"Me Naiset kirjoittaa luksus-seksityöntekijä Annasta".
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1417533797302.html
Asiakkaani ovat lääkäreitä, duunareita, poliitikkoja, näyttelijöitä, sinkkuja, perheenisiä ja kaikkea siltä väliltä.
Annalla on kertomansa mukaan monia vakituisia asiakkaita. Anna kertoo, että osa vakiasiakkaista kertoo hänelle kuulumisiaan käyntien välilläkin.
Anna paljastaa, että jotkut hyvin toimeentulevat naiset ovat ostaneet miehilleen lahjakortteja hänelle. Myös pariskuntia on käynyt hänen asiakkainaan.
- Useiden varattujen asiakkaiden vaimoista ajattelen lämpimästi, sillä he tekevät asiakkaani onnellisiksi, Anna kertoo lehdelle.
Huora paljastaa: Asiakkaani ovat
16
112
Vastaukset
- totuus huorien käytt
vain täysin elämässään epäonnistunut maksaa akalle seksistä vielä rahaa. Poliitikot ovat tässä suhteessa hyvä kohderyhmä.
- Maksan mielelläni
Kaikki ihmiset tuhlaavat rahojaan siihen mistä nauttivat, toiset kerää taidetta, toiset nopeita autoja, toiset matkustelevat, toiset sijoittavat kaiken viinaan jne
Minä nautin kaikkein eniten seksistä, miksi en siis käyttäisi rahojani seksiin? - käytä heidän palveluita
Maksan mielelläni kirjoitti:
Kaikki ihmiset tuhlaavat rahojaan siihen mistä nauttivat, toiset kerää taidetta, toiset nopeita autoja, toiset matkustelevat, toiset sijoittavat kaiken viinaan jne
Minä nautin kaikkein eniten seksistä, miksi en siis käyttäisi rahojani seksiin?Heidänkin Työllisyys paranee kautta maan
- tyttöystävä hankala
Huoran-käyttäminen seksivälineenä on kätevää, ei tarvitse sitoutua.
- Tarvittassa
tyttöystävä hankala kirjoitti:
Huoran-käyttäminen seksivälineenä on kätevää, ei tarvitse sitoutua.
Miehelläni ei enään seiso. Olen vajaa kuuskyppiinen nainen, vielä kelpaan nuorilllenki. Mieheni tietää että käyn vierassa. Mulla on 20v uros vakipanona. Vien sen hotelliin ja saan nauttia 2-3 päivää koko rahan edestä mitä mieleen tulee. Kotona kaikkea haluista kehdannut kertoakkaan.
- TaaskoRiehutTäällä
Tarvittassa kirjoitti:
Miehelläni ei enään seiso. Olen vajaa kuuskyppiinen nainen, vielä kelpaan nuorilllenki. Mieheni tietää että käyn vierassa. Mulla on 20v uros vakipanona. Vien sen hotelliin ja saan nauttia 2-3 päivää koko rahan edestä mitä mieleen tulee. Kotona kaikkea haluista kehdannut kertoakkaan.
Näinkin sinut Kallion kuppiloiden edustoja kiertelemässä juuri. Kyrpä-Almaksi paikalliset sinua sanovat, kun rivosti vedät hameen korviin aina kun joku miespuolinen kulkee ohi, ja ensin pyydät vitosta, sitten "tarjoat" ilmaiseksi, mihin tarttuu vain joku neemu toisinaan.
- Työmarkkinatuki ei
Anna ei maininnut työttömien käyttävän hänen palvelujaan ?
- aina maksa
ei ilmaista seksiä käytännossä ole seuran haku maksaa hakee sitten baarista tassilavoilta tai vaki kumpani.
- lisää laatu naisia
Lisää laadukkaita maksullisia naisia alalle jatkossakin Euroopan unionin alueilta tulee hinta kilpailua suomen markkinoille
- Halvalla menee.
Viidenkympin l u t k a vaikka kuva on (muka) kuvitteellinen, lavastettu.
- Loli2
Hohhoijaa, että oikein lahjakortteja.
- aikamme_kuvotus
EI OLE olemassa sellaista ammattia kuin ""seksityöläinen"; tätä yritetään hokemisella ympätä muka kunnialliseksi nimikkeeksi oikeiden, todellista työtä tekevien työntekijöiden rinnalle.
Kuka vanhempi sanoisi tyttärestään ylpeänä, että tämä on jokin seksiTYÖNTEKIJÄ ???
Persekauppias yms. voisi olla rehellinen termi.- Huoriako-he-ovatkin
Tuo onkin jännä näkökulma.
Asetetaanpa riviin neljä naista.
Yksi myy itseään rahasta.
Toinen on salarakas.
Kolmas esimerkiksi avovaimo/tyttöystävä/
Neljäs virallinen vaimo.
He kaikki ottavat suihin ja osallistuvat seksiin hyvin aktiivisina, "työläästi".
Ovatko he kaikki seksityöntekijöitä, mitä?
Vai kuinka heidät tulisi luokitella?
He kaikki kun saavat huomiota miehiltään tavalla tai toisella, kuka kukkasin, sormuksin, matkana, rahana ja eri lahjoina...
No huoran haaraa en itse nuolisi, muita kylläkin. - Olenko.mieshuora
Annan muijalleni heti, jos vaikka euronkin saan. Ilmankin tosin. Tai smörgareita ja kahvi, niin vielä parempi!
- nnjnjjnnjjn
Paneminen on niitä asioita joista en suostu maksamaan penniäkään kun tuota vitunläpeä saa ilmaiseksikin, ja jos ei saa, olen ilman tai vedän käteen.
- Kun-on-mies
ASIAA.
Kunnon mies ei kurlaa huorissa, kunnon mies panee kun saa patjan alle ja jos ei saa, kunnon mies masturboi sellaiset mällit, että kattolampun kupu tippuu ja se on siinä ja ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799