Heipodie kaikki Potter fanit!!
Mä oon lukemassa viimestä potteria ja kaikki kirjat ja elokuva ovat aivan mahtavia!!Miten joku on osannut kirjottaa niin hyviä kirjoja!?!niissä kiehtoo ainakin minusta se kun Harry Potterin maailma on niin erilainen ja kiehtova..kaikkea tavallisesta poikkeavaa jne..!!Elokuva oli tehty tosi hyvin ja osattu ottaa just sopivat näyttelijät!!
ennen ku mä luin niitä kirjoja niin mä luulin et se on joku hölmö muoti juttu...mutta nyt tajuan miksi harry Potterit on niin hyviä!!jos joku haluu mailailla mulle niin sähköposti on täs mukana!!moikka!!POTTER RULAA!!
Tzekkaas tää =0)
8
271
Vastaukset
- Teksu
Mäkin alux meinasin et potterit on jotain pikku lasten kirjoja ja muotia, mut sitten sain kirjakerhosta liittymis lahjana viisasten kiven, luin sen ja nyt mul on kaikki 4 kirjaa ja oon lukemassa niitä kolmatta kertaa läpi...
Leffan oon käyny kattoo kax kertaa!
Just upeeta!...- *Sirpuli*
aivan.....kiva et oot samaa mieltä....=)
harmittaa kun viidettä kirjaa ei oo viel
ilmestyny!Haluisin ne kirjat omaks ja
käyä kattoon sen elokuvan uudestaan!!=)
aivan mahtavia..=0)! - eläinhullu
*Sirpuli* kirjoitti:
aivan.....kiva et oot samaa mieltä....=)
harmittaa kun viidettä kirjaa ei oo viel
ilmestyny!Haluisin ne kirjat omaks ja
käyä kattoon sen elokuvan uudestaan!!=)
aivan mahtavia..=0)!Jos kiinostaa niin löydät tästä osotteesta huhuja mitä viidennessä kirjassa on. Se osote on: www.harrypotterfanit.virtualave.net/kirjat/viideskirja.htm En oo ihan varma onko osote oikein mutta jos et pääse sinne niin kerro mulle. :o
- *Sirpuli*
eläinhullu kirjoitti:
Jos kiinostaa niin löydät tästä osotteesta huhuja mitä viidennessä kirjassa on. Se osote on: www.harrypotterfanit.virtualave.net/kirjat/viideskirja.htm En oo ihan varma onko osote oikein mutta jos et pääse sinne niin kerro mulle. :o
Kiitti osotteesta...
mut ei valitettavasti toiminu!
Juups.....moikka=) - eläinhullu
*Sirpuli* kirjoitti:
Kiitti osotteesta...
mut ei valitettavasti toiminu!
Juups.....moikka=)Annoin väärän osotteen. siihen ei tuu sitä www. alkua, eli ota se alku pois niin sen pitäisi toimia
- *Sirpuli*
eläinhullu kirjoitti:
Annoin väärän osotteen. siihen ei tuu sitä www. alkua, eli ota se alku pois niin sen pitäisi toimia
Hei!!
No nyt toimi:)))Heh....ootsä käyny siellä sivulla??Kun niissä huhuissa luki et:Kalkaros
rakastuu...HEHEH!!!=Djoo no moi=)) - eläinhullu
*Sirpuli* kirjoitti:
Hei!!
No nyt toimi:)))Heh....ootsä käyny siellä sivulla??Kun niissä huhuissa luki et:Kalkaros
rakastuu...HEHEH!!!=Djoo no moi=))No oon mä käynyt siellä sivuilla. Siellä on muutakin kivaa kuin ne huhut.
- *Sirpuli*
eläinhullu kirjoitti:
No oon mä käynyt siellä sivuilla. Siellä on muutakin kivaa kuin ne huhut.
Joo oon mä myös käyny ennenki siellä
sivuilla.....en ollu vaan koskaan
löytäny siitä viidennestä kirjasta
juttua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483