Nautitaanko täällä ihan yleisesti epäsovusta?

kysynpä vain.

Tarkoituksellisesti aiheutetaan/etsitään sitä?
Ainakin näyttää vaikuttavan viihtyvyyteen.
Usimmat loksauttavat suunsa kiinni, ja häipyvät hiljaa takavasemalle.

72

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kuulu mulle

      Tämä on ainoastaan muutaman palstalaisen ongelma.
      Tännehän jäi vain ne kaikkein fiksuimmat...

      • mutta näkyy

        Paljonkohan ÄO nousisi, kun jättäisi tämän paikan, sulkisi oven hiljaa kiinni.


      • tee se
        mutta näkyy kirjoitti:

        Paljonkohan ÄO nousisi, kun jättäisi tämän paikan, sulkisi oven hiljaa kiinni.

        Ota ja kokeile.


    • suruttelija

      Tällaiseksi maailma on mennyt. Tahallista toisten satuttamista. Luulisi, että 60 palstalla olisi jo elämän koulimia aikuisia.

      • Joulun kunniaks,vanhakin nyt nuortuu jne


      • ap vain
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Joulun kunniaks,vanhakin nyt nuortuu jne

        Soisi myös useamman suortuvan. Ei vältämättä keholtaan, vaan mieleltään.


      • surut ilottelijaksi
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Joulun kunniaks,vanhakin nyt nuortuu jne

        Sinäpä sen sanoit, nyt vaan piiriä pyörimään.


      • ap vain kirjoitti:

        Soisi myös useamman suortuvan. Ei vältämättä keholtaan, vaan mieleltään.

        Kun tää rähjääminen tehrään helpoksi niin sitä sitten ärsytetään ,ihminen on sellanen , ikävä kyllä.


      • surut ilottelijaksi kirjoitti:

        Sinäpä sen sanoit, nyt vaan piiriä pyörimään.

        Kuhan oliskin pelkkää piirileikkiä mut kun se mörkökin haluu mukaan


      • ei räyhänhenkinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kun tää rähjääminen tehrään helpoksi niin sitä sitten ärsytetään ,ihminen on sellanen , ikävä kyllä.

        Ei kuulu oikeasti aikuisen käyttäytymiseen. Ei joka syöttiin tarvi napata.
        Minä taas uskon, jotta ja että joidenkin päivittäiseen hyvinvointii kuuluu annos kinaa, muutakin kuin kauralimaa.


      • ei räyhänhenkinen kirjoitti:

        Ei kuulu oikeasti aikuisen käyttäytymiseen. Ei joka syöttiin tarvi napata.
        Minä taas uskon, jotta ja että joidenkin päivittäiseen hyvinvointii kuuluu annos kinaa, muutakin kuin kauralimaa.

        Huomasin talkkarina ollessa et melkein joka talossa oli ainakin yks räyhähenki,kaikki oli pielessä koko ajan.
        Ellei muuta niin naapuritalon asukaan vieras oli astunut hänen talonsa nurmikolle.


      • ei räyhä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Huomasin talkkarina ollessa et melkein joka talossa oli ainakin yks räyhähenki,kaikki oli pielessä koko ajan.
        Ellei muuta niin naapuritalon asukaan vieras oli astunut hänen talonsa nurmikolle.

        Mitä kuullut olen, kerrostalot, ainakin iäkkäämmät, ovat kuin meidän ikäisten luokkakovia kloonattuina.
        Samat lettitytöt, samat nallepojat kaikissa kuvissa.
        Silti pysyn minäkin mielipiteessä, että eräät jopa hykertelevät riidoissaan.
        Kuin rautaa aneminiaa kärsivälle.


      • ei räyhä kirjoitti:

        Mitä kuullut olen, kerrostalot, ainakin iäkkäämmät, ovat kuin meidän ikäisten luokkakovia kloonattuina.
        Samat lettitytöt, samat nallepojat kaikissa kuvissa.
        Silti pysyn minäkin mielipiteessä, että eräät jopa hykertelevät riidoissaan.
        Kuin rautaa aneminiaa kärsivälle.

        Samaa mieltä ja siksi en ymmärrä ihmisiä mitkä hyväksyy mitä tahansa touhua, voi sitä ymmärtää mut ei hyväksyä.
        On ihmisiä joita ei voi auttaa ei muuttaa pissapää on pissapää.


      • muuttumisleikki
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kuhan oliskin pelkkää piirileikkiä mut kun se mörkökin haluu mukaan

        Tehdään siitä möröstä muumien mörkö, aluksi pelottaa, mutta sitten huomaa, että mörkö onkin inhimillinen.


      • muuttumisleikki kirjoitti:

        Tehdään siitä möröstä muumien mörkö, aluksi pelottaa, mutta sitten huomaa, että mörkö onkin inhimillinen.

        Toisinaan kun viel hommis olin kuvittelin vihamiehelleni virttyneen alusasun ja sit se olikin jo naurettavan näkönen.


      • Onhan tuota lääniä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Huomasin talkkarina ollessa et melkein joka talossa oli ainakin yks räyhähenki,kaikki oli pielessä koko ajan.
        Ellei muuta niin naapuritalon asukaan vieras oli astunut hänen talonsa nurmikolle.

        Sää huomasit vain ne känät siellä. Useimmat ovat hiljaa ja elämäänsä tyytyväisiä. Ei tässä maailmassa muuten voisi elää. Sama tällä palstalla, riitelystä tympääntyvät ovat vaihtaneet taloa.


    • Surullista

      Jotkut kokevat elävänsä vasta kun ovat epäsovun keskellä.

    • Jotkut, muut, eräät, muutamat...jne. joo

      • Yleensä kaikki muut mut en minä, tai ainakin ne suunittelee jotain kieroa.


      • ap vain
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Yleensä kaikki muut mut en minä, tai ainakin ne suunittelee jotain kieroa.

        Useimmilla on omatunto, jos ei ole peittynyt kaatiksen alle. Kaikilla ei ole varaa varsipeiliin, noin niin kuin yleisesti.


      • ap vain kirjoitti:

        Useimmilla on omatunto, jos ei ole peittynyt kaatiksen alle. Kaikilla ei ole varaa varsipeiliin, noin niin kuin yleisesti.

        Onko hänellä vain varsipeili ja omatunto. Eräällä on kokovartalopeili ja aivan varmasti tunto on oma.


      • ap vain kirjoitti:

        Useimmilla on omatunto, jos ei ole peittynyt kaatiksen alle. Kaikilla ei ole varaa varsipeiliin, noin niin kuin yleisesti.

        Nykyään on tullut noi selffie varret puhelimiin, nykyajan sielunpeili.


      • apnain
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Nykyään on tullut noi selffie varret puhelimiin, nykyajan sielunpeili.

        Miten voi ihmisten itserakkaus laajeta, onko sillä mitään rajaa? En usko. :))

        Viimein puhkeaa, siinä sitä riittääkin puhdistusta.


      • Surullista

        Jotkut haluavat olla parrasvaloissa hinnalla millä hyvänsä, ja akvaariossa vaikkei ketään kiinnostaisikaan.Jos ei mulla niin riitelyllä saa ketjulle pituutta.


      • hytinä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Nykyään on tullut noi selffie varret puhelimiin, nykyajan sielunpeili.

        Tuleekohan siitä selfievarresta tämänvuoden hitti joululahjaksi ;) En ollut uskoa silmiäni kun ensikerran näin sen lehti-ilmoituksessa. Kaikkia ne keksiikin, mihin se varsi tökätään kun lähtee ulos kaupungille, vai onko siinä sellainen teleskooppi tominto?


      • Surullista kirjoitti:

        Jotkut haluavat olla parrasvaloissa hinnalla millä hyvänsä, ja akvaariossa vaikkei ketään kiinnostaisikaan.Jos ei mulla niin riitelyllä saa ketjulle pituutta.

        Miksi leikit muka surullista ja, että ei kiinnosta ; )) Kinostaa kinostaa joulu tulla jollottaa. Oletko tyyppiä riitelet vain itessein?


      • hytinä kirjoitti:

        Tuleekohan siitä selfievarresta tämänvuoden hitti joululahjaksi ;) En ollut uskoa silmiäni kun ensikerran näin sen lehti-ilmoituksessa. Kaikkia ne keksiikin, mihin se varsi tökätään kun lähtee ulos kaupungille, vai onko siinä sellainen teleskooppi tominto?

        Olis mulla mielessä yks paikka minne sen varren vois työntää.
        Ensin oli naamakirja,sit tuli kaikenmailman instakrammit, twitterit ,nyt vaan täkätään niin maan perusteelliset.


      • hytinä kirjoitti:

        Tuleekohan siitä selfievarresta tämänvuoden hitti joululahjaksi ;) En ollut uskoa silmiäni kun ensikerran näin sen lehti-ilmoituksessa. Kaikkia ne keksiikin, mihin se varsi tökätään kun lähtee ulos kaupungille, vai onko siinä sellainen teleskooppi tominto?

        Olimme Amsterdamissa istuimme kahvilan terassilla. Viereemme tuli pariskunta kaksosten kanssa. Nainen otti selfievarren nokassa tököttävän kameran ja alkoi kuvata perheen kahvituokiota.

        Mikäpä hänessä, itse käytän joskus itselaukaisijaa jos haluan kaikki seurueen jäsenet samaan kuvaan. Kyllä sellainen selfievarsi tulee olemaan joskus minullakin jahka ostan paremman kameran.


      • Surullista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Miksi leikit muka surullista ja, että ei kiinnosta ; )) Kinostaa kinostaa joulu tulla jollottaa. Oletko tyyppiä riitelet vain itessein?

        Viime aikoina olen tullut huomanneeksi että olen kerännyt ympärilleni ihmisä joita kiinnostaa vain minä minä ja minä ja toiset on hovina. Niin kauan kun menee niin kuin tämä tahtoo ja ihaillaan kaikki hyvin. Mut jos olet eri mieltä ja tuot sen ilmi, se ei käy. Mikähän mussa on vikana.


      • vain ap
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olis mulla mielessä yks paikka minne sen varren vois työntää.
        Ensin oli naamakirja,sit tuli kaikenmailman instakrammit, twitterit ,nyt vaan täkätään niin maan perusteelliset.

        Mullekin tulee, etupuolelta ei edes näykään. Istuessa kannattaa poistaa paikaltaan.


      • tyhjä katse
        vain ap kirjoitti:

        Mullekin tulee, etupuolelta ei edes näykään. Istuessa kannattaa poistaa paikaltaan.

        Sitä itsekeskeisten ihmisten määrää, että jo apuvälineitä siihen, että saa jakaa minä, minä-kuviaan.


      • Surullista kirjoitti:

        Viime aikoina olen tullut huomanneeksi että olen kerännyt ympärilleni ihmisä joita kiinnostaa vain minä minä ja minä ja toiset on hovina. Niin kauan kun menee niin kuin tämä tahtoo ja ihaillaan kaikki hyvin. Mut jos olet eri mieltä ja tuot sen ilmi, se ei käy. Mikähän mussa on vikana.

        Et ole tarpeeksi kiinnostava koska sinulla ei ole nimimerkkiä. Ei kukaan tiedä sinusta mitään, hukut massaan. Ympärilläsi olevat ihmiset kommunikoivat toistensa kanssa. Sinäkin haluaisit mukaan, et vain osaa oikeaa lähestymistapaa.

        Haluaisit huomiota, mutta sitä ei tule. Mutta...mutta sitten hokaat miten sinut huomataan, jess... alat heittämään keskusteluun vihjeitä, akvaarioista ja ei kiinnosta riitelyt tai pistät omiasi johonkin tarinaan jonka olet lukenut keskustelijasta siis heität kakkaa nurkan takaa jonkun niskaan ja se on siinä.

        Mieti mistä riidat saavat alkunsa.


      • tyhjä katse kirjoitti:

        Sitä itsekeskeisten ihmisten määrää, että jo apuvälineitä siihen, että saa jakaa minä, minä-kuviaan.

        Eihän senjorit omia kuvia hirviä esille laittaa. Selfiehumu on enempi nuorten ja nuortenmielisten hommaa. Ei vanhojen kannata selfievarsia ostaa, mitä sellainen hyöveijää. WC-pöntön korottaja tai apukahva WC:n seinään, jotta pääsee ylös pytyltä. Sellaisia apuvälineitä toki voidaan ajatella.


      • Surullista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Et ole tarpeeksi kiinnostava koska sinulla ei ole nimimerkkiä. Ei kukaan tiedä sinusta mitään, hukut massaan. Ympärilläsi olevat ihmiset kommunikoivat toistensa kanssa. Sinäkin haluaisit mukaan, et vain osaa oikeaa lähestymistapaa.

        Haluaisit huomiota, mutta sitä ei tule. Mutta...mutta sitten hokaat miten sinut huomataan, jess... alat heittämään keskusteluun vihjeitä, akvaarioista ja ei kiinnosta riitelyt tai pistät omiasi johonkin tarinaan jonka olet lukenut keskustelijasta siis heität kakkaa nurkan takaa jonkun niskaan ja se on siinä.

        Mieti mistä riidat saavat alkunsa.

        Puhuin oikeasta elämästä, en palstaelämästä. En siis sinusta enkä muistakaan palstalaisista joten viisautesi meni huti.

        Olen mukana mutta en pidä siitä roolista missä olen, myötäilijä, myötäeläjä ja "ihaileva" alistuja. Jostain syystä minulla on taipumusta kerätä ympärilleni ihmisä jotka kaipaavat jatkuva ihailuja ja pönkittämistä, olen ollut heille oiva kaveri. Nyt olen vain väsynyt siihen huomioon minkä saan tai jään saamatta vastavuoroisesti.


      • Surullista kirjoitti:

        Puhuin oikeasta elämästä, en palstaelämästä. En siis sinusta enkä muistakaan palstalaisista joten viisautesi meni huti.

        Olen mukana mutta en pidä siitä roolista missä olen, myötäilijä, myötäeläjä ja "ihaileva" alistuja. Jostain syystä minulla on taipumusta kerätä ympärilleni ihmisä jotka kaipaavat jatkuva ihailuja ja pönkittämistä, olen ollut heille oiva kaveri. Nyt olen vain väsynyt siihen huomioon minkä saan tai jään saamatta vastavuoroisesti.

        Siis puhuit aidanseipäistä. Aloitus oli palstalla syntyvistä riidoista siis parasta ainesta hittialoitus... en minä, mutta muut jne.

        Osuvasti kuittasit akvaarion, en mää nyt ihan hölmö ole.

        Miksi valitset minäkeskeisiä ystäviä? Itse viihdyn ystäväpiirissä missä puhutaan asioista.


      • Surullista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Siis puhuit aidanseipäistä. Aloitus oli palstalla syntyvistä riidoista siis parasta ainesta hittialoitus... en minä, mutta muut jne.

        Osuvasti kuittasit akvaarion, en mää nyt ihan hölmö ole.

        Miksi valitset minäkeskeisiä ystäviä? Itse viihdyn ystäväpiirissä missä puhutaan asioista.

        Heh, no sitähän minä kysyin. Jotenkin tuli mieleen tämän illan palstakirjoitteluista, mistähän johtuikaan mieleeni.


    • mielellä on paha olo

      Olisiko se ylipääsemättömän vaikeaa, että jokainen tarkistaisi ensin tekstinsä sisällön ennen kuin painaa enteriä. Kyllä se varmaan on.

      • opaskoira?

        Mitä tarkennus hyövää, kun ihminen on sokea itselleen?


      • paha olla
        opaskoira? kirjoitti:

        Mitä tarkennus hyövää, kun ihminen on sokea itselleen?

        Osuvasti sanottu.


      • bessie*

        Täh! "mielellä on paha olo"!?

        Millähän mielellä ja silmällä tuo oman tekstinsä sisällön! ennakkotarkistus pitäisi tehdä ja miksi maailmassa se pitäisi tehdä?

        Ja onhan se vielä niinkin, että kukaan muu paitsi itse kirjoittaja ei voi tietää onko 'tarkistettu' vai ei.

        En tarkistanut.


    • risukorva1

      Tuossa puolisen vuotta sitten, kun "löysin" tämän kanavan, innostuin kovasti ja aloitin ainakin kaksi keskustelua. Ensimmäisestä tuli "turpiin" kovasti ja pelkästään naisten taholta? Toisesta ei tullut, mutta kiinnostukseni kyllä lopahti. Nyt olen silloin, tällöin lueskellut näitä ja muutamaan jopa kommentoinutkin, vakituiset kirjoittajat saavat mielestäni jatkaa, kuin ennenkin, vältän provosoimista ja kirjoittelua!

      • ap vain

        Minun puolestani jokainen on oikeutettu jatkamaan, mitä mestareita toisillemme olemme.
        Asiallisesti, ihmisyydessä.
        Se nyt taitaa olla eräille liikaa pyydetty.

        Täällä on turha kirjoittajia jakaa lampaisiin ja vuohiin. Jokainen aatelinen osaa sukeltaa meren pohjaan lähettelemään puhekupliaan jommasta kummasta päästään.
        Millä päällä sattuukin olemaan.


      • ap vain kirjoitti:

        Minun puolestani jokainen on oikeutettu jatkamaan, mitä mestareita toisillemme olemme.
        Asiallisesti, ihmisyydessä.
        Se nyt taitaa olla eräille liikaa pyydetty.

        Täällä on turha kirjoittajia jakaa lampaisiin ja vuohiin. Jokainen aatelinen osaa sukeltaa meren pohjaan lähettelemään puhekupliaan jommasta kummasta päästään.
        Millä päällä sattuukin olemaan.

        Oletko itse koskaan ajatellut, että sinulla on hunksimainen kirjoitustyyli. Olen itseasiassa jo pitkään seurannut kirjoituksiasi. Sinä aloitat illalla ja hunksi päivystää aamulla ja päivällä.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Oletko itse koskaan ajatellut, että sinulla on hunksimainen kirjoitustyyli. Olen itseasiassa jo pitkään seurannut kirjoituksiasi. Sinä aloitat illalla ja hunksi päivystää aamulla ja päivällä.

        "korpikirjailija"

        Jos kehuit kirjoitus-tyyliäni...
        Niin kiitos siitä.
        Päivystyksestäni huomautan seuraavaa:
        Avaan koneni n. 05.00
        Koneeni on päällä n.18-19.00 saakka.
        Ralli-ruletin pyöriessä myöhempäänkin.
        Johtuen eri maiden aika-eroista.
        Jos on tarvetta, kirjoitan palsta-kommenttini yleensä siinä 10-11.00 nurkilla.
        Vastaan ainakin minuun kohdistuviin juttuihin ja kysymyksiin.
        Palsta on auki yhdessä ikkunoista n. 14.00 saakka.

        Missä tapauksissa tahansa, minulla ei ole mitään tekemistä ap:n kanssa.
        Kirjoitan aina nimmarilla HUNKSZ.
        Jos yllä-pito ei toisin tahdo.

        yst.

        H.


      • ap.
        korpikirjailija kirjoitti:

        Oletko itse koskaan ajatellut, että sinulla on hunksimainen kirjoitustyyli. Olen itseasiassa jo pitkään seurannut kirjoituksiasi. Sinä aloitat illalla ja hunksi päivystää aamulla ja päivällä.

        Minä taas olen huomannut teissä juuri täsmälleen saman asian, päivystäjä ja illastaja. Vaikka en kenenkään kirjoituksia arkistoi, enkä suurennuslasilla tutki.

        Tietyllä tavalla vertaus herra H:hon mairittelee itsetuntoani. Mutta vain tietyllä.

        Aikasen hupaisaa tietää puskalaisten aikataulu. :-)


      • hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Jos kehuit kirjoitus-tyyliäni...
        Niin kiitos siitä.
        Päivystyksestäni huomautan seuraavaa:
        Avaan koneni n. 05.00
        Koneeni on päällä n.18-19.00 saakka.
        Ralli-ruletin pyöriessä myöhempäänkin.
        Johtuen eri maiden aika-eroista.
        Jos on tarvetta, kirjoitan palsta-kommenttini yleensä siinä 10-11.00 nurkilla.
        Vastaan ainakin minuun kohdistuviin juttuihin ja kysymyksiin.
        Palsta on auki yhdessä ikkunoista n. 14.00 saakka.

        Missä tapauksissa tahansa, minulla ei ole mitään tekemistä ap:n kanssa.
        Kirjoitan aina nimmarilla HUNKSZ.
        Jos yllä-pito ei toisin tahdo.

        yst.

        H.

        Enhän minä tosissani.

        Kun heittää kyssäreitä ja antaa ihmisten puhua se on eräs tapa saada tietoa. Leijanalla nyt on aina ollut lennokas tyyli kirjoittaa vähän kuin sinullakin hunksi. Kummankin sanomat ovat joskus kuin sanaristikoita.

        Kuitenkin joskus joku viesti kertoo enempi kuin sen kirjoittaja tajuaa kun viestin naputtaa vihapäissään. Samaan vihassa tehtyyn virheeseen lankesi myös eilen DW ja kirjoitti ajattelmattomuuttaan, asioita jotka paljastivat kirjoittajan todellisen minän.

        Olen julistanut itselleni joulurauhan. Aloituksia en tee, mutta kirjoittelen muiden ketjuihin.


      • ...
        korppis kirjoitti:

        Enhän minä tosissani.

        Kun heittää kyssäreitä ja antaa ihmisten puhua se on eräs tapa saada tietoa. Leijanalla nyt on aina ollut lennokas tyyli kirjoittaa vähän kuin sinullakin hunksi. Kummankin sanomat ovat joskus kuin sanaristikoita.

        Kuitenkin joskus joku viesti kertoo enempi kuin sen kirjoittaja tajuaa kun viestin naputtaa vihapäissään. Samaan vihassa tehtyyn virheeseen lankesi myös eilen DW ja kirjoitti ajattelmattomuuttaan, asioita jotka paljastivat kirjoittajan todellisen minän.

        Olen julistanut itselleni joulurauhan. Aloituksia en tee, mutta kirjoittelen muiden ketjuihin.

        ?

        Muistaakseni kirjoitin, että mitä voi päätellä, jos joku leipoo pipareita, asuu mielikuvituksessaan ulkomailla gigolon kanssa, leikkii nukkekodilla ja vielä luulee olevansa kirjailija ? Mun mieletä toi oli hyvä analyysi, joka kertoi oleellisen kirjoittan todellisesta minäkuvasta ja harhakuvitelmista.

        =DW=


      • ... kirjoitti:

        ?

        Muistaakseni kirjoitin, että mitä voi päätellä, jos joku leipoo pipareita, asuu mielikuvituksessaan ulkomailla gigolon kanssa, leikkii nukkekodilla ja vielä luulee olevansa kirjailija ? Mun mieletä toi oli hyvä analyysi, joka kertoi oleellisen kirjoittan todellisesta minäkuvasta ja harhakuvitelmista.

        =DW=

        Piparien leipominen
        Mielikuvitus asuminen ulkomailla
        Nukkekoti
        kirjailija

        Omista harhakuvistahan sinä kirjoitit, et minun.

        Miksi poistatit viestisi?


    • ...

      Aiheet vähissä.

      Koska vähän läyttäjiä, suunnilleen kaikki maapallon asiat vatvottu muutamaan kertaan. Ja jos tulee aihe, mistä tomppelimmai eivät tajua mitään, net alkaa sitten sotkemaan ketjuja. Kaiketi paljolti siksi, koska niillä ei ole muuta elämää, eikä mitään sanottavaa, net alkavat mälkyttämään ja nimenomaan pykivät saamaan aikaan fleimejä, alkaen räkyttämään muitten virtuaalipersoonien persoonista, koska ei ole muuta kirjoitettavaa ja haluaisivat kuitenkin kirjoittaa jotain.

      Ja jotkut ihmisethän muutenkin on sellasia, että ne pitää riitelemisestä ja wittuilemisesta. Imeisimmin livessä enää kukaan niitä jaksa kuunnella, netti antaa oivat mahdollisuudet totetuttaa itseään tässä asiassa.

      Psykologisesti kiinnostava asia, jota varmaan tutkitaan paljonkin.

      PArhaita aloituksia on tämänkaltaiset, missä vatvotaan palstan keskusteluja ja muka "pohditaan" syitä foorumin tylsyyteen. No vastauksen tietää kaikki, käyttäjien vähyys, moderoinnin puute ja keskusteluideoiden vähäisyys, Aiheen pitäisi olla mahdollisimman yleispätevä, ei lian rakettitiedettä tpmppeleimpia ajatellen, mutta että siinä voi osaltaan käydä syvemmälläkin aiheen sisällössä.

      Siis ei täällä rakentavaa keskustelua useinkaan saa aikaan. Mua kuitenkin kiehtoo tuulipukukansa, jotka loispummieläkeläisiä, että mitä ihmettä niiden päässä liikkuu, se on vieläkin hukassa :DDDDD

      =DW=

      • vain ap, sanoi hän

        Eikö mukaan vielä mahdukin kananpersekampaus?

        Ehkä tiedät, kunkan tulet miehen ikään?


      • ...
        vain ap, sanoi hän kirjoitti:

        Eikö mukaan vielä mahdukin kananpersekampaus?

        Ehkä tiedät, kunkan tulet miehen ikään?

        Kah, olihan se palstan pakollinen päivystävä potunviljelijä lestaatikin hommissaan, hyvinkö lapsilisät ja tukijaiset juoksee? :DDDD

        =DW=


      • vain ap, sanoi hän
        ... kirjoitti:

        Kah, olihan se palstan pakollinen päivystävä potunviljelijä lestaatikin hommissaan, hyvinkö lapsilisät ja tukijaiset juoksee? :DDDD

        =DW=

        Meille ei ole koskaan maksettu penniäkään lapsilisiä. Minä olen tehnyt tuottavaa työtä toiselle koko työurani ajan. Toivottavasti moni muukin täällä on. Edes.

        Entäs sinulle 12-lapsiseen katraaseesi. Sinähän olet täällä oppinut varsinaiseksi luulijaksi.


      • vain sdp
        vain ap, sanoi hän kirjoitti:

        Meille ei ole koskaan maksettu penniäkään lapsilisiä. Minä olen tehnyt tuottavaa työtä toiselle koko työurani ajan. Toivottavasti moni muukin täällä on. Edes.

        Entäs sinulle 12-lapsiseen katraaseesi. Sinähän olet täällä oppinut varsinaiseksi luulijaksi.

        Etkö oo nauttinna lakisääteisiä etuja, vai eikö oo lapsia siunaantunna?


      • ;))
        vain sdp kirjoitti:

        Etkö oo nauttinna lakisääteisiä etuja, vai eikö oo lapsia siunaantunna?

        Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen. ;))


    • Rauhankyyhkynä haluaisin minäkin pystyä keskustelemaan ikätovereideni kanssa ilman kaikenlaista kettuilua, veetuilua, mollaamista ja ivaamista, mutta täällä on melkein mahdotonta olla eri mieltä mistään tai saa haukkumiset osakseen. Siis eriäviä mielipiteitä ei kunnioiteta eikä niistä keskustella perustellen asiallisesti omaa kantaansa, vaan aletaan heti hyökkäämään kommentin kirjoittajan kimppuun.

      Keskustelufoorumit ovat keskustelua varten: ei nyrkkeilykehiä eikä kukkotappeluaarenoita (tai mummojen mutapainia), mutta palstalta puuttuu keskustelukulttuuri joka nimenomaan perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen ja asialliseen mielipiteiden vaihtoon.

      Ei se myöskään herätä keskustelua jos aina vaan nyökytellään ja taputellaan olkapäälle. Huuteluchatit kahden tai useamman nimimerkin välillä jotka tuntevat toisensa ei ole myöskään keskustelua. Keskusteluihin pitäisi pystyä osallistumaan mahdollisimman moni.

      Tämä oli siis vain minun vaatimaton mielipiteeni asiasta, ilman mitään karttakeppiosoituksia. Jos olisin luotsina kiinnittäisin enemmän huomiota palstan hengeä ja keskusteluja häiritseviin kommentteihin, vähemmän joihinkin mitäänsanomattomiin sääntöihin minne mikin kommentti kuuluu kun siinä åuhutaan siitä tai tästä. Tämä on ikäryhmämme yleinen palsta ja mielestäni kaikki aiheet ovat sallittuja.

      • Paloma@ Tää on hittiaihe ja aina kiinnostava. En minä, mutta muut, jotkun muutamat, eräs, hän jne.


      • ap vain taas

        Sinua on aina hyvä lukea. Kirjoitat aina ajatuksella, harkiten.
        On vain niin, ikävä kyllä, että eräille ei ole annettu samaa itsekritiikkiä.

        Täällä helposti jää ulos, jos ei ole "tuttuja puolustajia ja samanmielisiä tiernapoikia".
        Vaikka muitahan ei voi muuttaa, vain itseään, kuin vanha sanonta kuuluu.
        Jos siihen ei ole halua eikä ymmärrystä, mikään ei muutu.


      • vain sdp
        ap vain taas kirjoitti:

        Sinua on aina hyvä lukea. Kirjoitat aina ajatuksella, harkiten.
        On vain niin, ikävä kyllä, että eräille ei ole annettu samaa itsekritiikkiä.

        Täällä helposti jää ulos, jos ei ole "tuttuja puolustajia ja samanmielisiä tiernapoikia".
        Vaikka muitahan ei voi muuttaa, vain itseään, kuin vanha sanonta kuuluu.
        Jos siihen ei ole halua eikä ymmärrystä, mikään ei muutu.

        Oot sää viisas ihminen ainaski klisseitä piätellen! Ei myö muut tiijetä mittää.


    • älä ota itteesi sori

      alotuksentekijälle :


      johtuu siitä
      on viikonloppu
      kaikki on vielä päissään tai ainaki raju rapula päällä
      ei ihme jos suu napsataa tuossa tilassa kiinni,

      • ;) ap

        Ei vi**umaisuus ole kiinni viikonpäivästä, vaan kunkin omasta luonteensa. Tai sitten joillakin on ikiaikainen krapula. :))


    • Hytinä

      Mikähän siinä on kun ärsytyskynnys on tosi matalalla näin loppuvuodesta. Huomaa kyllä itsestäänkin. Esim. Olin eilen joulukonsertissa jossa lauloivat kolme tämän maan tunnetuimpia solistilaulajia. Heillä oli tosi hyvä fiilis keskenään ja kiusoittelivat toisiaan siinä laulujen välissä. Taustaorkesterikin oli aivan mahtava.
      Sitten hieman ennen väliaikaa tämä miessolisti alkoi lanseeraamaan uutta joululevyään ja lauloi muutaman laulun playbäckinä . Meni itsellä maku koko tilaisuudesta vaikka koko täysi sali taputti aivan valtavasti.
      Ja tänään sitten oli kaupungilla lähituottajilla joulumarkkinat. Ne oli siirretty linnan edestä linnan sisäpihalle ja yhtäkkiä sinne otettiinkin pääsymaksu. Missään ilmoituksessa aiemmin ei oltu ilmoitettu mitään pääsymaksusta. Ei se pari euroa niin suuri ole mutta rupesi potuttaan. Nämä lähituottajat ovat yhteensä tänä vuonna saaneet EU tukea satojen miljoonien kruunujen édestä. Eikö ne olisi voineet tarjota ihmisille sen pääsymaksuhinnan ja näyttää ne tuotteensa ilmaiseksi. Olisin käsittänyt pääsymaksuhinnan jos edes olisivat tarjonneet kuumaa glögiä.

      • ...

        Sivusta.

        Musassa nykyisin älyttömästi tekniikkaa livenä. Noin periaatteessa pahimmassa tapauksessa riittää, että saa jonkun muusikon doupattua niin hyvin, että se pysyy pystyssä lavalla. Kiertueita perutaan äärettömän harvoin, silloin on jyse siitä, että joku on niin huonossa kunnossa, että ei yksinkertaisesti menemään lavalle.

        Siis ei playpäkki ole mitään ihmeellistä, koska uusia piisejä, eivät ehkä vielä osanneet sanoja tai piisejä tarpeeksi hyvin vielä. Mutta pitääpi siis muistaa, tekniikkaa on aina mukana lavalla, etenkin laulussa. En tähän hätään löytänyt linkkejä. Netissä kuitenkin paljon esimerkkivideoita livekeikoista, missä on ainoartraan kuva ja raaka livelaulu. On kuule maailmantähtienkin "live"- esiintymiset melkoista rääkkymistä :DDD

        Tohon lipunmyyntiin vaan sen verran. Tuet myönnetty muihin asioihin, kuin myyjäisten järjestämiseen. Rahojen käyttöä kyllä valvotaan tarkasti. Niitten maalaisten ois vaan pitänyt tajuta tiedotuksissaan krtoa, että olemassa pakollinen sisäänpäsymaksi. Se ois voinut muuten olla aika paljon korkeampi, jos oisivat tajunneet sisällyttää pääsymaksuun klökiä ja piparia. Vaan, ei maalaiset ole kauppamiehiä tai ruudinkeksijöitä, ne ois tienanneet enemmän, jos oisivat älynneet asian. Sillä eihän markkinat ole kuin kaupankäynti ja markkinointi tapahtuma. Ja maalaiset kun ei tee paljoakaan myyntityötä, enenpi osastoa, "osta nyt edes jotain". Jos tekee kaiken alusta loppuun itse, ei kukaan voi muuttua markkinojntialan huopputekijäksi, kaiken muun ohella. Aika ei riitä. Ja jos junaillee, etä riittä, sitten kyse jo suuremman luokan pisneksestä, jonka pyörittämiseen maalaislla ei kyvytkään sitten riitä.

        Klöki muuten joskus hyvää kylmänäkin. Alkossa kerrassaan erinomainen konjakkiklöki myynnissä nän joulun aikaan. Se tosi hyvää myös kylmänä, siis jonkinlaisena väkevänä mausteviininä.

        =DW=


    • jää jää jästipää

      Ihan ilmisesti Eräille ei tule uni ilman, että saa painiskella sanapainia, haitanneeko sekään, että aina toiseksi jää.

      • ilmisesti

        lukihärökö taas


      • ihmisesti, jos osaa
        ilmisesti kirjoitti:

        lukihärökö taas

        Lukihäröinenkö siellä kaltaisiaan moittii?


    • Hei kun keikuskelen

      Huomenta täältä.
      Vastaanpa vain "kysynpä vain":lle

      Kyllä on pikkuusen semmonen hytinä takaraivos, että jotkut nauttivat epäsovusta.
      Jotkut ovat semmosia, että aattelevat "jos nyt pistän semmosen ja semmosen kommentin, niin väki repee kiukkuunsa ja aijjjjeeee ku se naurattaa".
      Ne jotkut kaiketi töröttävät näytön eessä ja suu leviäätte nautiskelevat, kun saavat aikaan tuommoosen hälinän.

      Me, jotka rauhaa rakastamme, väittelyitä vihaamme, niin onhan se tottavie inhoa lueskella jotakin "oot-sää-tyhymä-aasi"-kommentteja.

      Joskus kun osallistun ihan mukavaan aloitukseen, niin heevetti vieköön kohta alkaa pukkaamaan epäsopu-kommentteja. Kyllä sitte ottaa päähän, kun on jo ehtinyt kirjoittamaan oman kommentin, vaikka ei kuunaan tahtoisi olla semmosessa ketjussa mukana. Sielä se mun nimimerkkini vaan köllii harmikseni.

      Tulen palstalle ilahduspilkahduksia hakemaan. Usein vaan on niin, että sen verran negatiivista tekstiä saa lukea, että ei viitti kuluttaa aikaansa semmosia lukemassa.

      Helposti loksautan suuni kiinni ja häivyn.

      Kohta häivyn kauppoihin. Jotakin kivaa lahjaa vielä pitää ostaa. Kuhan keksisin, että mitä se kiva olis.

      Täällä kamalan kova tuuli. Lumesta ei tietoakaan.

      • kysynpä vain

        Noot ku mää.

        Ilon pisaroita täältä hakisin, vaan liian harvoin voin mieltäni virkistää. Tuntuu, kuin joillakin on kädessään punahehkuinen takankohennin, jolla heistä on kiva vähän pistellä toisia takalistoon, ihan huvin vuoksi vain.
        Itsestä tietenkin riippuu, pystyykö ilkeilyyn olla vastaamatta. Itse olen sitä yrittänyt opetella, koska kiusaaja antaa vain itsestään sisälmyksensä nähtäviksi.


      • torabora
        kysynpä vain kirjoitti:

        Noot ku mää.

        Ilon pisaroita täältä hakisin, vaan liian harvoin voin mieltäni virkistää. Tuntuu, kuin joillakin on kädessään punahehkuinen takankohennin, jolla heistä on kiva vähän pistellä toisia takalistoon, ihan huvin vuoksi vain.
        Itsestä tietenkin riippuu, pystyykö ilkeilyyn olla vastaamatta. Itse olen sitä yrittänyt opetella, koska kiusaaja antaa vain itsestään sisälmyksensä nähtäviksi.

        Mitäs täällä nyt on tapahtunut? Kuka kännissä, kuka krapulassa, onks joku eronnut vai?


      • ap.
        torabora kirjoitti:

        Mitäs täällä nyt on tapahtunut? Kuka kännissä, kuka krapulassa, onks joku eronnut vai?

        En tiedä, kuin itsestäni, en utele. :)

        Minun vastaukseni kaikkiin kyselyihisi, etten minä ainakaan.
        Eikä täällä ole mitään erityistä tapahtunut, sitä sammoo.


      • torabora
        ap. kirjoitti:

        En tiedä, kuin itsestäni, en utele. :)

        Minun vastaukseni kaikkiin kyselyihisi, etten minä ainakaan.
        Eikä täällä ole mitään erityistä tapahtunut, sitä sammoo.

        Ai silleen, luulin, että jotain vakavampaa. Sitä sammoo :)


    • ent. siivoojaparka

      Aloituksen "Usimmat"? Yleensä ymmärrän kirjoitusvirheistä huolimatta, mitä sana tarkoittaa, mutta nyt en. Onko kysymys uusimmista vai useimmista?

      • ap.

        Totta turiset.

        Useimmat, oli tarkoitus kivahtaa. Uusimmathan ovat kivat, eivät ole vielä urautuneet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe