mitä haluat viestittää välttelyllä?

tyttö tuollainen

Onko se sitä että ei enää kiinnosta? Vai jotain muuta?

28

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+2

      Et mua ujoustuttaa kauhiasti ja et on menny hieman pupu pöksyyn ja keräilen lisää rohkeutta.Tai sit jossakin yhteisössä tullut tunne et muut huomaa ennen aikojaan jotain.

    • boika

      sitä että en kestä nähdä toista koska se aiheuttaa tosi voimakkaita tunteita minussa

    • bbbbbbbbbbbbbb

      Sitä että kiinnostaa liikaa ja on pakko peruuttaa ennen kuin itsehillintä pettää.

    • where do we go

      En nyt voi olla liiankaan innokas ja koko ajan kintereillä kun en yhtään tiedä mitä päässäsi mahtaa liikkua, ja olenko kuvitellut vaan kaiken

    • dsvbsb

      Sikälimikäli multa kysytään niin tympäännyin vaan olemaan aina se joka tekee puhealoitteet ja nyt mua lähinnä vaivaannuttaa olla seurassa ku tunnen itseni idiootiksi, ikäänkuin toista ei edes kiinnostais puhuminen tai seura kun ei koskaan sanaakaan pukahda mulle.

      • tyttö tuollainen

        Jos se ei puhu sulle koska on ihastunut suhun :) ainakin itse erään kanssa vetää hiljaiseksi eikä se tarkoita muuta kun että hän on liian vetävä.


      • 15+15
        tyttö tuollainen kirjoitti:

        Jos se ei puhu sulle koska on ihastunut suhun :) ainakin itse erään kanssa vetää hiljaiseksi eikä se tarkoita muuta kun että hän on liian vetävä.

        Mies saa vain käsityksen ettei naista kiinnosta kun ei hänestä mitään kuulu. Eikös tuo ole juurikin sitä välttelyä?


      • dsvbsb
        tyttö tuollainen kirjoitti:

        Jos se ei puhu sulle koska on ihastunut suhun :) ainakin itse erään kanssa vetää hiljaiseksi eikä se tarkoita muuta kun että hän on liian vetävä.

        Mitäs sitten vaikka asia olisikin noin? Kun ei näytä homma mihinkään etenevän, vai ajattelitko itsekin sen vetävän uroos kanssa mykkäillä loputtomiin ja toivoa jos se nyt vaikka ykskaks kantais sut treffeille tai jotain?


    • Just noin

      Juuri noin on mullakin naisella. Niiden "vetämättömien" kanssa on helpompi kommunikoida.

    • poika tälläinennn

      Etkös halunnut olla vaan työkaveri, joten toteutan vain sinun toivettasi.

      • Naisen 3 toivomusta

        Haluan kyllä enemmän kuin olla VAIN työkaveri. Voisitko toteuttaa sen toiveen. Ja yksi jää vielä jäljelle.


      • poika tälläinenn
        Naisen 3 toivomusta kirjoitti:

        Haluan kyllä enemmän kuin olla VAIN työkaveri. Voisitko toteuttaa sen toiveen. Ja yksi jää vielä jäljelle.

        Etpä sitten taida olla hän. Hän viestitti suorin sanoin että ollaan vaan työkaverit, joten näillä mennään.


      • Naisen 3 toivomusta
        poika tälläinenn kirjoitti:

        Etpä sitten taida olla hän. Hän viestitti suorin sanoin että ollaan vaan työkaverit, joten näillä mennään.

        Joulukorttiin laitoin kyllä että olen töissä niin kuin ennenkin, kun kerroin positiivisista tunteistani ja ettei minun oma välttely johtunut siitä, ettenkö olisi ollut kiinnostunut hänestä. Kerroin vain etten aiheuta ongelmaa. Jätin numeronikin korttiin. Mutta jos hän tulee suoraan kysymään asiasta niin sanon sen suoraan, että tunteita on, mutta yksin en voi niille mitään.


    • takas nukkumaan

      En kai mitään haluu viestittää.Jos välttelen, niin sit välttelen.Syitä voi olla monia.Yks vois oll että jos tuntee vahvasti ja tietää ettei toista kiinnosta tarpeeksi,niin paree vaihtaa maisemaa ja luikkia poikkee..

      • herää hetkeksi

        Minulla taas rajoittaa, sen paikan tuomat esteet. Tiedä, jos itku tulis liikutuksesta. Mitäs työkavereille sitten sanon. Tuntuu, että kaikki askeleet seurataan muutenkin. Varsinkin jos sinua kohti astelen.:)


      • monia syitä
        herää hetkeksi kirjoitti:

        Minulla taas rajoittaa, sen paikan tuomat esteet. Tiedä, jos itku tulis liikutuksesta. Mitäs työkavereille sitten sanon. Tuntuu, että kaikki askeleet seurataan muutenkin. Varsinkin jos sinua kohti astelen.:)

        Juuri näin. Ja siellä työyhteisössä on muutenkin koitettava kohdella kaikkia samalla tavalla, ettei herää epäilykset ja puheet yms.
        Kaikkia tekemisiä seuraillaan.
        Olis kyllä hyvä jos voisi sopia jotenkin sen työyhteisön ulkopuolelle sen tapaamisen ja tutustua siellä.


    • Sunvuoro

      Olen hieman ärsyyntynyt tekemään aina aloitteen. En tiedä yhtään mitä ajattelet, en halua tyrkyttää ja tunkeilla. Olen ihan liian ihastunut toimiakseni järkevästi.

      • tyttö tuollainen

        Oletko tullut ajatelleeksi että ehkä hän on sellaisessa tilanteessa tai paikassa jossa tapaatte joka on vaativa. Aloitetta on niin helppo tehdä baarissa pienissä mutta julkisella paikalla selvinpäin ei niin helppoa.


    • En käy enää

      Sen verran välttelen, etten enää käy häntä moikkaamassa, kun edellisilläkin kerroilla tuntui siltä, ettei häntä kiinnosta lainkaan olemassaoloni. Joka kerta hän vetäytyi mielummin syrjään kuin oli minun lähelläni. Juttelin sitten sen takia vaan sen toisen henkilön kanssa siinä paikan päällä.

      Tuli itsellekin vähän vaivautunut olo hänen välttelystään ja olisi tehnyt mieli painua ovesta ulos...mutten viitsinyt tämän toisen mukavan ihmisen takia tehdä niin. On ilkeän tuntuista käydä, kun vaikuttaa siltä, ettei ole kaikkien puolesta tervetullut ja että välttelijä on juuri se itselle tärkeä ihminen, jonka toivoisi haluavan seuraani. :(

      • tyttö tuollainen

        Olen tullut siihen tulokseen että parempi ehkä hyväksyä välttely ja tehdä niin itsekin. Tästä päivästä lähtien häntä ei ole eikä hän ole koskaan ollutkaan minun elämässäni. Toivon että hän on onnellinen siellä missä ikinä onkaan. Olet vapaa, en katso enää!


      • naiselta

        Tämä sopisi myös meidän kohdalle, ainakin minun näkökulmasta.

        Olen rakastut sinuun, siitä välttely työpaikalla johtuu. Näemme nykyään vain harvoin jasattumalta. Silti aina ilahdun näkemisestäsi, vaikka jännittääkin. Eniten jännittää se, että mitä minusta ajattelet ja epäilen tunteiden molemminpuoleisuutta. Pystytkö mitenkään ymmärtämään? Lupaan olla ensi kerralla "reippampi", en halua että koet olosi vaivaantuneeksi. Kiitos, että tulit käymään.

        Olen viesteissä pysytellyt asia- eli työkaverilinjalla, ettet ahdistuisi/pelästyisi/ kokisi olasi epämukavaksi, jos et ole minuun ihastunut, kuten minä sinuun. Haluan olla kanssasi väleissä.

        Haluaisin olla enemmän kuin työkaveri, mutta en ole rohjennut sitä sinulle kertoa, pelkään ettet halua kuulla sitä. En haluaisi kertoa sitä viestillä vaan kasvotusten. Työpaikkakin tuntuu huonolta, koska kun olet tullut käymään, emme ikinä ole olleet kahden siinä hetkessä. Haluaisin pyytää sinua/häntä vaikka jonnekin kanssani kahden ja kertoa tunteeni.

        Olet


    • Elämää nähnyt

      Ei ole ihme, että olette yksinäisiä ja vapaita. Ilkeämielisyys ja vainharhaisuus ovat kansansairauksia. Kuppa aivoissa vain pahentaa toiminta edellytyksiä.

    • Zukkamieli

      Naisena haluan viestittää hiljaisuudella ja välttelyllä etten tahdo tämän etenevän tämän enempää vielä.
      Välttely sen jälkeen, kun olen ilmoittanut, etten olekaan kiinnostunut on yleensä seurausta liian nopeista liikkeistä.

      • lycka till

        Aina voi olla hiljaa siihenasti, kunnes toinen lopettaa soittelun ja viestittelyn.


    • 5 + 15

      Sitä, että haluun pitää vapaudestani kiinni niin kauan kuin vaan voin.

    • oon just tommone

      Mä oikeesti rakastan sua

    • miehen näkökulma

      Välttelyni johtuu siitä, että olen epävarma tunteistasi/kiinnostuksestasi, enkä halua hengittää koko ajan niskaan vaan kunnioittaa tilaasi. Lisäksi suojelen hieman itseäni, koska olen todella ihastunut. Laittaisin heti isomman vaihteen päälle, mutta tarvitsen hieman rohkaisua siihen. Toivoisin, että tulisit enemmän vastaan.

      Aloittaja tosin näyttää tehneen tyypillisen ratkaisun, eli tukahduttaa kaiken. Se on varma tapa ajaa yhtään epävarma lähestyjä pois. Kaksi sydäntä vuotaa kuoviin...

      Jos huomaan naisen kiinnostuksen, mutta en itse ole kiinnostunut, suhtaudun naiseen ystävällisesti, mutta hieman etäisesti. En halua kenenkään tunteita liikaa ruokkia.

      Välttely on pakokeinona varattu tilanteisiin, joissa itsellä on tunteita pelissä ja vastapuoli ei vaikuta kiinnostuneelta.

    • transistoritori

      Mennääx naimisiin? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe