Kuka mies vastaa näin??!!

Minusta ilkeää

Kysyin miesystävältä ovatko rintani hänelle maailman parhaat.

Hän ei osannut vastata! Sanoi siis ettei osaa vastata!!! olen hänestä kokonaisuutena viehättävä.

Moniko mies vastaisi näin?? Olen kuvitellut, että rakastuneena toisen näkee parhaimpana. Tuo oli minusta loukkaava vastaus.

66

849

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikil

      Anteeksi, mutta hieman nauratti tuo sinun kysymyksesi "maailman parhaat" :D. Kuulostat teiniltä kysymyksesi kanssa. Eikö riitä että olet kokonaisuutena viehättävä?

    • järjetön kysymys

      Teinit tuollaisia kyselee, ei aikuiset ihmiset, joilla on itsetunto kunnossa. Mieshän sanoi, että olet kokonaisuutena viehättävä. Eli näkee sussa muutakin kuin rinnat tai per...seen.

      Jos mies olisi sanonut, että sun rinnat on maailman parhaat, niin mitä sitten? Olisit käynyt miettimään, että mies tykkää vain sun rinnoista. Järjetön kysymys kaiken kaikkiaan. Naurattaa kovasti aikuisia lukijoita. Kasvahan aikuiseksi.

      • miesvm_1967x

        No en minä tiedä onko tuossa teiniefektiä. Kaikki tietää miehen ja peniksensä suhteen, siinä vasta teiniä onkin. Auta jos nainen sanoo ettei sun kyrppä oo kaksinen niin miehen itsetunto romahtaa samantien. Jos nainen sitä kehuu niin mies on kukkona tunkiolla ja täysi elvis sen jälkeen. Se on teiniä miehen iästä riippumatta :D


      • Jenniina
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No en minä tiedä onko tuossa teiniefektiä. Kaikki tietää miehen ja peniksensä suhteen, siinä vasta teiniä onkin. Auta jos nainen sanoo ettei sun kyrppä oo kaksinen niin miehen itsetunto romahtaa samantien. Jos nainen sitä kehuu niin mies on kukkona tunkiolla ja täysi elvis sen jälkeen. Se on teiniä miehen iästä riippumatta :D

        Eihän tuossa haukuttu rintoja. Nainen kysyi teinikysymyksen, jota ei koskaan saa kysyä. Mies oli rehellisen korrekti vastauksessaan. Ei sanonut suoraan, että eivät ole maailman parhaat, mutta sanoi sen sijaan, että en osaa vastata, mutta kokonaisuutena olet paras. Monen mielestä valkoinen valhe olisi ollut paras vastaus, mutta mitä kysyy, jos odottaa valhetta. Jokainen nyt tajuaa, että kun maailmassa on miljardeja ihmisiä, niin ei se oma paikka voi olla maailman paras.


    • miesvm_1967x

      No olihan se aika loukkaavaa. Minulle vaimoni rinnat ovat just ne maailman parhaat ja ihanimmat vaikkei olekaan suurimmat tms. mutta juuri sopivat mulle. Nam!

    • tet4ter

      No eiku mies vaihtoon sitten!

      Ei vaan... Oikeasti! Siis kuka AIKUINEN nainen kyselee tuollaista?! "Maailman parhaat" - ihan jonkun teinipissiksen kielenkäyttöä! Olisiko siis ollut parempi, että mies olisi vastannut, että joo: sulla on maailman parhaat tissit, mutta et sä muuten oo oikein mistään kotoisin..??? Jos olisi vastannut noin, niin sitten valittaisit täällä, et kun miesystävä ei näe muuta kuin tissit....

    • Pitäisiköhän kysyä vaimolta, onko meisselini maailman suurin?

      Vai onko sittenkin niin, ettei kannata kysyä kysymyksiä, joihin ei kestä kuulla rehellistä vastausta...

      • Kіs-kіsu

        Olla paras jollekin, on eri asia kuin onko maailman suurin tai pienin objektiivisesti.

        Ratikka ei ole näitä juttuja yrittänytkään koskaan ymmärtää. Lähestyvän joulun kunniaksi en sano enempää.


      • Kіs-kіsu
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Olla paras jollekin, on eri asia kuin onko maailman suurin tai pienin objektiivisesti.

        Ratikka ei ole näitä juttuja yrittänytkään koskaan ymmärtää. Lähestyvän joulun kunniaksi en sano enempää.

        Ja saatana: pilkkuvirhe. Minulla! Ottakaa opiksenne.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Olla paras jollekin, on eri asia kuin onko maailman suurin tai pienin objektiivisesti.

        Ratikka ei ole näitä juttuja yrittänytkään koskaan ymmärtää. Lähestyvän joulun kunniaksi en sano enempää.

        Parempi onkin tai pukki ei tulekaan...


    • Minusta ilkeää

      Olen 32-vuotias!

      Ja kysyin ovatko rintani MIEHENI MIELESTÄ hänelle maailman parhaat.

      Minulle rakastuneena toisen kalu tai pohje on maailman paras MINULLE!

      • Jennina

        Hän oli rehellinen. Älä kysy kysymystä, johon et kestä rehellistä (odotettua) vastausta. Tuo sinun ongelmasi on oman pääsi sisässä mielestäni.


      • Eino Makunen

        Onko ne eri paria tai roikkuuko ne?


    • BEM

      Kyllä miehenä ja realistina menisin tosi hämilleni tuollaisen kysymyksen edessä. Osaisin ehkä nykyään viisastuneena valehdella, että ovat, vaikka miten riippuisivat.

      Joskus kävimme riidan exän kanssa kun en pitänyt häntä täydellisenä.

      No siinä kulkee monesti näiden ns pelimiesten ja tavallisten miesten ero. Heiltä tulee jo ekoilla treffeillä sellaiset taikasanat, kuin täydellinen, paras, naimisiin, rakastan, sitoutua jne

      • Katteettomat lupaukset ja valkoiset valheet ovat parisuhteen peruspilareita.


    • Kiertopalkinto

      Jos et itse pidä itseäsi niin kauniina ja kelpaavana, että pitää kysellä toiselta. on jotakin pielessä.
      Jospa se ystäväsi ei ole kovin paljon toisten naisten tissejä tutkinut, miten hän voisi mitään vertailla.

      Ei tulisi pieneen mieleenkään kysellä omasta ulkonäöstäni kumppaniltani, itse tiedän olevani ihan ok ulkonäöltä ja huolehdin ihonhoidosta, hiusten hoidosta ym yleiskunnosta. Samoin pukeudun asiallisesti ja olen aina puhdas, en tupakoi en myöskään kaljoittele, jos en tällaisena kelpaa, menköön etsimään pimunsa muualta, mutta miksikään hepsankeikaksi en kenenkään pyynnöstä ala.

      Minusta tuollainen kehujen odottaminen on tavattoman epäasiallista ja lapsellista touhua. Haluatko todella kumppanin joka vertaa sinua toisiin naisiin tai miehiin tai sitten valahtelee jatkuvasti, en ainakaan minä halua mitään kiertopalkintoa.

    • Kіs-kіsu

      Mitäs tuosta. Ei sinunkaan tarvitse tietää, onko mies sinulle paras mahdollinen kumppaniksi. Muista joka päivä etsiä parempaa.

    • en voi ymmärtää :)

      Hyvä esimerkki naisten logiikasta tämä aloittajan kysymys ja toiminta :D

    • mies 35

      No minun tyttöystänäni tissit on todella maailman parhaat kun on myös kiva persoona.

    • rehellinen mies

      Rehellinen mies vastaa noin. Ei pidä kysellä jos ei kestä kuulla muuta kuin mitä haluaisi kuulla.

    • rakkaus ei loukkaa

      Ymmärrän aloittajaa. Tottakai sitä haluaa ja odottaa olevansa kumppanilleen parhain ja sopivin kaikin tavoin. Mieheltäsi puuttuu tunneälyä, mutta se on aika yleistä...
      Arvosta vain itse itseäsi ja anna mennä toisesta korvasta ulos tollaiset miehen laukomat typeryydet.

      • rva retukivinen

        No mutta... AIKUINEN nainen kyselee TISSEISTÄÄN... Sekö sinusta osoittaa häneltä tunneälyä?

        Mies ei osannut vastata - varmaan tuli kyssäri aikalailla puskista hänelle... Vastasi kuitenkin, että kokonaisuudessaan aloittaja on viehättävä. Haloo, eikö kokonaisuuteen muka kuulu myös rinnat ?!?!


      • Huvittunut
        rva retukivinen kirjoitti:

        No mutta... AIKUINEN nainen kyselee TISSEISTÄÄN... Sekö sinusta osoittaa häneltä tunneälyä?

        Mies ei osannut vastata - varmaan tuli kyssäri aikalailla puskista hänelle... Vastasi kuitenkin, että kokonaisuudessaan aloittaja on viehättävä. Haloo, eikö kokonaisuuteen muka kuulu myös rinnat ?!?!

        Ei rinnat kuulu kroppaan vaan itsetuntoon. :)


      • rakkaus ei loukkaa
        rva retukivinen kirjoitti:

        No mutta... AIKUINEN nainen kyselee TISSEISTÄÄN... Sekö sinusta osoittaa häneltä tunneälyä?

        Mies ei osannut vastata - varmaan tuli kyssäri aikalailla puskista hänelle... Vastasi kuitenkin, että kokonaisuudessaan aloittaja on viehättävä. Haloo, eikö kokonaisuuteen muka kuulu myös rinnat ?!?!

        No, itse ainakin kyselen mieheltä aina pilke silmässä vaikka sun mitä. Tosin me koetaan olevamme toisillemme ne parhaat ja tykätään huumorista ja hassuttelusta, niin sängyssä kuin muuallakin.
        On aina kiva saada kehuja sekä kehua toista. Itse muistan mainita ainakin kerran päivässä miehelle hänen herkkupepustaan! ;-D


      • ddffggrrbbyyiikkuu
        rakkaus ei loukkaa kirjoitti:

        No, itse ainakin kyselen mieheltä aina pilke silmässä vaikka sun mitä. Tosin me koetaan olevamme toisillemme ne parhaat ja tykätään huumorista ja hassuttelusta, niin sängyssä kuin muuallakin.
        On aina kiva saada kehuja sekä kehua toista. Itse muistan mainita ainakin kerran päivässä miehelle hänen herkkupepustaan! ;-D

        "rakkaus ei loukkaa"

        Tässä tuntuisi olevan normaalin ja huumorintajuisen ihmisen kommentti;)


    • Hullu nainen

      Kun nainen tuolla tavalla hakee todisteita, ettei mies on idiootti eikä rakasta oikealla tavalla, on aika erota. Miksi aloittaja jatkaisit yhdessä ja pilaisit molempien elämän, kun sinulla ei enää ole hyvää tahtoa miestä kohtaan? Miehen ahdistaminen nurkkaan tuo sinulle vallan tunteen, mutta kääntyy pian omaksi suruksesi, kuten taisi jo käydä. Vai oletko nyt tyytyväinen siitä, mihin onnistuit asiat ajamaan?

    • miesvm_1967x

      Avaus tuntuu pistävän lukijoilta puurot ja rinnat sekaisin. Haukutaan teiniksi yms. bullshittia. Kuitenkin ihan aikuiset ihmiset, sekä miehet että naiset, tekevät jatkuvasti palstalla aloituksia joissa joko suoraan kysytään, tai suoraan paistaa läpi oma epävarmuus siitä kelpaako omalle kumppanilleen tai mitä muut ajattelevat juurikin hänen parisuhteensa tilasta kun puoliso käyttäytyy miten käyttäytyykään.

      Toisin sanoen aloittaja olisi voinut kysyä saman asian eri sanoin; olenko MINÄ SINULLE se maailman paras kumppani sinun mielestäsi. Koska jos on niin ne maailman parhaat rinnatkin ovat about samassa pisteessä universumissa.

      Suurin osa teistä, arvoisat lukijat, olette kuitenkin epätietoisia tai epävarmoja oman suhteenne tilasta. Siis ne joilla ylipäänsä jokin ihmissuhde on. Huomattavan monilla täällä huutelijoilla EI EDES OLE suhdetta muuhun kuin omaan napaansa tai käteensä.

      Joten unohtakaa tuo pikkusieluisuus ja vastatkaa kysymykseen, tämä on tunnepolitiikkaa eikä teiniyttä. Minun vastaukseni on edelleen että miehen olisi pitänyt osata vastata jotakin jämptiä jos hän on varma. Nyt välittyi kuva epävarmuudesta. Haluaako hän aloittajaa kumppanikseen loppuelämäksi jos noin mitätön kysymys pistää peukun suuhun ja miettimään. Mitä tuo mies haluaa? Rakastaako oikeasti?

      • miesvm_1967x

        Ja nyt mie jatkan siivousliikkeitä, wc-pytty on karsean näkönen mutta kokeilen tänään eka kertaa tommosta Kiillon WC-puhdistaja käsisprayta kun on peruskloriitti loppu. Kellään ehdotuksia valkoisen/vaalean wc:n puhdistukseen tehokasta ainetta (myös laatoitukset). Ei nyt kuulu parisuhdepalstalle ehkä mutta kun tässä istun niin tuleepa samalla kysyttyä :D Hellurei, tuun lukemaan haukut tunnin parin päästä ;)


      • Satavarma...
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ja nyt mie jatkan siivousliikkeitä, wc-pytty on karsean näkönen mutta kokeilen tänään eka kertaa tommosta Kiillon WC-puhdistaja käsisprayta kun on peruskloriitti loppu. Kellään ehdotuksia valkoisen/vaalean wc:n puhdistukseen tehokasta ainetta (myös laatoitukset). Ei nyt kuulu parisuhdepalstalle ehkä mutta kun tässä istun niin tuleepa samalla kysyttyä :D Hellurei, tuun lukemaan haukut tunnin parin päästä ;)

        ...en ole nimestä, mut oisko Harpic? Ei jaksa nousta tarkistamaan.
        Musta wc:n puhdistuspullo ("nokallinen") kuitenkin, ite oon käyttänyt vuosia ja on tosi tehokas.

        T: Viiden pojan äiti...


      • Räjäytti
        Satavarma... kirjoitti:

        ...en ole nimestä, mut oisko Harpic? Ei jaksa nousta tarkistamaan.
        Musta wc:n puhdistuspullo ("nokallinen") kuitenkin, ite oon käyttänyt vuosia ja on tosi tehokas.

        T: Viiden pojan äiti...

        Harpic on tarkoitettu paljaalle posliinille eli pytyn pesuun. On liian vahvaa yleispesuaineeksi. Nimim. pesin lattian pois


      • miesvm_1967x
        Räjäytti kirjoitti:

        Harpic on tarkoitettu paljaalle posliinille eli pytyn pesuun. On liian vahvaa yleispesuaineeksi. Nimim. pesin lattian pois

        Ok, kiitos vihjeistä molemmille :D Ei toi Kiilto ainakaan wc-pyttyä ihan valkoiseksi saanut että aika kuraa taitaa olla. Alueen vedessä on kai liikaa humusta tms. kun pytty pyrkii tummumaan. Kokeilen tota Harpicia seuraavaksi.


    • Ei ilkeää

      Älä kysele omituisia ja ole tyytyväinen sulla on rehellinen mies :)

    • lksöldfks

      Täällä heti tuomitaan kun toinen kysyy toiselta että olenhan hyvä sulle. Sehän tuossa kysymyksessä on kyseessä. Varmistaa että olenhan sulle hyvä.

      Mies objektiivisesti tarkastelee asiaa. Eikä ymmärrä että kyseessä on subjektiivinen asia jossa nainen nojaa mieheen.

      Mielestäni tuollaisia saa kysyä ja heikko pitää saada olla toisen kanssa. Vastaus on ikävä mutta uskon että rehellinen. Totuus on vaan jaksettava ymmärtää.

      Ehkäpä ap olet tajunnut ettei rintasi ole miehellesi ne parhaat? Siksi ehkä kyselet? Etiäinen? Oikea mies rakastaa jokaista asiaa sinussa ja sanoo sen sulle empimättä.

      Minä en katsoisi tuota. Miestä et voi kuitenkaan muuttaa. Joko hyväksyt asian tai etsit uuden. Kokemuksen syvä rintaääni!

    • Ilo piru irti

      Naisen "logiikan" mukainen pakottava kysymys ;))) Vastaat niin tai näin, aina on väärin ! Ihan piruuttani vastaisin että ei ne maailman parhaat ole..... mutta hyvät kylläkin ;)))

    • 4+3

      Kysyt kysymyksen ja sinulle ei kelpaa kuin yksi vastaus. Toisekseen rintoja on erillaisia ja se ei pitäisi olla ainut kriteeri seurustella sinun kanssasi, että sinulla olisi "parhaat rinnat".

      Kasva aikuiseksi. Otan osaa miehelle, joka joutuu tälläisten tyhmien asioiden takia kuuntelemaan kitinää.

    • mittari

      > Olen kuvitellut, että rakastuneena toisen näkee parhaimpana. Tuo oli minusta loukkaava vastaus.

      Mikä olisi ollut loukkaamaton vastaus? Että ovat? Minä olisin vastannut, että ensin pitäisi olla jokin mittari, jolla rintojen parhaimmuutta mitataan. Sitten pitäisi laittaa kaikki maailman rinnat paremmuusjärjestykseen. Todennäköisesti sinun rintasi eivät ole maailman parhaat millään mittarilla, sillä maailmassa on aika paljon ryntäitä. Mittarin pitäisi olla hyvin räätälöity, että sinun rintasi saataisiin parhaimmiksi.

      • Kіsu

        Enpä ole, kiitos elämälle, koskaan näihin tämmöisiin miehiin törmännyt, jotka ei pidä omaa naistaan joka suhteessa heille parhaimpana. Outoa että tässä ketjussa on näin monta tunnevammaista ilmoittautunut, kun ei niitä livessä tule vastaan.


      • miesmetsästä111
        Kіsu kirjoitti:

        Enpä ole, kiitos elämälle, koskaan näihin tämmöisiin miehiin törmännyt, jotka ei pidä omaa naistaan joka suhteessa heille parhaimpana. Outoa että tässä ketjussa on näin monta tunnevammaista ilmoittautunut, kun ei niitä livessä tule vastaan.

        ai, onks sulla ollut pitkää parisuhdetta?
        oletko vain rakastunut mutta et koskaan rakastanut.

        pitkän parisuhteen yksi kulma on hyväksyä toisen puutteet. objektiivisesti kukaan ei ole täydellinen, ja vaikka rakastumisen ensihuumassa toinen tuntuisikin täydelliseltä, hän ei sitä arkirakkaudessa ole.

        on vain eri tavoin vajavaisia ihmisiä, jotka rakastavat toisiaan.


      • Kіsu
        miesmetsästä111 kirjoitti:

        ai, onks sulla ollut pitkää parisuhdetta?
        oletko vain rakastunut mutta et koskaan rakastanut.

        pitkän parisuhteen yksi kulma on hyväksyä toisen puutteet. objektiivisesti kukaan ei ole täydellinen, ja vaikka rakastumisen ensihuumassa toinen tuntuisikin täydelliseltä, hän ei sitä arkirakkaudessa ole.

        on vain eri tavoin vajavaisia ihmisiä, jotka rakastavat toisiaan.

        Aloituksessa ei ollut kyse mistään objektiivisesta täydellisyydestä. Nainen kysyi, ovatko hänen rintansa miehelle maailman parhaat. Eikö täällä osata lukea vai eikö ymmärretä mitä on luettu.


      • fghjklö
        miesmetsästä111 kirjoitti:

        ai, onks sulla ollut pitkää parisuhdetta?
        oletko vain rakastunut mutta et koskaan rakastanut.

        pitkän parisuhteen yksi kulma on hyväksyä toisen puutteet. objektiivisesti kukaan ei ole täydellinen, ja vaikka rakastumisen ensihuumassa toinen tuntuisikin täydelliseltä, hän ei sitä arkirakkaudessa ole.

        on vain eri tavoin vajavaisia ihmisiä, jotka rakastavat toisiaan.

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta saman kommentin olisin voinut kirjoittaa. Ja kyllä, minulla on ollut pitkiä parisuhteita. Ihan nuorena (teininä) yksi 3v suhde, sitten 7v suhde ja nykyisessä onnellisessa parisuhteessani olen elänyt 8 vuotta.

        Ja kyllä, jokainen mies olisi takuulla vastannut, että minun rintani ovat maailman parhaat. Oma puolisoni sanoo minulle yhä nähdessään minut vaikkapa alasti, että olen maailman kaunein nainen. Olen sitä juuri hänelle. Ei siihen tarvita mitään mittaristoa. Olen saanut lapsia, tissit eivät ole enää kuten teinillä ja painoakin 5kg enemmän kuin tavatessamme. Entäs sitten... Kun rakastaa, kaikki puolisossa näyttää kauniilta.

        Ja kyllä, minun mieheni on maailman komein juuri minulle.

        Tietysti olemme tavallamme vajavaisia, mutta ne seikat eivät koskaan pääse väliimme. Toistemme silmissä olemme täydellisiä kokonaisuuksia. Se kantaa pitkässä parisuhteessa.


      • Minä vain
        fghjklö kirjoitti:

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta saman kommentin olisin voinut kirjoittaa. Ja kyllä, minulla on ollut pitkiä parisuhteita. Ihan nuorena (teininä) yksi 3v suhde, sitten 7v suhde ja nykyisessä onnellisessa parisuhteessani olen elänyt 8 vuotta.

        Ja kyllä, jokainen mies olisi takuulla vastannut, että minun rintani ovat maailman parhaat. Oma puolisoni sanoo minulle yhä nähdessään minut vaikkapa alasti, että olen maailman kaunein nainen. Olen sitä juuri hänelle. Ei siihen tarvita mitään mittaristoa. Olen saanut lapsia, tissit eivät ole enää kuten teinillä ja painoakin 5kg enemmän kuin tavatessamme. Entäs sitten... Kun rakastaa, kaikki puolisossa näyttää kauniilta.

        Ja kyllä, minun mieheni on maailman komein juuri minulle.

        Tietysti olemme tavallamme vajavaisia, mutta ne seikat eivät koskaan pääse väliimme. Toistemme silmissä olemme täydellisiä kokonaisuuksia. Se kantaa pitkässä parisuhteessa.

        Aivan oikein. Nainen on niin seksikäs kuin hänen oma miehensä sen hänelle kertoo.


    • Ole oma aito itsesi

      Noilla tisseillä ei loppupeleissä ole minkäänlaista osaa ja arpaa parisuhteessa jos ei ajatukset sovi yhteen ja ole yhteisiä päämääriä, ei tuolla ulkokuorella suhde kestä, vaikka olisi kaunein koko maailmassa.

      Tämä että aletaan Facebookissa esitellä maalattua ulkokuortaan on mennyt ihan metsään. nuoret ihmiset alkavat olettaa, että sillä ulkonäöllä ja ruumiin rakenteella löytyy kumppani, se on täyttä soopaa.
      Kaiken lisäksi jokainen on syntynyt juuri sellaiseksi kuin on ja aivan täydellinen sellaisenaan, mitään ulkonäköön liittyviä vertailuja ei pidä koskaan tehdä. Ihminen on kokonaisuus ja siihen kokonaisuuteen kuuluu käyttäytyminen, sielukkuus eli ihmisen sisin, jota kukaan ei voi vertailla, sen tuntee kun oppii tuntemaan toisen ja sen vuoksi nuorten tuleekin tavata toisiaan erilaisissa paikoissa ja ryhmissä, että löytävät sen sielunkumppanin, jonka kanssa elämä voi jopa onnistuakin.

      Sen sijaan muodin perään juoksijan kanssa ihan varmasti kypsyy ennen pitkää, eihän tälle mikään ole koskaan riittävää.
      Samoin on näiden joiden täytyy jatkuvasti korjata ulkokuortaan plastiikka kirurgilla, mitään aitoa ei sellaisessa ihmisessä ole.

      • kauniiksisyntynyt23

        älä nyt tuomitse meitä, jotka kiinnittävät ulkonäköönsä huomioita tai korjailevat sitä kirurgilla, sisältä kuolleiksi zombeiksi. ihan yhtä hienoja ja tasapainoisia ihmisiä mekin voimme olla.


    • miesseli1221

      Tämä on tyypillinen testi, johon miehen tavallaan mahdoton vastata oikein. Jos vastaa kyllä mutta epäröi yli 0,1 sekuntia niin sekin on väärä vastaus.

      Näitä kuitenkin tulee, joten pitäisi olla varautunut. Pilke silmäkulmassa testistä voisi selvitä.
      -"Nosta paidanhelmaa vähän niin voin heti tutkia miten asia on."
      -"Täytyy kokeilla vähän kun en nyt muista miten käteensopivat ne olikaan..."

    • dzge56

      Ilmeisesti rinatsi eivät ole maailman parhaat.

      Lohdutuksesi - aika monen naisen rinnat eivät ole, joten ei syytä huoleen.

      • Minusta ilkeää

        Kuten eräs jo totesi: täällä on mennyt puurot ja rinnat sekaisin :)

        Tässä AP. En koe olevani tyhmä, kun kysyin asiaa mieheltä. Onneksi täällä on niitäkin jotka asian hyväksyvät.

        Minulle naisena on tärkeää, että mieheni pitää minusta myös ulkonäöllisesti. Rinnat ovat osa naisellisuutta! Hän on katsonut kuvia isoista rinnoista (omien sanojensa mukaan keskikokoisista, mutta minusta D-kuppi on iso). Minulle selvisi, että hän on myös katsonut yhteisen tuttavan selfie-kuvia, joissa näkyy isot rinnat.

        Ilmeisesti omat pienet rintani eivät ole hänelle maailman parhaat, koska ei halunnut vastata kysymykseeni vaan sanoi ettei osaa sanoa. Ilmeisesti nuo tuttavan tissit miellyttävät enemmän.

        Se on tietenkin hyvä juttu, että kokonaisuutena viehätän häntä. Mutta toki toivoisin, että rakastunut mies rakastaisi minun rintoja eniten. Kyllä tuo "en osaa sanoa" -vastaus oli *isku vyön alle*.

        Mietinkin onko suhteessa mitään järkeä?


      • Ketunnenä
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Kuten eräs jo totesi: täällä on mennyt puurot ja rinnat sekaisin :)

        Tässä AP. En koe olevani tyhmä, kun kysyin asiaa mieheltä. Onneksi täällä on niitäkin jotka asian hyväksyvät.

        Minulle naisena on tärkeää, että mieheni pitää minusta myös ulkonäöllisesti. Rinnat ovat osa naisellisuutta! Hän on katsonut kuvia isoista rinnoista (omien sanojensa mukaan keskikokoisista, mutta minusta D-kuppi on iso). Minulle selvisi, että hän on myös katsonut yhteisen tuttavan selfie-kuvia, joissa näkyy isot rinnat.

        Ilmeisesti omat pienet rintani eivät ole hänelle maailman parhaat, koska ei halunnut vastata kysymykseeni vaan sanoi ettei osaa sanoa. Ilmeisesti nuo tuttavan tissit miellyttävät enemmän.

        Se on tietenkin hyvä juttu, että kokonaisuutena viehätän häntä. Mutta toki toivoisin, että rakastunut mies rakastaisi minun rintoja eniten. Kyllä tuo "en osaa sanoa" -vastaus oli *isku vyön alle*.

        Mietinkin onko suhteessa mitään järkeä?

        Ei ole järkeä olla naisen kanssa, jolla on rintaongelma.


      • slisbet
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Kuten eräs jo totesi: täällä on mennyt puurot ja rinnat sekaisin :)

        Tässä AP. En koe olevani tyhmä, kun kysyin asiaa mieheltä. Onneksi täällä on niitäkin jotka asian hyväksyvät.

        Minulle naisena on tärkeää, että mieheni pitää minusta myös ulkonäöllisesti. Rinnat ovat osa naisellisuutta! Hän on katsonut kuvia isoista rinnoista (omien sanojensa mukaan keskikokoisista, mutta minusta D-kuppi on iso). Minulle selvisi, että hän on myös katsonut yhteisen tuttavan selfie-kuvia, joissa näkyy isot rinnat.

        Ilmeisesti omat pienet rintani eivät ole hänelle maailman parhaat, koska ei halunnut vastata kysymykseeni vaan sanoi ettei osaa sanoa. Ilmeisesti nuo tuttavan tissit miellyttävät enemmän.

        Se on tietenkin hyvä juttu, että kokonaisuutena viehätän häntä. Mutta toki toivoisin, että rakastunut mies rakastaisi minun rintoja eniten. Kyllä tuo "en osaa sanoa" -vastaus oli *isku vyön alle*.

        Mietinkin onko suhteessa mitään järkeä?

        Mut jos se mies katselee vaan isoja rintoja niin silloin se varmasti on niitä miehiä jotka tykkää isoista rinnoista?
        Katsis ehkä tsekata että katseleeko se muunkin kokoisia? Ja ketä julkisuudenhenkilöitä se mies myös ihailee?


      • Minusta ilkeää
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Kuten eräs jo totesi: täällä on mennyt puurot ja rinnat sekaisin :)

        Tässä AP. En koe olevani tyhmä, kun kysyin asiaa mieheltä. Onneksi täällä on niitäkin jotka asian hyväksyvät.

        Minulle naisena on tärkeää, että mieheni pitää minusta myös ulkonäöllisesti. Rinnat ovat osa naisellisuutta! Hän on katsonut kuvia isoista rinnoista (omien sanojensa mukaan keskikokoisista, mutta minusta D-kuppi on iso). Minulle selvisi, että hän on myös katsonut yhteisen tuttavan selfie-kuvia, joissa näkyy isot rinnat.

        Ilmeisesti omat pienet rintani eivät ole hänelle maailman parhaat, koska ei halunnut vastata kysymykseeni vaan sanoi ettei osaa sanoa. Ilmeisesti nuo tuttavan tissit miellyttävät enemmän.

        Se on tietenkin hyvä juttu, että kokonaisuutena viehätän häntä. Mutta toki toivoisin, että rakastunut mies rakastaisi minun rintoja eniten. Kyllä tuo "en osaa sanoa" -vastaus oli *isku vyön alle*.

        Mietinkin onko suhteessa mitään järkeä?

        Osa halusi ymmärtää tahallisesti väärin kommenttini. Tarkoitan, että toivon mieheni rakastavan minun rintoja muiden rintoja enemmän. Minusta tämä on loogista.

        Vai onko ok todeta miehelle, että hänen penis ei ole minulle maailman parhain?

        Minusta rakastuneena toisen ihmisen alkaa nähdä maailman parhaana itselle.


      • Parasta itselle
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Osa halusi ymmärtää tahallisesti väärin kommenttini. Tarkoitan, että toivon mieheni rakastavan minun rintoja muiden rintoja enemmän. Minusta tämä on loogista.

        Vai onko ok todeta miehelle, että hänen penis ei ole minulle maailman parhain?

        Minusta rakastuneena toisen ihmisen alkaa nähdä maailman parhaana itselle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13118025


      • 2+0
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Osa halusi ymmärtää tahallisesti väärin kommenttini. Tarkoitan, että toivon mieheni rakastavan minun rintoja muiden rintoja enemmän. Minusta tämä on loogista.

        Vai onko ok todeta miehelle, että hänen penis ei ole minulle maailman parhain?

        Minusta rakastuneena toisen ihmisen alkaa nähdä maailman parhaana itselle.

        Oot asettanut kysymyksen jotenkin väärin, ei noin pidä kysyä. Kysy vaikka että rakastaako mies sinua eniten maailmassa.
        Tunnethan sinä ja näethän sinä sen miehestä että tykkääkö se niistä sinun rinnoistasi.


      • huono itsetunto?
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Kuten eräs jo totesi: täällä on mennyt puurot ja rinnat sekaisin :)

        Tässä AP. En koe olevani tyhmä, kun kysyin asiaa mieheltä. Onneksi täällä on niitäkin jotka asian hyväksyvät.

        Minulle naisena on tärkeää, että mieheni pitää minusta myös ulkonäöllisesti. Rinnat ovat osa naisellisuutta! Hän on katsonut kuvia isoista rinnoista (omien sanojensa mukaan keskikokoisista, mutta minusta D-kuppi on iso). Minulle selvisi, että hän on myös katsonut yhteisen tuttavan selfie-kuvia, joissa näkyy isot rinnat.

        Ilmeisesti omat pienet rintani eivät ole hänelle maailman parhaat, koska ei halunnut vastata kysymykseeni vaan sanoi ettei osaa sanoa. Ilmeisesti nuo tuttavan tissit miellyttävät enemmän.

        Se on tietenkin hyvä juttu, että kokonaisuutena viehätän häntä. Mutta toki toivoisin, että rakastunut mies rakastaisi minun rintoja eniten. Kyllä tuo "en osaa sanoa" -vastaus oli *isku vyön alle*.

        Mietinkin onko suhteessa mitään järkeä?

        Taidat hakemalla hakea draamaa teidän suhteeseen? Oikeastaan säälin miestäsi. Hän joutuu jatkuvasti vakuuttelemaan sulle, että sä olet juuri sopiva nainen hänelle. Koska sulla on itsetunnossa vikaa. Ei mies ole sun ajatusten lukija. Ei hän voi tietää, mitä mihinkin kysymykseen haluat vastauksena kuulla.

        Mun mielestä sun mies on rehellinen. Kertoi, että tykkää susta kokonaisuutena, ei näe sua pelkkinä rintoina. Mä kerran kysyin mun mieheltä, olenko mä lihava. Hän vastasi, että oon mä lihavempiakin naisia nähnyt. Joten revi siitä! En loukkaantunut vaan tajusin, että miestä ärsyttää suunnattomasti mun jatkuvat kyselyt ja itsetunnon pönkitykset. Sitähän ne on tuollaiset joutavat kysymykset. Huonoa itsetuntoa.

        Ehdottomasti sun kannattaa lopettaa suhde ja päästää mies löytämään nainen, jonka itsetunto ei ole kiinni siitä, mitä mieltä muut hänestä ovat.

        Et taida tajuta, että sulla on vierelläsi mies, joka on rehellinen. Vaihda hänet mieheen, joka kehuu sua koko ajan, vastaa niinkuin sä haluat. Huomaat pian, että mies valehtelee. Onko sitten hyvä?

        Oikeesti jos sä tuollaisista asioista loukkaannut kun toinen ei vastaakaan niinkuin sä haluat niin ei ole järkeä olla suhteessa. Ei sua kukaan jaksa. Etkä taida itsekään miehestäsi paljon välittää. Haetkohan kysymyksilläsi syytä riitaan ja mahdollisesti eroon?


      • rakkaus ei ole rinna
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Osa halusi ymmärtää tahallisesti väärin kommenttini. Tarkoitan, että toivon mieheni rakastavan minun rintoja muiden rintoja enemmän. Minusta tämä on loogista.

        Vai onko ok todeta miehelle, että hänen penis ei ole minulle maailman parhain?

        Minusta rakastuneena toisen ihmisen alkaa nähdä maailman parhaana itselle.

        Mies voi rakastaa vaimonsa rintoja enemmän kuin muiden, ja yleensä rakastaa vaikkei maailman parhaat olisikaan. Olisi todella omituista, jos mies rakastaisi jonkun toisen esim. näyttelijän tai muun julkisuuden henkilön rintoja....minkälaisina te idiootit pidätte miehiä ? Rakastaa pelkkiä rintoja, ihailevat ehkä mutta tuskin kenenkään rintoja rakastaa. Ja kyllä minun mies rakastaa minua, ei pelkkiä rintoja, vaan minua kokonaisuutena, sisäisesti että ulkoisesti, samoin kuin minä häntä, vaikka komeampia ja takuulla parempiakin löytyisi jos etsisi.


      • t9iot7r
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Osa halusi ymmärtää tahallisesti väärin kommenttini. Tarkoitan, että toivon mieheni rakastavan minun rintoja muiden rintoja enemmän. Minusta tämä on loogista.

        Vai onko ok todeta miehelle, että hänen penis ei ole minulle maailman parhain?

        Minusta rakastuneena toisen ihmisen alkaa nähdä maailman parhaana itselle.

        Voi jumat... Taidat yleensäkin saada asiasta kuin asiasta aikaan draamaa..??

        Olisiko miehen pitänyt vastata, että joo, sulla on upeat tissit, vaikket muuten olekaan mistään kotoisin?

        Ei hemmetti! Mies on kanssasi, koska sinä olet sinä ja tykkää sinusta kokonaisuudessaan. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ???


    • Keskity olennaiseen

      Olen yrittänyt opetella ajattelemaan, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa. Ei onnistu, koska aloittajan kysymys on tyhmä. Tai oikeastaan tyhmin ikinä kuulemani. Jos rintasi ovat sinulle maailman tärkein juttu, niin ei kai se tarkoita, että niitten pitäisi olla sitä kaverillekin.

    • 20plus8

      Ymmärrän sinua aloittaja. Minusta suoraan kysyminen on parempi kuin asioiden pitäminen itsensä sisällä. Ei siinä ole mitään väärää että haluaa olla rakkaalleen paras. Joillain ihmisillä on niin, että kun he rakastuvat he näkevät rakkaansa ulkoisen olemuksen täydellisenä ja ihan vain siksi koska tunteet ovat niin väkevät. Joskus jopa mennään astetta pidemmälle ja luonnekin on täydellinen. Minulle tapahtui näin ja niin tapahtui myös miehellenikin.

      Voi olla että miehesi ei ole osannut ajatella asiaa samoin kuin sinä, mutta tuntee kyllä yhtä voimakkaasti sinua kohtaan kuin sinä häntä. Joillain miehillä ja miksei naisillakin on välillä sanat hukassa.

      Mahdollisuutena on myös se että hän vain ei näe asiaa samoin kuin sinä. Onko sillä sinulle väliä? Jos on, niin juttele asiasta, kerro miksi sinä näet hänet parhaimpana ja hänen ominaisuutensa. Kysy sitten uudelleen että tunteeko hänkin samoin sinua kohtaan.

      Vastauksen saatuasi voit miettiä haluatko elää kyseisen asian kanssa vai et.

    • kicky1

      Hohhoh. Naiset jaksaa olla huolissaan että menettävät miehensä toisen naisen rinnoille. Mun rinnat on vielä suht isohkot (ainakin palautteen mukaan, C-D-kuppi) mutta en malta oottaa että ne pienenee kun on paino alkanut tippumaan ja oikeesti, en tuu olemaan ikinä kateellinen siitä että jollakulla on isommat rinnat ja niitä saattaa joku kuolata. Liekö sitten että oma mies näkee mussa muutakin kuin tissit.

      • Minusta ilkeää

        Ehkä tilanne on niin ettei mieheni rakasta minua, koska ei osaa vastata tuohon kysymykseen. Luulisi rakastuneen miehen rakastavan minun rintoja eniten, koska kuuluvat naiselle jota rakastaa.

        Ehkä hän ei ole koskaan rakastanut minua. Miksi hän muuten olisi suhteen alussa ensimmäiset puolivuotta viikottain katsonut ystävämme selfie kuvia runkatakseen. Kuulema rintojen vuoksi kuvia katsoi!!!

        Ja valitettavasti kyseessä on aikuinen mies...


      • Jenniina
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Ehkä tilanne on niin ettei mieheni rakasta minua, koska ei osaa vastata tuohon kysymykseen. Luulisi rakastuneen miehen rakastavan minun rintoja eniten, koska kuuluvat naiselle jota rakastaa.

        Ehkä hän ei ole koskaan rakastanut minua. Miksi hän muuten olisi suhteen alussa ensimmäiset puolivuotta viikottain katsonut ystävämme selfie kuvia runkatakseen. Kuulema rintojen vuoksi kuvia katsoi!!!

        Ja valitettavasti kyseessä on aikuinen mies...

        Ja sinäkö aikuinen nainen, huoh :(

        Tässä viestiketjussa on paljon eri kantilta tulleita hyviä kannanottoja. Voisit niistä suodattaa itsellesi jotakin rakentavaa sen sijaan että jatkat samaa rataa.


      • huhohhppk
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Ehkä tilanne on niin ettei mieheni rakasta minua, koska ei osaa vastata tuohon kysymykseen. Luulisi rakastuneen miehen rakastavan minun rintoja eniten, koska kuuluvat naiselle jota rakastaa.

        Ehkä hän ei ole koskaan rakastanut minua. Miksi hän muuten olisi suhteen alussa ensimmäiset puolivuotta viikottain katsonut ystävämme selfie kuvia runkatakseen. Kuulema rintojen vuoksi kuvia katsoi!!!

        Ja valitettavasti kyseessä on aikuinen mies...

        Tuo miehen vastaus kysymykseesi voi olla vain miehen kyvyttömyyttä ajatella asiaa naisen kannalta, ja tunteella. Osa ihmisitä vain ajattelee tuollaisia asioita niin teknisesti. Omakin muruni teki niin joskus aiemmin, mutta on onneksi oppinut vähän pehmeämmäksi, kun olemme jutelleet.;) Ja aina hän on minua rakastanut, ja minuun sitoutunut. Siis jo silloin, kun ei vielä osannut nähdä ja puhua asioita kuten minä olisin (epävarmuudestani osittain johtuen) toivonut.

        Monista väärinkäsityksistä kannattaa vain puhua avoimesti. Voi kertoa, että miten itse kokee asiat, mitkä seikat loukkaa ja mitä toivoo kumppaniltaan. Olette sitten samalla linjalla. Jos rakkautta on, niin yhteinen linja löytyy varmasti. Me ainakin olemme miehen kanssa hyvin oppineet, että mikä kummallekin on tärkeää.

        Mutta tuo että runkkaa suhteenne aikana jonkun tutun tissikuville, onkin sitten jo toinen tarina... Oletko varma? Ja onko hän mieltänyt sen vain ikään kuin pornon katsomiseksi? Onko ollut muuten tuosta tutusta kiinnostunut? Ja miten hemmetissä sinä voit siitä asiasta tietää???

        Ihan kaikkia asioita ei kannata kysellä. Sen verran olen pitkässä parisuhteessa oppinut. Minun mieskin varmaan joskus runkkaa... Mutta en siitä kysele.:) On uskollinen minulle, ei flirttaile muiden kanssa ja elää ihanaa perhe-elämää kanssani.


      • miesvm_1967x
        Jenniina kirjoitti:

        Ja sinäkö aikuinen nainen, huoh :(

        Tässä viestiketjussa on paljon eri kantilta tulleita hyviä kannanottoja. Voisit niistä suodattaa itsellesi jotakin rakentavaa sen sijaan että jatkat samaa rataa.

        Jenniina, arvelenpa että sinuakin alkaisi todella kismittämään jos miehesi, mikäli sellaista on, katselisi jonkun ystävättäresi peppu- tai napatoppikuvia ja runkkailisi niille. Varmasti myös sinussa heräisi huoli ja kysymys; enkö kelpaa miehelleni tällaisena, mikä minussa on vikana. Jopa siinä määrin että saattaisit itsekin ottaa asian puheeksi kysymyksen muodossa saadaksesi jotakin tietoa asian tilasta.

        Ymmärrän kyllä aloittajan kysymyksen enkä edelleenkään näe siinä sitä teinikohtaa. Itsetunnon puutetta ja huolta asiasta varmasti on mutta se on eri asia.


      • näin on!
        Minusta ilkeää kirjoitti:

        Ehkä tilanne on niin ettei mieheni rakasta minua, koska ei osaa vastata tuohon kysymykseen. Luulisi rakastuneen miehen rakastavan minun rintoja eniten, koska kuuluvat naiselle jota rakastaa.

        Ehkä hän ei ole koskaan rakastanut minua. Miksi hän muuten olisi suhteen alussa ensimmäiset puolivuotta viikottain katsonut ystävämme selfie kuvia runkatakseen. Kuulema rintojen vuoksi kuvia katsoi!!!

        Ja valitettavasti kyseessä on aikuinen mies...

        Jos mies on oieasti sanonut että rintojen takia on katsonut niin minä kyllä laittasin miehen kiertoon. Vois etsiä ihan rauhassa mieleisensä naisen!


      • Jenniina
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Jenniina, arvelenpa että sinuakin alkaisi todella kismittämään jos miehesi, mikäli sellaista on, katselisi jonkun ystävättäresi peppu- tai napatoppikuvia ja runkkailisi niille. Varmasti myös sinussa heräisi huoli ja kysymys; enkö kelpaa miehelleni tällaisena, mikä minussa on vikana. Jopa siinä määrin että saattaisit itsekin ottaa asian puheeksi kysymyksen muodossa saadaksesi jotakin tietoa asian tilasta.

        Ymmärrän kyllä aloittajan kysymyksen enkä edelleenkään näe siinä sitä teinikohtaa. Itsetunnon puutetta ja huolta asiasta varmasti on mutta se on eri asia.

        Miesvm_1967x, saattaisihan se kismittää, ainakin tuollaisena, mitä sinä kuvaat. Mutta tuo olisi ennemmin keskustelun paikka. Normaalia perisuhteen kommunikaatiota. Tuota ei tuollaisella yksittäisellä heitetyllä kysymyksellä selvitettäisi. Kyllä nainen on muutakin kuin rinnat, ja mies on enemmän kuin leveät hartiat. Sinun mieleipiteesi tässä ketjussa olisi OK, jos kyse olisi ollut keskustelusta, jossa on käyty läpi parisuhteen välittämistä ja kunnioitusta, mutta kyseessä on kysymys että ovatko rintani sinulle maailman parhaat. Mielestäni tuo kysymys ei ole rakentava eikä järkevä. Sen takia olen eri mieltä.


    • kana mikä kana

      Oletko tyhmä ? Eiköhän niitä aina parempiakin rintoja löydy...Joo, kuule eri asia on koko paketti kuin pelkät rinnat, parisuhteessakin. Ei minun mies ole maailman komein, lähelläkään, mutta silti kokonaisuutena paras.

      Terveisin ei niin tyhmä nainen.

    • 10+15

      Ap. Sun kysymys oli kyllä älytön :D Onko sulla muitakin prinsessatyylisiä kysymyksiä odottamassa vai kuinka ? Ei oo tullut mieheltä mieleenkään kysyä rinnoista. Ei olla kumpikaan erityisen kiinnostuneita mistään yksityiskohdista. Mulle ja miehelle perse on pehmuste millä istutaan ja rinnat lasten ruokintaan tarkoitetut pompulat naisen leuan alla. Kumpikaan ei olla enää mitenkään seksikkäässä kuosissa. On kuitenkin tuota ikääkin jo 40v ja 50v. Silti se toisen kroppa vaan kiihottaa kun puuhiin ruvetaan. Joskus monta kertaa päivässä. Enemmän meitä kiihottaa henkinen yhteys ja saatetaan keskustella teorioista tuntikausia. Mies jopa puhuu tunteistaan ja näyttää niitä. Se on kiihottavaa! Ei joku hiljaa hajoava tomumaja.

      • Minusta ilkeää

        Olet siis jo mielestäsi kypsä ihminen? Etkö ymmärrä objektiivisen ja subjektiivisen eroa? Osa täällä on ymmärtänyt, ilman erillistä mainintaa.

        Tässä AP. Rakastuneena minulle käy niin, että toisen jokaisen kohdan kehossa näkee maailman parhaimpana. Oli se sitten pohje, jossa on iso arpi, ohkaiset jalat, eripari pallit ;D Niin mitä väliä? Kun rakastan, niin rakastan toisessa MYÖS ulkoisia kohtia, koska kuuluvat henkilölle ketä rakastan. Silloin jokainen kehon kohta/kohdattomuus toisessa on mulle paras. Tottakai se on mun SUBJEKTIIVINEN näkemys.

        Ja tuota SUBJEKTIIVISTA näkemystä kaipasin myös mieheltä, joka ei osannutkaan vastata!!!

        Kuitenkin tuttavamme selfie-kuvia on kuulemma rintojen takia katsellut!!

        Sinä naisena et varmaan sitten tällaisesta loukkaantuisi? Tai tulisi epävarmaksi? Vai onko ok, että miehesi tykkäisi pornonäyttelijöiden ja tuttavanne tisseistä enemmän? Minusta näin toimii mies, joka ei rakasta ja jolle rintojen koko näköjään merkitsee paljon!! Jos ei osaa vastata, mutta kuitenkin tuttavan tissit ovat olleet ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe