Miehen koosta

Kokose

Laitan tämän nyt tänne, sillä tuolla "seksi" osiossa ei näytä liikkuvan kovinkaan fiksua porukkaa. Elikkäs; olen tapaillut jonkin aikaa kuvaa miestä. Jostain syystä olen alkanut miettimään hänen peniksensä kokoa. Että onko se nyt sitten jotenkin liian pieni tms. Tämä ajatus kai lähinnä siitä, kun tuli tyttöporukalla puhutta aiheesta jossain illanvietossa. Miehelläni on ihan mukavan pituinen (erektiossa kait n. 17cm hänen omien puheiden mukaan) mutta mielestäni ympärysmitta on hieman pieni. Mittaa en tiedä mutta niin.. Itselläni on vain yksi kunnollinen verrokki tähän nykyiseen. Seksi on aiemmin ollut mielestäni loistavaa. Mutta nyttemmin olen alkanut miettimään hänen kokoaan liikaa seksiä harrastaessamme. Haluan typerästä ajatuksesta eroon! Äh.. Olipahan sekava teksti. Älkää olko ilkeitä :D

13

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokose

      Ja nuo kirjoitusvirheet..!

    • kumpi tärkeämpi?

      Rakastatko miestä, vai hänen penistään?

    • Hirveää suorastaan

      Taasko sitä mitataan ja vielä puhutaan ympäri kyliä, ette tarvitse minkäänlaista oikeaa ihmistä lähellenne, mokomatkin juoruakat.
      Nämä asiat ovat hienotunteisuuden piirissä ja olet vaitiolo velvollinen kertomaan kenellekään, juuri tämä saa toiset luulemaan, että vikaa on, vaikka ei mitään.

      • Kokose

        En omasta miehestäni ole puhunut, eikä ystävänikään nimiä kertoneet. Rakastan kyllä miestäni itseään. En silti usko, etteikö näistä kukaan ikinä juttelisi.


      • kumpi tärkeämpi?
        Kokose kirjoitti:

        En omasta miehestäni ole puhunut, eikä ystävänikään nimiä kertoneet. Rakastan kyllä miestäni itseään. En silti usko, etteikö näistä kukaan ikinä juttelisi.

        Jos rakastat, hyväksyt hänet kokonaisuutena.


      • Kokose
        kumpi tärkeämpi? kirjoitti:

        Jos rakastat, hyväksyt hänet kokonaisuutena.

        No ollaampa täällä tylyjä. Ei kyse ollutkaan ettenkö miehestäni välittäisi. En todellakaan ole ainoa joka näitä asioita pohtii. Siksi esitinkin mietteeni tänne.


    • ToinenNäkökulma

      Aika tylyä tekstiä kyllä aloittajalta...

      Ajattele asiaa niin, että mies ei penikselleen mitään voi, mutta sinä voit omaa väljyytäsi tiukentaa jumppaamalla. Siitä kai oli kyse, jos ympäryysmitta ei ole tarkoitukseen sopiva?

      • Kokose

        Totta toki tuokin. Sehän on ihan suhteellista että kellä mikäkin tuntuu paksulta taikka ohuelta. En tiedä onko paikkani jo tässä iässä löystyneet. En ole mieheni kokoa tässä mitenkään mollannut. Lähinnähän minua ärsytti se, että olen ylipäänsä alkanut pohtia koko asiaa!


      • mies..
        Kokose kirjoitti:

        Totta toki tuokin. Sehän on ihan suhteellista että kellä mikäkin tuntuu paksulta taikka ohuelta. En tiedä onko paikkani jo tässä iässä löystyneet. En ole mieheni kokoa tässä mitenkään mollannut. Lähinnähän minua ärsytti se, että olen ylipäänsä alkanut pohtia koko asiaa!

        Mikä se miehen ympärysmitta sitten on ja mikä sen olisi hyvä olla?


      • Kokose
        mies.. kirjoitti:

        Mikä se miehen ympärysmitta sitten on ja mikä sen olisi hyvä olla?

        Enpä tiedä, kaipa tämä riippuu kuinka löysät paikat naisella on.


    • minihameteini

      Yleensä isopäisillä läskiposkilla on pikkuruinen kalu, kierrän kaukaa.

    • sivustahuutelia

      Voiko tämä olla aikuisen tekstiä? Annan sinulle anteeksi, jos olet teini, silloin tuollainen pinnallisuus on ymmärrettävää. Jos olet aikuinen, korjaan, _täysi-ikäinen, niin huh huh. Jokainen ihminen, joka kykenee seksistä nauttimaan, ymmärtää että se on se tekniikka, eikä välttämättä koko. Jos et nauti seksistä, voit tehdä jotain itse(kin) sen eteen.

    • 1+1

      Tämän kaltaiset ketjut on juuri niitä mitä suomi24 nostaa etusivulle, se on enää vain ajan kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe