Mover iski rasismia pöytään

skinitön

"ja kutsun skinejä vaikka partiolaisiksi - jos vaan niitä vastustetaan !!! "

Minä kutsun nookereita vaikka partiolaisiksi - jos vaan niitä vastustetaan !!!

Moverille - tuolle suoli23 palstan kultamunalle - on sallittua lietsoa väkivaltaa skinejä vastaan. Eikä kukkaan tajjuu mittään, kun pieni rasisti öykkäröi Moverin sisällä.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janutgbvf

      Voisitko sä rasisti jo lopettaa noi moderointihommat.

    • browser

      Minä vastustin skinejä henkeen ja vereen 90-luvulla. Ihailin antifasisteja ja anarkisteja. Sitten opin lisää anarkomarkojen ajatusmaailmasta. Sitten tapasin movereita.

      Nykyään ymmärrän skinejä paljon paremmin. En silti hyväksy heitä, mutta jos pitäisi valita anarkomarkojen ja skinien väliltä, niin ehdottomasti seisoisin skinirivissä.

      • Onneksi sinun ei tarvitse.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Onneksi sinun ei tarvitse.

        Ei ainakaan toistaiseksi.


    • Joo - sanamuotoni oli epäonnistunut - sikäli kun skineissä on laillisiakin menetelmiä puoltavaa ainesta.

      • iso d

        Se päivä lähenee jolloin seistään jommassakummassa joukossa. Ja Se on oleva riemun päivä. Silloin mover ja kaltaisensa petturit heiluttaa natsilippua säästääkseen henkensä.


      • iso d kirjoitti:

        Se päivä lähenee jolloin seistään jommassakummassa joukossa. Ja Se on oleva riemun päivä. Silloin mover ja kaltaisensa petturit heiluttaa natsilippua säästääkseen henkensä.

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?


      • jokukohan

        "kokonaisen ryhmän tuomitseminen" jankuttaja-mover

        Olet hanakka opettaa, oppimatta itse.

        Rasistihan ei tunnista olevansa rasisti, koska rasisti tietty on oikeassa tuomitessaan muut rikollisiksi.

        Älä välitä, Mover, sitä samaa opettaa nyt hallitus - valkoisten tappaminen on laki ja oikein - koska hallitus päätti niin.


      • jokukohan
        Mover kirjoitti:

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?

        Laillista oli myös juutalaisten tapppaminen sen aikaisten lakien mukaan !

        Sä et ole kartalla ollut tällä palstalla ikinä, Mover, koska sun sydämessä sykkii valkosiia vihaava sydän. Kyllä niitä on valkoisillakin suomalaisilla.

        Myös perhessä on oman perheenjäsenen vasikoijia. ollut aina

        Tanguy, aikamme lapsi


      • siinäpä se
        Mover kirjoitti:

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?

        Siinäpä se Mover -- jos tossa olisi Hitler sä olist sen joukoissa. Koska lakihan oli Hitler.

        Minä olen lähinnä ainoa joka täällä on uskaltanut vastustaa RASISITISTA lakia

        Siinä, Mover taas hyväksyt lait miettimättä ! Niin teki aikalaisensa Hitlerin kannattajat.


        Olen kokoajan sanonut että te islamilaisten ihailijat olette rasisteja.


      • Loistavaa kirkkautta
        siinäpä se kirjoitti:

        Siinäpä se Mover -- jos tossa olisi Hitler sä olist sen joukoissa. Koska lakihan oli Hitler.

        Minä olen lähinnä ainoa joka täällä on uskaltanut vastustaa RASISITISTA lakia

        Siinä, Mover taas hyväksyt lait miettimättä ! Niin teki aikalaisensa Hitlerin kannattajat.


        Olen kokoajan sanonut että te islamilaisten ihailijat olette rasisteja.

        SINÄ , Mover taas hyväksyt lait miettimättä ! Niin teki myös aikalaisensa Hitlerin kannattajat.

        Siksi teidän islamilaisten ihailijoiden teot on kuin suora kopio Hitlerin aivoista.

        Kiitos sille Päivi - Paavon vaimo -Lipposelle, joka omilla hitlerimäisillä lausoinnoillaan antoi minulle tämän ymmärryksen - ELi että just te islamilaisia ihailevat olette kuin tämän päivän Hitlerin kannattajat, joka itse määrittelemien oikeuksien perusteella tuomitsee meidät valkoiset rasisteiksi ja uuniin kaasutettavaksi. Oiketeenmurhattavaksi syrjittäväksi yhteiskunnan ulkopuolelle.

        Sitä sinä Mover olet kopio Hitleristä. Nukut hyvin sen päällä.


      • rotan metsästäjä
        Loistavaa kirkkautta kirjoitti:

        SINÄ , Mover taas hyväksyt lait miettimättä ! Niin teki myös aikalaisensa Hitlerin kannattajat.

        Siksi teidän islamilaisten ihailijoiden teot on kuin suora kopio Hitlerin aivoista.

        Kiitos sille Päivi - Paavon vaimo -Lipposelle, joka omilla hitlerimäisillä lausoinnoillaan antoi minulle tämän ymmärryksen - ELi että just te islamilaisia ihailevat olette kuin tämän päivän Hitlerin kannattajat, joka itse määrittelemien oikeuksien perusteella tuomitsee meidät valkoiset rasisteiksi ja uuniin kaasutettavaksi. Oiketeenmurhattavaksi syrjittäväksi yhteiskunnan ulkopuolelle.

        Sitä sinä Mover olet kopio Hitleristä. Nukut hyvin sen päällä.

        PeruSSuomalaiset puolustaa suomalaisuutta - muut vastustaa PeruSSuomalaisia, koska suomalaisten puolustaminen on väärin - oli se mielenosoitus eduskuntatalon edessä PeruSSuomalaisia vastaan ! Ne jotka siellä riehui oli entisen ajan Hitlerin kannattajia. Suomen hallituksen "valkoiset tapettaviksi" -politikka alkaa olla tiensä päässä. Uudet Hitlerit, valkoisten tappajat, paljastuu ja niitä ajetaan takaa kuin rottia valkoisten maalla.

        Valkoiset vielä ottaa oman maansa, valkoisten tappajilta, SINULTA ja kaltaisiltasi pikkustubbeilta. Olette rottia, oman kansan tappajia.


      • historia toistaa

        niin no islamilaisissahan niitä laillisiakin menetelmiä puoltavaa ainesta on vaikka muille jakaa ja jaettuhan taas on. Muistan hyvin jumalasi ATTAn nimen. Siksihän tahdot sitä sharia-lakia Suomeen koska se on ainoa oikea laki jota tunnustat, ei-islamilaisten tappaminen teille oikea laki.

        Kaikki skinit puolustaa laillisesti Suuomea.

        Kaikki suomalaiset puolustaa laillisesti Suuomea vain islamilaistuneet suomalaiset puolustaa shariaa.

        tässä on nyt sharia lakinne ja suomalaisuus vastakkain

        Jokainne ymmärtää että Suomessa suomalaisuuden puolustaminen on aina oikein. Ennen sitä lähdettiin oikein aseilla tappamaan vihollisia. Nyt tapetaan suomalaisten puolustajia, sen tekee Suomen oma suomalaisis atappava hallitus.

        Jotenkin tää alkaa jo tuntua aiemminkin sanotulta.


      • järki voittakoon
        Mover kirjoitti:

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?

        Järkevät ihmiset on järjen puolella, järjenvastaista lakia vastaan.

        Järki voittakoon ja afrikkalaiset ja islamilaiset takas omiin maihinsa elämään omaa elämäänsä.

        Suomalaiset pääsevät rakentamaan afrikkalasiten ja islamilaisten raunioittamaa maatansa.

        Tappajille ei rakenneta mitään !!


      • Korjaan
        järki voittakoon kirjoitti:

        Järkevät ihmiset on järjen puolella, järjenvastaista lakia vastaan.

        Järki voittakoon ja afrikkalaiset ja islamilaiset takas omiin maihinsa elämään omaa elämäänsä.

        Suomalaiset pääsevät rakentamaan afrikkalasiten ja islamilaisten raunioittamaa maatansa.

        Tappajille ei rakenneta mitään !!

        Suomalaisten tappajille ei rakenneta mitään !!


      • jokukohan kirjoitti:

        Laillista oli myös juutalaisten tapppaminen sen aikaisten lakien mukaan !

        Sä et ole kartalla ollut tällä palstalla ikinä, Mover, koska sun sydämessä sykkii valkosiia vihaava sydän. Kyllä niitä on valkoisillakin suomalaisilla.

        Myös perhessä on oman perheenjäsenen vasikoijia. ollut aina

        Tanguy, aikamme lapsi

        Kansallisuustottelamattomuuskortti ei käy ihan joka paikkaan...

        Valkoisia vihaava sydän??!!!

        Miten joku voi muodostaa suhdettaan väriin??

        Etkö sinä voi unohtaa väriä ja vaatia tavallani muilta ja itseltäsi pelkästään lain noudattamista?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?

        Näen sieluni silmillä kuinka sinut ja somaliystäväsi kiskotaan hiuksista kadulle ja potkitaan väkijoukon hurratessa hengiltä.

        Ja se on tehtävä ennen kuin mutumba- ja äh-dullahkaverisi tekevät sen meille.

        Sinun hurratessa.

        Laillisuudesta voisit pitää oppitunnin kavereillesi.

        tässä maassa ei vielä ole voimassa sharia tai jonkun pas kalan heimotavat.


      • Mover kirjoitti:

        Kansallisuustottelamattomuuskortti ei käy ihan joka paikkaan...

        Valkoisia vihaava sydän??!!!

        Miten joku voi muodostaa suhdettaan väriin??

        Etkö sinä voi unohtaa väriä ja vaatia tavallani muilta ja itseltäsi pelkästään lain noudattamista?

        voisitko tässä kohtaa käydä tsekkaamassa sähköpostisi. [email protected]


      • siinäpä se kirjoitti:

        Siinäpä se Mover -- jos tossa olisi Hitler sä olist sen joukoissa. Koska lakihan oli Hitler.

        Minä olen lähinnä ainoa joka täällä on uskaltanut vastustaa RASISITISTA lakia

        Siinä, Mover taas hyväksyt lait miettimättä ! Niin teki aikalaisensa Hitlerin kannattajat.


        Olen kokoajan sanonut että te islamilaisten ihailijat olette rasisteja.

        Mikäs oli tämä rasistinen laki, jonka olen hyväksynyt?


      • järki voittakoon kirjoitti:

        Järkevät ihmiset on järjen puolella, järjenvastaista lakia vastaan.

        Järki voittakoon ja afrikkalaiset ja islamilaiset takas omiin maihinsa elämään omaa elämäänsä.

        Suomalaiset pääsevät rakentamaan afrikkalasiten ja islamilaisten raunioittamaa maatansa.

        Tappajille ei rakenneta mitään !!

        Kuka terroristi ei pidä itseänsä järkevänä!


      • Vivien L.
        Mover kirjoitti:

        Kansallisuustottelamattomuuskortti ei käy ihan joka paikkaan...

        Valkoisia vihaava sydän??!!!

        Miten joku voi muodostaa suhdettaan väriin??

        Etkö sinä voi unohtaa väriä ja vaatia tavallani muilta ja itseltäsi pelkästään lain noudattamista?

        kaltaisesi hyysärit, joista suurinosa on ValkoisiA, vihaavat valkoisia ja tahtoo tuhota valkoisen yhteiskunnan ja tekee lapsensakin mustan kanssa, jotta saa tuhotuksi oman valkoisen sukunsa maailmasta. Sinä olet just yksi sellainen.

        Tässä ei ollut kyse Kansallisuustottelamattomuudesta - voih sua, mene vaikka pesulle ja nukkuu. Miksi sä olet täällä sotkemassa keskustelua?

        Sinä sanoit olevasi lain puolella - joten jos olisimme 1930 luvulla, seisoisit Hitlerin rinnalla käsi pystyssä ja minä olisin vastustamassa teidän rasistista lakia! Tämähän on aiheemme - sinä olet rasisti ja puolustat rasisteja ja tahdot tuhota Suomesta valkoiset koska tahdot olla rasisti.

        Siinä mover on meidän eromme, Sinä et tajua mikä on oikein.
        Jos olisimme "Tuulen viemässä" - minä olisin Scarlett O'Hara, joka vastustaa vallitsevia naurettavia rasistisia oloja, koska näkee sen vääräksi.

        Sinä, mover olisit : Archie - Vaimonsa murhaamisesta vankilassa ollut mies... Hän vihaa kaikkia naisia, etenkin Scarlettia.


      • E N I K I N Ä
        Mover kirjoitti:

        Mikäs oli tämä rasistinen laki, jonka olen hyväksynyt?

        Sinä hyväksyt rasismin ja suojelet ja autat rasisteja. Ja vain keksit sille toisen nimen - maahanmuuttajien suojeleminen. Oikeasti olet rikollsisia ja murhaajia suojeleva, hyysäri, joka tahtoo tuhota Suomen - kuten Stubb.

        Olet myös vääristänyt suomalaisuuden rasismiksi - sitä en teille suomalaisten vihaajille anna ikinä anteeksi !


      • vihaaja hater
        E N I K I N Ä kirjoitti:

        Sinä hyväksyt rasismin ja suojelet ja autat rasisteja. Ja vain keksit sille toisen nimen - maahanmuuttajien suojeleminen. Oikeasti olet rikollsisia ja murhaajia suojeleva, hyysäri, joka tahtoo tuhota Suomen - kuten Stubb.

        Olet myös vääristänyt suomalaisuuden rasismiksi - sitä en teille suomalaisten vihaajille anna ikinä anteeksi !

        LISÄÄN

        Suomalaisten vihaajat ja hyväksikäyttäjät Suomessa = rasisteja


      • T : Leijona emo ♥
        Mover kirjoitti:

        Mikäs oli tämä rasistinen laki, jonka olen hyväksynyt?

        Jos mulle tulisi mahdollisuus -sanotaan vaikka että näkisin kun somali on hyökkäämässä skinin kimppuun niin minä suojelisin skiniä mutta toisinpäin en.

        Te sontapukit olette jakaneet Suomeni kahteen leiriin - miten ällöä !!

        Ja seison Suomea suojelevien skinien puolella vaikka sinä skinejä vihaatkin ja kehotat julkisesti muitakin vihaamaan skinejä.
        Minä rakastan ♥ ♥ ♥skinejä ♥ ♥ ♥ ja kaikkia, jotka puolustaa ♥ ♥ ♥ suomalaisuutta - kiitos kiitospaidoille ja suomalasille Leijonapojille ♥ ♥ ♥


      • rakastan ♥skinejä♥
        Mover kirjoitti:

        Kuka terroristi ei pidä itseänsä järkevänä!

        Sinä suojelet a-qaidaa al-shabaabia ja talebania ja vihaat suomalaisia ja kehotat työntämään suomalaisia vanhoja mummoja metron alle, koska ihailit Umayyan kirjaa, jossa käskee työntämään suomalaisia vanhoja mummoja metron alle. Sellainen suomalaisten vihaaja sinä olet.


      • rakastan ♥skinejä♥
        iso d kirjoitti:

        Näen sieluni silmillä kuinka sinut ja somaliystäväsi kiskotaan hiuksista kadulle ja potkitaan väkijoukon hurratessa hengiltä.

        Ja se on tehtävä ennen kuin mutumba- ja äh-dullahkaverisi tekevät sen meille.

        Sinun hurratessa.

        Laillisuudesta voisit pitää oppitunnin kavereillesi.

        tässä maassa ei vielä ole voimassa sharia tai jonkun pas kalan heimotavat.

        En nyt tiedä kelle vastaat

        muttta

        MINÄ olen jo kokenut ja nähdyt miten ne sen tekee, se tulee niiden geeneistä.

        Minä mokasin, joo ja ne naureskeli raukkamaisesti, vaikka pyysin anteeksi viisi (5) kertaa.

        Vastaava tapaus sharia-lain alaisessa Suomessa : ne olisi hakanneet ja potkineet mua, kun jengi ympärillä räkii päälleni ja nauraa !

        Vastaava tapaus suomalaisten kesken - nauramme mokalleni ja halaamme pyydän anteeksi ja meistä tullee ikuiset parhaat ystävät seuraaviksi 30 vuodeksi. ♥ Kiitos parhaalle ystävälle ystävävyydestäsi ♥ . Anteeksi unohdus, jollaista islamisti suomalaisvihassaan ei voinut antaa anteeksi viidestikään pyydettäessä. Kuudetta kertaa ei tule, vaan kääntyy erittäin ison vihan puolelle. Onneksi olemme suomalaisia. Kohta suomalaisuus on kuollutta historiaa. Nauttikaa islamilaisten sadistisesta luonteesta ja vihasta suomalaisia kohtaan. Tuhotkaa ja tappakaa suomalaisuus islamilaisessa yhteiskunnassanne. Sillä sitä tuo todellakin oli puhdatsa sydämetöntä vihaa rasismia suomalaisuuttani kohtaan! En ikinä unohda tapausta. Enkä siksi ikinä lakkaa vihaamasta islamilaisia.

        Se oli kylläkin kirjoittettu @Moverille toivottavasti lukee sen ja ymmärtää mistä puhun ! Paitsi ettei se ymmärrä. Se vihaa suomalaisuutta niin sydämensä pohjasta. Näen Moverinkin islamistien räkijöiden joukossa, sellainen se vaan on vihassaan suomalaisia kohtaan.

        Ei se moka niin iso ollut etteikö sitä olisi voinut antaa anteeksi, vanhuuttani vaan hiukan unohdin, mutta rasismi suomalaisuuttani kohtaan siitä rasistista paistoi läpi.

        Ne on niin rasisteja suomalaisia kohtaan ettette tiedä ellette koe. Sitä pohjatonta vihaa en ole koskaan kokenut suomalaisilta. En ikinä ollut rasismin kohteena, mutta suomalaiset ei olekaan rasisteja, vain islamilaiset on 120% rasisteja suomalaisia kohtaan.


      • fdgnhfnjdf
        Mover kirjoitti:

        "Jommassakummassa"?

        Minä olen laillisuuden joukoissa, oli tilanne mikä tahansa. Entä sinä?

        Eli jos sharia sallitaan, niin olet kivittämässä aviorikoksen tehneitä naisia?
        Vai katkotko varkailta käsiä?

        Haluatko linkit videoihin, joissa näytetään molemmat?


    • nalllukka

      En tunne skinejä, yhtäkään.

      Mutta yhden kokonaisen tyhmän tuomitseminen on moverin itsensä mielestä rasismia.

      Mover voi tuomita kokonaisen ryhmän vaikkei varmaan tunne yhtäkään jäsentä.
      Mover saa olla rasisti, koska moverin mielestä ei ole rikos tuomita kaikkia skinejä.
      Kaikkien islamilaisten tuomitseminen sen sijaan rasismia.

      Jos tuomitsee Moverin ihailemat ryhmät kuten afrikkalaiset islamilaiset sekä tallebanin ja al-qaidan niin mover poistaa ne keskustelut rasistisina. Tälläkin hetkellä Moverilla on kiire juhlia pakistanilaisen koulun itsemurhapommi-iskua. Mover hyväksyy afrikkalaiset rikollisryhmät sekä islamin, tallebanin ja al-qaidan, al-shabaabin iskut osana moverin maailman rauhan suunnitelmaa.

      Ne jotka vastustaa Moverin ihailemia islamisti-ryhmiä on Moverille rasisteja ja poistetaan palstalta.
      Moverin mielestä maailman rauha voidaan saavuttaa vain tappamalla kaikki ei-islamilaiset ja valkoiset. Ei, ei se ole rasismia, se on ensimmäinen osa Moverin suunnnittelemaa maailman rauhaa.

      Mover pitää rikollisina ja rasisteina niitä jotka vastustaa ja tuomitsee valkoisten murhaajat.
      Näillä on siis menty Moverin rasismi-palstalla tähän asti.

      Mover on kuin Hitler joka itse itselleen suomin jumalallisin oikeuksin syyttää normaaleja ihmisiä rikollisiksi rasisteksi ja määrittelee rasismin kuin Hitler - tuhotaan juutalaiset koska se on oikein - Mover tuhoaa palstalta valkoisia puolustavat kirjoittajat syyttäen rasisteksi, koska Moverin mielestä valkoisten tappaminen sukupuuttoon on oikein , kuten Hitlerin mielestä juutalaisten tappaminen oli oikein. Mover tekee omasta mielestäään oikein kuten Hitler teki omasta mielestään oikein. Samalla linjalla on hallitus; tappaa valkoiset koska lain mukaan se on oikein.

      En keskustele valkoisia päämäärättömästi tappavia islamisteja ihailevien rasistien kanssa.
      En keskustele rasistien kanssa.
      Eikä tästä tämän enempää.

    • piste siihen

      Mover, se minkä sä voitat yliopisto-koulutuksessa, sen sä häviät minulle sydämellisyydessä.

      Sun sydän on suomalaisvihamielinen, siksi olet rotta, joka tietysti omasta mielestään tekee oikein järsiessään talooni (Suomeeni) reijän, mutta silti mä pyydystän teidät kuin rotat yksitellen, olette miten oikeassa tahansa, olkoon lakinne missä oikeuksisa tahansa tunnustettu, olkoon Korkein oikeus mitä mieltä tahansa, Suomi kuuluu suomalaisille.

    • laki aikaansa kutaki

      Se ero on Hitlerin ja Suomen hallituksilla,

      että Hitler lakieneen puolusti omaa kansaa ja tappoi vieraita

      Suomen halllitus tappaa omaa kansaa ja puolustaa vieraita.


      Lait muuttuvat tulevaisuudessakin.

    • Suomen Laineet

      Mover 17.12.2014 09:57
      Joo - sanamuotoni oli epäonnistunut - sikäli kun skineissä on laillisiakin menetelmiä puoltavaa ainesta.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13132122/#comment-75300375

      ____________________________________

      Mover,
      ai sanamuotoa syytät – missä on se suomenkielen asiantuntija, lomallako?
      Sanotaanhan että lasten ja kännisten suusta tulee totuus - kumpi tälläkertaa?

      Ei se muuten, mutta kun sä itse olet sanonut, ja sen mukaan leimaat täällä muita kirjoittajia rasisteiksi etkä itse ole sen kummempi ja nyt syytät sanamuotoa, voi sua rasistia, suomalaisten tappajaa.

      Pidät suomalaisia rikollisina kuten te kaikki muka suomalaiset islamilaiset pidätte ei-islamilasia rikollisina ja tapatte kun valtaan pääsette, samanlainen olet sinäkin, suomalaisten, suomalaisuuden ja Suomen tappaja.

      Ei kenenkään oikean suomalaisen mielestä afrikkalaisissa eikä islamilaisissa ole yhtäkään laillisuuden, eli Suomen kannattajaa, onhan se kirjoittamattakin selvää.

      • ¢..

        etkö ole enää puhelinyhteydessä Moverin kanssa?


      • Omarin homma
        ¢.. kirjoitti:

        etkö ole enää puhelinyhteydessä Moverin kanssa?

        en ole missään edes siinäkään yhteydessä Moverin kaa, eikö se ole Omarin tehtävä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe