Kansa, joka pimeydessä vaeltaa..

Valkeudeksi

Jesaja:
Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus.
Israelin valkeus on tuleva tuleksi ja hänen Pyhänsä liekiksi, joka polttaa ja kuluttaa hänen ohdakkeensa ja orjantappuransa yhtenä päivänä
jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä
Daniel:
Hän paljastaa syvät ja salatut asiat, hän tietää, mitä pimeydessä on, ja valkeus asuu hänen tykönänsä.
Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;

Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."
Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
Niin Jeesus sanoi heille: "Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne. Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. Joka pimeässä vaeltaa, se ei tiedä, mihin hän menee.
Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte." Tämän Jeesus puhui ja meni pois ja kätkeytyi heiltä.

12

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi, että..

      ...ettei pimeys saisi teitä valtaansa.

    • JeHanna

      Valkeus on tuomio synneistä, saastutuksesta.
      " Tuomioksi minä olen tullut tälle kansalle. Te avion rikkojat ja niskurit, menkää itseenne, niin te itseenne jäätte. Minä olen tullut, että teillä olisi elämä ja minä olen se valkeus, jota te ette tunne. Tämän minä sanon teille, en muuta, että tekin olisitte siellä valkeudessa, jossa minä olen."

      "Tämä on ihmeellistä ja tämä on meidän silmissämme toteutunut."

    • Ihanaa odotusta

      ....että tekin olisitte siellä valkeudessa, jossa minä olen."

    • ---

      Tule Herra Jeesus.

    • Amen

      Amen.

    • ccz

      vxc

    • Pian näkyy, mutta

      Pimeydessä odottelemme.

    • Kaikki uskovat

      Rukoilkaamme Suomen puolesta.

    • Lukekaamme

      Hyvä aloitus unohtunut.

    • Amen

      Seuraamme vain Jeesusta. Se on niin ja aamen.

    • Paljastaa syvät

      Daniel:
      Hän paljastaa syvät ja salatut asiat, hän tietää, mitä pimeydessä on, ja valkeus asuu hänen tykönänsä.
      Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä

    • Tännekin

      Kaikki arvoitavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe