Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ihastunut 3 vuotta nuorempaan tyttöön

miääs

Niinkun tossa jo lukee, oon nyt mennyt ihastumaan 3 vuotta nuorempaan!! Itse oon 20 ja tyttö vasta 17-v. On ollut sellasta silmäpeliä sen kaa nyt jo muutaman kuukuden. Ei olla kauheest mitään puhuttu. Meijän faijat tuntee toisensa niitten enska harrastuksen myötä ja tää tyttö roikkuu sen faijansa perässä aina meille koska asun viel himas. Meit yhdistää aika moni asia ja oon nyt miettiny sitä vähän välii, stalkannu sen igtä ja kaikkee. Siis kysyn teijän mielipidettä: voisinko alottaa seurustelun sen kaa? Ku on ne lakiasiatki et en vois harrastaa seksii sen kaa ku vast vuoden pääst ja sillee. Oiskose vasten lakia? Ku emmä voi ihastumiselleni mitään.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Kerroit tytön olevan 17-v. Suojaikäraja Suomessa on 16-v.
      Kyllä tuon ikäisen kanssa seksiä saa harrastaa, jos tyttö itse siihen suostuu.

      • t435tet

        Jep, baariin ette vielä yhdessä pääse, mutta aika korjaa senkin.
        Sikäli kiva tilanne, että isänne tuntevat toisensa, joten ei tarvii tytön isänkään miettiä, millaisen "kollin" kanssa tyttö "luuhaa". Anna palaa, vaikutat fiksulta kaverilta etkä "sen" perässä juoksijalta.


      • jokumiess
        t435tet kirjoitti:

        Jep, baariin ette vielä yhdessä pääse, mutta aika korjaa senkin.
        Sikäli kiva tilanne, että isänne tuntevat toisensa, joten ei tarvii tytön isänkään miettiä, millaisen "kollin" kanssa tyttö "luuhaa". Anna palaa, vaikutat fiksulta kaverilta etkä "sen" perässä juoksijalta.

        Kiitti vastauksista!:) eilen kun mietin että vanhemmalla iällä se ei kuitenkaan se ikäero enään näy. Jos tästä jotain tulee ni aijon pitää siit kiinni. Fiksulta ja kypsältä vaikuttaa tyttökin :) joten eikai tässä sitten mitään ongelmaa oo.


      • jhkl556
        jokumiess kirjoitti:

        Kiitti vastauksista!:) eilen kun mietin että vanhemmalla iällä se ei kuitenkaan se ikäero enään näy. Jos tästä jotain tulee ni aijon pitää siit kiinni. Fiksulta ja kypsältä vaikuttaa tyttökin :) joten eikai tässä sitten mitään ongelmaa oo.

        No sulla ei oo mitään ongelmaa! Ite olen 21, ja seurustelen 16-vuotiaan kanssa! :D eli meillä on 4 vuotta ikäeroa. Pojat kehittyy paljon myöhempään muutenkin , niin sekin tasottaa tilannetta. Ja niinkuin sanoit, vanhemmalla iällä sitä eroa ei todellakaan huomaa! Aloitin seurustelemaan hänen kanssaan noin vuosi sitten, ja hän oli vasta silloin 15-vuotias. Meillä synkkaa todella hyvin, ja voimme keskustella mistä tahansa. Itse en juo ollenkaan edes alkoholia diabetekseni takia, joten myös tytön vanhemmat luottavat minuun. Ja miehethän ovat aina pikkupoikia, joten vaikka olisitkin viisikin vuotta tyttöä vanhempi, ei tyttö varmastikaan tunnu liian lapselta. Siinä vaiheessahe ovat jo melkein naisia. Nuoria ja osa heistä on todella fiksuja ja kypsiä! Kokemuksella voin sanoa että sulla on nyt tosi hyvä tilaisuus!


      • t435tet
        jokumiess kirjoitti:

        Kiitti vastauksista!:) eilen kun mietin että vanhemmalla iällä se ei kuitenkaan se ikäero enään näy. Jos tästä jotain tulee ni aijon pitää siit kiinni. Fiksulta ja kypsältä vaikuttaa tyttökin :) joten eikai tässä sitten mitään ongelmaa oo.

        Muutaman vuoden kuluttua, kun tyttökin on jo täysi-ikäinen, olette käytännöllisesti katsoen saman ikäisiä. Muistan kyllä, miten parikymppisenä olin ihastunut just ajokortin saaneeseen 18 v nuoreen mieheen ja se pari vuotta tuntui "sopimattomalta" ja kivitalonkorkuiselta ikäerolta... Sinäkin tulet lähivuosina huomaamaan, ettei asiassa ole mitään ongelmaa, jos muuten "kolahtaa".


    • levoton cinderella

      Joo, siitä vaan paremmin tutustumaan tyttöön.
      Voihan se olla, että isänsä ottaa tytön mukaan sen vuoksi, että teistä muksuista voisi tulla enemmänkin kuin ystäviä?
      Etene tunnustellen ilmapiiriä, ettei nuori tyttö ota takapakkia. Ja vaikka ottaisikin, kannattaa edetä fiksusti. Mutta tämänhän jo tiesitkin : )

      • miääs

        Kiitti tosi paljon kannustuksista ja hyvistä neuvoista! :) sitä oon ittekki miettiny että miks tytön faija ottaa sen aina mukaan :D ehkä ne sit luottaa muhun senverran :D


      • 35juha
        miääs kirjoitti:

        Kiitti tosi paljon kannustuksista ja hyvistä neuvoista! :) sitä oon ittekki miettiny että miks tytön faija ottaa sen aina mukaan :D ehkä ne sit luottaa muhun senverran :D

        Moikka! Itse olen kohta täyttämässä 35. Minulla on vaimo, ja kaksi kouluikäistä lasta. Vaimoni on minua 5 vuotta nuorempi. Tapasin hänet kun olin 20 vuotias. Vaimoni oli silloin 15 :D olimme silloin vielä nuoria, ja tapasimme perheeni kesämökillä, kun hän muutti siihen naapuriin. Silloin ikäero näkyi huomattavasti, mutta emme välittäneet siitä. Se vain jotenkin kolahti, olemmehan molemmat horoskoopilta kauriita. Tulimme siis hyvin juttuun jo silloin. Olemme olleet yhdessä siitä asti! Hän on elämäni rakkaus


      • 1971pQrSv

        Niin no, jos tytön isä ei luottaisi sinuun, eikä haluaisi että tapaat häntä, ei tytön isä ottaisi varmastikaan tytärtään mukaan :D voisithan vaikka ehdottaa jotain mukavaa tekemistä perheiden kesken, jotta voisit tutustua tyttöön enemmän :) vaikutat oikeasti fiksulta kaverilta, ja sen vuoksi tytön isä varmasti haluaisi välillenne muutakin kuin ystävyyttä. Näinhän Suomessa on toimittu ijät ja ajat, isät valitsevat lapsilleen sopivan ja rehdin kumppanin :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe