaa tähän Jeesus itse, Matt,9:

      9. Ja sieltä kulkiessaan ohi Jeesus näki miehen, jonka nimi oli Matteus, istumassa tulliasemalla ja sanoi hänelle: "Seuraa minua". Niin tämä nousi ja seurasi häntä.
      10. Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, niin katso, tuli monta publikaania ja syntistä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
      11. Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"
      12. Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.
      13. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

      • näkymätön ninni

        Aamen rakas sinettisormus!


      • sinettisormus1
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Aamen rakas sinettisormus!

        Aamen ninni ja te muut, näin se on ...!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe