Satanisteista on tullut rohkeampia

Soraääni

Kun heidän uskontonsa kerran jo ainakin Jenkeissä hyväksytään ja saavat siellä patsaitakin itse pirusta pystyttää.

Ja sitten vielä väittävät, että Jumala on aiheuttanut itse pirua enemmän kärsimystä... valheen isä, eli pata kattilaa soimaa...

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Viitannet Baphometista tehtyyn patsaaseen? Kyseessä ei suinkaan ole piru, vaan monimerkityksellinen hahmo, jonka kaikki piirteet eivät avaudu ihan vaivattomasti.

• free-witch

Totta kai "jumala" on (raamatun mukaan, eihän kumpaakan oikeasti ole) aiheuttanut "pirua" enemmän kärsimystä. Jos on kerta kaikkitietävä, niin tiesi tasan tarkkaan mitä tulee käymään kun loi kaiken niin kuin loi. Shakkimatti. ;)

Eikä piru sitä paitsi valehdellut. Luehan tarkemmin:

" 16 Herra Jumala sanoi ihmiselle: 'Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. 17 Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma.'

Sitten:
      "1 Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: 'Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?' 2 Nainen vastasi käärmeelle: 'Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä. 3 Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.' 4 Silloin käärme sanoi naiselle: 'Ei, ette te kuole. 5 Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan.'"

Miksi luotiin kavala eläin? Eikös aiemmin sanottu, että "kaikki oli hyvää"?
      Miten on mahdollista, että Eeva valehteli ennen lankeemusta? Eihän jumala ollut sanonut mitään hedelmiin KOSKEMISESTA. Nainen lisäsi ihan omiaan.
      Paholainen sanoo siis, että tulette tietämään hyvän ja pahan. Muista tämä.

" 6 Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

MITEN hän "näki", että ne olivat hyviä syödä että se antoi ymmärrystä?
      Ja ukko vaan seisoi koko ajan siinä vieressä, eikä virkkanu mitään?

" 9 Herra Jumala huusi miestä ja kysyi: 'Missä sinä olet?'"

Miksi kaikkitietävän/kaikkiläsnän jumalan piti kysyä missä mies on? Eikö hän tiennyt? Kuinka jumalalta piiloudutaan?

" 14 Herra Jumala sanoi käärmeelle:
      'Koska tämän teit, olet kirottu. Toisin kuin muut eläimet, karja ja pedot, sinun on madeltava vatsallasi ja syötävä maan tomua niin kauan kuin elät.'"

Oliko kyseessä siis oikea käärme, vai paholainen käärmeen hahmossa? Jos piru, miksi käärmettä rangaistaan teosta mihin sillä ei ollut osaa eikä arpaa? Jos käärme, miksi Luciferia sanotaan "valheen isäksi"?
      Oliko käärmeellä jalat ennen kuin sitä rangaistiin? Olivatko käärmeet siis jonkinlaisia isoja liskoja?

"22 Sitten Herra Jumala sanoi: 'Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!'"

No niin. Kerrataanpa. Mitä jumala kertoi ihmiselle? "Sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma."
      Mitä käärme sanoi? "niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
      Jakeesta 22 voi lukea suoraan, että kuolemaa ei olisikaan ollut tulossa puusta syömisen tähden, vaan ihan luonnollisesti iän mukana. Ihminen ei olisi elänyt ikuisesti kuitenkaan.
      Ja - ketkä "me"?

= Jumala on valehtelija.

• totta turiset

Näin olen itsekin päätellyt. Loppujen lopuksi tuo on melko loogista, jos viitsii vähän ajatella. Useimmat uskovaiset eivät ajattele.

• free-witch
        totta turiset kirjoitti:

Näin olen itsekin päätellyt. Loppujen lopuksi tuo on melko loogista, jos viitsii vähän ajatella. Useimmat uskovaiset eivät ajattele.

Nii-in. Pörröisessä, lämpimässä uskon kuplassa kun on kivempaa. Ei tarvitse ottaa vastuuta, saa tuomita toisia, voi tuhlata elämänsä kun toinenkin on luvassa. Huh huh.... Mutta hyvä että kirjoitit "useimmat". Tietysti on olemassa tyhmiä ateisteja, ja älykkäitä uskovaisia. Liian moni yleistää siinä.

• ttkkl

"Ja saatana heitettiin tulijärveen, jossa peto ja väärä profeetta jo olivat!" Lue paremmin ilmestyskirjsta!

• free-witch

Toisten jakeiden lukeminen ei korjaa jakeita, jotka jo itsessään ovat täysin päin honkia ja ristiriitaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3289
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe