Hki Priden Uudenvuoden naistenbileet

Ypädor

Onko monikin menossa? Muualtakin tulijoita kuin Helsingistä?

31

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulppasaur

      Oih! Tulisin varmasti, jos olis yöpaikka...

      • tahtootahtoo

        Joo mullekin jos löytyisi yöpaikka niin tulisin viivana. :)


    • masha31

      Ei pysty viel lupailemaan ku ei oo tietoa työvuoroista...kovasti houkuttelis kyllä.. :) ja en siis oo Helsingistä..

    • namu2

      Ja missähän nämä bileet on? en löytäny infoa..

      • Naiset:)

        Käy katsomassa facebookin sivulla... Laita haku "helsinki pride 2014" niin pitäis tulla näkyviin... Eli 31.12.2014 ravintola kaisaniemessa on naistenbileet.... :) minä menen ainakin :)


    • Urge

      Voisi mennäkin :) kerätäänkö iso porukka ja mennään sillä?

    • stidi

      Jep täällä kans lähdössä yks mimmi, kaikki mukaan vaan.

    • LesbianW.

      Jehuuu, me lähetään ainakin vaimoni kaa!!! Ihanaa ku joku jaksaa järjestää!!!!!

    • 1+4

      Minäkin lähden=)

    • Mietinvaan111

      Tällä palstalla on niin paljon valitusta et voi tulisin heti, jos ymym. Haluan naisen, mutta ymym en tee mitään asian eteen. Ois kiva tutustu, mutta en edes viitsi laittaa mitään spostiosoitetta, vaan ootan et joku muu viitsisi. Kandeiskohan naiset tehdä jotain asioiden eteen niin ei tarviis vaan toivoo ja valittaa ku mitään ei tapahdu?

      • Ölifäntti

        Ööh. Jos ei tunne Helsingistä ketään eikä viitsi maksaa kalliita hotellihintoja, niin mitenkäs luulit, että missä ihmiset yöpyisi? Kaikki kun ei kuitenkaan etsi mitään yhden illan panoseuraakaan, jonka luoina vois sitten loppuyön ja aamun viettää. Itse asun kyllä Helsingissä, joten mulla ei onneksi ole tätä yöpymisongelmaa.


      • fantti1
        Ölifäntti kirjoitti:

        Ööh. Jos ei tunne Helsingistä ketään eikä viitsi maksaa kalliita hotellihintoja, niin mitenkäs luulit, että missä ihmiset yöpyisi? Kaikki kun ei kuitenkaan etsi mitään yhden illan panoseuraakaan, jonka luoina vois sitten loppuyön ja aamun viettää. Itse asun kyllä Helsingissä, joten mulla ei onneksi ole tätä yöpymisongelmaa.

        Itse jos olisin jostain kauempaa yöpyisin hotellissa tai sitten viime kädessä hostellissa (jos ei tosiaan mitään tuttavia tai sukulaisia ole). Sivustolla vertaa.fi voi etsiä tietoja edullisista majapaikoista. Jos haluaisin majoittua, etsisin tietoa mahdollisimman ajoissa ja säästäsin rahaa sen verran, että on varaa majoittua. Vapaamatkustajaksi en alkaisi.


    • 16708/$367

      Nääh. Ei ne bileet kummosia oo. Vaimokin jo löytyy, mitä turhia tulemaan.

    • Essi3

      Tietääkö joku milloin tuonne alkaa lipunmyynti?:)

      • Liillabyy

        Nyt on liput myynnissä, tiketti.fi


    • menossa olen, toivottavasti sieltä löytyy seuraakin :)

    • 6+11

      Nyt on liput ostettu eli iiiiso sinkku femme lauma tulossa :)

    • Misskissy

      Kyselen typeriä, koska en ole ollut tällaisessa happeningissä ennen, mutta pitääkö liput hankkia ennakkoon että pääsee vai onnistuuko se ovelta. En siis ole varma pääsenkö silloin paikalle, joten siksi en tiedä ostaako lippua ennakkoon.

      • loppuummyyty

        Se on loppuunmyyty jo. Sillä aikaa ku te mietitte


      • iso ehkä

        Yleensä noi naisten bileet Uutena Vuotena ja varsinkin kesällä Priden naisten bileet ovat olleet aika suosittuja, joskus loppuumyytyjä. Toisinaan lippuja saa vielä ehkä paikan päältä jos menee heti alkuillasta kun bileet alkavat. Ottaen huomioon, että on Uusi Vuosi niin jonoja ravintoloihin saattaa noin yleisestikin olla. Lippu kannataa ostaa ennakkoon jo senkin takia kun ei sitä tiedä myydäänkö niitä enää ovelta ja miten paljon sekä kuinka paljon on jonoa.


      • Loppuunmyyty
        iso ehkä kirjoitti:

        Yleensä noi naisten bileet Uutena Vuotena ja varsinkin kesällä Priden naisten bileet ovat olleet aika suosittuja, joskus loppuumyytyjä. Toisinaan lippuja saa vielä ehkä paikan päältä jos menee heti alkuillasta kun bileet alkavat. Ottaen huomioon, että on Uusi Vuosi niin jonoja ravintoloihin saattaa noin yleisestikin olla. Lippu kannataa ostaa ennakkoon jo senkin takia kun ei sitä tiedä myydäänkö niitä enää ovelta ja miten paljon sekä kuinka paljon on jonoa.

        Voi vitun urpo. Se ON LOPPUUNMYYTY. Kävin katsomassa kun mietin onkohan minulla varaa lähteä sinne. Että pääse enää kun mietitte täällä syntyjä syviä. Ei mitään isoa ehkää


      • Oikein sulle
        Loppuunmyyty kirjoitti:

        Voi vitun urpo. Se ON LOPPUUNMYYTY. Kävin katsomassa kun mietin onkohan minulla varaa lähteä sinne. Että pääse enää kun mietitte täällä syntyjä syviä. Ei mitään isoa ehkää

        Taitaa itseäskin vatuttaa, kun et päässytkään. Siihen malliin täällä muita haukut... Hähähä.


      • Loppuunmyyty
        Oikein sulle kirjoitti:

        Taitaa itseäskin vatuttaa, kun et päässytkään. Siihen malliin täällä muita haukut... Hähähä.

        Tietysti mua vituttaa :D että jäi bileet välistä. Mut olin sentään menossa ostamaan niitä, pystyn menemään bileisiin ilman jotain säälittävää yritystä koota joukkoa nolife lesboja suomi24 lesbopalsalla mukaan.. Teidän yritys kaatuu kuin berliinin muuri kuten aina ja bileet jää sitten sivu suun. Ja kyllä on muuten loppuunmyyty, tiketin sivulla luki naistenbileiden kohalla että loppuunmyyty


      • rivien välistä
        Loppuunmyyty kirjoitti:

        Tietysti mua vituttaa :D että jäi bileet välistä. Mut olin sentään menossa ostamaan niitä, pystyn menemään bileisiin ilman jotain säälittävää yritystä koota joukkoa nolife lesboja suomi24 lesbopalsalla mukaan.. Teidän yritys kaatuu kuin berliinin muuri kuten aina ja bileet jää sitten sivu suun. Ja kyllä on muuten loppuunmyyty, tiketin sivulla luki naistenbileiden kohalla että loppuunmyyty

        Tarkoitat varmaan, että sua v-tuttaa hirveästi kun ei ole itsellä sitä rahaa ja sun täytyy sitten tyytyä aukomaan päätä ja kirjoittelemaan provoja tällä palstalla katkeroituneena.


    • fact4

      Ei todellakaan ole loppuunmyyty, tiketin sivulla näyttää vihreää kaisaniemen naistenbileet eli lippuja löytyy vielä.

    • 15 + 15
    • gillis*

      Töissä uudenvuoden tupla liksa harmi ei pääse pitää töitä tehdä et saa rahaa

    • UV201

      Hyvä et löysin tän ketjun.. en ole aikoihin käynyt missään homopaikoissa ja ei nyt taida edes olla sopivaa kaveriakaan noihin UV pileisiin.. olisi kiva pitkästä aikaa lähtee jonnekin "meikäpaikkoihin"

      Niin siis asiaan.. Asun stadissa ja kyselisin löytyiskö mulle pileseuraa tai ihan mitä vaan seuraa ;D tai siis sinkku nyt olen joten kaikki on mahdollista. Olen suht naisennäköinen ja aika normaalinkokoinen.. 30 .

      • rohkeasti vaan

        Mä luulen, että sä saat sitä bileseuraa ihan sieltä varsinaisista bileistäkin, että ei tarvitse erikseen ennen bileitä järkätä "bileseuraa". Sinne vaan rohkeasti mukaan ihan yksin, et sä mitään esiliinaa tarvitse. Helpommin se seura löytyy bileistä kun menet sinne ihan yksin. Jos roudaat jonkun esiliinan sinne, niin saattaapi käydä niin, että koko illan kyhjötät nurkassa pitämässä hälle seuraa...


      • Pilehile
        rohkeasti vaan kirjoitti:

        Mä luulen, että sä saat sitä bileseuraa ihan sieltä varsinaisista bileistäkin, että ei tarvitse erikseen ennen bileitä järkätä "bileseuraa". Sinne vaan rohkeasti mukaan ihan yksin, et sä mitään esiliinaa tarvitse. Helpommin se seura löytyy bileistä kun menet sinne ihan yksin. Jos roudaat jonkun esiliinan sinne, niin saattaapi käydä niin, että koko illan kyhjötät nurkassa pitämässä hälle seuraa...

        Mä olen välilä yksin lähtenyt bileisiin ja todennut ettei ollut hyvä ratkaisu. Kivempi mennä porukassa. Vaikka vieraammassakin. Oon huhuillut seuraa ja uusien tuttujen kanssa ollut kivointa porukassa lähteä liikkeelle. Yksin lähtiessä sitä vasta jäykisteltyä ja seinäruusuiltua tuleekin. Seurassa siinä poikkee enemmän väkeä ja kohtaamisia tapahtuu ja voi olla rennommin. En varmaan yksin enää lähtis vaikka periaatteessa siinä ei olis ongelmaa. Näihin kemuihin en valitettavasti pääse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe