http://www.tuningstudio.fi/index.php?type=0&id=464&pageid=464&gclid=CNuCrM7zrsICFefnwgodKYcAgg
Eli voit vaihtaa toimivan limpun sen höpöhärpäkkeen tilalle.
Kaksoimassa vauhtipyörä korjattavissa
12
322
Vastaukset
- osssss
Mitäs tämä korjaus tdi autossa maksaa?
- 505 000km
Niin 505 000km aivan toisella automerkillä ilman koneen ja vaihteiston avaamista.
EI DSG EI kaksoismassavauhtipyörää.- osssss
juu manuaalissa..
- Kulutusosa
Joo, yleensä ne laukeaa jo 200 - 300 tkm, hyvä yksilö kestänyt 505...
- osssss
Motonetissa kytkin vauhtipyörä 800e.
Merkkiliikkeessä lienee puolet enemmän? - Koko potti
osssss kirjoitti:
Motonetissa kytkin vauhtipyörä 800e.
Merkkiliikkeessä lienee puolet enemmän?Hinaus ja työt päälle... sekä sijaisauto.
- osssss
Koko potti kirjoitti:
Hinaus ja työt päälle... sekä sijaisauto.
Kallista VW autoilua.
Autolehdetkin varoittaa kalliista omistamisesta...
- mikä viritys?
Bemariin ei ollu saatavilla taitaa olla ainoo kestävä malli bemussa!
- 234234
Kaksoismassavauthipyörällä on oma tehtävänsä moottorin värinän vaimennuksessa ja erityisesti vaihteistoon kohdistuvien nykäysten vaimentamisessa. Kun paketti on suunniteltu toimimaan kaksoismassavauhtipyörällä, niin ilman sitä voi vaihteisto väsyä hyvinkin nopeasti. Moottorista kun tulee työtahtien mukaisia hyvin teräviä iskuja.
- Teräviä iskuja
Meinaatko että teräviä iskuja ei tullut silloin, kun kukaan ei ollut kuullut kaksoismassavauhtipyörästä vielä mitään?
- 505 000km
"Meinaatko että teräviä iskuja ei tullut silloin, kun kukaan ei ollut kuullut kaksoismassavauhtipyörästä vielä mitään? "
Jos ei ymmärrä konetekniikasta mitään voi luulla ylläolevan kaltaista.
Kun koneisto tehtiin ikiliikkujaksi Mersu W123 diesel ne kesti 1Mkm.
Kone oli taottu umpiraudasta ja varmuuskertoimet riittäviä.
Nykyään kaikki ääliöt hössöttää energiasäästöstä ja rakenteiden kestävyys on viety äärimmilleen painonsäästön takia.
DSG vaihteisto on malliesimerkki tuotteesta joka on suunnittelupöydällä hieno.
Toteutus on 60 sekunnin tutkimisella täysin älyvapaa.
Kaikki osat ovat heppoisia ja ne pilipaliosat runkkaa 100 km ajon aikana satojakertoja vaihdetta edestakaisin- porsii ennemmin.
Kaksi kuivaa kytkintä liiraa ja mulkkaa vaihteita kokoajan etsien optimaalista vaihdetta.
Säästät 0,5 L bensaa 10 km ja alle 100 000km saat ostaa uuden laatikon 8000 eur asennettuna. Taitaa bensan säästö mennä reisille!
Mekatroniikka runkkaa haarukoita kokoajan, kuluen loppuun alle 100 Tkm.
Manuaalivaihteella et kokoajan liiraa kytkintä ja vaihda vaihdetta.
Tekninen tietämys on harvojen etuoikeus!!!!!!
OMA ajattelu on vielä harvempien etuoikeus!!!!!
TM tekniikkaa merkonomeille lehti testasi DSG volkkarin ja antoi täydet pisteet ja volkkarin asiakaslehti kehui julkkiksen pitävän volkkarista.
Siispä Lasilinnaan graniittilattialle marmoritiskiin nojaten ostamaan ahdettua jakoketjukonetta DSG laatikolla ja kaksoimassa vauhtipyörällä.
Autossani ei ole mitään vikaa maksoikin peijoonisti ja kasko voelä päälle.
Mistä näitä ääliöitä sikiää? - selvä-ääliö
505 000km kirjoitti:
"Meinaatko että teräviä iskuja ei tullut silloin, kun kukaan ei ollut kuullut kaksoismassavauhtipyörästä vielä mitään? "
Jos ei ymmärrä konetekniikasta mitään voi luulla ylläolevan kaltaista.
Kun koneisto tehtiin ikiliikkujaksi Mersu W123 diesel ne kesti 1Mkm.
Kone oli taottu umpiraudasta ja varmuuskertoimet riittäviä.
Nykyään kaikki ääliöt hössöttää energiasäästöstä ja rakenteiden kestävyys on viety äärimmilleen painonsäästön takia.
DSG vaihteisto on malliesimerkki tuotteesta joka on suunnittelupöydällä hieno.
Toteutus on 60 sekunnin tutkimisella täysin älyvapaa.
Kaikki osat ovat heppoisia ja ne pilipaliosat runkkaa 100 km ajon aikana satojakertoja vaihdetta edestakaisin- porsii ennemmin.
Kaksi kuivaa kytkintä liiraa ja mulkkaa vaihteita kokoajan etsien optimaalista vaihdetta.
Säästät 0,5 L bensaa 10 km ja alle 100 000km saat ostaa uuden laatikon 8000 eur asennettuna. Taitaa bensan säästö mennä reisille!
Mekatroniikka runkkaa haarukoita kokoajan, kuluen loppuun alle 100 Tkm.
Manuaalivaihteella et kokoajan liiraa kytkintä ja vaihda vaihdetta.
Tekninen tietämys on harvojen etuoikeus!!!!!!
OMA ajattelu on vielä harvempien etuoikeus!!!!!
TM tekniikkaa merkonomeille lehti testasi DSG volkkarin ja antoi täydet pisteet ja volkkarin asiakaslehti kehui julkkiksen pitävän volkkarista.
Siispä Lasilinnaan graniittilattialle marmoritiskiin nojaten ostamaan ahdettua jakoketjukonetta DSG laatikolla ja kaksoimassa vauhtipyörällä.
Autossani ei ole mitään vikaa maksoikin peijoonisti ja kasko voelä päälle.
Mistä näitä ääliöitä sikiää?Olen ajanut tuommoisella 123-sarjan Mersulla, vieläpä 200D:llä. Ajaminen oli tuskaa, hyvä että auto jaksoi ylämäkeen liikkeelle lähteä. Kiihtyvyydestä ei voinut puhua, moottori melusi, kulutus taisi olla lähemmäs 8-10 litraa/100 km. Auto hyytyi ylämäkeen ja ohituksia EI voinut tehdä. Jos pitää valita pitkäikäinen nuhapumppu tai lyhyempi-ikäinen mutta tehokkaampi moottori, niin otan sen tehokkaamman. Toisaalta, itselläni oli myös 203-sarjan C 200 cdi-moottorilla oleva Mersu, jonka moottori toimi vielä 500.000 km lukemilla hyvin. Toki turbon tai minkä lie ilmamassamittari piti uusia ja tuon tyyppistä mutta mitään isoa remonttia ei tarvinnut tehdä. Ja tehoa sekä vääntöä oli aika paljon enemmän kuin 123-sarjan 200D:ssä.
DSG-vaihteistosta en itsekään tykkää. On ilmeisen monimutkainen ja herkkä. Liikkeellelähtö on jotenkin luonnottoman oloinen. Vaihteisto pitää liian isoa vaihdetta, ei voi tehdä moottorille ja voimansiirrolle kun moottori jyristää 1300 kierroksella 5-vaihteella 40 km/h vauhdissa.
Näkisin järkevänä 5-vaihteisen momentinmuuntimella olevan automaattivaihteiston joka ei lukitse muunninta liian herkästi, eikä pidä liian pientä isoa vaihdetta / pieniä kierroksia.
Moottori semmoinen että se ja sitä myöten matkustamo lämpiää nopeasti, järkevä kulutus (ilmoitettu ja todellinen yhdenmukaiset), öljynvaihtoväli vaikka 15.000 km, ei sammumisautomatiikkaa.
Tehokas ilmastointi riittävällä kylmäainemäärällä. Nopea ja laaja-alainen istuinlämmitys, myös takapenkillä. Lämmitettävä pesunestesäiliö. Ksenon-ajovalot erillisestä napista toimivalla pesurilla ja halogeeniapukaukovaloilla (siis pitkille vaihdettaessa ksenon päästää valoa koko luukun täydeltä ja lisäksi syttyy halogeenit). Takavalot hehkupolttimoina, peruutusvalot tehokkaat halogeenit.
Hyvät tiivisteet ovissa, pitää melun / lian / pölyn / veden / lumen loitolla.
Siinä muutamia hyviä ominaisuuksia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784015
- 2013062
- 253030
- 492848
- 242804
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412535Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3042448Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2262127Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241997- 441967