Voi paska... ihastunut 16v tyttöön. Mitä teen?

Don Teme.

Olen 28v mies ja ihastunut/rakastunut 16v tyttöön...

Ihastuin itseasiassa jo häneen, hänen ollessa 15v ja minä 27v.

Tämä tyttö oli se joka teki aloitteen ja lähesty mua. Nyt se on hurmannu mut ihan täysin... Se on kaunis, mukava, ei sellanen tavallinen ikäisensä " omg ihq lol " tyyppi vaan kypsempi ja järkevämpi. Pystytään puhumaan oikeastaan kaikista asioista, mikä löi mut ihan ällikällä koska ajattelin että ei siitä mitään tuu kun tyttö on niin nuori! No, mutta tosin hänkin on aika kokenut. Niitä juttuja en lähde erikseen tässä luettelemaan mitä on elämässään kokenut, kun ne ovat yksityisasioita. Luulin häntä ensimmäiseksi 18-vuotiaaksi, koska ei pelkästään juttujen perusteella kuulosta vanhemmalta vaan näyttää myös vanhemmalta. Tässä muijassa on sitä jotain, olen ollut hirveä pukki ja pannut monia naisia läpi ja seurustellut useamman kerran, mut tää muija on erilainen..

Kun sain tietää tytön todellisen iän, olin aluksi sillein " no way " . Mut sit kun se jatko liehittelyä ja liehittelyä, niin nyt mä oon myytyä miestä... Ja hyvä vaan niin. Olen todella ihastunut/rakastunut.

Ja mulla ei ole aiemmin ollu siis tapana "lapsiin" kajota. Kaikki edelliset tyttöystävät ollu oman ikäsiä. Kuten tytöllä myös poikaystävät. Nyt vaan sattu sit käymään näin... et tunteet tuli.

Ollaan tapailtu nyt vuoden verran ja ollaan oltu kärsivällisiä. Kavereita vain, vaikka molemmat tietää/tuntee että ollaan ihastuneita myös toisiimme ja ollaan puhuttukin siitä asiasta. Nyt sit eilen tyttö ehdotti, että kun vuoden tää tilanne junnannu jo paikoillaan et voitasko alkaa jo seurustelemaan ja sanoin että pitää miettiä ja purin huulta... Nyt oon koittanu kovasti sit tässä miettiä et mitä teen. Järki sanoo ihan toista ja tunteet taas toista. Tai oikeastaan järkikin sanoo nykyään samaa kuin tunteet, koska en näe enää mitään järjellistä syytä olla seurustelemattakaan. Tähän asti meillä on kaikki menny ihan putkeen .....! En halua vain leimautua.

Ainut huonompi tekijä on ollu painostavat kaverit, siis minun puolelta. Haluaisivat että en enää pyörisi tytön kanssa ja tyttö tietää asian ja on pahoittanut siitä vähän mielenkin. Miten saisin ystäväni lopettamaan painostuksen ja ehkä omista ystävistäkin tulemaan tytön ystäviä? osasta ystävistäni on jo tullut ja se on hieno juttu... :) kaverinikin ovat siis suurinpiirtein mun ikäisiä.

Tytön vanhemmat ei vielä tiedä minusta, eikä minun vanhemmat tytöstä. Oikeastaan ikäero ei huoleta niin paljon, vaan minun taustat, jos tytön vanhemmat saisi jostain tietää niin mitä sitten ajattelisivat. Mulla on joskus ollut ongelmia huumeiden ja rikollisuuden kanssa. Ehkä mun paljon tatuoitu ulkonäkö voisi kertoa jo vanhemmille mikä olen miehiäni... Mutta nyt olen ollut useamman vuoden jo kuivilla, molemmista ja voin KUNNIASANALLA luvata että minulla ei ole minkäänlaista aikomusta satuttaa tyttöä... ! eikä painostaa häntä mihinkään mitä hän ei halua. Rakastan häntä vain kovasti.

Tulimpa tänne sitten avautumaan..........

18

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäkö

      Noh.. Onhan tuo ikäero suuri vielä tässä vaiheessa. Mutta loppupeleissä vaikea näin tuntematta mennä mitään sanomaan. Ehkä mietin onko tälle tytölle hyvä juttu, kun olet itse ollut "panomies" yms muut elämän vaiheet. Että tyttö itse ei välttämättä ole kerennyt moneenkaan mieheen tutustua ikänsä puolesta. En tiedä mitä tässä yritän sössöttää. Eiköhän se ole vain mentävä minne tunteet vie.

      • Don Teme.

        No sen verran tiedän hänen entisistään seurustelu kuvioista että 13-vuotiaana on seurustellut ekan kerran, 15-vuotiaan pojan kanssa ja siinä ei minun mielestä ole mitään ihmeellistä. Se suhde kestikin sitten lähes koko 7lk ajan.

        14-vuotiaana oli muutaman kuukauden ajan sitten yksi 20-vuotias ja myöhemmin vielä 17-vuotias.

        Sen jälkeen ollaan me molemmat sitten tutustuttu ja nyt molemmat oltu tässä päälle vuoden sinkkuja.

        Seksiä tyttö ei ole vielä harrastanut, haluaisi kuulemma nyt 16-vuotiaana sitten ja se eka kerta tulisi olemaan sitten minun kanssa...


      • 0987654
        Don Teme. kirjoitti:

        No sen verran tiedän hänen entisistään seurustelu kuvioista että 13-vuotiaana on seurustellut ekan kerran, 15-vuotiaan pojan kanssa ja siinä ei minun mielestä ole mitään ihmeellistä. Se suhde kestikin sitten lähes koko 7lk ajan.

        14-vuotiaana oli muutaman kuukauden ajan sitten yksi 20-vuotias ja myöhemmin vielä 17-vuotias.

        Sen jälkeen ollaan me molemmat sitten tutustuttu ja nyt molemmat oltu tässä päälle vuoden sinkkuja.

        Seksiä tyttö ei ole vielä harrastanut, haluaisi kuulemma nyt 16-vuotiaana sitten ja se eka kerta tulisi olemaan sitten minun kanssa...

        Etsi kuule oman ikäistä seuraa. Tyttö on lapsi vielä. Järki käteen nyt!!!!!!!


      • hohoijaa
        Don Teme. kirjoitti:

        No sen verran tiedän hänen entisistään seurustelu kuvioista että 13-vuotiaana on seurustellut ekan kerran, 15-vuotiaan pojan kanssa ja siinä ei minun mielestä ole mitään ihmeellistä. Se suhde kestikin sitten lähes koko 7lk ajan.

        14-vuotiaana oli muutaman kuukauden ajan sitten yksi 20-vuotias ja myöhemmin vielä 17-vuotias.

        Sen jälkeen ollaan me molemmat sitten tutustuttu ja nyt molemmat oltu tässä päälle vuoden sinkkuja.

        Seksiä tyttö ei ole vielä harrastanut, haluaisi kuulemma nyt 16-vuotiaana sitten ja se eka kerta tulisi olemaan sitten minun kanssa...

        Jaahas. Tässäkö nyt Miritan poikaystävä kertoilee heidän seurustelunsa alkuajoista?

        Tyttöhän on nykyään 19-v, ja te olette seurustelleet (myös seksin merkeissä) kolme vuotta. Nykyään asutte yhdessä. Molempien kotiväkeenkin olette tutustuneet vuosien saatossa.


      • Don Teme.
        0987654 kirjoitti:

        Etsi kuule oman ikäistä seuraa. Tyttö on lapsi vielä. Järki käteen nyt!!!!!!!

        Miten 16-vuotias voi olla sinusta lapsi, jos se on parin vuoden kuluttua täysi-ikäinenkin? Nuori se on, joka opiskelee ammattiopistossa, muiden täys-ikäisten kanssa. Ei lapsi sentään enää kuitenkaan.


      • Don Teme.
        hohoijaa kirjoitti:

        Jaahas. Tässäkö nyt Miritan poikaystävä kertoilee heidän seurustelunsa alkuajoista?

        Tyttöhän on nykyään 19-v, ja te olette seurustelleet (myös seksin merkeissä) kolme vuotta. Nykyään asutte yhdessä. Molempien kotiväkeenkin olette tutustuneet vuosien saatossa.

        Juu, kuules en kenenkään Miritan kanssa seurustele ja vaikka seurustelisinkin en rupeaisi naiseni nimeä paljastamaan täällä.. =)


      • hohoijaa
        Don Teme. kirjoitti:

        Juu, kuules en kenenkään Miritan kanssa seurustele ja vaikka seurustelisinkin en rupeaisi naiseni nimeä paljastamaan täällä.. =)

        Tuo "Mirita" olikin yksi tytön nimimerkeistä. Hänhän on kertonut teidän tarinaanne näillä sivustoilla useissa eri ketjuissa niin seikkaperäisesti, että nuo sinun kertomasi asiat olivat hyvin tunnistettavissa.


      • Don Teme.
        hohoijaa kirjoitti:

        Tuo "Mirita" olikin yksi tytön nimimerkeistä. Hänhän on kertonut teidän tarinaanne näillä sivustoilla useissa eri ketjuissa niin seikkaperäisesti, että nuo sinun kertomasi asiat olivat hyvin tunnistettavissa.

        Sorry, mutta olen kommentoinut jo tähän asiaan. :) en rupea varta vasten vänkläämään.


    • wopesdkjf

      No ajatteleppa oma teinityttäresi seurustelemassa melkein 3-kymppisen kanssa. Miltä isänä tuntuis? Pienen tytön äitinä voisin sanoa, että tuntuisi todella ikävälle. Tue teidän ikäero ei ole paha jos molemmat olis aikuisia mutta kun toinen on teini, niin se on liikaa.

      Itse aloin 15 vuotiaana seurustelemaan 23vuotiaan kanssa ja kyllä olin helposti manipuloitavissa suuntaan ja toiseen vaikka niin kypsä muihin ikäisiini olinkin. Sen tyypin kanssa seurustelin 7 vuotta ja hyväksi sitä suhdetta ei olisi voinut sanoa. Teini muuttuu vielä ihmisenä niin paljon, että parissa vuodessa likka voi olla kuin joku toinen. Anna tytön kasvaa ja kokea, voitte tutustua vuosien päästä uudestaan.

      • Don Teme.

        Eli sinusta en voisi seurustella hänen kanssaan vaikka hän olisi 18-19vuotias? koska hän olisi silloin edelleen teini..

        Isänä tuntuisi siltä, että siitä vaan. Kunhan äijä on kunnollinen ja saan kunnolla tutustua siihen. Mikä minä olen saarnaamaan? olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa. Miksi olen näin tehnyt? no tykkään elää täysillä ja olen kokemus haluinen. Ja jos tyttäreni olisi onnellinen ja ei kuitenkaan enää olisi peruskoulussa, niin tietysti antaisin miehen olla tyttäreni kanssa..... Mutta tekisin myös päivän selväksi sen asian, että jos minun tyttöä satuttaa suuntaan tai toiseen, tökkään puukolla kaulavaltimoon ja katkon moottorisahalla vaikka jalat ja tukea saan kyllä tarvittaessa muiltakin kovilta tekijöiltä.

        Sinun luonteesi oli heikko, mun muija taas on erittäin itsepäinen tapaus. Emmä ole tähänkään asti pystynyt häntä pyörittelemään tai kukaan muukaan. Hän on vahva. :)

        Ja vituttaa tämä vuosien odottelu ... kohta olen niin vanha pässi jota ei halua kukaan kun vuodet mennyt vaan odotteluun tai pelkään että tämä ihana nainen löytää jotain muuta tai itse löydän, kun tyhminä vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan ...


      • kuulostaa pelottaval
        Don Teme. kirjoitti:

        Eli sinusta en voisi seurustella hänen kanssaan vaikka hän olisi 18-19vuotias? koska hän olisi silloin edelleen teini..

        Isänä tuntuisi siltä, että siitä vaan. Kunhan äijä on kunnollinen ja saan kunnolla tutustua siihen. Mikä minä olen saarnaamaan? olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa. Miksi olen näin tehnyt? no tykkään elää täysillä ja olen kokemus haluinen. Ja jos tyttäreni olisi onnellinen ja ei kuitenkaan enää olisi peruskoulussa, niin tietysti antaisin miehen olla tyttäreni kanssa..... Mutta tekisin myös päivän selväksi sen asian, että jos minun tyttöä satuttaa suuntaan tai toiseen, tökkään puukolla kaulavaltimoon ja katkon moottorisahalla vaikka jalat ja tukea saan kyllä tarvittaessa muiltakin kovilta tekijöiltä.

        Sinun luonteesi oli heikko, mun muija taas on erittäin itsepäinen tapaus. Emmä ole tähänkään asti pystynyt häntä pyörittelemään tai kukaan muukaan. Hän on vahva. :)

        Ja vituttaa tämä vuosien odottelu ... kohta olen niin vanha pässi jota ei halua kukaan kun vuodet mennyt vaan odotteluun tai pelkään että tämä ihana nainen löytää jotain muuta tai itse löydän, kun tyhminä vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan ...

        Oivoi. Kyllä tämän äidin sydän olisi kylmänä, jos tytär alkaisi alaikäisenä seurustella itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa, jolla olisi tuollainen tausta kuin sulla. Sori vaan. Väkivaltarikokset, tapon yritys, vankilassa istuminen. Huh huh.

        Mua pelottaisi, milloin sä pimahdat ja tyttö saisi puukosta kaulavaltimoon. Onkohan nyt varmaa, että tyttö on niin aikuinen kuin sä luulet? Entä jos hän hakee susta jotain itsetunnon pönkitystä, haluaa näyttää muille, että mäpäs seurustelenkin entisen rikollisen kanssa eikä pelota yhtään. Se kun on niiiin ihana mies. Muuttunut täysin, eikä varmasti tee mulle mitään pahaa.

        Voiko olla niin, että oman ikäisesi oikeasti pelkää sua etenkin jos tietävät sun taustoista? Oletko miettinyt.


      • hohoijaa
        Don Teme. kirjoitti:

        Eli sinusta en voisi seurustella hänen kanssaan vaikka hän olisi 18-19vuotias? koska hän olisi silloin edelleen teini..

        Isänä tuntuisi siltä, että siitä vaan. Kunhan äijä on kunnollinen ja saan kunnolla tutustua siihen. Mikä minä olen saarnaamaan? olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa. Miksi olen näin tehnyt? no tykkään elää täysillä ja olen kokemus haluinen. Ja jos tyttäreni olisi onnellinen ja ei kuitenkaan enää olisi peruskoulussa, niin tietysti antaisin miehen olla tyttäreni kanssa..... Mutta tekisin myös päivän selväksi sen asian, että jos minun tyttöä satuttaa suuntaan tai toiseen, tökkään puukolla kaulavaltimoon ja katkon moottorisahalla vaikka jalat ja tukea saan kyllä tarvittaessa muiltakin kovilta tekijöiltä.

        Sinun luonteesi oli heikko, mun muija taas on erittäin itsepäinen tapaus. Emmä ole tähänkään asti pystynyt häntä pyörittelemään tai kukaan muukaan. Hän on vahva. :)

        Ja vituttaa tämä vuosien odottelu ... kohta olen niin vanha pässi jota ei halua kukaan kun vuodet mennyt vaan odotteluun tai pelkään että tämä ihana nainen löytää jotain muuta tai itse löydän, kun tyhminä vaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan ...

        "olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa."

        Juuri tuota samaa "Mirita" on poikaystävästään meille kertonut.


      • t4te4tsrg
        hohoijaa kirjoitti:

        "olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa."

        Juuri tuota samaa "Mirita" on poikaystävästään meille kertonut.

        Joo, selvä tapaus. Tuskin on edes "Miritan" kriminaalipoikaystävän suoltamaa tekstiä, vaan "Mirita" se ihan itte hakee yleisön hyväksyntää seukkailulleen...

        Lainaus ylempää:
        "Isänä tuntuisi siltä, että siitä vaan. Kunhan äijä on kunnollinen ja saan kunnolla tutustua siihen. Mikä minä olen saarnaamaan? olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa. Miksi olen näin tehnyt? no tykkään elää täysillä ja olen kokemus haluinen."

        Kukaan AIKUINEN ja VASTUUDENTUNTOINEN ihminen ei ajattele noin. Siis haloo, yksi jos toinenkin meistä tykkää "elää täysillä", mutta pitääkö tehdä väkivaltarikoksia elääkseen täysillä?! My ass...


      • Don Teme.
        kuulostaa pelottaval kirjoitti:

        Oivoi. Kyllä tämän äidin sydän olisi kylmänä, jos tytär alkaisi alaikäisenä seurustella itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa, jolla olisi tuollainen tausta kuin sulla. Sori vaan. Väkivaltarikokset, tapon yritys, vankilassa istuminen. Huh huh.

        Mua pelottaisi, milloin sä pimahdat ja tyttö saisi puukosta kaulavaltimoon. Onkohan nyt varmaa, että tyttö on niin aikuinen kuin sä luulet? Entä jos hän hakee susta jotain itsetunnon pönkitystä, haluaa näyttää muille, että mäpäs seurustelenkin entisen rikollisen kanssa eikä pelota yhtään. Se kun on niiiin ihana mies. Muuttunut täysin, eikä varmasti tee mulle mitään pahaa.

        Voiko olla niin, että oman ikäisesi oikeasti pelkää sua etenkin jos tietävät sun taustoista? Oletko miettinyt.

        Jaaa, no eipähän tähän asti ole ainakaan näyttänyt siltä että kukaan olisi pelännyt ja naisia on riittänyt. :)

        Kuten sanoin: En IKIMAAILMASSA voisi satuttaa naistani.

        Sillonkin kun tein sen taponyrityksen tai ollut kyse muista väkivaltarikoksista, niin ne ovat liittyneet aivan muihin asioihin kun oman tyttöystävän pahoinpitelyyn... Omasta moraalisesta näkökulmasta katsottuna, naisten hakkaajat ja raiskaajat ovat sitä alinta kastia. Moni muu rikollinen ajattelee myös samalla tavalla. En ikinä haluaisi lähteä vankilaan esim. raiskaamisesta tai naisen pahoinpitelystä... pikkusen kuumottaisi. Mainehan siinä olisi myös mennyttä. Eli mä en niin vain pimahtele, etenkään kun ollut useamman vuoden kuivilla jo kaikista päihteistä, paitsi tupakasta, mutta se nyt ei huumaakaan aivoja niin kuin alkoholi ja huumeet.

        Ja tyttö on ihan oma ihtesä ja järkevä sillä tavalla, enkä usko että hän sortuisi moiseen pönkitys paskaan...

        Itse olen kyllä kavereille leveillyt, että kun mulla on nuorempi eukko. :D


      • Don Teme.
        t4te4tsrg kirjoitti:

        Joo, selvä tapaus. Tuskin on edes "Miritan" kriminaalipoikaystävän suoltamaa tekstiä, vaan "Mirita" se ihan itte hakee yleisön hyväksyntää seukkailulleen...

        Lainaus ylempää:
        "Isänä tuntuisi siltä, että siitä vaan. Kunhan äijä on kunnollinen ja saan kunnolla tutustua siihen. Mikä minä olen saarnaamaan? olen käynyt läpi eri huumausaineet, tehnyt rikoksia suuntaan jos toiseen, osa niistä väkivaltarikoksia, pahin taponyritys... Istunut vankilassa. Miksi olen näin tehnyt? no tykkään elää täysillä ja olen kokemus haluinen."

        Kukaan AIKUINEN ja VASTUUDENTUNTOINEN ihminen ei ajattele noin. Siis haloo, yksi jos toinenkin meistä tykkää "elää täysillä", mutta pitääkö tehdä väkivaltarikoksia elääkseen täysillä?! My ass...

        No kyllä mä ainakin ajattelen. Heh heh.

        Enkä edelleenkään ole mikään "Mirita", mutta jos tämän jälkeen ei mene kalloon se asia niin en ole enää toistelemassa.


      • miesvm_1967x
        Don Teme. kirjoitti:

        No kyllä mä ainakin ajattelen. Heh heh.

        Enkä edelleenkään ole mikään "Mirita", mutta jos tämän jälkeen ei mene kalloon se asia niin en ole enää toistelemassa.

        Mirita olet, älä yritä. Vai yhdessäkö näitä juttujanne väsäätte, tietääkö poikakaverisi edes mitä tänne kirjoittelet. Kerran väitit että hän lukee vieressä ketjua mutta mihinpä sitä luottaa. Kirjoitustyylisi on näetsen sama kuin Miritalla ja tarinakin täsmälleen sama. Ei kuulosta huumeilla ja rötöksillä pollansa kulauttaneen kirjoitukselta.


    • Nyt herätys jo

      16 vuotias on vielä lapsi vaikka aikuiselta naiselta näyttää ja kypsiä juttuja juttelee....tiedän tämän omakohtaisesti, koska ite olin 16 kun rupesin oman aviomieheni kanssa seurustelemaan ja hän oli silloin 20 vuotias. Meillä nyt 14 yhteistä vuotta takana niistä liki 10 v aviossa ja lapsia , mutta kyllä tuo teidän ikäero on AIVAN LIIKAA!
      Ajattele asia vaikka niin että sinulla olisi 16 vuotias tytär ja liki 30 vuotias mies piirittäisi sun tytärtä. Mikä olisi sinun reaktio ja tunteet lapsen vanhempana?
      Olisiko sinulle ihan ok?

    • maatuska5

      Tyttö on nuori kyllä mutta toisaalta 100vuottasitten teidän nykyinen ikäeronne olisi normaali tai jopa toivottava. Mä olen itse 36v nainen ja aiemmin olisi tuominnut tuollaisen suhteen kovasti. Nyt olen kuitenkin asunut ulkomailla mutaman vuoden ja silmät ovat avautuneet siinä, että kaikenlaisia suhteita niitä on. Minusta pohdintasi vaikuttaa kypsältä.

      Voittehan te seurustella ja luulisi, että ystävänne hyväksyvät tilanteen jos oikeasti sitoudutte. Vaikeat paikat tulevat sitten myöhemmin kun tyttö kasvaa naiseksi, menee opiskelemaan ja tapaa paljon muitakin ihmisiä, silloin sinun täytyy olla varma, ettet jarruta hänen elämäänsä ja valintojaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe