Sitoutumiskammo(ko)

avuton nainen

Tapasin 8viikkoa sitten ihanan miehen baarissa. Vaihdoimme illan päätteeksi numeroita, mutta välillämme ei tapahtunut muuta. Tämän illan jälkeen alkoi kuitenkin viestittely ja jossain vaiheessa kuvioon tulivat myös puhelut. Alusta asti tiesin, että mies haluaa edetä hitaasti(vanhoista traumoista johtuen).. Tämän tuntemamme ajan, olemme viestitelleet joka päivä useampia viestejä ja olemme myös nähneet noin 5kertaa. Aina kun olemme nähneet, meillä on ollut todella hauskaa ja olemme keskustelleet asioista syvällisemminkin. Nämä kerrat ovat myös päättyneet vähemmän tai enemmän seksuaalisiin juttuihin. Olemme myös viettäneet yhden yön yhdessä. Tämän yön jälkeen "kaikki" muuttui, mies sanoi että alkoi ahdistaa ja haluaa pitää tauon meijän näkemisessä, mutta haluaa kuitenkin nähdä vielä, mutta vasta sitten ku ahdistus häviää. On kuullemma kiinostunut minusta ja haluaa saada tämän jutun toimimaan. eikä halua edetä liian nopeasti. Olen sekaisin, en tiedä mitä tämä mies oikein loppujen lopuksi haluaa?
Mies on minua reilusti vanhempi, luulis että tietäisi jo tuossa iässä..

6

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan varattu?

      Reilusti vanhempi mies, ei halua edetä suhteessanne, seksiä sulta haluaa=varattu. Unohda.

    • Monia syitä

      jos mies ei ole kertonut syytä hidasteluun, jää kaikki vain arvailujen varaan.
      Kerroit että yhdessä vietetyn yön jälkeen kaikki muuttui. Mitä tapahtui?
      Voi olla että sinussa on "ominaisuuksia" jotka laittavat miehen miettimään. Mies voi kokea riittämättömyyden tunnetta ikäerostanne johtuen ym. ym...
      Niin kauan kun emme kommunikoi rehelliseti ja riittävästä, tulee aina eteen tällaisia epäselviä tilanteita.

      Nosta kissa päydälle... valitse hyvä, sellanen rauhallinen ja sopiva hetki ja ota asia puheeksi. Mitä pahimmillaan voisi tapahtua kun otat asian esille...mies voi ehkä kertoa että ei halua jatkaa kanssasi. Tämä viesti tulisi myöhemmin joka tapauksessa ilmi. Eikö olisi hyvä että tällaiset ajatukset tulis esille ihan alkuvaiheessa kun ei ole vielä edetty liian pitkälle.
      Tiedän että tuollainen viesti sattuu mutta, elämä ei aina ole reilua ja mene niin kun itse haluaisi tai on suunnitellut.

      DrAlban

    • ei joka päivä

      Mies vain selvisi baariillan jälkeen toisin kun sinä.

    • avuton nainen

      Ei ole varattu, tiedän sen. Kertoo hidasteluun olevan syynä huonot kokemukset naisista, sanoo pelkäävänsä rakastuvan muhun ja sit en vastaa sen tunteisiin.. Oon tässä nyt ollut etäinen ja nyt se mies laittaa viestiä että on ikävä ja haluaa mut luokseen ja mikä mulla on ku en vastaa viesteihin... oon ihan sekasin tästä koko jutusta :D ja väittää kovasti että ei halua pelkkää seksiä..

      • -----------

        Voihan toi sen selitys pitää ihan paikkansakin. Hän on kokenut jo sen, että toinen ei rakastakaan, vaikka hän rakasti ja haluaa nyt suojella itseään siltä. Ihan ymmärrettävää, mutta tietysti aika rankkaa molemmille osapuolille.

        Jos hän on rehellisesti kertonut, että mistä hänen vetäytymisensä johtuu jne. niin olisikohan sinun syytä kertoa rehellisesti, että miten tuollainen käytös sinuun vaikuttaa. Eihän hän voi sitä tietää, jos et kerro. Ehkä teidän homma sitten lähtisi etenemään. Johonkin suuntaan.


      • avuton nainen
        ----------- kirjoitti:

        Voihan toi sen selitys pitää ihan paikkansakin. Hän on kokenut jo sen, että toinen ei rakastakaan, vaikka hän rakasti ja haluaa nyt suojella itseään siltä. Ihan ymmärrettävää, mutta tietysti aika rankkaa molemmille osapuolille.

        Jos hän on rehellisesti kertonut, että mistä hänen vetäytymisensä johtuu jne. niin olisikohan sinun syytä kertoa rehellisesti, että miten tuollainen käytös sinuun vaikuttaa. Eihän hän voi sitä tietää, jos et kerro. Ehkä teidän homma sitten lähtisi etenemään. Johonkin suuntaan.

        ollaan ehkä päästy tässä asiassa eteenpäin.. :) sovittiin, että jatketaan tapailua, eikä kumpikaan kattele tässä muita :) Sanoo, että haluaa mun kans yhteisen tulevaisuuden, mutta edetään hitaasti.. Toisaalta tää on ehkä hyvä, ni saa rauhassa tutustua toiseen yms..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe